Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E250 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by dog View Post
    Felicitari pentru perseverenta si pasiune!

    E destul de dificil sa iti scoti din sistem ideea de a vinde masina o data ce ti s-a plantat in minte. Poti incerca un schimb cu un "familist" care doreste ceva cu 4 portiere si mai mult spatiu.

    Recent am avut de ales in a lua un w211, sau un w212 fost taxi. Insa motorul de 2.2 si km cat incape m-au tinut la distanta - nu mai vreau sa platesc impozite mari.
    Cumnatul meu si-a luat un w212 din 08/2012 cu 11300 "epuro", cum bugetul meu era de maxim 8000 si stiind vorba "nimic nu e mai scump ca un Mercedes ieftin" imi permit sa iti poluez topicul cu o imagine din curtea mea.

    Fa cum iti dicteaza sufletul- una eu, una sotia.
    Asta mica e a nevestemi, are suflet de mercedes sub capota chiar daca pe afara e cam mult plastic.
    Amandoua sunt MAU acuma, ca asa zice pisica familiei dimineata cand plecam de acasa , asa ca am denumit masinile MAU.
    Pot sa iti spun sincer ca imi place jucaria aia , are taxe foarte mici si un plin costa 75 lei cea mai buna benzina de 100. Are costuri mici, e ok pentru un om sa mearga in treaba lui prin oras. Asa ca ia una la o tura si poate iti place ideea. Eu o gasesc excelenta si chiar imi place sa conduc masinuta.

    Iti sugerez sa te gandesti cat platesti tu intretinere la un w212 si cat platesc eu la e250. Cat platesti tu pe 100 km parcursi si cat platesc eu. Si ce ai tu in plus pe masina aia si a mea nu are. La final gandeste-te ca a mea a costat restaurata vreo 3000 euro si diferenta pana la 8000 e cam mare, destul cat sa platesc impozitul si sa circul vreo 10 ani.

    Daca ai de unde financiar cumpara un E class nou, si bucura-te de el, eu asa as face sa pot, dar nu pot ca nu mi-l permit si sunt impotriva indatorarii la banci.
    Asa ca mai bine tine o masina mai veche si pusa la punct asa ca mine, costuri mici , confort destul de bun, intretinere mica.
    Decizia de restaurare nu a fost gresita si o voi finaliza, e doar frustrarea interna ca orice om care vrea ceva mai mult de la viata , cum ar fi un AMG ... chiar si unu mai mic... da poate odata...
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #62
      Nu a mers poza din prima, internetul in Franta e oribil.
      Attached Files
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #63
        Off topic

        Frumoasă culoarea la miniMAU... și ”șalul” ăla de sub tetieră m-a dat gata
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #64
          Originally posted by white8snow View Post

          Iti sugerez sa te gandesti cat platesti tu intretinere la un w212 si cat platesc eu la e250. Cat platesti tu pe 100 km parcursi si cat platesc eu. Si ce ai tu in plus pe masina aia si a mea nu are. La final gandeste-te ca a mea a costat restaurata vreo 3000 euro si diferenta pana la 8000 e cam mare, destul cat sa platesc impozitul si sa circul vreo 10 ani.
          Pai m-am gandit, de aia am doua BMW-uri in curte. W212 este al cumnatului meu.

          Dar sa termin poluarea pe topicul tau - sa te bucuri de masina si sa o aduci in starea in care sa te multumeasca pe deplin!
          PS: Foarte frumos bondarul!
          Stefan

          Comment


          • #65
            Originally posted by Levi View Post
            Frumoasă culoarea la miniMAU... și ”șalul” ăla de sub tetieră m-a dat gata
            Este o bluza de a mea care o folosesc prin casa si am pus-o pe scaun pentru ca era inca ud cum am curatat tot interiorul. Asa ca sper ca viziunea ta despre sal nu a avut prea mult de suferit

            Legat de bmw nu comentez, desi sunt putin nedumerit de ce un posesor de bmw citeste aberatiile unui posesor de mercedes plictisit dupa o zi de lucru.

            Da noh, nu judec, sa ai noroc la masini orice marca or fi ele.

            Rog pe cine a mai intampinat problemele astea sa imi dea si mie sfat:
            -garnituri cauciuc la usa un pic uzate , sunt de cumparat noi oare?
            -ornamente plastic sub aripile fata - nu le mai am , dezmembrari ?
            - daca pun pe usi folie de aia cu burete de antifonare , aia nu pica jos dupa o vreme ?
            - este o folie pentru geam, o chestie reflectorizanta asa albastruie , oare ma ia militia daca o pun ? ( pun o poza cu referinta )
            Attached Files
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #66
              Originally posted by white8snow View Post
              -garnituri cauciuc la usa un pic uzate, sunt de cumparat noi oare?
              Da, găsești de ex. pe Pelicanparts: aftermarket la 60$/buc, iar pe original la... 160$/buc
              Originally posted by white8snow View Post
              -ornamente plastic sub aripile fata - nu le mai am , dezmembrari ?
              La ce te referi:
              1. Apărătorile de plastic de sub pasajele roților? Găsești la dezmembrări, dar atenție să fie întregi, că băieții nu au răbdare să scoată toate 8 șuruburile, și mai bine le smulg...
              2. Bandourile de pe aripi? Se găsesc și astea la dezmembrări, doar că trebuie să fie și astea nelovite/neîndoite, și greu găsești la culoare, așadar mai trebuie și vopsite...
              Originally posted by white8snow View Post
              - daca pun pe usi folie de aia cu burete de antifonare , aia nu pica jos dupa o vreme ?
              Depinde ce adeziv folosești. Sunt benzi dublu-adeziv de foartă bună calitate (ex: 3M), la preț pe măsură...
              Originally posted by white8snow View Post
              - este o folie pentru geam, o chestie reflectorizanta asa albastruie , oare ma ia militia daca o pun ? ( pun o poza cu referinta )
              Din câte știu eu, mai nou ai voie să pui și pe parbriz folie, dar cu transparență de min. 75%, altfel riști...
              Acuma, cu folia asta: dacă vrei doar pt protecția împotriva razelor solare și confort termic mai bun, e OK una transparentă (incoloră); dar dacă vrei să-ți pui ceva colorat cum e în poză (albastru/verde/portocaliu) doar să nu se vadă amanta de lângă tine, mi se pare de prost gust... părerea mea... sper că nu e cu supărare...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #67
                Multumesc pentru informatii, o sa iau din dezmembrari ce gasesc bun si ce nu, cumpar si asta e. Nu bandourile, caut plasticle alea de vreo 20 cm care acopera surubul de prindere aripa pe caroserie in partea de jos.
                Antifonare vreau la usi pt ca in momentul inchiderii nu imi place cum suna, nu e destul de plin si se poate realiza mai bine cu niste izolator pe usa.
                Oricum acuma ca e gata vopsitul, asa ca inainte de iarna o sa injectez ulei incalizit in usi, praguri si prin fiecare cotlon pe care il pot gasi ca si protectie anticoroziva.

                Am mers cu o masina care avea folie de asta si geamurile cu folie normala asa mai inchisa, este excelent vara, nu te mai coci in ea. Si a mea e neagra, are 2 vaci pe scaune, se incinge ca dracu, am patit ca s-a pus nevastamea in echipament de plaja si in 2 secunde a si sarit afara din masina. Daca ai folie nu patesti asa. Nu e moft, nu pun folie de figuri, nici macar nu imi pasa ce culoare are, ma intereseaza sa fie aia care face in asa fel incat sa nu se mai coaca interiorul.
                PS: amanta nu incape in masina, are vreo 180 kg si nevastamea stie de ea deja asa ca poate sa se vada. ( nu te gandi la perversiuni, e doar o biata mobra 929 rr )
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #68
                  1.Pentru insonorizare gasesti folie dedicata si pe olx:
                  Esti in cautare de Insonorizant auto pe OLX.ro? Alege dintre cele mai bune optiuni disponibile ➤ Descopera anunturile noastre si gaseste cea mai buna oferta

                  ..sau pe "be-loud" :
                  Accesorii instalare Be Loud! Din pasiune pentru sunet: conectica condensatori cabluri auto semnal iso rca cablu ecranat siguranta mufa audio Conectica, Condensatoare, Baterii, Telecomenzi, Kit-uri amplificator, Alimentare, Adaptoare CD Player, Procesoare de sunet, Accesorii Incinte

                  2.La fosta Skoda am folosit folie insonorizanta din aia care se pune sub parchet de 3 sau 5mm cu aluminiu e aprox 3lei/m2 la Dedeman, fiindca mi se stricase folia anticondens dupa inlocuirea macaralelor la geamuri. Poti folsi silicon sa o lipesti.

                  Acum depinde de tine cat de mult vrei sa cheltui. Eu am ales varianta 2 de sarac ca mi se paruse cam scumpa prima varianta. Rezultatele sunt ok-is.
                  Poze de la Octavie mai jos.
                  Attached Files
                  Stefan

                  Comment


                  • #69
                    E super ok facut, o sa fac fix la fel, bani... Deja sunt peste buget intr-o masina de 20 de ani, vreau sa fie ok cu minimul investit, tot de sarac, ca de ma dadeau banii afara imi cumparam una noua.
                    Siliconu nu prea l as folosi dar o sa ma uit pt un adeziv bun . Am vazut si eu pretul la be loud, scump ... Si nu e necesar, nu ascult muzica tare.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #70
                      Mai poti folosi si banda asta, are 20cm latime, dar e mai grea si probabil va trebui sa o pui in cam 4 randuri sa acoperi toata fata de portiera, rezultatele fiind cam aceleasi cu folia de insonorizare insa mie mi-a fost frica sa nu miroase a smoala in masina cand se incinge de la soare, si de aia am mers cu aia pentru parchet.
                      Banda bituminoasa pentru etansare Sika MultiSeal, gri, 3 m x 200 mm la Dedeman.ro. Aflati informatii despre pret si disponibilitate pentru Reparatii si hidroizolatii acoperis pe site.
                      Stefan

                      Comment


                      • #71
                        Nevastamea zice ca le sta bine impreuna.
                        Noh, am restaurat-o aproape complet, mai am sa inlocuiesc o boxa care baraie in spate cand e mai tare volumul si insonorizarea.
                        Acuma ramane o dilema, ce mama dracului fac cu ea. Habar nu am, ca nu m-am indurat sa o vand si acuma nici nu mai incerc ca dupa 2000 euro investiti no sa imi dea nimeni nici macar investitia.
                        Ma gandesc sa imi cumpar o pereche de pantofi de piele clasici, niste manusi de condus, un costum asa ca prin anii 80 si sa o mai scot din cand in cand din garaj asa ceruita frumos pentru a merge la teatru sau la plimbare. Am primit multe aprecieri pe strada de la necunoscuti, pe ideea : ce bine intretinuta este.... cati ani are? ( la astia le-am zis ca e in floarea varstei la 21 de ani )
                        Attached Files
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #72
                          O tii si te bucuri de ea.
                          La dotarile si motorul care il are ma indoiesc ca luai mai mult de 1500E, si asta cu greu.
                          Cu inca cei 2000E greu gaseai ceva sa se compare.
                          Asa ca e ok ca ai o masina buna decat un ford focus mai nou, un passat vechi obosit sau altele de genul.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by white8snow View Post
                            e in floarea varstei la 21 de ani
                            Când l-am luat pe Lord, avea 24 de ani... Câțiva prieteni mi-au spus că e vârsta ideală la o fată, de luat de nevastă Dar Lord e băiat, iar eu nu sunt cu filetu` pe invers... Atunci era un domnișor, acum e un lord în toată firea

                            Să te poarte sănătos!
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #74
                              Având în vedere investiția de ce nu te duci la un băiat deștept să-ți pună 2.5 turbo sau chiar 3.0?
                              Sti ca sunt câteva motoare destul de "elastice" care ți-ar oferi puterea pe care o dorești. Adică ai făcut mașina sa fie în stare foarte bună...ai trecut de jumate cu investiția, arde-i un motor pe măsură și gata cu frustrările.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #75
                                Poi nu stiu, poate ca gresesc, dar ma gandesc, de ce as da jos un motor care consuma 6.5 si porneste la sfert si in mijlocu iernii, nu are consum ulei, merge chiar perfect.
                                Este investitie, sa cumpar motorul, sa fie montat , daca e uzat tare si am necazuri cu el....
                                Mai e un aspect, am restaurat masina asta din nostalgie, am avut momente frumoase impreuna, am amintiri cu ea, n am restaurat o sa fac raliu cu ea. Da da stiu ca ma plang ca o muiere ca vroiam automata si mai mare da amu noh...
                                Am o masina cu care circul zilnic, nevasta are si ea si pe asta no conduce in veci. Masina asta sta in garaj si o scot eu cand vin acasa , asa ca idee face undeva la 2000 km pe an doar.
                                Nu m a lasat sufletu sa o vad badjocura si dezmembrata sau dusa la remat.
                                Am lasat prima masina o lada, mai am numa poza cu ea, si acuma imi banui cand ma gandesc cum rugineste in ceva mornan de fiare vechi.

                                Uite, eu cred ca iese prea scump faza cu motoru si tot nu e de treaba, la 5000 imi iau un w210 amg si ala chiar merge cu ca un 2.5 cu turbo care e doar un pic mai bine.

                                M ar tenta foarte mult un schimb cu un w140 al carui posesor vrea ceva mai mic pe idee de impozit sau consum. Cum ar fi un s500 , mie nu imi pasa ca are 30 % consum in oras, ca la cat circul cu ea merita pentru bucuria sufletului.
                                +40758148228 whats app active

                                Proud owner of Lady Blue W140.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF