Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Polar white w212 e 250 4matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O fi varsta , dar si mie imi place ...

    Cand mi-am luat discurile , am bagat un cap si la masinile expuse , mi-a placut la nebunie un E cu cluster normal ( cu ceasuri clasice ) vs cel cu display . In rest , nava spatiala , dar un ochi antrenat depisteaza repede downsizing-ul .

    Discurile nu au nici un pic de uzura pe spate . Dar pe fata , pe interior aveau ditamai buza . Sper sa ma tina si astea 7 ani ( ya right ) .

    Comment


    • Nu știu ce să zic...
      Și mie îmi place să văd ceasu-n bord. Dar astea de pe W213 dau senzația de low-cost, mașina a fost clar gândită pentru tablete.
      Ultimele ceasuri mișto au fost puse pe W212 NFL. My opinion...
      Legat de discuri, nu uita că mașina ta a stat în garaj niște ierni...

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • Doar pe interior buza? Naspa. Ia vezi bolturile de glisare daca isi mai fac treaba. Placutele tot asa erau mancate?
        Sau daca ai etrieri cu pistoane in ambele parti verifica pistoanele.
        Uzura trebuie sa fie uniforma!

        Nu stiu cat speri sa te tina, dar eu am discuri noi de la 190k si acu sunt la 207, dupa 1 an!
        Abia incepe sa se vada o urma de buza. Daca ar fi sa extrapolez ditamai buza apare dupa chiar mai bine de 7 ani.
        Sa fie ATE ceramic de vina, nu stiu. Pe spate in schimb cu vechile placute ATE metalic, care am de gand sa le duc pana la zero daca tot schimb discurile ritmul e mai accelerat.
        Last edited by Sharky; 04-07-2019, 21:30 PM.

        Comment


        • Placutele erau tocite uniform stanga / dreapta . Frana e foarte buna , nu am zgomote , nu ma apuc sa desfac rotile sa umblu pe acolo ( cine stie ce boacane fac ).
          Vedem cat o sa fie de rezistente discurile in timp .

          Comment


          • Asta-i muzica ce-mi place!

            Superba fotografie.

            Cat despre W213 pe mine ma lasa rece downsizing-ul si stopurile spate , or fi ele ~ ca la S dar nu prea ma incanta..

            Sincer, poate, poate daca scap de W212 sa trec la Facelift dar inca ma gandesc si la posibilitatea de SUV.

            Am primit cateva telefoane in legatura cu E-ul de cand e pe site... Sa vad daca si vine cineva sa il vada )
            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • Legat de placute, cred ca alta e treaba.
              Eu cred ca pe exterior placutele sunt mai mari sau egale cu discul deci nu lasa buza. S-ar putea doar la interiorul discului, spre butuc sa vezi buza.
              Sau data viitoare compara grosimile partii interioare vs partii exterioare.
              In mod normal uzura trebuie sa fie egala mai ales daca zici ca placutele erau egale.

              Comment


              • Aveau clar buza si in fata discurile , de aia le-am si inlocuit. Nu te gandi ca era diferenta foarte mare.O sa vad cu jantele de vara ,este mai mult loc .

                Au disparut si ceva zgomote facute de placutele vechi , greierasi , e liniste , directia e ca la 0 km s-a intarit .
                Parca si cutia schimba mai lin de cand s-a modificat cursa la pedala de frana .

                Comment


                • sa nu iti fi bagat ceva in odorizant, prea multe chestii deodata sunt mai bune!
                  Glumesc, sa te ocoleasca problemele macar inca 5 ani!

                  Comment


                  • Doamne Ajuta , nu scap de costuri asa usor .....revizie cu de toate ( toate filtrele) vine in curand .....

                    Comment


                    • Salut!

                      Felicitari pentru 'blog'! Asa ar trebuii intretinut un MB

                      Printre posturile tale am dat peste https://www.youtube.com/watch?v=TdrA...index=266&t=0s (problema cu bratele la w204) si as vrea sa te intreb care era defapt zgomotul pentru ca aud doua sunete:

                      1 - cloncaneala cand dai rapid stanga / dreapta (sunetul asta se prezinta si la mine)
                      2 - scartait / greieras spre capatul cursei

                      Comment


                      • Multumesc .

                        Pocnetul la w204 era de la brat inferior( stanga) , le-am inlocuit pe ambele stanga / dreapta.
                        Troznea / pocnea la capatul cursei cand roteam de volan . Este o bucsa mare care se roteste cand virezi , era obosita avea fisuri in cauciuc , fine.Dupa inlocuire a fost liniste.

                        Ce am inlocuit atunci la w204 : flanse amortizoare fata , bielete antiruliu si cele 2 brate inferioare.

                        Comment


                        • 2B71990B-2C7A-4587-A7E7-F1E2BE5B1017.jpeg 8CAD0DF2-1707-48E0-8AA5-73BFE5B1CBA2.jpeg 48F6DC70-F5C0-4052-AAC6-9B6C3FC42ACE.jpeg Service A1 cerea masina asa ca am
                          schimbat toate filtrele .

                          Ulei MB , filtru ulei OEM , filtru motorina OEM ( facut de Mann , este cel cu senzor ) , filtru polen Mann , filtru aer Mann , gresare trapa vaselina MB oem .

                          Facut in regie proprie ....adica la un amic
                          Filtrul de motorina , 390 lei vs 600-700 lei dealer ,luat de la reviziemercedes.ro.

                          Pozele sunt cu filtrele de pe masina , cel de aer si polen .

                          Km la bord 65 600 / 7 ani


                          Multumesc colegului Catalin aka broscutza2001 pt ajutor si amabilitate .

                          Ps : nu am dat din Star resetare ....doar din taste.
                          Cine ma poate ajuta cu un tester ?
                          Last edited by b97dmt; 05-31-2019, 21:50 PM.

                          Comment


                          • O dai si tu pe haiducie...
                            Cam putin circula masina, sa vezi cum vor incepe expertii sa iti spuna ca masina ta are minim 365k, in aia 7 ani, ca nimeni nu isi ia o masina sa o tina degeaba.
                            (Aberatii frecvente pe grupurile de FB)

                            Comment


                            • Putini / multi ....ne stim de 7 ani .

                              Saptamana trecuta a trecut fosta masina , un Passat 2003 pe langa mine ....arata perfect , acelasi propietar din 2012 incoace . Eu am avut grija de ea 9 ani .

                              Fostul w204 , l-am tinut 9 ani merge fara probleme si acum.

                              Si da la 7 ani parca nu mai pun pret pe istoric in reprezentanta unde o revizie “cu de toate “ a ajuns 2000 de lei .

                              Itp-ul este doar in reteaua Autoklass si acolo apar km .

                              Probabil ca voi ajunge pt un lichid de frana sa il inlocuiesc pe la dealer , daca ma roaga frumos .

                              Ce profit mai pot scoate la o masina luata cu 5 km la bord noua .....dupa 7-8-9 ani

                              Pt ca masini ....pt ca automobile
                              Maine pun si 2 poze sa mai adunam vizualizari la
                              topic hi hi .
                              Last edited by b97dmt; 05-31-2019, 23:03 PM.

                              Comment


                              • De profit nu stiu ce sa zic. Dar cert este ca eu astept sa o vinzi
                                Până atunci sa ai parte de ea.
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF