Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Polar white w212 e 250 4matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutari .
    Dupa 2 luni cu scurte iesiri dupa cumparaturi , incepe sa se contureze o noua investitie .

    Urmeaza revizia anuala .

    Avem asa : ulei motor , filtru ulei , filtru motorina , ulei grup spate , gresare trapa - Toate OEM .

    Dupa care : filtru aer , filtru polen mergem pe aftermarket.( Mann )

    Tot pe aftermarket (Lemforder)mergem si pt inlocuirea flanselor fata la amortizoare .Scartaitul la speedbumpere a disparut o data cu cresterea temperaturilor .

    Am hotarat sa inlocuiesc filtrul de motorina si cel de aer anual indiferent de tipul reviziei A / B .

    Pt grupul fata , doctorul imi spune ca este nevoie sa demontam planetara . Are dreptate ? Ca nu ar fi buson ?
    Dupa care sa fac si o verificare la geometrie ....mai aman cateva luni .

    Dupa operatiuni incerc sa ajung si la ITP .
    Estimez undeva la 1600-1700 lei pt toate operatiunile . O fi mult o fi putin ?
    Dupa care mergem la reconditionat cu jantele de vara.

    to be continued ....facem si poze

    Doamne Ajuta

    Comment


    • Salutari!!

      Cam asa se estimeaza toata lucrarea, intre 1500-2000, daca era la reprezentanta cred ca sarea de 2500!

      Mult,putin, conducem cu stea in frunte.

      Asteptam update-uri cu preturile! Sanatate!
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • Eu as astepta cu flansele pana cand scartaie iar.
        nu cumva noua bara antiruliu scartaie? Fiind guma noua la bucsi? Poate dupa ce prind niste praf vor aluneca mai bine si nu vor mai scoate sunete.
        Altii au flanse de 200k ok si ale tale la 80k sa scartaie deja? N as crede...
        Oare prinzi aceeasi calitate? Mai bune sigur nu vei prinde.

        Comment


        • Acum pe vremea asta nu mai scartaie .
          Oricum era insesizabil zgomotul ....doar subsemnatul il aude .

          Masina are km putini , dar uzura timpului e cam aceeasi , obosesc cauciucuri , furtune etc .

          Mai mult ca sigur ca nu prind aceeasi calitate vs cea de fabrica .


          Am inceput sa pun umarul la “repornirea economiei “ .
          Azi mi-a venit filtrul de motorina original .
          410 lei tva inclus vs reprezentanta 600-700 lei sau poate mai mult (nici nu m-am deranjat sa intreb ).
          Attached Files

          Comment


          • Eu cred ca exagerezi cu imbatranirea cauciucului.

            o data ca nu stii daca flansa scartaie, si doi is destule gume care au dublul varstei masinii tale care inca sunt bune.
            iti arat bucsa originala de pe masina mea schimbata pe degeaban ca am dat cadru jos arata ca noua tragi de ea si zero crapaturi. Desi a impins masina timp de 17 ani!
            Sau flansa de cardan spate care arata neasteptat de bine.
            Masina ta e inca tanara zic eu.

            La mine nu bate nimic pe fata si flansele sunt originale.
            E drept ca la mine flansa nu are rulment in ea.

            Eu asa astepta sa scartaie si apoi mergi la prietenul tau mecanic sa vezi daca aia e hiba. Cumva puteti reproduce sunetul si vezi concret.
            Sau macar o desfaci si ungi din ea rulmentul de presiune, sau il inlocuiesti daca are urme de uzura.
            Mai bine decat sa inlocuiesti flansa originala cu una posibil mai slaba.

            Legat de piese, recent am descoperit ca pe autodoc24 app de mobil e mai ieftin. Unele modele au reduceri semnificative. Dar trebuie sa le urmaresti periodic. Un wishlist nu strica.

            Comment


            • Am reprodus zgomotul prin apasare/balans pe fata . Si parea ca zgomotul vine din flanse ( cea din dreapta).

              O sa ma uit si pe autodoc24 sa fac o comparatie .

              Astept sa se elibereze mecanicul , ca tot repara la un motor de ML de cateva zile....si are elevatorul ocupat.
              Asa este cand preferi sa repari vs sa inlocuiesti piese . Stai sa desfaci , analizezi te uiti pe proceduri , verifici .

              Comment


              • Am revenit .

                Azi am facut revizie completa la masina , ulei motor cu filtru ulei pe original , filtru motorina pe original , filtru aer si polen Mann .Uleiul l-am schimbat clasic de data asta , pe la busonul de golire . Ciudat , ramasesem cu impresia ca am baia de plastic dar nu e cazul este din metal.

                S-a inlocuit uleiul de la grup ( spate ) , a intrat 1ltr si cateva sute grame , ulei original Mercedes SAE 75w-85.

                S-a inlocuit lichid de frana , cand puneam contactul “Service BF due in 20 days “.

                Dupa care am mers si la ITP . Am bifat si pe
                asta .

                Extra am inlocuit flansele de la amortizoare . Nu imi dau seama daca a disparut zgomotul , dar am fost nevoit sa ajung la geometrie , pt verificare , masina fiind 4matic .


                Ca si costuri : Toate filtrele ( ulei , polen , aer ) , ulei motor , ulei grup spate , flanse amortizoare fata , lichid frana , testare Star ( resetare filtru aer ), manopera 1300 lei .

                Filtrul de motorina 410 lei pe original
                Itp-ul in jur de 100 lei .
                Geometrie 220 lei .
                O sa pun si poze cat de curand.

                Geometria am facut-o la Autosoft Militari , daca initial am cerut o verificare ....m-am trezit cu o geometrie completa fata/spate . Sper sa fie ok , este prima oara in 8 ani cand se face geometria la masina .Masina merge normal , ruleaza cum trebuie .


                Postez aici si raportul , colegii care se pricep poate ma lamuresc si pe mine daca pe hartie e totul ok .
                Colegul Sharky poate isi da cu parerea.
                Nu am priceput de ce la Mercedes nu se poate regla caderea ?! 521CBC3C-EEEB-48E9-BB06-A077B43B4202.jpeg
                Last edited by b97dmt; 05-18-2020, 21:06 PM.

                Comment


                • Eu imi dau cu parerea la masina mea, care oricum dupa mine inca nu merge cum trebuie dupa cat is de mofturos.
                  Nu te lua dupa ce zic eu, daca tu esti multumit de cum simti masina aia conteaza.
                  Si de nu iti papa gumele e perfect.

                  Presupun ca volanul iti sta drept ca altfel din cate cred, inca erai acolo pe capul lor.
                  Si ar terbui sa ramana drept atat pe franare cat si pe acceleratie puternica.

                  Ce pot sa zic cu mari sanse sa fie adevarat:
                  Pe spate:
                  - am cadere mai mare decat la tine si gumele n-au nici pe dracu.
                  Adica faptul ca am 1mm uzura in plus pe interior fata de exterior nu e o tragedie, mai ales cand gumele abia mai au 3mm la centru.
                  Cei drept, alea-s gume de 16 cu balon mare si poate balonul adapteaza calea de rulare.
                  De vazut se vad la ochiu liber ca-s inclinate, ca guma nu culca perfect, dar de mers merge bine.

                  - paralelismul e in parametri dupa cum vezi si tu, oricum daca inainte nu iti fugea de spate in curbe luate la limita ce mai conteaza?
                  Sau la un demaraj in tromba de nu danseaza de spate iar e ok, desi la tine cu 4matic sigur e stabila la demaraje in tromba.

                  Pe fata:
                  - sta volanul drept? Revine la fel cum revenea inainte? E stabil sau fuge ba in stanga, ba in dreapta dupa cum e drumul? PResupun ca raspunsul la toate astea e multumitor deci nu iti mai bate capul.
                  - la cadere, ce sa zic, unele masini, cum e a mea merg pe setarea de baza cu -1 grad si ceva, tu ai sub un grad, sincer nu stiu ce ai vrea sa reglezi si chiar ma indoiesc ca alea cateva minute le vei simti la uzura sau in volan.
                  Eu o tin pe a mea peste -2grade cadere ca sa nu subvireze asa tare si tot asa, nu ma plang de uzura. Altele masini, au peste -1 grad de fabrica si tu abia ai jumatate de grad.
                  Lasa asa cum e ca nu conteaza, oricum esti aproape de valoarea din carte.

                  Poate bucsa de la bratul cu pivotul e un pic obosita si roata misca spre exterior.
                  Dar nu iti bate capul, ca ideea e urmatoarea, ca ai asa variatie ajunge bucsa aia sa cedeze cu o zecime de mm.
                  Dupa atatia ani si atatea gropi si curbe eu zic ca are voie.
                  S-ar putea ca noua piesa sa nu fie facuta la o asemenea toleranta, ca sa nu zic ca si asezarea in jug, pana o strangi cu surubul permite un pic de joc si de acolo ai putea sa scoti alea cateva minute lipsa.
                  De mergi la prietenul tau mecanic cu asa pretentii o sa zica si el ca exagerezi.

                  Cum sta in curbe tu trebuie sa fii multumit de ea, la cat o ingrijesti sigur nu o alergi ca pe hotii de cai si nici nu cred ca iei curbe cu fluieraturi.
                  Iar de ai asemenea pasiuni, unghiul ala trebuie crescut mult(in modul) nicidecum nu il pui la specs.

                  Repet, e doar experienta incercata, testata si rastestata pe cazanul meu.
                  Nu am idee ce gusturi ai tu, daca esti multumit, nu te mai uita la fisa aia ca poate nu dormi bine noaptea.
                  O pui deoparte la dosar ca poate vreun meserias e curios sa se uite cum a fost reglata mai demult, si in caz de vreo neplacere la directie poate compara cu trecutul si trage concluzia ce piese s-au obosit intre timp.
                  Desi ma indoiesc ca e vreunu asa meticulos.

                  Te mai uiti peste 2mii km la cum arata uzura gumelor si aia e!
                  Cand iti trage dreapta si nu stii de ce desi esti la a n-a geometrie platita, atunci e nasol...
                  Pana atunci daca nici macar diferente nu ai raportat, chiar nu vad rostul sa iti faci griji.

                  Comment


                  • 74230E1D-0F33-430E-9E6C-26F537882790.jpeg Pai cam asta vroiam sa aud .....
                    Foaia e bagata la dosarul masinii ala pe care refuz sa il deschid deoarece sumele afisate pe acolo imi provoaca regrete , important este ca “ masina nu bate /nu troncane / nu da cu fum “ cam asta ar fi.
                    Nu simt nici o diferenta dupa geometrie.

                    Oricum urmeaza schimbul de ulei la caseta de transfer pe fata ( sper ca nu am gresit terminologia ) , scoatem planetara pe fata ca altfel nu merge si va urma evident o .....noua verificare la geometrie .

                    Urmeaza reconditionarea la jantele de vara .

                    Comment


                    • Later edit : volanul sta drept , nu trage stanga / dreapta.
                      Pe viraje nu am observat chestii dubioase .

                      Doamne Ajuta !

                      Comment


                      • Si cateva poze : IMG_6945.JPG IMG_6947.JPG IMG_6949.JPG IMG_6951.JPG IMG_6952.JPG IMG_6953.JPG IMG_6954.JPG IMG_6962.JPG

                        Comment


                        • Filtrul de aer dupa 1 an si un rulaj de 11.000 km .
                          Grupul de pe spate , are buson de umplere si buson de golire si cod de W203....

                          Comment


                          • l-o fi luat de la dezmembrari.
                            Stai linistit, multe se permuta intre ele. Si eu am cod de 210 pe flansele originale, de 220 pe pivoti, etc.
                            Mai interesant era daca flansele vechi erau defecte sau nu.

                            Comment


                            • Daca erau defecte nu am
                              idee ,ochiometric nu mi-am dat seama. Bucsa aia din cauciuc care e bagata in suportul de aluminiu poate a obosit ....sau poate mergea curatata cine stie .
                              F9BCE227-7F51-4576-8FF7-6D1E247134B1.jpeg

                              Azi am iesit la cumparaturi ,ocazie cu care am
                              dat o raita prin zonele prevazute cu limitatoare de viteza .
                              Nu mai scartazie nimic . Sper sa ramana totul asa .
                              Cat or sa tina asta nu mai stiu , mai ales ca sunt Febi , mai ieftine ca Lemforder .....dar daca mecanicul nu a gasit pe stoc ce era sa faca.




                              Comment


                              • C39CC998-70D6-41BA-A1BD-1527CC5970FF.jpeg Sa continuam :
                                Azi a fost randul rotilor de vara .
                                Am facut programarea cu o saptamana in urma @Topwheels in Sisesti .Am vrut sa fie gata in aceeasi zi , maine fiind sarbatoare mare.

                                Am optat pt o culoare tip OEM , banalul gri comun cu strat suplimentar de lac.

                                Dimineata la 8.00 le-am lasat , la 15.00 erau gata. Am inlocuit si o anvelopa , cea veche avea o mica galma facuta anul trecut prin minunata noastra capitala.

                                Au iesit cam “uratele “ in sensul ca gri-ul mi se pare cam inchis , ceva “scame” in lac greu observabile , dar prezinta un aer proaspat si sunt multumit.

                                Una peste alta , dupa 8 ani eu zic ca sunt reconditionate decent si daca nu vor exista alte incidente , daca tin cativa ani e foarte bine.

                                La cat ma costa 1 janta noua gen 1000 euro / bucata , cu 760 lei sablat/ vopsit montate anvelope echilibrate , valve cromate , am iesit bine .

                                Bonus am primit si o verificare geometrie gratis , masina era in verde fata/spate , dar caderea “ nu se poate regla “ .

                                A durat in jur de 10 minute toata treaba , cu tot cu geometrie , demontat rotile de iarna -montate noile roti de vara - ca la formula 1 .

                                Acasa am facut un interior rapid la garaj , un jet la spalatorie si o poza pt fani .

                                Ca si concluzie , dupa inlocuirea flanselor am scapat definitiv de scartzaitul infundat de la speed-bumpere. Si cu bara stabilizatoare noua , masina se simte inchegata si mai nou merg cu radio off in permanenta doar pt a savura linistea agregatului . EC278E6D-1E83-41CA-92F6-C6A54696A3E0.jpeg

                                Mai am de facut gresarea la trapa , operatiunea o fac anual si schimbul de ulei la caseta de transfer . Dar trebuie umblat iar la geometrie .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF