Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tinchigiul meu a scăpat cu viață dintr-un accident cu scuterul acum de început de primăvară, a stat vreo lună legat la pat, iar în acest timp a ”consumat” medicamentul prescris de medic, adică Red Bull, și prinzând aripi, se vede și rezultatul: s-a finalizat tinichigeria, s-a curățat caroseria, s-au antifonat (doar un prim strat) părțile care necesită acest machiaj, și (sper că) ne apropiem de culoare.
    După o analiză și o scurtă cugetare ardelenească, mi-am comandat 2 aripi noi Klokkerholm, că din cele vechi n-o să iasă treabă bună.
    Mai urmează acum o avalanșă de piese (pivoți, bucșăraie, etc) necesare punerii hoitului pe roți înaintea vopsitoriei.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Imi place ce vad ! Spor in continuare si sanatate !

      Comment


      • M-am decis să nu schimb tare mult nuanța de bordo, deși inițial am vrut un 568 Signalrot, dar pe urmă am socotit că e prea deschisă culoarea și m-am răzgândit. Am ales 587 Pajettrot.
        ... și aici am mai învățat ceva: 587-le ăsta e metalizat, iar eu nu sunt fan metal la vopsele, ci la muzică. Așadar, la cei 50 ml comandați de probă, băieții i-au scos ”metalul”, și mi-au mai dat încă o porție nemodificată. S-a dat pe vechea aripă și s-a costatat că versiunea nemetalizată e mult mai închisă decât cea metalizată. Mai că aș înclina să o las nemetalizată (și cu lac, desigur), dar ... mai vedem, că mai este un pic până acolo. Nu pun poză cu mostra, că nu se cunoaște diferența, doar scanată direct cu retina.
        Am însă poze, ce-i drept șterse și astea, cu aripile noi (pre)montate.
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Sunt sigur ca orice vei alege va iesi bine!
          Stefan

          Comment


          • Salutare, te intreb la fel ca acum doi ani: ce zici, te plimbi cu ea anul asta la gata? Nu de alta, da sper ca in curand sa ma apuc si eu de a mea si cand vad ca o lucrare se poate intinde asa mult imi e si frica. Mai ales ca aici nu am posibilitati logistice cum as avea in tara iar la un ''oficial'' toata lucrarea m-ar scutura de vreo 4-5 mii. As vrea sa fac ceva de genu.....
            Attached Files
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • Originally posted by Lucian_kel View Post
              Salutare, te intreb la fel ca acum doi ani: ce zici, te plimbi cu ea anul asta la gata?
              Acum parcă m-aș arunca să zic că am șanse să mă dau cu ea anul ăsta ...
              Bine, la mine a durat cât a durat, deoarece tinichigiul se ocupa de ea când avea timp și chef (cam puțin din amândouă), dar adevărul e că a scos din ciurul care a fost, o lucrare bună, zic eu. Nu e ca la carte, nu am pretenția să fie la nivel de ateliere de restaurare de 5*****, dar e OK. Bineînțeles că mai am emoții cu vopseaua, apoi cu reasamblarea, dar dacă D-zeu dă sănătate, mergem înainte.
              Aaa, și am uitat să menționez că m-am folosit și de cea de-a 2-a donatoare, cea gri: am luat de pe ea ușile și capotele și le-am dus la tinichigiu.
              Referitor la vopsea: din câți au văzut mostra până acum, cam 7 din 10 au zis la prima strigare că arată mai bine varianta metalizată a vopselei.
              Last edited by Levi; 04-17-2016, 17:15 PM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Felicitari pentru ca ai reusit aparent imposibilul. Poate cu timpul te gandesti sa ii montezi un motor demn de toata lucrarea asta. Bafta multa.
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • Cununa de lauri va trona pe capul meșterului. Asta, dacă iese bine și finalul
                  În legătură cu motorul ... hm, eu văd cam ce faceți voi pe acolo cu niște mașinuțe, dar nu cred că Lady va își va schimba statulul de Lady (adică o doamnă ... mai bătrână, în cazul ăsta) într-unul de sportivă de performanță.
                  Mulțumesc mult de aprecieri, s-auzim de bine !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Ziceam mai cu ceva timp în urmă:
                    Originally posted by Levi View Post
                    M-am decis să nu schimb tare mult nuanța de bordo, deși inițial am vrut un 568 Signalrot, dar pe urmă am socotit că e prea deschisă culoarea și m-am răzgândit. Am ales 587 Pajettrot.
                    ... și aici am mai învățat ceva: 587-le ăsta e metalizat, iar eu nu sunt fan metal la vopsele, ci la muzică. Așadar, la cei 50 ml comandați de probă, băieții i-au scos ”metalul”, și mi-au mai dat încă o porție nemodificată. S-a dat pe vechea aripă și s-a costatat că versiunea nemetalizată e mult mai închisă decât cea metalizată. Mai că aș înclina să o las nemetalizată (și cu lac, desigur), dar ... mai vedem, că mai este un pic până acolo.
                    Originally posted by Levi View Post
                    Referitor la vopsea: din câți au văzut mostra până acum, cam 7 din 10 au zis la prima strigare că arată mai bine varianta metalizată a vopselei.
                    ... iar eu am fost Gică-contra și am ales varianta nemetalizată, primi stropi fiind dați pe pasaje, contraaripi și compartimentul motor.
                    Ușile și capota, la șlefuit.
                    Nu mai e cât a fost ...
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Achiziționate discuri frână noi, față&spate.
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Originally posted by Levi View Post
                        Achiziționate discuri frână noi, față&spate.
                        La anul o scoti la un tur al Europei !
                        Stefan

                        Comment


                        • Doamne ajută !
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • În legătură cu motorul ... hm, eu văd cam ce faceți voi pe acolo cu niște mașinuțe, dar nu cred că Lady va își va schimba statulul de Lady (adică o doamnă ... mai bătrână, în cazul ăsta) într-unul de sportivă de performanță.
                            Mulțumesc mult de aprecieri, s-auzim de bine !
                            Ma refeream la un motor pe benzina, eventual cel original nu tuninguri si alte nebunii. Parca e pacat dupa atata munca sa nu o readuci la forma initiala din toate punctele de vedere.
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment


                            • Pe donatoarea albă am un motor de doi-trei, carburație. Lady a avut inițial tot doi-trei, dar nu știu dacă era pe carburație sau injecție ... Nu știu cât ar fi consumul la benzinar ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Originally posted by Levi View Post
                                ... Nu știu cât ar fi consumul la benzinar ...
                                Cat vrea el...
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF