M-am gandit sa arat si eu 210-ele proprietate.
Fabricatie 2001, motor 2148 cm3, 143 CP, cutie manuala 6+1.
Achizitionata de noua, de primul proprietar, de la Casa Auto Bucuresti (39000 euro, conform facturii).
Fata de optiunile standard mai are: geamuri verzui din fabrica, alarma cu anti-towing, climatronic, baterie high capacity... de fapt, cam asa zice o minima verificare a VIN-ului:
026-PRODUCTION TEST NEW ENGINES (ECE-Vehicle identification number 205-OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD – ENGLISH
213-PARAMETER STEERING
481-UNDERSHIELDS
551-ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581-AUTOMATIC AIR CONDITIONER
592-ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
600-HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
612-XENON HEADLIGHT
673-HIGH-CAPACITY BATTERY
801-AEJ 06/1/M/X
882-INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
884-TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
984-COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
050A- Unknown
904U- MIDNIGHT BLUE
058A- Unknown
Am cumparat masina acum vreo 2 ani, de la un amic, fost membru pe forum, la 80k km. Acum am 115k, fara probleme majore.
Am schimbat, nevoit fiind:
- AC blower motor (560 ron);
- o rola de ghidaj;
- bare directie, bielete antiruliu, tampoane bara torsiune (episod recent, in jur de 300 euro).
Consumabilele (ulei Mobil 1 USA 0w40, filtre aer-motorina-polen MANN) le schimb la 8000 km, cam de doua ori pe an.
Placutele de frana (fata-spate) le-am schimbat la Casa Auto (septembrie 2010), in jur de 450 ron placutele propriu-zise si 500 ron manopera (WTF!).
Recent, am schimbat si termostatul, BEHR, desi n-avem probleme cu caldura sau alte bube. La 34 euro, il incadrez in categoria consumabile.
In perioada urmatoare vreau sa schimb uleiul din cutie si cel din grup. De asemenea, vreau sa schimb becurile xenon si ledurile pe pozitie (am cu 1 SMD, vreau cu 4-5).
Acum un an am infoliat-o total, solutie considerabil mai ieftina si practica decat revopsitul. Niste idioti au incercat sa exerseze paralelismul si geometria cu cheia pe masina mea si ma durea retina cand o vedeam "tunata" pe ambele parti.
Ma gandesc totusi la o revopsire totala, in 2011, pe CASCO.
In capitolul practic, a primit un set de huse (un bulion, din Carrefour), astfel incat kinderul de 4 ani sa-si faca de cap linistita in habitaclu.
Vara merg pe 235/45/17 (Mod Racing-uri cu Dunlop Sport Maxx-2010 si Yokohama Advan Sport-2008), iarna 215/55/16 (Merak-uri MB OEM cu Continental Winter Contact TS830-2010). Am renuntat la set-ul de 205/65/15 tabla cu Pirelli SnowSport, cu care venise din fabrica.
Sunt foarte multumit de masina. La fiecare drum lung, mai ales autostrada, parca o redescopar si, de fiecare data, ma impresioneaza placut (tinuta de drum, consum, putere suficienta etc). Dupa 180-190kmh pare, intr-adevar, cam zgomotoasa.
Ca record de consum minim am avut un 4,2 de la Brasov la Ploiesti.
Singurul lucru care-mi lipseste, ca dotare, este incalzirea in scaune (cine a avut sau are, stie confortul acestora). Dotare inutila, in schimb, mi se pare tempomatul, cred ca l-am folosit o singura data de cand am masina (si nici pe alte auto, anterioare, nu-l foloseam).
Pun si poze, atat cu vopseaua originala, cat si cu folia actuala.
Alte cateva pozne.
Fabricatie 2001, motor 2148 cm3, 143 CP, cutie manuala 6+1.
Achizitionata de noua, de primul proprietar, de la Casa Auto Bucuresti (39000 euro, conform facturii).
Fata de optiunile standard mai are: geamuri verzui din fabrica, alarma cu anti-towing, climatronic, baterie high capacity... de fapt, cam asa zice o minima verificare a VIN-ului:
026-PRODUCTION TEST NEW ENGINES (ECE-Vehicle identification number 205-OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD – ENGLISH
213-PARAMETER STEERING
481-UNDERSHIELDS
551-ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581-AUTOMATIC AIR CONDITIONER
592-ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
600-HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
612-XENON HEADLIGHT
673-HIGH-CAPACITY BATTERY
801-AEJ 06/1/M/X
882-INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
884-TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
984-COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
050A- Unknown
904U- MIDNIGHT BLUE
058A- Unknown
Am cumparat masina acum vreo 2 ani, de la un amic, fost membru pe forum, la 80k km. Acum am 115k, fara probleme majore.
Am schimbat, nevoit fiind:
- AC blower motor (560 ron);
- o rola de ghidaj;
- bare directie, bielete antiruliu, tampoane bara torsiune (episod recent, in jur de 300 euro).
Consumabilele (ulei Mobil 1 USA 0w40, filtre aer-motorina-polen MANN) le schimb la 8000 km, cam de doua ori pe an.
Placutele de frana (fata-spate) le-am schimbat la Casa Auto (septembrie 2010), in jur de 450 ron placutele propriu-zise si 500 ron manopera (WTF!).
Recent, am schimbat si termostatul, BEHR, desi n-avem probleme cu caldura sau alte bube. La 34 euro, il incadrez in categoria consumabile.
In perioada urmatoare vreau sa schimb uleiul din cutie si cel din grup. De asemenea, vreau sa schimb becurile xenon si ledurile pe pozitie (am cu 1 SMD, vreau cu 4-5).
Acum un an am infoliat-o total, solutie considerabil mai ieftina si practica decat revopsitul. Niste idioti au incercat sa exerseze paralelismul si geometria cu cheia pe masina mea si ma durea retina cand o vedeam "tunata" pe ambele parti.
Ma gandesc totusi la o revopsire totala, in 2011, pe CASCO.
In capitolul practic, a primit un set de huse (un bulion, din Carrefour), astfel incat kinderul de 4 ani sa-si faca de cap linistita in habitaclu.
Vara merg pe 235/45/17 (Mod Racing-uri cu Dunlop Sport Maxx-2010 si Yokohama Advan Sport-2008), iarna 215/55/16 (Merak-uri MB OEM cu Continental Winter Contact TS830-2010). Am renuntat la set-ul de 205/65/15 tabla cu Pirelli SnowSport, cu care venise din fabrica.
Sunt foarte multumit de masina. La fiecare drum lung, mai ales autostrada, parca o redescopar si, de fiecare data, ma impresioneaza placut (tinuta de drum, consum, putere suficienta etc). Dupa 180-190kmh pare, intr-adevar, cam zgomotoasa.
Ca record de consum minim am avut un 4,2 de la Brasov la Ploiesti.
Singurul lucru care-mi lipseste, ca dotare, este incalzirea in scaune (cine a avut sau are, stie confortul acestora). Dotare inutila, in schimb, mi se pare tempomatul, cred ca l-am folosit o singura data de cand am masina (si nici pe alte auto, anterioare, nu-l foloseam).
Pun si poze, atat cu vopseaua originala, cat si cu folia actuala.
Alte cateva pozne.
Comment