Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebuna Rosie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by nstoe View Post
    "Cele doua bari paralele care merg pana in spate" , cum le spui tu , acelea de care sunt prinse arcurile , se numesc lonjeroane .

    Pe acele lonjeroane sta toata structura masinii , plus cabina si ansamblul motor + cv . puntile , etc .



    Eu asi demonta toata acea structura inutila pana la lonjeron si asi monta traversele care sustin platforma direct pe lonjeroane .
    Da, asa aveam si eu de gand sa fac + sa tai din traverse. Tocmai am vorbit la Kontex in Oradea, o firma care se ocupa cu carosari. Le-am explicat cum sta treaba, si ma asteapta maine sa vada daca se poate face ceva. Au zis ca in mod normal mi-ar putea scoate util pana in 1200-1300 kg. Mai sigur 1200 dar ramane de vazut. Deci maine iar am drumuri de facut si vad ce se poate face si cat m-ar costa.
    Stima
    Transport marfa intern si international
    Lerint Calin 0742873198
    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

    Comment


    • #77
      Inca o intrebare pentru cunoscatori. Am facut schimbul de ulei cand am adus-o cu Mobil Super 2000 10w40. Acuma are ceva daca circul asa ceva vreme, sau risc sa stric ceva la motor? Cand ma apuc de curse vreau sa il dau afara si sa ii bag Mobil ESP 5w30 care ar fi recomandat la masini dotate cu filtru de particule.
      Nu vreau sa se strice ceva, de aceea intreb.
      Transport marfa intern si international
      Lerint Calin 0742873198
      kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

      Comment


      • #78
        Nu m-am băgat până acum în discuție, dar îți urmăresc topicul de la început și îți țin pumnii. Îmi place elanul tău și că nu te lași demoralizat, asculți sfaturile și cauți rezolvare. Îți doresc să reușești să atingi și rezultatul propus ! Acum, părerea mea (care e în asentimentul colegului nstoe - să trăiești, Nașule !, și văd că asta ai de gând să faci și tu): nu te lansa la ceva DIY, du-te la Kontek, nu e prima lor lucrare, știu ce au de făcut, și va ieși bine. Știu, alte costuri (alți bani, altă distracție), dar vorba aia, dai un ban, da' stai în față. Astfel vei sta și tu liniștit și vei recăpăta atitudinea corectă vis-a-vis de mașină (nu genul ”trag de ea și dup-aia o arunc”) și-ți vei vedea de treabă cu drag. E o mașinuță faină, nu e vina ta (cel puțin n-o lua așa, n-ai avut experiența aducerii mașinilor de afară - cum dealtfel nici eu n-o am, recunosc) că așa ai nimerit-o, dar dacă există posibilități legale - după cum se întrezărește - merită să încerci să faci tot posibilul ca să câștigi acele sute de kile atât de necesare.
        Baftă, și să vedem mai departe !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #79
          Originally posted by Levi View Post
          Nu m-am bãgat pânã acum în discuție, dar îți urmãresc topicul de la început și îți țin pumnii. Îmi place elanul tãu și cã nu te lași demoralizat, asculți sfaturile și cauți rezolvare. Îți doresc sã reușești sã atingi și rezultatul propus ! Acum, pãrerea mea (care e în asentimentul colegului nstoe - sã trãiești, Nașule !, și vãd cã asta ai de gând sã faci și tu): nu te lansa la ceva DIY, du-te la Kontek, nu e prima lor lucrare, știu ce au de fãcut, și va ieși bine. Știu, alte costuri (alți bani, altã distracție), dar vorba aia, dai un ban, da' stai în fațã. Astfel vei sta și tu liniștit și vei recãpãta atitudinea corectã vis-a-vis de mașinã (nu genul ”trag de ea și dup-aia o arunc”) și-ți vei vedea de treabã cu drag. E o mașinuțã fainã, nu e vina ta (cel puțin n-o lua așa, n-ai avut experiența aducerii mașinilor de afarã - cum dealtfel nici eu n-o am, recunosc) cã așa ai nimerit-o, dar dacã existã posibilitãți legale - dupã cum se întrezãrește - meritã sã încerci sã faci tot posibilul ca sã câștigi acele sute de kile atât de necesare.
          Baftã, și sã vedem mai departe !
          Iti multumesc. De demoralizat, m-am demoralizat, dar imi trece repede. De obicei sunt genul care epuizeaza toate posibilitatile, si chiar daca vad ca nu se poate realiza, tot mai incerc ceva, ca poate poate intervine ceva. Maine merg sa vad daca pot sa faca ceva baietii de la Kontex, iar daca nu, tot voi incerca ceva. In cazul in care nu se poate face nimic, nici atunci nu e problema ca am gasit ceva de lucru cu ea pe tara, din care poate ar iesi bani mai frumosi decat dupa extern, si probabil cand imi amortizez investitia, voi lua alta cu un util mai mare care sa mearga pe extern. Sanse tot timpul sunt, doar trebuie sa privesti bine, si in directia buna.
          In cazul in care nu se poate face nimic, atunci voi face pana imi scot niste bani sa ii fac o recarosare. Masina e buna si mi-o place prea mult, iar ca sa o vand ar trebui sa gasesc clientul/firma potrivita care ar putea face cu ea, ceea ce poate masina, adica util undeva la 700 de kg si o remorca de 2 T dupa ea. Am vazut asa ceva pe ruta Oradea-Arad, un Renault Master cu ditamai prelata si cu ditamai remorca dupa ea, probabil o fabrica de polistiren expandat. Iar de tras teapa cuiva chiar nu as vrea sa fac asa ceva.
          Maine ramane sa va anunt, cu privire la raspunsul care il primesc de la Kontex si la costul acestei operatiuni.
          Stima
          Transport marfa intern si international
          Lerint Calin 0742873198
          kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

          Comment


          • #80
            Nu cred ca e asa de important sa faci internul sau externul ci cu cati bani ramai de pe urma transportului...Apoi nu e nimic batut in cuie si deocamdata se intrevad solutii, asa ca zambeste...maine poate fi mai rau !!
            Te intreb iar,inainte de a te apuca de "strungarie" ai fost la Maria Sa Rar-ul sa vezi daca are rost sa te chinui???Pentru ca daca sunt solutii, da se merita sa investesti intr-o nou carosare, dar daca nu se mai poate face nimic,fereasca sfantu, nu cred ca mai are rost sa cheltui banii cu modificarea caroseriei.
            Apoi, maine cand te duci sa vorbesti de carosare, vezi si tu ce ideii iti dau cei de acolo si apoi daca te simti in stare si ai cu ce ,te poti apuca singur de treaba!!Important e sa furi ideea si sa ceri cat mai multe detalii despre cum vor ei sa o puna in practica.
            Cat priveste nestiinta ta de a achizitiona o masina, nu e de condamnat ca nu s-a nascut nimeni invatat, ideea e sa dam cat mai multe detalii in asa fel incat altii care citesc sa stie ce au de facut pe viitor sa nu pateasca ca tine.
            Cat priveste atitudinea ta fata de masina,acuma buna rea cum e, tre' sa o iubesti mai mult decat pe soacra sau nevasta , ca pentru a ajunge intreg la ele ,trebuie sa te porti frumos cu ea !!! Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #81
              La rar am niste pile, dar si daca nu imi modifica ei nu ar fi problema, deoarece daca creste utilu e bine si asa. Maine vad ce vor astia de la kontex sa ii faca dar daca nu e foarte scump o fac la ei ca e mai sigur, deoarece se ocupa cu asa ceva. De iubit le iubesc chiar daca ma mai supara ele. Nemtoaica ca e grasa si papa mult, italianca e mica si tot flamanda
              Stima

              Trimis de pe al meu Smart_Xceed folosind Tapatalk
              Transport marfa intern si international
              Lerint Calin 0742873198
              kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

              Comment


              • #82
                Pana la urma si asta e bine daca poti scadea greutatea masinii fizic, pentru ca important este sa nu depasesti 3,5 tone incarcat.Singura problema poate aparea daca iti cer actele la incarcare sa vada exact ce greutate utila ai si atunci risti sa nu te incarce.Am intalnit asta in Austria si Germania.Dar poate reusesti sa o rezolvi totusi si...scriptic.Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #83
                  Eu cu Iveco, util undeva la 1T m-au incarcat tot timpul cu peste 2T. Probabil si de firma.
                  Acu raspunsul de la Kontex: O putem usura cu vreo 100 de kg, maxim 150 cu costurile aferente care chiar nu cred ca se merita
                  Tipul zicea ca MB Sprinter modelul asta nou dupa 2007 cantareste chel 1900 de kg. O carosare la ei costa in jur de 4000E si cantareste in jur de 600-650 kg
                  Deci cam tot la 2500 de kg as ajunge, 200 de kg pentru 4000 de euro mi se pare o afacere extrem de proasta
                  Acu vad ca mi se cam termina variantele, dar nu o las inca moarta
                  Stima
                  Transport marfa intern si international
                  Lerint Calin 0742873198
                  kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                  Comment


                  • #84
                    Tocmai am vorbit cu cineva cu un Sprinter 313 din 2012 de vanzare, am sunat sa vad cat are utilul si mi-a zis ca e 1410 kg, deci in jur de 2090 masina. Daca e adevarat atunci sau e platforma+prelata super usoara, sau Sprinterul chel nu are 1900 de kg cat mi-a zis cel de la Kontex
                    Am incercat sa caut cat ar avea greutatea unu, dar nu prea gasesc
                    A 2a varianta la care m-am mai gandit: Am gasit un anunt la o platforma+prelata la 1500 E pe un Sprinter exact ca a meu. Incerc sa il sun sa vad ce greutate are platforma+prelata, sau eventual utilu la toata masina, 1500 de euro nu ar fi mult
                    Acu intrebarea de baraj sigur ma uit in directia buna, adica platforma+prelata grea, sa nu cumva sa fie totusi la masina ceva mai greu decat la restul. Din decodarea VIN am inteles ca suspensiile spate sunt intarite/ramforsate si cele din fata, dar ma gandesc ca nu trage asa mult alea la cantar.
                    Incet incet epuizam toate variantele si probabil masina ramane asa
                    Stima
                    Transport marfa intern si international
                    Lerint Calin 0742873198
                    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                    Comment


                    • #85
                      Tipic romanesc: reparam prin schimbare!!!De ce sa iti dau eu 4000 de euro pe o caroserie noua cand eu am nevoie sa mai decupez ceva din a mea???Nu ne intereseaza. noi punem nou si ce e al tau aruncam, bineinteles ca 4000 euru suna altfel decat 500-1000 de lei o ajustare !!!!Idiotenie tipica firmelor romanesti, zic eu...
                      Marea ta problema nu cred ca e caroseria ci insasi sasiul care e total diferit de altele.Pune o poza ,sau mai multe cu terminatia sasiului la cabina, la motor,facute de sus de jos ca sa ne dam seama ce se poate face si sa iti dam ideii.
                      Cat priveste sa cumperi alta structura nu cred ca te avantajeaza pentru ca repet, la tine greutatea e pe sasiu nu pe suprastructura.Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #86
                        Parerea mea personala ca am urmarit de la inceput este:

                        Motorina si comenzi pe intern +statie buna sa nu dai prea mult peste ISCTR.Oricum trebuie sa manince si gura lor asa ca baga-te pe scos lozul pina nu mai dau astia ceva legi da cacat ca in Romanica totul e posibil.
                        Si inca ceva ,nu umbla cu ea subturata si cu motorina mult pe galben ,daca incepe regenerare si nu ai motorina cam nasol[a patita-o tot un prietenas].Filtru de particule se pare ca a distrus mitul Mercedes cu km multi.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                          Tipic romanesc: reparam prin schimbare!!!De ce sa iti dau eu 4000 de euro pe o caroserie noua cand eu am nevoie sa mai decupez ceva din a mea???Nu ne intereseaza. noi punem nou si ce e al tau aruncam, bineinteles ca 4000 euru suna altfel decat 500-1000 de lei o ajustare !!!!Idiotenie tipica firmelor romanesti, zic eu...
                          Marea ta problema nu cred ca e caroseria ci insasi sasiul care e total diferit de altele.Pune o poza ,sau mai multe cu terminatia sasiului la cabina, la motor,facute de sus de jos ca sa ne dam seama ce se poate face si sa iti dam ideii.
                          Cat priveste sa cumperi alta structura nu cred ca te avantajeaza pentru ca repet, la tine greutatea e pe sasiu nu pe suprastructura.Stima.
                          Nu au batut apropoul sa o carosez la ei, am intrebat eu de curiozitate doar cat costa.
                          Omul a zis ca nu se merita sa o usurez ca nu castig mai mult de vreo 100 de kg. A zis ca pastreaza cam tot ce e de pastrat+ ii reface prinderile, traversele de otel, si ce vine sub cele doua bari din fata in spate din aluminiu.

                          Mai atasez poze cu sasiul:









                          Transport marfa intern si international
                          Lerint Calin 0742873198
                          kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                          Comment


                          • #88
                            Imi exprim o parere strict personala .
                            Daca masina ar fi a mea asi proceda asa :

                            1 - Demontat tot , pana la lonjeroane .

                            2 - Din metru in metru , montat patru inaltatoare transversale , prinse in suruburi de lonjeron , nu sudate ( ar trebui sa le aiba service-ul de recarosari) pentru a "sari" peste aparatorile rotilor din spate .

                            3 - Pe aceste inaltaltatoare se monteaza podeaua caroseriei , din tego .

                            4 - Niste obloane mai usoare .

                            Inclin sa cred ca masina s-ar putea usura cu maxim 500 kg .

                            Greu , dar nu imposibil ! .

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by nstoe View Post
                              Imi exprim o parere strict personala .
                              Daca masina ar fi a mea asi proceda asa :

                              1 - Demontat tot , pana la lonjeroane .

                              2 - Din metru in metru , montat patru inaltatoare transversale , prinse in suruburi de lonjeron , nu sudate ( ar trebui sa le aiba service-ul de recarosari) pentru a "sari" peste aparatorile rotilor din spate .

                              3 - Pe aceste inaltaltatoare se monteaza podeaua caroseriei , din tego .

                              4 - Niste obloane mai usoare .

                              Inclin sa cred ca masina s-ar putea usura cu maxim 500 kg .

                              Greu , dar nu imposibil ! .
                              500 de kg ar fi foarte ok. Cam la ce pret m-ar duce aproximativ dupa parerea ta toate acestea?
                              Transport marfa intern si international
                              Lerint Calin 0742873198
                              kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                              Comment


                              • #90
                                Foarte de acord si eu cu aceeas parere!!!Dupa mine nu cred ca mai trebuie inaltatoare, cred ca sta bine direct pe sasiu, eventual renunti la aparatorile originale de fabrica si pui presuri fata spate.Spun ca as merge fara inaltatoare pentru a putea pune intre sasiu si podea o banda de cauciuc gros 1 cm, pentru amortizare .Apoi podea pusa pe alte traverse mai subtiri decat cele prezente.Restul obloane si scanduri,la alegere.Pret, in afara de manopera cred ca cel mult 2-3 bare de profil pentru traverse.Estimez o reducere a greutatii cu minim 350-400 kg.Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF