Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Black Beauty W212

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mute piese de la masinile premium sunt facute in Romania. Cat timp am avut W212, nu m-am gandit sa vad ce este facut in RO sau in alte state. Acuma ca am vandut W212, pe forum o ramas doar 2 useri activi cu W212.

    Comment


    • #32
      M-am hotarat sa repar janta,asa ca am sunat la numarul de pe actele de la Mercedes,pentru ca am cumparat acea asigurare pentru roti,jante si cauciucuri odata cu masina,iar cei care fac operatia nu sunt cei de la Mercedes ci o firma specializata care se ocupa de asa ceva,am completat un formular si facut poze la roata,trimis la ei,timp de asteptare pana in 14 zile,depinde.
      Astazi am testat si paddle shiftcare dupa unele afirmatii ar fi un moft sau numai o joaca,dar eu cred ca sunt de un real folos,pentru mine care masina este inca in rodaj,am cam 1000km facuti,nu prea trebuie sa o solicit tare acum la inceput.
      Faza e ca de nenumarate ori pe zi,in sensul giratoriu trebuie sa accelerezi mai tare ca sa nu stau juma de zi,iar aceasta cutie 7GTronic Plus,urca in turatii dupa cum calci acceleratia,o atingi calm si placut schimba pe la 2100-2000rpm,dar pleaca cam lenes,daca o bruschezi putin urca pe la 3000 si ceva,iar daca ii dai cu picior de lemn se duce pana la 3800-4000rpm.Ma saturasem de stat la sens giratoriu,stai si tot da priorotate,aia veneau ca nebunii,asa ca ma hotarasc sa o calc,se aude un sunet super placut,poate datorita celor 2 guri de evacuare,super tare pentru un diesel,dar turatiile erau pe la 3800,nu mai stiam ce sa fac,daca luam pedala de pe acceleratie schimba viteza,dar ma pupa ala din urma,volanul cu susul in jos si nu mai gaseam pedalele de shift,asa ca am lasat pe altadata,tot astazi fac acceasi faza ,pregatit din timp,accelerez puternic iar cand ajunge turatia pe la 2500 schimb,am schimbat de 3 ori in 100m,rezultat ceata la toti,nu ca ma laud cu asta,dar fiind nevoit sa savarsesc fapta din cauza traficului.
      Parerea mea cine are paddle shiftsa le folosesca la nevoie altfel rupi motorul la cum accelereaza.
      Si incelacand pe o sa v-am spus povestea mea de astazi.
      Va doresc la toti un Paste Fericit plin de bucurii.

      Comment


      • #33
        O intrebare,in legatura cu AC,e bine sa il inchid cu putin timp inainte de a opri motorul sa se usuce instalatia de umiditate,sau sa o las tot timpul pe auto,am mai incarcat ceva,nu pentu a micsora consumul sau ceva de genul,dar de foarte multe ori temperatura de afara e asa de perfecta si nu am nevoie de AC,in jur de 19-20 grade,si as dori sa imi vina doar aer rece de afara fara a scade temperatura de la panou(deoarece la 20 grade cu AC se simte mai frig),o am setata la 21 cateodata 22 grade si de multe ori imi baga caldura,chiar si acum dimineata si ma enerveaza,daca deschid geamul face cam multa galagie.

        Comment


        • #34
          Eu de obicei il inchid , inainte sa opresc motorul , adica opresc toti consumatorii , faruri radio si de abia atunci inchid motorul.
          Ac-ul il tin undeva la 23-24 , daca afara sunt 20 grade la temp afisata pe clima (23-24) baga cald , daca sunt peste 22 (clima 23-24) baga rece.
          La unii am vazut, ca scot cheia din contact fara sa opreasca consumatorii , clima , faruri etc.

          Comment


          • #35
            Intrebam deoarece am auzit ca daca lasi AC sa functioneze pana cand opresti motorul,instalatia ramane umeda si pot aparea acele bacterii apoi sa miroase urat,in legatura cu martorii eu nu inchid nimic,farurile stau tot timpul pe automat si sunt setate pe Itelligent,isi schimba singura faza scurta,lunga in functie de lumina exterioara iar la intalnire cu alte masini trece automat pe faza scurta,radio nu il inchid nici pe ala,e vreo faza sa le inchizi toate inainte de a opri motorul?

            Comment


            • #36
              Cand am avut W212, nu inchideam nimic inainte de a opri motorul si asa fac la toate masinile. Clima ramane mereu pe 22-23 de grade, luminile erau pe automat (A) si tot asa. 1 an jumate cat am detinut-o nu am avut nici o problema legat mirosuri neplacute sau la instalatia electrica.

              Comment


              • #37

                Pune si tu mai multe poze.Sa o stapanesti sanatos

                Comment


                • #38
                  Am avut ocazia sa vad si ce marca de telescoape sunt montate,roata fiind data jos,e echipata cu Sachs.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ichbin
                    Poze noi,noaptea,luminile lasate pe auto.
                    Frumoasa rau masina!Sa ai parte de ea!Tare ciudat mi se pare volanul pe partea dreapta

                    Bafta!

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #40
                      Asa este,eu m-am obisnuit,acum imi vine peste mana sa conduc cu volan pe stanga,inainte de acumpara prima masina,am avut manuala,exersam in gand cum sa schimb cu stanga,dar odata ce pui mana pe colac uiti si te concenterzi.

                      Comment


                      • #41
                        Au sosit astazi produsele de cleaning si detailing,toate sunt Made in USA sau Germany,mai astept o comanda,perii si ceara iar joi ma apuc de curatat etc,vreau sa dau rotile jos si sa curat jantele foarte bine si pe interior apoi sa le dau cu acel sealer de la Poorboy's,care protejeaja jantele de praful de la frane si vreme rea,iar dupa aplicare se curata mult mai usor.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Recomand mai ales o ceara solida pt caroserie, acolo vad ca ai pt jante si tapiterie .

                          Comment


                          • #43
                            Da,mai astept sa vina periile si ceara,am comandat asta http://www.autogeek.net/meg26hitpasw.html nu e cea mai scumpa,dar e facuta de o firma cu renume si dupa multe review-uri citite e de o calitate foarte buna facuta cu ceara galbena carnauba si o combinatie de polymers,am vrut sa iau Pinnacle souveran,era dubla la pret si e cam aceeasi treaba.

                            Comment


                            • #44
                              Foarte frumoasa masina, am spus-o si o mai repet. Imi plac oamenii care au grija de masinile lor, de multe ori le acorda prea multa atentie si ii un lucru de apreciat. Eu nu as mai rabdarea sa ii mai acord o astfel de atentie. Cat timp am avut W212, spalarea pe exterior o faceam numai eu la burete, o fost prima, cred ca si ultima masina care am tinut-o impecabila.

                              Comment


                              • #45
                                Cumprand aceste produse,care nu au fost ieftine,nu ma gandesc numai la faptul de a o face aratoasa acum ci si de a o pastra si proteja in timp,cat va sta la mine sa ma bucur de ea,iar daca o vand in viitor,iau un pret bun si sa se bucure si celalalt de ea.
                                Nu fac reclama,dar produsul de la 303 Aerospace e cel mai bun de pe piata in a proteja de raze UV,are 40spf,am facut o analiza ampla a produselor de pe piata inainte de a cumpara,pentru piele am vrut sa iau de la Blackfire,dar nu aveau,i-am sunat si mi-au recomandat Lexol,cu toate ca aveau altele mai scumpe gen Wolfgang etc,iar cel de curatat jantele de la R222 e german cu acid free,recomand de Mercedes si multe marci,il poti lasa si 2 ore sa actioneze,e un fel de gel,iar pentru uscat dupa spalare mi-au spus ca se usuca mai bine cu prosop microfibre decat cu laveta mult stiuta,asa ca am luat de la Cobra Supreme Guzzler.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF