Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebuna Rosie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Ice90 View Post

    Personal , incep sa ma lamuresc .

    Este ceva "suspect" cu acele lonjeroane masive sub forma de litera U + structurile de sub masina . Asa ceva aveam eu la camioneta de 4 T , sarcina maxima autorizata .

    De aici vine acea greutate enorma pentru un 313 . Daca o mai fi avut si lift hidraulic , asta este .

    Din ce am vazut eu pana acum , utilitarele Mercedes pana la 3,5 T au altfel de lonjeroane . Posibil , masina asta sa fie o comanda specializata .

    Nu cred ca exista omologare RAR gen , autoutilitara cu prelata .

    Taloanele pe care le-am vazut eu , pana acum , erau asa :

    1 - Autoutilitara furgon .

    2 - Autoutiliara camion ( camionul / camioneta putea sa fie cu prelata ori "cheala" , numai cu obloanele pe ea ) sau simplu Autoutiliara , fara alta specificatie .

    Nu te grabi , intereseaza-te oficial si pe urma actioneaza in consecinta . Eventual cauta pe cineva care cunoaste la RAR . S-ar putea sa se rezolve cu o retarare si tot raul sa fie spre bine .

    Ps : eu nu spun cum sa faci . Scriu cum asi proceda eu . Tu citesti ce se scrie pe aici , analizezi si decizi singur .

    Comment


    • #62
      Si mie mi se parea extrem de masiv+traversele alea din 30 in 30 de cm.
      Nu imi pot da seama "DE CE" o firma care se ocupa cu mobilier+alte confectii din lemne sa comande o masina atat de rigida. Pe interior scandurile sunt captusite cu mocheta (probabil pt a nu zgaria mobilierul) si nu are nici suporti pentru a prinde marfa cu chinga. Firma de pe Brief am facut niste cercetari, de aici am dedus ca e o firma mica care se ocupa cu mobilier.
      Carlig de remorcare nu are, deci banuiesc ca nu a mai tras remorca de 2T, care este omologata pentru aceasta utilitara.
      Si totusi o firma care se ocupa cu mobilier de ce ar cumpara asa o utilitara "teapana"
      Daca se ocupa cu stalpi de beton, sau cu carat de caramizi/boltari intelegeam.
      Cand am venit cu ea din Germania am pus un Ford KA de vreo 900 de kg cat are unu, si din suspensii nu s-a lasat deloc. Pe Iveco pe care am lucrat puneam o tona se lasa jumatate de metru din suspensii

      In eventualitea, ca maine masina iese la 2800 de kg, ca sa mai castig niste sarcina utila probabil voi mai scoate cateva placi din fata benei + voi taia din barele care merg dintr-o parte in alta (una tai, una las) si voi face doar pe Romania cu ea, pana imi recuperez banii, si voi cumpara alta dar de data asta cu mai multa atentie la sarcina utila sau un furgon.


      LE: Cristi, am recitit mailul trimis celor din Germania, si am observat ca eu am intrebat de sarcina utila a masinii si in Reply am primit doar ca masina e in stare excelenta si pretul este fix. Cand am fost dupa ea l-am intrebat pe "cel cu care am mers si aduce masini de 8 ani din Germania" daca greutatea masinii este de 2250 de kg, cat este scris intr-un loc in brief si mi-a zis ca da. Mai mult eu nu ma pricep nici la limba germana, el a vorbit cu ei, si nici Brief nu am mai vazut pana acuma, ca daca stiam ca am sarcina de 750 de kg cat scria in brief clar nu o cumparam.
      Interesul lui se pare a fost doar banii, nu si a ma ajuta la ceea ce am cumparat.
      Transport marfa intern si international
      Lerint Calin 0742873198
      kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

      Comment


      • #63
        Originally posted by Ice90 View Post
        Si mie mi se parea extrem de masiv+traversele alea din 30 in 30 de cm.

        In eventualitea, ca maine masina iese la 2800 de kg, ca sa mai castig niste sarcina utila probabil voi mai scoate cateva placi din fata benei + voi taia din barele care merg dintr-o parte in alta (una tai, una las) si voi face doar pe Romania cu ea, pana imi recuperez banii, si voi cumpara alta dar de data asta cu mai multa atentie la sarcina utila sau un furgon.
        Eu nu asi umbla la structura masinii .

        Cand incarcam box paleti , ii trantea omu cu electrostivuitorul ( pentru ca nu avea "frane"bune ) si mai mereu imi rupea o scandura de la podea . Si aveam roti duble pe spate ( nu axa dubla , cum des se scrie pe aici ; axa dubla este cu totul altceva ) .

        Faci cum crezi .

        Comment


        • #64
          Ala clar nu e sasiu de 313 !!!! Am lucrat pe 313 , carosata cu tabla de aluminiu, o singura roata pe puntea spate, si avea podeaua prinsa de sasiu cu 5 suruburi de 17 pe o parte si 5 pe partea cealalta,iar sasiul era la jumatate cat e al tau, ori la tine podeaua e prinsa de o traversa care la randul ei e prinsa de sasiu plus traversele laterale care leaga sasiul !!!Acu e de inteles de ce are greutatea asta, pentru ca tind sa cred ca asta e greutatea ei, nu scriau nemtii degeaba in brief asa ceva...
          Plus ca tind sa cred ca a avut si lift pe ea, care a fost demontat inaintea vanzarii, asta dupa petele ce se vad pe sasiu pe interior in spate, plus ca marea majoritate au lift pe acolo pentru a putea descarca marfa...E doar o banuiala, tu ar trebui sa vezi daca sunt urme de suruburi pe sasiu..Plus ca vad ca are si 2 foi de arc, ceea ce nu e prea normal pentru ca marea majoritate vin pe o singura foaie..
          Cat priveste brieful, nu trebuie sa vezi multe, trebuie sa te uiti la el si sa vezi ca fiecare casuta are o litera,iar pe spate la acea litera scrie ceva gen "hinten acsse" ceea ce in mod normal duce cu gandul la axa, ceea ce si reprezinta ,greutatea permisa pe axa ...spate !!Pe viitor, tu si altii, cereti copie dupa brief si puneti pe forum, ca sigur sunt destui sa desluseasca ce srie pe acolo....
          Multa bafta , rabdare si tutun ca sigur se va gasi o solutie...Nu pune deja coada matei in doliu ca inca mai sunt solutii..mai ales in romania...
          A, si nu merge pe ideea detarari pentru ca de la 1.10.2013 nu se mai poate face asa ceva oficial in Romania, ci trebuie sa gasesti o rotita de uns pe la Rar cu care sa poti rezolva problema...Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #65
            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
            Ala clar nu e sasiu de 313 !!!! Am lucrat pe 313 , carosata cu tabla de aluminiu, o singura roata pe puntea spate, si avea podeaua prinsa de sasiu cu 5 suruburi de 17 pe o parte si 5 pe partea cealalta,iar sasiul era la jumatate cat e al tau, ori la tine podeaua e prinsa de o traversa care la randul ei e prinsa de sasiu plus traversele laterale care leaga sasiul !!!Acu e de inteles de ce are greutatea asta, pentru ca tind sa cred ca asta e greutatea ei, nu scriau nemtii degeaba in brief asa ceva...
            Plus ca tind sa cred ca a avut si lift pe ea, care a fost demontat inaintea vanzarii, asta dupa petele ce se vad pe sasiu pe interior in spate, plus ca marea majoritate au lift pe acolo pentru a putea descarca marfa...E doar o banuiala, tu ar trebui sa vezi daca sunt urme de suruburi pe sasiu..Plus ca vad ca are si 2 foi de arc, ceea ce nu e prea normal pentru ca marea majoritate vin pe o singura foaie..
            Podeaua este prinsa in cel putin 6 traverse care sunt sub ea, care la randul lor sunt prinse/sudate pe cele 2 traverse care merg din fata spre spate si sunt prinse pe sasiu.
            Deci pana la urma "cutia" cu prinderile aferente e vinovata de greutatea masinii.
            Deci daca am inteles bine, daca dau jos toata "bena" si raman doar cu sasiul, acesta ar trebui sa cantareasca ca si restul Sprinterelor 313?
            In acest caz, ar trebui sa usurez cumva greutatea "benei", la care banuiesc nu o pot eu face "acasa" ci ar trebui sau recarosata sau intervenit la ea prin intermediul unei firme care se ocupa cu carosari de masini, si sa fie omologat acel service. (ma gandesc ca nu m-ar duce la banii unei recarosari de la zero?)
            Transport marfa intern si international
            Lerint Calin 0742873198
            kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

            Comment


            • #66
              In mod normal daca dai totul jos si ramane doar sasiul, acesta ar trebui sa fie la fel ca restul, dupa care vii cu o "bena" mult mai usoara si scapi de greutate.Cred ca o poti face si tu daca ai tot ce iti trebuie pentru aceasta operatiune.Dar inca o data spun, du-te intai si vorbeste cu "cineva" in domeniu sa te indrume in ce directie sa apuci pentru a rezolva problema.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #67
                Multumesc. O sa mai cer niste pareri. Mai am un prieten cu un 311 Furgon, care are multe cunostinte si stie destul de multe. Maine ma voi intalni cu el sa vad ce e de facut.
                Ca s-o usurez, am toate sculele necesare Flex, aparat de sudura, filiere, burghie de toate dimensiunile.
                Banuiesc ca daca as scapa de cele 2 profile care merg din fata in spate + cateva din traverse as rade cateva sute de kg.
                Oricum pentru ce am eu nevoie nu am nevoie de atatea intarituri si traverse la fiecare 25 30 de centrimetri.
                Maine merg oricum sa o cantaresc, pe urma merg sa vorbesc cu o cunostinta care cunoaste la RAR si cu soacra care se intelege foarte foarte bine cu un inginer de la RAR, sa vedem ce e de facut.
                Pot face de acu asigurarile si sa scot numerele pentru a o inmatricula, si eventual pe urma sa merg iar la RAR daca se mai poate misca ceva sa modifice in CIV, sau prima data sa incerc sa o usurez si pe urma sa ma gandesc la inmatriculat?
                Multumesc inca o data tuturor pentru sfaturi si ajutor
                Transport marfa intern si international
                Lerint Calin 0742873198
                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                Comment


                • #68
                  Vezi, tot la soarcra ajungem cu totii !!!Eu zic asa, mergi intai si vezi ce poti rezolva cu greutatea ca daca o inmatriculezi dupa aia tre' sa schimbi si certificatul iar, asa ca mergi si vorbeste vezi ce se poate face,rezolva problema si apoi du-te la inmatriculat. Bafta multa.Stima.
                  PS: varianta pe care as merge eu:scoate doar primul profil gros care merge din fata pana in spate, care e destul de greu,si lasa-l pe al doilea pentru a te putea prinde de el cu sudura si apoi de sasiu cu suruburi.Scoti apoi si urechile care se prind intre cele 2 profile si ramai doar cu cele care se prind de sasiu si astfel scapi lejer de cel putin 250 spre 300 de kg zic eu.Daca scoti si al doilea profil cel subtire nu mai ai de ce sa prinzi podeaua de sasiu ,sa o sudezi de el nu e bine pentru ca o faci prea rigida zic eu si o sa cedeze din suduri.Cat priveste traversele laterale, vorba colegului stoe, eu nu as renunta la ele pentru ca sunt foarte bune si apoi creste distanta dintre ele riscand sa iti cada marfa prin podea.
                  Last edited by Cristi Nazarov; 01-12-2014, 19:07 PM.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Vezi, tot la soarcra ajungem cu totii !!!Eu zic asa, mergi intai si vezi ce poti rezolva cu greutatea ca daca o inmatriculezi dupa aia tre' sa schimbi si certificatul iar, asa ca mergi si vorbeste vezi ce se poate face,rezolva problema si apoi du-te la inmatriculat. Bafta multa.Stima.
                    Daaa . Am noroc ca ma inteleg foarte bine cu ea, si cunoaste multa lume
                    Atunci am sa aman putin inmatriculatul, si vad ce se rezolva cu greutatea. Vorbesc cu inginerul, si pe urma dau jos tot sa raman cu sasiul doar, si o sa incerc sa reduc greutatea cat mai mult.
                    Oricum va tin la curent cu ce se petrece, si probabil voi mai cere niste idei si sfaturi.
                    Maine de curiozitate merg sa o pun pe cantar
                    Stima
                    Transport marfa intern si international
                    Lerint Calin 0742873198
                    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                    Comment


                    • #70
                      Ai stiut tu ce sa alegi....sau te-ai uitat intai la soacra inainte sa iei fata?!?!Spor la cantarit...masina !!Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                        Ai stiut tu ce sa alegi....sau te-ai uitat intai la soacra inainte sa iei fata?!?!Spor la cantarit...masina !!Stima.
                        M-am uitat la soacra inainte sa iau fata
                        Vedem maine ce iese la cantarit, dar la cate fiare sunt pe dedesubt cred ca o sa iasa exact de ce imi e frica
                        Transport marfa intern si international
                        Lerint Calin 0742873198
                        kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                        Comment


                        • #72
                          Ice90

                          Daca vrei sa usurezi caroseria , te va astepta o munca titanica . Chiar daca ai scule iti mai trebuie si ajutoare ,ca singur nu dovedesti treaba .

                          Asa arata un sasiu normal de Sprinter 3 T :



                          Lonjeroanele tale sunt ca la camion de 7,5 T:



                          Ma intreb sub ce forma de caroserie se va inscrie la RAR un Sprinter ca acesta :



                          Si eu si Cristi ti-am sugerat sa-ti "aranjezi ploile" .

                          Comment


                          • #73
                            Ceva asemanator cu prima poza arata si a mea. Doar ca in loc de cele 2 bari paralele care merg pana in spate mai vin doua paralele prinse in suruburi deasupra, si pe urma inca 2 tot paralele deasupra celorlalte pe care sunt sudate sase sau sapte transversale de care vine prins cadrul si podeaua. Stiu ca e foarte mult de munca, titanica asa cum zici, dar voi discuta si voi analiza daca exista o posibilitate sa reduc din toata acea greutate in plus. In CIV am o masa destul de mare pe axe + posibilitatea de a ii adauga remorca de 2 Tone. Acu sunt constient ca pentru asa ceva e nevoie de toate acele intarituri, dar eu doresc sa reduc greutatea (si odata cu ea se va reduce si rigiditatea/rezistenta) dar eu nu voi trage nimic dupa ea si nici greutatea nu va fi asa mare pe ea incat sa necesite o asa structura. Inca nimic nu e sigur. Mai analizez situatia si ma mai sfatuiesc cu unii cu altii.
                            Stima

                            Trimis de pe al meu Smart_Xceed folosind Tapatalk
                            Transport marfa intern si international
                            Lerint Calin 0742873198
                            kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                            Comment


                            • #74
                              Am fost, am cantarit-o cu toate pe ea cu rezervorul 3 sferturi plin, si mi-a iesit 2700 fix, diferenta de 160 de kg fata de RAR. Am vorbit cu tatal meu care e de meserie, si cu un sudor. Maine ma apuc de dezmembrat masina, o las la sasiu gol, si dau jos tot ce nu e necesar, cele 2 profile paralele de 4.2 metri, si la fiecare traversa una las una scot, mai dau jos jumate din panourile din bena si schimb scandurile cu niste profile subtiri din aluminiu. Sper sa ajung macar la scadere de vreo 300 400 de kg.
                              Stima
                              Transport marfa intern si international
                              Lerint Calin 0742873198
                              kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                              Comment


                              • #75
                                "Cele doua bari paralele care merg pana in spate" , cum le spui tu , acelea de care sunt prinse arcurile , se numesc lonjeroane .

                                Pe acele lonjeroane sta toata structura masinii , plus cabina si ansamblul motor + cv . puntile , etc .



                                Eu asi demonta toata acea structura inutila pana la lonjeron si asi monta traversele care sustin platforma direct pe lonjeroane .

                                Iti vor trebui niste inaltatoare totusi , din loc in loc , pentru a "sari" cu platforma peste aparatorile rotilor din spate .

                                Deasemeni asi folosi cat mai putin aparatul de sudura pe masina . Din cauza zdruncinaturilor la care este supusa masina , risti ca acele suduri sa se rupa . Neamtul foloseste niste piese metalice prinse in suruburi de lonjeron .

                                Studiaza bine problema si adopta o mentalitate de croitor . Adica , masoara de zece ori si taie o data .
                                Last edited by nstoe; 01-13-2014, 15:09 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF