Daca functioneaza in parametrii undeva sub 10 afara si intre 10 si 15 urban functie de trafic, stil de condus, temperatura etc. Baga vin-u in epc si vezi daca a fost carburata sau injectata.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Lady - W123 230C coupé
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Tot mai sosesc piese... Problema cu ele este că vor trebui și montate cândva...
Porția de acum: încălzire în scaune (demontat de pe scaune W124 Sportline, va fi o adevărată distracție adaptarea lor pe scaunele de W123) cu cablaj cu tot, lemn de consolă tot W124 cu instalația electrică pt. toate 4 ”ferestrele”.
Mușțumesc colegilor Sile1 (pt. că le-a ținut pt. mine) și Sanyex (pt. transport).Attached FilesLord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Daca vrei caldurica la buca atunci te ''distrezi''.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Originally posted by Levi View PostPe donatoarea albã am un motor de doi-trei, carburație. Lady a avut inițial tot doi-trei, dar nu știu dacã era pe carburație sau injecție ... Nu știu cât ar fi consumul la benzinar ...
Comment
-
Faina treaba pana acum.
Totusi parca vad ca vine iarna si nu te induri sa o scoti asa la frig din prima.
Una peste alta...visul este tot mai aproape de a deveni realitate.
Bafta si spor la lucru.E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Originally posted by maxtaz View PostDaca-mi dai codul de motor(eventual din cartea de identitate,coloana "A",rubrica 10 (sau EPC)) iti spun tot!
Originally posted by adidc View Postparca vad ca vine iarna si nu te induri sa o scoti asa la frig din prima. Una peste alta...visul este tot mai aproape de a deveni realitate. Bafta si spor la lucru.
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Originally posted by maxtaz View Post... Am doar WDB-ul: 12304312011677...
Model 230 C
Model year 1979
Trim level C123
Body style 2 Doors Coupe
Engine type 2.3L L4 SOHC 8V
Fuel type Gasoline
Transmission Automatic
Manufactured in Germany
P.S. Cum nu sti ca e 230C daca asa e si titlul topicului?
Originally posted by Levi View PostPe donatoarea albă am un motor de doi-trei, carburație. Lady a avut inițial tot doi-trei, dar nu știu dacă era pe carburație sau injecție ... Nu știu cât ar fi consumul la benzinar ...
...Last edited by dan500se; 09-18-2016, 20:15 PM.W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Mda... Dacă mă iau după datele de care dispun (și mai trebuie să caut cartea veche - când am transcris eu mașina, cartea era plină (toate cele 6 rubrici cu proprietarii) și mi-au făcut carte nouă, dar așa țin minte că am făcut copie la cea veche, iar acolo trebuie să figureze tipul motorului original), ar fi vorba de M115.954, 2307cmc, 109 cai, carburație.
Acuma: dacă mă hotărăsc să pun motorul benzinar pe care-l am pe donatoarea albă, iarăși începe ”endless story” la RAR... Acum având dieselul de 72 de cai, îmi vor refuza transplantul pe motiv că depășesc 30% puterea motorului instalat acum pe atelaj...Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Da, ala e motorul dupa decodare...W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Originally posted by Levi View PostMda... Dacã mã iau dupã datele de care dispun (și mai trebuie sã caut cartea veche - când am transcris eu mașina, cartea era plinã (toate cele 6 rubrici cu proprietarii) și mi-au fãcut carte nouã, dar așa țin minte cã am fãcut copie la cea veche, iar acolo trebuie sã figureze tipul motorului original), ar fi vorba de M115.954, 2307cmc, 109 cai, carburație.
Acuma: dacã mã hotãrãsc sã pun motorul benzinar pe care-l am pe donatoarea albã, iarãși începe ”endless story” la RAR... Acum având dieselul de 72 de cai, îmi vor refuza transplantul pe motiv cã depãșesc 30% puterea motorului instalat acum pe atelaj...
Comment
-
Corect Cristi...daca se pune un motor cu codul motor identic precum este in carte, cu siguranta nu va fi mai mult de 600 ron, ba' poate e si mult. Si eu mi-am schimbat motorul cu unul care avea codul identic, si nu ma costat actele mai mult de 200 ron (asta prin 2010)...si totul a decurs intr-o ora...la RAR ma refer!
Din cate stiu, te jupoaie de bani daca treci de la OEM la ''artizanal'', ba chiar te pune sa faci transplanul la un service autorizat (pe care il mai ocolesti cumva) si cate si mai cate...Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Știe dreq...
Știu că voi veniți cu intenții și sfaturi bune, și că urmează să-mi spuneți că se va putea trece pe Retro cu motorul (cu cod) original, și că nu va mai trebui să plătesc nici ”amenda anuală” de 1000 de lei la fisc, și că de banii ăia pot compensa consumul mai mare de benzină, și că...
Dar: ca s-o trec la Retro, ar trebui în primul rând să o vopsesc iarăși verde cum a fost la origine, și mai apoi să renunț la accesoriile greu găsite și adunate în decursul anilor și care nu făceau parte din dotările mașinii, cum ar fi geamurile electrice, AC-ul, ștergătoarele de faruri, Webasto, etc...Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Nu Levi. Doar toate cele enumerate de tine trebuie da fie OEM al modelului si contemporan.W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Cred că am avut o premoniție de am zis să trec inopinat pe la atelier... și ce să vezi: Lady și-a schimbat culoarea, e neagră toată, semn că s-a dat primul rând de șprițchit
, adică s-a mai avansat 1 metru (parcă mă aflu la ”Tânăr și neliniștit” - în episodul de azi, Victor își toarnă un pahar cu whiskey ; în episodul de mâine... îl bea
)
Mai trebuie luate câteva mărunțișuri, cum ar fi un rulment, o conductă de frână... noah, dacă musai, cu plăcere...
P.S. Și o poză cu donatoarea albă, care din necesitatea stringentă de piese pt. Lady, a ajuns literalmente pe chituci...Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Originally posted by Levi View PostȘtie dreq...
Știu că voi veniți cu intenții și sfaturi bune, și că urmează să-mi spuneți că se va putea trece pe Retro cu motorul (cu cod) original, și că nu va mai trebui să plătesc nici ”amenda anuală” de 1000 de lei la fisc, și că de banii ăia pot compensa consumul mai mare de benzină, și că...
Dar: ca s-o trec la Retro, ar trebui în primul rând să o vopsesc iarăși verde cum a fost la origine, și mai apoi să renunț la accesoriile greu găsite și adunate în decursul anilor și care nu făceau parte din dotările mașinii, cum ar fi geamurile electrice, AC-ul, ștergătoarele de faruri, Webasto, etc...Originally posted by dan500se View PostNu Levi. Doar toate cele enumerate de tine trebuie da fie OEM al modelului si contemporan.
Este exact cum a mentionat si Dan, nu are treaba daca sunt piese OEM, va trece cu brio! La fel si cu vopsitul, daca codul este de pe paletarul OEM, va trece testul!
In rest sa fie voia ta prietene!
P.S. M-am dat cu doi30 si sa stii ca am ramas surprins cat de bine merge si cat de bine suna motorul sub capota!Last edited by mer_se280; 09-20-2016, 18:59 PM.Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
Comment