Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E250 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by white8snow View Post
    ...
    Acuma ramane o dilema, ce mama dracului fac cu ea?...
    Deci la întrebarea de mai sus, răspunsul este mai jos

    Originally posted by white8snow View Post
    Poi nu stiu, poate ca gresesc, dar ma gandesc, de ce as da jos un motor care consuma 6.5 si porneste la sfert si in mijlocu iernii, nu are consum ulei, merge chiar perfect.
    Este investitie, sa cumpar motorul, sa fie montat , daca e uzat tare si am necazuri cu el....
    Mai e un aspect, am restaurat masina asta din nostalgie, am avut momente frumoase impreuna, am amintiri cu ea, n am restaurat o sa fac raliu cu ea. Da da stiu ca ma plang ca o muiere ca vroiam automata si mai mare da amu noh...
    Am o masina cu care circul zilnic, nevasta are si ea si pe asta no conduce in veci. Masina asta sta in garaj si o scot eu cand vin acasa , asa ca idee face undeva la 2000 km pe an doar.
    Nu m a lasat sufletu sa o vad badjocura si dezmembrata sau dusa la remat.
    Am lasat prima masina o lada, mai am numa poza cu ea, si acuma imi banui cand ma gandesc cum rugineste in ceva mornan de fiare vechi.

    Uite, eu cred ca iese prea scump faza cu motoru si tot nu e de treaba, la 5000 imi iau un w210 amg si ala chiar merge cu ca un 2.5 cu turbo care e doar un pic mai bine.

    M ar tenta foarte mult un schimb cu un w140 al carui posesor vrea ceva mai mic pe idee de impozit sau consum. Cum ar fi un s500 , mie nu imi pasa ca are 30 % consum in oras, ca la cat circul cu ea merita pentru bucuria sufletului.
    Răspunsul l-ai dat singur.
    Tot timpul când nu am știut ce sa fac am făcut lista cu avantaje și dezavantaje. Și la mine doamna vrea mașina break, pt cărucior (vine bebe/copil nr 3).
    Eu pe de-asta parte am zis ca nu schimb mașina decât pe un cu 7 locuri.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #77
      Originally posted by white8snow View Post
      Cum ar fi un s500 , mie nu imi pasa ca are 30 % consum in oras, ca la cat circul cu ea merita pentru bucuria sufletului.
      Pfai, singura problema e ca ori o faci bulgaroaica, ori contribui la burtile panaramelor din parlament.

      Comment


      • #78
        Sau iti cauti un prieten sau un neam care a fost in Afganistan, Angola sau alte zone de astea, care detine un carnet de "veteran de razboi" si o pui pe numele lui cu procura si ai scapat de impozit. Mare atentie ca unele primarii nu accepta treaba asta, unele da. Cunosc persoane de ambele tabere.
        Vindea cineva un s500 w211 aici pe forum foarte frumos.
        Stefan

        Comment


        • #79
          Si cam asa am facut pregatirea pragurilor pentru sezon rece, o fac asa odata la 2 ani, se cumpara 2 pungi de purici noi ca se rup cand dai jos ornamentul jumate din ei si se pregateste pe soba in curte " supa anticoroziva " . In meniul de azi al supei avem vaselina, diluant , antifon bituminos la cutie . Se adauga in oala ingredientele si se amesteca pana este fierbinte si diluat numai bun de suflat, apoi se ia cu polonicul si se loarna lichidul in pistol si se umple in praguri si toate gaurile sasiului pana la momentul cand incepe sa curga pe jos. Supa penetreaza in toate gaurile fiind bagata cu presiune si creeaza pelicula izolanta, la racire se intareste si ramane semi tare, intra unghia in ea. In veci nu mai prinde apa, nu se crapa, nu se poate spala jos decat cu foarte mare greutate. Un prag tratat asa tine o viata.
          Pun vreo 2 poze.
          Attached Files
          +40758148228 whats app active

          Proud owner of Lady Blue W140.

          Comment


          • #80
            Jos palaria pentru ce-i faci! Problema la masinile astea este ca daca nu intalnesc persoane ca tine de la inceput, poti sa le bagi ce vrei, unde vrei, ca tot vor rugini acolo unde vor ele. Si o fac mai mai rau ca o Dacie plictisita. Sunt la a doua w210, asta actuala faurita in Austria, la Steyr Puch, ca e 4matic, cu vaseline bagate de la ma-sa. Curge amestec de ceva cleios si acum din usi si praguri, de cate ori o spal.
            Problema este tinicheaua. W210 este cel mai prost abalaj de tabla ce poate acoperi un mercedes. Ulterior, au gasit ambalaje mai bune, dar au stricat alte lucruri...

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #81
              Heheheh, la cate porcarii am bagat in opelul meu vechi, ulei de in combinat cu motor.
              Dupa o vreme polimerizeaza si face o crusta moale lipicioasa.

              Tot felul de solutii de pe vremea daciei, dar desi locul fusese curatat si vopsit, dupa o vreme rugina tot scoatea cate un punct, doua.
              Boala grea.

              DAr macar tu ai o masina cu blazon si un anume statut. Eu m-am bucurat de cand am dat tinicheaua veche. Pe de alta parte, cand ma gandesc ca la actuala ma costa 2 roti cat la cealalta toate 4, si idem pt orice alta piesa....parca am unele regrete. )))

              Comment


              • #82
                Buna treaba !
                Am mai vazut la un coleg, dadea si la contraaripe.
                Stefan

                Comment


                • #83
                  Acolo am dat deja, acolo dau ceara ca sa nu o spele apa, dupa ce fac inbalsamarea. Procedura e cam asa : se spala vara pe caldura cu presiune , se repara daca e rugina undeva, se trateaza, apoi se ceruieste.
                  O sa pun pozele cum am facut la usi , am montat chederele cu vaselina, dar vaselina alimentara nu de aia care distruge cauciucul. Este in industria laptelui . Usile inainte de vopsire le am dus la fabrica locala unde se face baie acid si zincare. Apoi s au chituit si vopsit. In veci nu vor mai rugini.
                  Treaba e asa, vreau o masina personala exclusivista, ca puteam sa iau cu 5 mii o masina comuna . Dar prefer un mercedes clasic , restaurat impecabil, cu statut. Ori iti iei ultimu model daca ai pe ce, dar eu nu am. Ori iti restaurezi o clasica , un s de prin 93 w140 , unu de ala mai vreau.
                  Mi am imbolnavit nevasta, s-a dat cu unu de ala, acuma numa aia isi doreste. Ca sa citez : cea mai masculina masina in care am stat, o masina care impune respect si iti da imagine.
                  Si costurile sunt mici, foarte mici , fata de astea noi pline de electronica. Si fiabilitatea foarte mare fata de generatia plastic. Dotarile sunt bune , suficuente. Asta a mea e mai slaba dar totusi interior full electric incalzit si cu iluminare nocturna, oglinzi incalzite si heliomate, clima, geam incalzit, faruri reglabile la buton, am mai adaugat eu camera marsarier, antifonare pentru audio, localuzator gps , preincalzitor ulei sezon rece, invertor 220 cu priza sub bord si usb 5v, xenon. Asa ca la o masina de 21 ani e bine. Plus ca primesc zilnic laude , si ma simt bine . Loool . De aveam un golf nu ma baga nimeni in seama era doar o alta conserva.
                  +40758148228 whats app active

                  Proud owner of Lady Blue W140.

                  Comment


                  • #84
                    Iti trebuie niste flanse la jantele alea. Nu au ET-ul potrivit. Eu am avut de 3cm spate si 2cm fata si aratau fooooarte bine.
                    Vezi W210 din topicul asta:

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #85
                      Ne-am cinstit cu o baie si o ceruiala, maine iesim la plimbare ca vrea nevasta la restaurant.
                      Legat de jante, stiu si eu, si nu sunt bucuros prea tare, intentionez sa le tin pentru rotile de iarna si sa iau alt set pentru vara cu alt ET.
                      Multumesc de post.
                      Attached Files
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #86
                        Nu mai vreau mercedes, acest capitol se incheie. Masina este de vanzare asa cum e acum cu motorul defect sau tot de vanzare de indata ce inlocuieste motorul cu totul in service, lucru la care tocmai se lucreaza.
                        Motor ingrijit ca pe copilu meu, tinuta numa in garaj sub husa, totdeauna s-au facut toate schimburile la timp. Tocmai iesise din reparatie generala, vopsit integral , si tot ce tine de mecanica pe la roti , schimburile la motor. In drum spre Polonia a inceput sa tacane usor si am intras in parcare imediat. Eram in mijlocu campului la 2 grade noaptea, am sunat mecanicul mi-a zis sa incerc sa ajung la un oras incet daca am presiune la ulei. Era presiune, era ulei, am incercat 1800 ture finut cu a 3 a si tacane mai tare si mai tare , trag iar pe dreapta, frig ca naiba afara... , scot capacu de pe distributie , lantu merge in ulei, arata ca si pana acum normal, in bord nimic, apa ok , nu martor la ulei , ce dracu !!! , ma uit pe gps inca 7 km pana la primu orasel. Ori la bal ori la spital, hai sa mergem , in primu orasel tacanea in ultimu hal si ceva a trosnit in el, apoi becul l-a ulei s-a aprins, si am tras pe dreapta ca iesea fum. Am deschis capota si iesea mult fum asa ca am pus extinctoru pe ea de unde iesea fumul, undeva in josul motorului. A venit lumea ca la urs si pompierii si politia. Politia poloneza multe multumiri, m-au dus eu hotel sa dorm. Mi-au chemat platforma sa duca si masina , oameni de treaba.

                        Asa ca dragi colegi de forum va salut, va doresc sa nu patiti la fel, da eu nu prea mai am ce sa caut pe club mercedes pentru ca urmatoarea mea masina va fi orice altceva dar nu mercedes.
                        Attached Files
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #87
                          Care a fost cauza problemei?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #88
                            Imi pare rau de patania ta , totusi vorbim de o masina de 20 ani daca nu ma insel .
                            Masina care banuiesc ca nu este la primul propietar si nu poti stii cum a fost intretinuta .
                            Eu sper sa o rezolvi elegant si sa nu ne parasesti

                            Comment


                            • #89
                              Fiecare om vorbeste si pune problema la nervi, vezi ce faci si gandeste mai bine din toate punctele de vedere.
                              Să știi să lupți când vrei să ai.
                              Să nu regreți când pierzi sau dai

                              Comment


                              • #90
                                Imi pare rau de incercarea asta nefericita prin care ai trecut. Daca te uiti la avatarul meu ai da vezi orice altceva dar nu Mercedes dar nu recomand nimanui sa cumpere Bmw (s.h. ).Punct.
                                A mea e90-u' am cam 700 epuroi bagati in ea si o am din iulie: filtru de particule isi cere dreptul si am descoperit ca trapa curge, astea sunt de ultima saptamana. E46-ul manaca 3,5% pe roata, are lagarele la supape uzate, toba sparta, scartaie rolele si cureaua - noroc ca merge sotia cu ea !
                                Masina noua e sfanta- fie ea si Dacie sau Fiat. Cand ai masini cu 200k + situatii ca astea sunt cateodata inevitabile.
                                Fruntea sus ! Fierul e fier - sudezi si megi mai departe !
                                Stefan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF