Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oricum "fura" fata de GPS. Identic cu GPS-ul aveam cu anvelope de 205/65/15 (fata de 195/65/15). Cata aveam pe bord atat aveam si pe GPS (evident, la viteze de autostrada, ca acolo apare "decalajul" original, la 140 pe bord cu gume "normale" aveam vreo 131-132 pe GPS).
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • ...flanșa la amortizor ?
      Stefan

      Comment


      • Posibil... Verific si acela!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Verificat azi tot, pe dreapta... gresat. Gasit bucsile bara torsiune "uscate", rugina sub bucsa si pe bara. Am pus veselina acolo, montat totul la loc. A mers perfect! 2... 3 viraje... Apoi a apărut scartzaitul din nou... S-a "curatat" veselina...

          Probabil exista uzura la bara (canelura in metal) si la bucsi (schimbate anul trecut). Am o alta bara de torsiune, o montez si vad cum se comporta (provine de pe masina de piese). Oricum, probabil va fi nevoie de alte bara (disponibil doar OEM, cam 550-650 lei).
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Dupa lungi investigatii si piese schimbate am gasit si "vinovatul" scartaitului: PIVOT inferior cu burduful sectionat (posibil ruginit in interior).

            Pana am ajuns la aceasta "descoperire" am schimbat saptamana trecuta bratul inferior ("bascula") de pe partea soferului. Cautand sursa scartaitului am observat ca in partea de jos bratul e fisurat si rupt (ruginit din interior) (se mai "tinea" in "jumatatea" superioara, nu era inca un pericol iminent de a ceda cu totul). Am luat din dezmembrari o piesa OEM (am vrut neaparat sa fie piesa originala, nu mi-a placut cum aratau piesele AM noi) care a venit si cu un pivot aferent caruia atunci inca nu i-am gasit intrebuintarea (cand am schimbat bratul am pastrat pivotul de pe masina, era MB vs Febi cum era celalalt de pe bratul achizitionat). L-am montat in schimb azi in locul pivotului "suparat".

            Cu bratul am mai luat si doua telecoape spate (imi batea unul), SH, tot de la acelasi baiat de la care am luat si bascula (activa pe vremuri si aici pe Forum, a avut preturi foarte bune si a fost foarte "saritor"... cam rar in ziua de azi), plus inca 2 tampoane de elevator din prag. Telescoapele erau "ca noi", le-am montat si masina e super rigida acum, parca putin prea rigida (posibil ca amortizoarele sa fie o idee prea tari pentru acest model, dar la viteze de autostrada se aseaza foarte frumos pe drum, putin neplacut e la trecerile peste denivelari pronuntate, gen linii de tren/tramvai).

            Ca o completare, desi l-am luat inaintea tuturor pieselor SH, a fost carenajul din partea stanga, AM, dar foartea fain (identic cu ce aveam pus deja pe partea opusa), dintr-un material elastic care permite deformari fara a se sparge (cum sunt cele OEM, casante probabil si de la trecerea anilor).

            Acum imi mai ramane de facut unghiul de fuga pentru ca odata cu schimbarea barii de torsiune (am pus-o pe cea de pe masina de piese, mai "serioasa", de Diesel) volanul imi e descentrat si o roata nu se aliniaza cu celelalte (a aparut deja uzura pronuntata pe exterior). Motivul e "accidentul" de acu` cateva ierni, cand am lovit cu bara de torsiune un stalp de parcare, rezultatul fiind (aparent) inclusiv deformarea acelei bari (posibil si al bratului schimbat acum). Atunci, dupa reparatii avariilor (schimbare suport brat torsiune) am facut directia, dar nu am calculat eventualele deformari. Acum au devenit evidente. Trebuie tras la "original"...

            Lucrarire de schimbare a pieselor au decurs relativ fara probleme, imbucurator fiind usurinta cu care au cedat suruburile (imi era mai ales frica la suruburile de la bratul de directie). Ca un minus MARE pentru MB a fost nevoia de a demonta aproape jumatate de interior pentru a putea avea acces la suruburile superioare a telescoapelor spate... Dar nah, nu e o surpriza...
            Attached Files
            Last edited by dan500se; 10-27-2018, 19:32 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Azi am mai trecut o borna... 440K. Fara prea mare efort. Nu stiu cand o sa fie urmatoarea pentru ca am luat o alta masina (un frumos E46 Coupe Sportpacket) care va deveni viiitoare masina de "rulaj" (Daily Driver, bineinteles, naveta la si de la servici, pe autostrada si DN). T-Model-ul am sa-l pastrez pentru necesitatile de transport si drumuri mai "rele" (suspensia la BMW, din fabrica, e setata foarte jos pentru a putea risca deplasari pe rute pe unde mergeam cu C-ul, gen drumuri de munte sau prin paduri-drumuri forestiere).
              Attached Files
              Last edited by dan500se; 02-06-2019, 22:10 PM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • La mai mare. N-am citit tot topicul, dar motorul e nedesfacut la cei 440 mii sau a fost schimbata garnitura ceva?

                Comment


                • Mersi! Din cate stiu eu, si cum arata, motorul nu a fost desfacut niciodata... (masina e la mine de la 282.000 Km)
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Mulți km înainte !
                    Off :
                    Să te bucuri de coupe ! E46 -le e o masina frumoasa chiar si in ziua de azi, eu abia am vandut-o. A mea ara berlina 2003 Fl. Am pastrat e90 ul si am luat un B6 4motion tocmai pentru iesiri si utiliate - e combi !
                    Un site util pentru e afla codurile pieselor pe original la Bmw - introduci ultimele 7 la seria sasiu :
                    RealOEM.com BMW Parts website. This site can be used to look up BMW part numbers and approximate part prices. The Parts are grouped into diagrams and diagrams are grouped into categories and subcategories

                    Stefan

                    Comment


                    • Multumesc, la fel iti doresc si tie cu masinile tale, chiar daca nu sunt MB.

                      Bineinteles, ambele masini vor avea parte de acelasi "tratament"in continuare, nu vor fi diferentieri... Atat doar ca se va schimba scopul in care se va folosi C-ul. E46-le deja e in curs de "detailing" (dar nu din acela ce fac unii ) , interiorul fiind curatat temeinic (chiar azi am spalat, la mana, presurile, sunt ca noi) si dezinfectat (ca pentru uz personal). Acum ca ma gandesc bine, acesta este a treia mea masina din Italia si, dupa W126 500SE, arata si cel mai bine in ceea ce priveste "aspectul general"... W202-ul a fost un dezastru cand l-am cumparat (a se vedea pozele de la inceputul acestui topic). 500SE-ul a fost un alt nivel, nu are rost sa imi mai amintesc

                      P.S. Mersi pentru link, chiar am nevoie de unele "chitzibushuri"!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • 444444.... Odata ce am tras pe dreapta Coupe-ul (ma decid zilele astea cu privire la soarta acelei masini) am mai adaugat niste Km la bordul C-ului... (erau cu 2500 mai multi daca nu era in folosinta E46-le).
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Doamne ajuta! Drumuri bune domnule Dan!

                          Comment


                          • Originally posted by SerjManiack View Post
                            Doamne ajuta! Drumuri bune domnule Dan!

                            Mutumesc! Mai un pic si fac 450.000 Km (acum, am 4495xx) ...
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Originally posted by dan500se View Post


                              Mutumesc! Mai un pic si fac 450.000 Km ...
                              Done:



                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Cateva cuvinte si despre cum se mai comporta masina:

                                -cu ocazia concediului am facut o mica "excursie" (Muntele Mic + Baile Herculane + Cazanele Dunarii/Orsova) cu un consum (mediu/mixt) de 35 de l GPL la 401 Km (2 persoane, bagaje relativ putine si AC-ul pornit aproape non-stop)
                                -a consumat aprox. 0.8 l de ulei de motor in aprox 6000 Km
                                -temperatura lichidului de racire (H2O) se mentine constant in mers la aprox.80 de grade si in trafic aglomerat la max.100 de grade chiar si la temperaturi "extreme" (a se vedea poza de mai sus) (deh, termostat OEM pentru "tari calde", dar, nah, oricum nu prea crede nimeni ca exista asa ceva - am cautat intr-un program dupa VIN si imi da cu deschidere la 69 de grade)
                                -are unele momente de mers "sacadat" (mai ales pe GPL) - de parca o bujie nu ar "lucra" cum trebuie (observabil doar in ralanti, in ture nu se simte "ezitare")
                                -la decelerari sau frana de motor in regim de GPL apare uneori o detonatie ("backfire") in toba (pe benzina NU) - suspectez vaporizatorul (are "simptome de ceva vreme, va fi musai sa-l schimb)

                                E46-le vandut, am revenit la folosinta acestei masini (atat timp cat nu am masina de serviciu). Inca merge bine chit ca are un rulaj semnificativ... Ah, imi trebuie un volan... Acesta de acuma se dezintegreaza pe zi ce trece (probabil pielea nu mai face fata temperaturilor extreme).
                                Last edited by dan500se; 08-14-2019, 10:13 AM.
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF