Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vine vara... jante noi pe 16', ET 36 fata de 49 cele vechi, deci castig ceva la ecartament. Anvelopele sunt 215/55/16 fata de 195/65/15, deci cu vreo 3 mm mai mici in diametru.
    Cu prima ocazie tre' sa fac cinste lui Feri cu macar o lada de bere...stie el de ce.
    Attached Files

    Comment


    • Frumos, sa te poarte multi km fara probleme!

      O comparatie intre cele doua dimensiuni 215/55/16 fata de 195/65/15...

      ...calculatorul zice:

      Cu aceasta combinatia de 215/55/16, viteza va fi mai mica cu 1,3% decat ce iti arata in bord!

      De exemplu: cand in bord iti indica 48 km/h, in realitate o sa te deplasezi cu 47,6 km/h


      Macar nu te prinde radarul ...
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Alta treaba cu jantele astea, o mai intinereste. Ii sta bine.

        Comment


        • Noroc de statie, ca la min 3000km/luna cu 50 in localitati m-as plictisi... In curand trebuie sa iau macar doua cauciucuri noi. Evident pare mai tanara masina, acum jantele sar in ochi prima data. La partea din fata se vede cel mai bine cat ies spre exterior rotile.

          Comment


          • Ma asteptam sa iasa un pic, dar nu asa de mult. In schimb cele pe spate sunt ok...in poze asa par!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Adevarat, pe spate arata OK, in fata se vede diferenta... ET 36 fata de 49, anvelope mai late. Daca as fi avut vreun motor de 3000cc as fi zis ca am masina mai stabila, dar cu 90 cp ce sa mai zic... In mers nu simt diferenta dintre 15' si 16', iar de look sunt foarte multumit.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by cabriolet View Post
                Adevarat, pe spate arata OK, in fata se vede diferenta... ET 36 fata de 49, anvelope mai late. Daca as fi avut vreun motor de 3000cc as fi zis ca am masina mai stabila, dar cu 90 cp ce sa mai zic... In mers nu simt diferenta dintre 15' si 16', iar de look sunt foarte multumit.
                Personal imi plac mie cele originale W124, dar alt model, astea noi chiar arata bine! Dar vezi, cu cat ai ET mai mic, cu atat stresul pe articulatii se mareste, in consecinta tin mai putin. Astea inca is ok, sub ET30 devine serios...
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • Cunosc problema cu articulatiile. Am avut la alte masini anvelope de pana la 255 latime, flanse, etc... Mi-ar fi placut la W124 ceva jante AMG ca in pozele de mai jos, gasisem la o cunostinta unele AMG pe 17' dar totusi ar fi fost cam mult pentru masina. Mai pune omul in portbagaj un sac doi de cartofi si bate la ochi...glumeam. Ma bate gandul sa pun folie pe geamuri (mai putin cele din fata), dar ceva 50% transparenta, sa nu se vada ce car sau cine sta in spate.
                  Attached Files
                  Last edited by cabriolet; 06-15-2014, 08:45 AM.

                  Comment


                  • Originally posted by cabriolet View Post
                    Cunosc problema cu articulatiile. Am avut la alte masini anvelope de pana la 255 latime, flanse, etc... Mi-ar fi placut la W124 ceva jante AMG ca in pozele de mai jos, gasisem la o cunostinta unele AMG pe 17' dar totusi ar fi fost cam mult pentru masina. Mai pune omul in portbagaj un sac doi de cartofi si bate la ochi...glumeam. Ma bate gandul sa pun folie pe geamuri (mai putin cele din fata), dar ceva 50% transparenta, sa nu se vada ce car sau cine sta in spate.
                    Da, pentru puntile standard is mari cele de 17", alea cer puntea AMG normal.
                    Folie am vrut si eu pe spate, dar sa ma mai complic cu naspenii de gen RAREee,ca pe fata ori cum nu poti,nici cu autorizatie nu ai voie. La tine se merita ca ai touring, mai multe geamuri, eu numai pe usile din spate asi pune, fara autorizatii...
                    "The wife should always be "legally" younger than the car"
                    W124 200D
                    W123 240D
                    Prezentare W124
                    Prezentare W123

                    Comment


                    • Frumoasa masina. A aparut de ceva timp in TM una alba cu bandouri negre (evident vopsite) si folii...arata foarte bine. Eu zic ca merita sa pui.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • Ca veni vorba de ele... azi am facut rost de un set de bandouri late, incomplet inca. Lipsesc cateva piese - usa spate/stanga, aripa stanga/fata si un bandou ingust. Asa pare din poze; poate gresesc.
                        Folie sigur pun, ramane de vazut ce transparenta.
                        Am vazut unele MB-uri cu bandourile vopsite la fel ca restul caroseriei, unele in contrast. Vopseaua mea este 441 Hellbeige (Desert Taupe Impala Brown). Vazusem undeva culoarea potrivita pentru bandouri dar nu mai tin minte unde.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Poza cu bandourile late, incomplete. Colegul @vava de la Galati mi-a promis bandoul de la aripa fata, iar persoana de unde le-am luat s-ar putea sa-l aiba si pe cel de la usa spate.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Pai, la culoarea bandourilor daca nu vrei ca caroseria, desigur asa recomand si eu, ai 2 variante, mai deschis la culoare, ori mai inchis, dar cred ca varianta mai inchisa ar arata cel mai bine ca masina nu este foarte inchisa la culoare poza 2 a ta. AAA, si ai nevoie si de pragurile pentru bandourile astea, ca stii si alea is diferite de astea ce avem noi. Uite alte exemple:
                            Last edited by Hirig888; 06-17-2014, 16:09 PM.
                            "The wife should always be "legally" younger than the car"
                            W124 200D
                            W123 240D
                            Prezentare W124
                            Prezentare W123

                            Comment


                            • Votez pentru poza a 2-a dintre cele de mai sus: bandouri mai închise, NU mai deschise la culoare !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Eu sigur nu as vopsi bandourile in culoarea caroseriei...+ un vot pentru badouri mai inchise, precum a mentionat si Levi!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF