Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai sigur e sa ii faca amestec cu motorina si va merge mult si bine. Si colegul Levi ia facut amestec daca nu gresesc.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Dacă tot am vopsit grila lui Fricike, am zis că fac o încercare cu grila lu' Lady, şi o fac neagră. Am făcut-o. (Urmează grila lui Lord ...)
      Attached Files
      Last edited by Levi; 01-05-2013, 16:28 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Originally posted by Levi View Post
        Dacă tot am vopsit grila lui Fricike, am zis că fac o încercare cu grila lu' Lady, şi o fac neagră. Am făcut-o. (Urmează grila lui Lord ...)
        Felicitari, pe Lady arata bine...dar pe Lord ma indoiesc, findca culoarea pe Lord este mult mai deschisa si nu stiu daca va arata bine.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • E discutabila ideea vopsirii platicelor de la grilaje in negru (sau alte culori). S-au scurs rauri de cerneala pe aceasta tema pretutindeni... Personal sunt contra. Dar gusturile nu se discuta. (chiar si eu am avut pe 280SE plasticele grilajelor vopsite in negru, dar eu asa am luat masina)
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Originally posted by dan500se View Post
            E discutabila ideea vopsirii platicelor de la grilaje in negru (sau alte culori). S-au scurs rauri de cerneala pe aceasta tema pretutindeni... Personal sunt contra. Dar gusturile nu se discuta. (chiar si eu am avut pe 280SE plasticele grilajelor vopsite in negru, dar eu asa am luat masina)
            Cel mai frumos arata atunci cand se cojeste vopseaua...Si eu sunt contra,pentru o chestie deasta nu iti iei certificatul de retro!
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • Originally posted by GoguL View Post
              Cel mai frumos arata atunci cand se cojeste vopseaua...
              La asta ma gandeam si eu in primul rand! Mai ales ca e in zona predispusa "contactelor" cu tot felul de "obiecte"... Mai e si problema calitatii vopselei si a vopsirii... etc...etc... Daca era sa fie vopsita, o facea MB din fabrica! Sau o facea din material negru. Dar, repet, nu ne putem baga in gusturile omului...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Mie imi place cum arata(si eu am de gand sa o fac neagra). Sa nu uitam ca sunt suficiente masini din "plastic" care sunt vopsite si nu au probleme cu saritul vopselei. Calitatea vopselei, pregatirii suprafetei si vopsirii face diferenta. Si sunt sigur ca Levi, la cat il cunosc, a tinut cont de asta.
                Numai bine va doresc.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • Grila am spălat-o ( EU ! ) cu Cif şi perie (prima poză din postul #107), cromurile şi rama grilei la fel. Vopsea spray dată de 2 ori, asamblat la loc, şi asta a fost ... Cât va ţine ? Cât mai mult, sper ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Mai puteai sa-i dai si un grund inainte de a o vopsi. Se gaseste un grund (uniformizator sau cum ii zice) care se foloseste pentru a pregati suprafete de plastic ce urmeaza a fi vopsite. Era mai "profi".
                    Personal nu apreciez vopselele tip spray mai ales ca am avut destule experiente neplacute cu ele. La grilajul radiatorului nu cred ca se pune problema uniformizarii culorii dat fiind faptul ca suprafetele acoperite sunt destul de mici, deci nu se prea vede o diferenta de culoare daca "ai scapat" putin mai multa vopsea pe un element decat pe altul, dar la o suprafata plana relativ mare vopsirea cu spray e deja destul de dificila iar rezultatul final poate diferi de cel scontat.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • Pe plastic se dă întâi cu primer. Cei care vând vopsele ştiu ce să-ţi dea dacă-i întrebi.
                      Odată primerizate suprafeţele de plastic nu se mai cojesc, dar eu te sfătuiesc s-o laşi aşa. Estetic vorbind, parcă subliniază mai bine nota de eleganţă a acestor maşini, calandrul nevopsit mai ales când e-n stare bună.

                      Comment


                      • Aşa este, elementele cromate ies mult mai bine în evidenţă pe fundal închis. Înainte să mă apuc, m-am uitat la câteva zeci de poze de pe net, şi mie personal îmi place aşa. Ar mai fi de vopsit interiorul farurilor (la Fricike aşa le am), dar nu la farurile astea ... astea-s cam obosite, încă mai caut altele, dar nu sunt foarte hotărât la ce să mă opresc: pătrate (astea se pot vopsi, dar nu este o condiţie esenţială la alegere) sau rotunde (tot aşa, personal mie astea parcă mi-s mai dragi, şi se pot vopsi şi ele - am văzut inclusiv şi d-astea) ?
                        Last edited by Levi; 01-09-2013, 10:44 AM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • 2 pozne cu grile şi faruri negre. Urâte ?
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Originally posted by Levi View Post
                            2 pozne cu grile şi faruri negre. Urâte ?
                            Un LIKE pentru a doua poza! Imi place...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Drept sa spun si mie imi place a doua poza .

                              Comment


                              • Culoarea originală a plasticului de pă grilă şi faruri este ceva mai negriicioasă în stare noua.
                                În prima poza farurile sunt americane
                                Oare de ce la e500 farurile sunt făcute cu chrom şi nu cu negru.
                                Negru inspiră ieftin şi fără ieşire în evidenta.
                                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF