Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa un an juma' de modificat/imbunatatit interiorul cu tot felul de accesorii (parasolare, ornamente din lemn, plase, butoane, etc...) l-am schimbat cu unul negru, din piele.
    Donatorul este un W124 Sportline din '92 (al meu este din '89) model cu bandouri late. Am scos tot interiorul bej (mai putin stofa de pe plafon), mochete, plastice, consola dintre scaune, torpedou, etc... Am pus inapoi interiorul negru, dar mai sunt cateva probleme de rezolvat: ornamentele lungi de la stalpii B, de la centurile de siguranta sunt diferiti la cele doua modele; lemnul de la bord difera de cel nou; nu mai merg vreo trei butoane de la bord...
    Am schimbat si manerele usilor cu unele model mai nou, cu inox, plus suport numar original, cu loc pentru termometru exterior.

    Comment


    • Sportline-ul are senzor de temperatura exterioara perfect functional cu display OK; urmeaza sa-l pun la masina mea.
      Suportul pentru numar, cu loc pentru senzor temperatura - original MB.
      Attached Files

      Comment


      • Bravo! Imi place cum arata ...la scaunul soferului partea lombara este ''sifonata'' insa in rest arata destul de bine, insa dupa ce o tratezi cu crema va arata si mai bine!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Zona dinspre usa este uzata, dar nu asa mult. Caut piele identica si inlocuiesc partea respectiva. Am vazut 124 cu gauri in scaun cat sa bagi doza de 0.33. Scaunul este ortopedic (parca asa-i zice), pielea de pe spatar este 'dubla', se umfla. Deocamdata nefunctional, nu l-am legat; nici n-am de unde...

          Comment


          • Sistemul ortopedic se leaga la instalatia vacuumatica a masinii! Vorbeste cu colegul Poul, el si-a montat recent sacune ortopedice si sunt perfect functionale.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Arata foarte bine. Ii schimba aspectul mult, e mai eleganta.

              Comment


              • Stiu, arata mult mai bine. Nu aveam de gand sa schimb interiorul, am gasit intamplator Sportline-ul la un pret bun, asa ca l-am luat. O sa vorbesc si cu colegul Paul sa vad ce si cum cu instalatia.
                De la ce este mufa din poza? Era scoasa, si prinsa la cativa cm de locul unde ar fi trebuit sa stea...in zona manerului usii soferului.
                Attached Files

                Comment


                • Este de la inchiderea centralizata...era chiar fata ta...de ar fi avut fusta ai fi vazut-o ...
                  Attached Files
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Tocmai aia e problema... era scoasa si prinsa cu banda adeziva la 10 cm de mufa. Masina are inchidere centraliza AM cu telecomanda care a mers OK pana acum, deci a functionat cu mufa asa ca-n poza. Am lasat-o asa, doar eram curios de la ce era.

                    Comment


                    • Atunci mai mult ca sigur are modul pentru inchidere si de aia a fost anulata. Daca ar fi sa scoti inchiderea centralizata after, si cu mufa bagata la loc sigur ar functiona perfect, insa daca iti convine asa nu cred ca afecteaza cu ceva!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Mici 'imbunatatiri' la masina...
                        - schimbat suportii de la motor (trancanea urat de tot la pornire si oprire)
                        - storage box cu lemn la culoare cu bordul, in stare foarte buna
                        - alt buton pentru 2 oglinzi electrice, functional (merci colegului Vava)
                        - semnalizatoare Bosch 'smoked'
                        - ansamblu stergator parbriz 'nou - SH'; cel vechi abia se mai misca.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Frumos TD-ul. Am unul in oras exact aceeasi culoare, inscris tot pe Bulgaria... Faine masinarii...
                          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                          Comment


                          • De ce farurile vopsite cu negru si semnalizarile smoked?De ce nu farurile vopsite cu chrom ca la E 500 si semnalizarile clare si curate sau model USA care se poate face usor cu o folie portocalie...Detaliile cu negru(ornamente,chroame)inspira low detail si low cost.
                            Parerea mea e ca jantele negre au aparut ca sa nu se vada pe ele pilitura de la placute,la fel ca si tobele negre ca sa nu se vada funingina de la motoarele diesel...Este doar parerea mea!Bravo pentru interior!
                            Poza cu farurile mele pe care le curat pe interior anual pentru a le pastra clare si curate
                            Attached Files
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF