If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Vine vara... jante noi pe 16', ET 36 fata de 49 cele vechi, deci castig ceva la ecartament. Anvelopele sunt 215/55/16 fata de 195/65/15, deci cu vreo 3 mm mai mici in diametru.
Cu prima ocazie tre' sa fac cinste lui Feri cu macar o lada de bere...stie el de ce.
O comparatie intre cele doua dimensiuni 215/55/16 fata de 195/65/15...
...calculatorul zice:
Cu aceasta combinatia de 215/55/16, viteza va fi mai mica cu 1,3% decat ce iti arata in bord!
De exemplu: cand in bord iti indica 48 km/h, in realitate o sa te deplasezi cu 47,6 km/h
Macar nu te prinde radarul ...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Noroc de statie, ca la min 3000km/luna cu 50 in localitati m-as plictisi... In curand trebuie sa iau macar doua cauciucuri noi. Evident pare mai tanara masina, acum jantele sar in ochi prima data. La partea din fata se vede cel mai bine cat ies spre exterior rotile.
Ma asteptam sa iasa un pic, dar nu asa de mult. In schimb cele pe spate sunt ok...in poze asa par!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Adevarat, pe spate arata OK, in fata se vede diferenta... ET 36 fata de 49, anvelope mai late. Daca as fi avut vreun motor de 3000cc as fi zis ca am masina mai stabila, dar cu 90 cp ce sa mai zic... In mers nu simt diferenta dintre 15' si 16', iar de look sunt foarte multumit.
Adevarat, pe spate arata OK, in fata se vede diferenta... ET 36 fata de 49, anvelope mai late. Daca as fi avut vreun motor de 3000cc as fi zis ca am masina mai stabila, dar cu 90 cp ce sa mai zic... In mers nu simt diferenta dintre 15' si 16', iar de look sunt foarte multumit.
Personal imi plac mie cele originale W124, dar alt model, astea noi chiar arata bine! Dar vezi, cu cat ai ET mai mic, cu atat stresul pe articulatii se mareste, in consecinta tin mai putin. Astea inca is ok, sub ET30 devine serios...
Cunosc problema cu articulatiile. Am avut la alte masini anvelope de pana la 255 latime, flanse, etc... Mi-ar fi placut la W124 ceva jante AMG ca in pozele de mai jos, gasisem la o cunostinta unele AMG pe 17' dar totusi ar fi fost cam mult pentru masina. Mai pune omul in portbagaj un sac doi de cartofi si bate la ochi...glumeam. Ma bate gandul sa pun folie pe geamuri (mai putin cele din fata), dar ceva 50% transparenta, sa nu se vada ce car sau cine sta in spate.
Cunosc problema cu articulatiile. Am avut la alte masini anvelope de pana la 255 latime, flanse, etc... Mi-ar fi placut la W124 ceva jante AMG ca in pozele de mai jos, gasisem la o cunostinta unele AMG pe 17' dar totusi ar fi fost cam mult pentru masina. Mai pune omul in portbagaj un sac doi de cartofi si bate la ochi...glumeam. Ma bate gandul sa pun folie pe geamuri (mai putin cele din fata), dar ceva 50% transparenta, sa nu se vada ce car sau cine sta in spate.
Da, pentru puntile standard is mari cele de 17", alea cer puntea AMG normal.
Folie am vrut si eu pe spate, dar sa ma mai complic cu naspenii de gen RAREee,ca pe fata ori cum nu poti,nici cu autorizatie nu ai voie. La tine se merita ca ai touring, mai multe geamuri, eu numai pe usile din spate asi pune, fara autorizatii...
Ca veni vorba de ele... azi am facut rost de un set de bandouri late, incomplet inca. Lipsesc cateva piese - usa spate/stanga, aripa stanga/fata si un bandou ingust. Asa pare din poze; poate gresesc.
Folie sigur pun, ramane de vazut ce transparenta.
Am vazut unele MB-uri cu bandourile vopsite la fel ca restul caroseriei, unele in contrast. Vopseaua mea este 441 Hellbeige (Desert Taupe Impala Brown). Vazusem undeva culoarea potrivita pentru bandouri dar nu mai tin minte unde.
Poza cu bandourile late, incomplete. Colegul @vava de la Galati mi-a promis bandoul de la aripa fata, iar persoana de unde le-am luat s-ar putea sa-l aiba si pe cel de la usa spate.
Pai, la culoarea bandourilor daca nu vrei ca caroseria, desigur asa recomand si eu, ai 2 variante, mai deschis la culoare, ori mai inchis, dar cred ca varianta mai inchisa ar arata cel mai bine ca masina nu este foarte inchisa la culoare poza 2 a ta. AAA, si ai nevoie si de pragurile pentru bandourile astea, ca stii si alea is diferite de astea ce avem noi. Uite alte exemple:
Eu sigur nu as vopsi bandourile in culoarea caroseriei...+ un vot pentru badouri mai inchise, precum a mentionat si Levi!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment