Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Masina mea - W210, 2001, 220cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina mea - W210, 2001, 220cdi

    M-am gandit sa arat si eu 210-ele proprietate.
    Fabricatie 2001, motor 2148 cm3, 143 CP, cutie manuala 6+1.
    Achizitionata de noua, de primul proprietar, de la Casa Auto Bucuresti (39000 euro, conform facturii).
    Fata de optiunile standard mai are: geamuri verzui din fabrica, alarma cu anti-towing, climatronic, baterie high capacity... de fapt, cam asa zice o minima verificare a VIN-ului:

    026-PRODUCTION TEST NEW ENGINES (ECE-Vehicle identification number 205-OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD – ENGLISH
    213-PARAMETER STEERING
    481-UNDERSHIELDS
    551-ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    581-AUTOMATIC AIR CONDITIONER
    592-ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
    600-HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    612-XENON HEADLIGHT
    673-HIGH-CAPACITY BATTERY
    801-AEJ 06/1/M/X
    882-INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
    884-TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
    984-COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
    050A- Unknown
    904U- MIDNIGHT BLUE
    058A- Unknown

    Am cumparat masina acum vreo 2 ani, de la un amic, fost membru pe forum, la 80k km. Acum am 115k, fara probleme majore.
    Am schimbat, nevoit fiind:
    - AC blower motor (560 ron);
    - o rola de ghidaj;
    - bare directie, bielete antiruliu, tampoane bara torsiune (episod recent, in jur de 300 euro).
    Consumabilele (ulei Mobil 1 USA 0w40, filtre aer-motorina-polen MANN) le schimb la 8000 km, cam de doua ori pe an.
    Placutele de frana (fata-spate) le-am schimbat la Casa Auto (septembrie 2010), in jur de 450 ron placutele propriu-zise si 500 ron manopera (WTF!).
    Recent, am schimbat si termostatul, BEHR, desi n-avem probleme cu caldura sau alte bube. La 34 euro, il incadrez in categoria consumabile.
    In perioada urmatoare vreau sa schimb uleiul din cutie si cel din grup. De asemenea, vreau sa schimb becurile xenon si ledurile pe pozitie (am cu 1 SMD, vreau cu 4-5).

    Acum un an am infoliat-o total, solutie considerabil mai ieftina si practica decat revopsitul. Niste idioti au incercat sa exerseze paralelismul si geometria cu cheia pe masina mea si ma durea retina cand o vedeam "tunata" pe ambele parti.
    Ma gandesc totusi la o revopsire totala, in 2011, pe CASCO.
    In capitolul practic, a primit un set de huse (un bulion, din Carrefour), astfel incat kinderul de 4 ani sa-si faca de cap linistita in habitaclu.

    Vara merg pe 235/45/17 (Mod Racing-uri cu Dunlop Sport Maxx-2010 si Yokohama Advan Sport-2008), iarna 215/55/16 (Merak-uri MB OEM cu Continental Winter Contact TS830-2010). Am renuntat la set-ul de 205/65/15 tabla cu Pirelli SnowSport, cu care venise din fabrica.

    Sunt foarte multumit de masina. La fiecare drum lung, mai ales autostrada, parca o redescopar si, de fiecare data, ma impresioneaza placut (tinuta de drum, consum, putere suficienta etc). Dupa 180-190kmh pare, intr-adevar, cam zgomotoasa.
    Ca record de consum minim am avut un 4,2 de la Brasov la Ploiesti.
    Singurul lucru care-mi lipseste, ca dotare, este incalzirea in scaune (cine a avut sau are, stie confortul acestora). Dotare inutila, in schimb, mi se pare tempomatul, cred ca l-am folosit o singura data de cand am masina (si nici pe alte auto, anterioare, nu-l foloseam).
    Pun si poze, atat cu vopseaua originala, cat si cu folia actuala.

    Alte cateva pozne.
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 05-08-2012, 20:06 PM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Foarte frumoasa masina! Am vrut si eu unul ca acesta dar am ajuns la un W202 (am avut un buget mai redus), dar poate intro zi...
    Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!

    Comment


    • #3
      Multumesc, asemenea.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Salut, frumoasa masina , si economica pe deasupra.Cu infolierea ce parere ai , cum se mentine daca o ai de ceva timp, eu am inteles ca se ofera doar 12 luni garantie.Mersi mult

        Comment


        • #5
          Colantarea o recomand oricui, oricand. La 3-400 de euro, pusa de unii cu ceva experienta, merita.
          Garantie la lucru manual au zis ca este de 2 ani, la calitatea foliei (decolorare sau altele) 4 ani.
          Avantajul este ca poti schimba o portiune (sa zicem ca ti-ai zgariat portiera - 50 ron te costa re-colantarea), dar si ca poti schimba culoarea masinii cand vrei (la schimbare totala de culoare, deci nu de nuanta, este necesar RAR - 80 de ron).
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            S-o stapanesti sanatos in continuare! Daca nu ma insel are nr ceva cu SJR sau ceva asemanator! Te am mai vazut prin trafic de cateva ori prin zona garii de nord si am si condus-o un pic acum vreo 2-3 ani! Bafta!

            Comment


            • #7
              Daca tot ai colantat'o nu te'ai gandit deloc s'o faci negru mat?
              Oo\=|=/oO

              Comment


              • #8
                @m1hai: da, eu sunt. Am luat-o acum 2 ani de la Laurentiu.
                @PapyVick: nu, am vazut in trafic w210 negru mat si arata destul de rau. Am vrut, intr-adevar, albastru mat (nu nuanta asta, ci albastrul/indigo-ul ala inchis, original), insa baietii de la colantare au zis ca e indicat lucios la dimensiunile masinii.
                Actualul albastru este conjunctural: eu am stabilit cu meseriasii culoarea originala, am lasat masina si-am plecat. La fro' ora m-au sunat ca furnizorul nu are decat o nuanta "o idee mai deschisa". Cand am vazut-o, la final, am ramas masca, intre timp, insa, m-am obisnuit... De, se invata si bou' cu jugu'... Acum chiar imi place, parca pica bine cu jantele si ornamentele cromate.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Frumoasa masina! Sa te bucuri de ea fara incidente!
                  Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    @m1hai: da, eu sunt. Am luat-o acum 2 ani de la Laurentiu.
                    @PapyVick: nu, am vazut in trafic w210 negru mat si arata destul de rau. Am vrut, intr-adevar, albastru mat (nu nuanta asta, ci albastrul/indigo-ul ala inchis, original), insa baietii de la colantare au zis ca e indicat lucios la dimensiunile masinii.
                    Actualul albastru este conjunctural: eu am stabilit cu meseriasii culoarea originala, am lasat masina si-am plecat. La fro' ora m-au sunat ca furnizorul nu are decat o nuanta "o idee mai deschisa". Cand am vazut-o, la final, am ramas masca, intre timp, insa, m-am obisnuit... De, se invata si bou' cu jugu'... Acum chiar imi place, parca pica bine cu jantele si ornamentele cromate.
                    Oricum arata bine si asa...dar eu sunt fascinat de acel negru mat Am vazut multe si diverse marci cu cularea aia dar nici una nu a fost care sa nu'mi placa. Cat te'a ajuns colantarea?
                    Oo\=|=/oO

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Niste idioti au incercat sa exerseze paralelismul si geometria cu cheia pe masina mea si ma durea retina cand o vedeam "tunata" pe ambele parti.
                      Ce-ți doresc eu ție, dulce Românie!

                      Arată bine negru chiar dacă acel albastru e mai rar! Dacă o revopsești, bănuiesc că tot negru, să nu te mai țigănești iar la RAR cu actele.

                      Comment


                      • #12
                        @AndreiM: Culoarea originala nu e neagra ci Midnight Blue, adica un albastru inchis. Deci n-am trecut pe la RAR, atat timp cat in talon e trecut tot albastru.
                        @PapyVick: La momentul colantarii (iunie/iulie 2010) m-a costat 1200 RON, pret in care a intrat si polisharea farurilor.
                        @paul_124_230e: 10x!

                        Un albastru deschis, mat, arata cam asa (pe un Peugeot), iar un W210 (e a cuiva de pe forum?) negru, mat, arata asa:
                        Attached Files
                        Last edited by cutaresku; 01-03-2011, 08:59 AM.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Am observat că acel albastru este culoarea originală. Când ai înfoliat-o cu siguranță ai mers la RAR să schimbi din Albastru în negru. Apoi ziceam că dacă o revopsești, să încerci tot negru, să nu te duci iar la RAR să schimbi din Negru (folie) în Albastru. Plus că dacă ai renunțat la Albastru pentru negru, e clar că-ți place negru mai mult. Din punctul meu de vedere, albastru e mai fain pentru că nu vezi un 210 albastru la orice colț de stradă.

                          Comment


                          • #14
                            Foarte frumoasa masina ta,sa ai noroc de ea,si sa-ti dea doar satisfactii.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by AndreiM View Post
                              Am observat că acel albastru este culoarea originală. Când ai înfoliat-o cu siguranță ai mers la RAR să schimbi din Albastru în negru. Apoi ziceam că dacă o revopsești, să încerci tot negru, să nu te duci iar la RAR să schimbi din Negru (folie) în Albastru. Plus că dacă ai renunțat la Albastru pentru negru, e clar că-ți place negru mai mult. Din punctul meu de vedere, albastru e mai fain pentru că nu vezi un 210 albastru la orice colț de stradă.
                              ???
                              Ori vorbim doua limbi diferite, ori nu ma tine atentia... Albastrul inchis, spre negru - cum zici tu - este culoarea STOCK. Albastrul deschis este colant.
                              Deci, o nuanta inchisa de albastru s-a inlocuit cu o alta nuanta, mai deschisa, tot de albastru. No need for RAR, prin urmare.
                              @Adrynoemi: 10x.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF