Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prima mea masina: w123; 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, am cautat si m-am documentat, nu ar trebuii sa fie probleme, dar din cate am inteles cel mai bine merge cu ulei ars dar filtrat bine. Am un prieten care stie pe cineva ca si-a modificat un w124 cu rezervor separat incalzit si merge doar pe ulei ars si filtrat, si vara si iarna, de aproape un an si nu a avut inca probleme. Acum sunt in teste cu o mica productie de biodiesel tot din ulei ars, biodieselul ar fi mai ok ca s-ar putea folosi si pe timp de iarna (fara alte modificari) si nu forteaza asa mult ca uleiul normal pompa de motorina. Deocamdata din ce m-am documentat am vazut ca dezavantajele ar fi doar ca trebuie schimbat mai des filtru de motorina si probabil diuzele de la injectoare s-ar putea sa aibe o viata mai scurta, dar nu cu mult diferit decat motorina proasta (care la noi ii cam la ordinea zilei). In principiu daca gasesc ulei ars la 2 lei litru si adaug soda caustica si alcoolul (ar trebuii metilic dar incerc cu etilic deocamdata) ajung tot pe la 4 lei litru de biodiesel plus ceva timp pierdut. Inca nu m-am hotarat 100% sa folosec aceasta varianta de combustibil, dar dupa ce m-am consultat cu cativa mecanici (unu din ei fiind fratemi-o) sansele sunt destul de mari sa facem cartofi prajiti sub capota

    Comment


    • #32
      Foarte drumoasa! Sa ai multa bucurie cu el!
      Si eu cautam mult un W123 mai ok, dar mai rar, deci m-am ales cu un 124, care tot imi place foarte mult! De si is fan al simplicitatii, macar a mea se incadreaza.
      "The wife should always be "legally" younger than the car"
      W124 200D
      W123 240D
      Prezentare W124
      Prezentare W123

      Comment


      • #33
        Originally posted by vio_alien View Post
        Am dus-o la mecanic si am hotarat impreuna ca ar fi mai convenabil sa luam alt motor (cel vechi fiind foarte uzat si umblat in el), ceea ce s-a si intamplat.

        A fost prea mare investitia de nu ai reconditionat motorul original?

        P.S. Daca motorul defect este inca cel original atunci ai grija de ea...cine stie, poate odata ajunge so inscrii pe retro!


        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Da, la motorul defect trebuia reparat mai mult, alta chiuloasa, pompa vacuum, valve....in carte e seria motorului defect, din cate mi-a zis mecanicu masinuta ii un mic frankenstein, oricum voi pastra si motorul vechi si ce a mai ramas pe langa. Deocamdata nu ma gandesc sa o inscriu la retromobil, fiind motorul de 2000 nu ii chiar o cheltuiala mare cu taxele, deocamdata ma intereseaza sa ma pot folosii de ea, vom vedea ce se va intampla in viitor.
          Ieri am reusit sa fac primul litru de biodiesel pentru teste (deocamdata doar teste de productie si vascozitate), mai trebuie sa astept vre-o 2 zile sa se separe glicerina dupa care voi testa sa vad cum se comporta in comparatie cu motorina la temperaturi joase (in congelator ), am atasat o fotografie la cum arata ieri dupa ce am adaugat peste uleiul ars o solutie de 200ml alcool etilic si 6g de soda caustica.
          Attached Files
          Last edited by vio_alien; 05-24-2014, 13:33 PM.

          Comment


          • #35
            Arata bine licoarea preparata.Sunt curios cum vrei sa o testezi, ar trebui sa mergi pana aproape se gata termina motorina si dupa aceea sa pui niste litri de biodiesel.

            Acum vara se poate circula cu ulei simplu ,sunt temperaturi mari, mai ales prin Timisoara.Iarna se poate face amestec 50-50.

            Comment


            • #36
              Deocamdata incerc sa vad procesul de productie, in momentul cand o sa am mai mult ulei voi incepe sa zicem 2 saptamani cu 25% ulei 75% motorina, dupa 50-50, 75-25...depinde de cum se comporta. Desi am avut unpic de ghinion si nu cred ca se face ok cu etanol, normal trebuie amestecat metanol cu soda, dar ala ii cam scump si nu am gasit la magazine deocamdata . Azi voi verifica din nou daca s-a separat bine gelatina, desi nu prea parea luni

              Comment


              • #37
                Am reusit sa separ glicerina, biodieselul homemade este mai fluid, am pus o monstra in congelator pana maine sa vad cum se comporta dupa inghet(am atasat o poza).
                Azi se pare ca e ziua cu vesti bune, a trecut si mosulica itp-ul care expirase cat timp a stat in service, mai trebuie schimbati burdufii de la planetare si pe vineri sper sa o primesc.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  return of the beast

                  De o saptamana am primit masina inapoi, nu pot sa zic decat ca sunt foarte multumit de noua inima. Merge mult mai bine ca inainte. Azi am desfacut butucul de inchidere de la potbagaj sa vad daca reusesc sa il fac sa se inchida, se pare ca era facut pentru alta cheie, asa ca mi-am luat inima in dinti si l-am facut bucati iar dupa ce l-am facut sa mearga (in sensul ca se putea incuia, dar cam cu orice avea ila indemana: surubelnita sau orice altceva ce puteai sa invarti in el) m-am gandit ca poate reusesc sa aranjez cativa din pinii din interior (nu stiu cum sa le zic altfel), dupa ce am incercat fiecare pin pe rand cu cheia am reusit din 10 sa potrivesc 9, am montat butucul inapoi si functioneaza fara probleme. Nu am incercat inca cu alta cheie dar cel mai important nu mai poate fi deschis cu surubelnita . Urmeaza butucul de la usa din dreapta, sper sa fie la fel de simplu. Daca are careva probleme de genu pot sa ofer mai multe detalii, ma gandesc ca ar trebuii sa functioneze metoda si la altemodele de chei.
                  Last edited by vio_alien; 07-30-2014, 22:08 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Bine ca ai reusit, bravo! Si eu am modificat pinii la mai multe butucuri...si binenteles si la alte marci in afara de Mercedes.

                    Dar daca tot ai facut modificari...de ce nu ai facut cateva poze?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Din graba, sincer nu m-am asteptat sa functioneze, (avand in vedere ca nu m-am consultat din alta pate, desi acum am vazut post-uri pe tema asta) iar dupa ce am reusit sa il fac am fugit repede jos sa il montez sa vad ca merge sigur, cand ma apuc de usa din dreapta promit ca voi pune si ceva poze ale procesului tehnologic

                      Comment


                      • #41
                        Primul litru de biodiesl

                        Azi-dimineata am aruncat in rezervor peste mototrina ce mai era (max 10l) biodiesel-ul ce l-am preparat acum ceva vreme (1L), deocamdata s-a miscat fara probleme, astept sa primesc de la cineva 50L de ulei ars de floarea soarelui sa incep cu adevarat testele. Mecanicul mi-a spus ca pot sa bag fara nici o grija daca il filtrez bine. Testele le voi face treptat, acum 10%, urmatoarea incercare 25%.....pana ajung la 100% ulei transformat in biodiesel.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF