Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Masina mea - W210, 2001, 220cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si un consum, mers tare.
    Attached Files
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #32
      Imi place Nu o vinzi ?

      Comment


      • #33
        Multumesc, insa nu se vinde. Am investit prea mult in ea ca s-o dau si, cel mai important, sunt foarte multumit de ea.
        Daca o voi da, la un moment dat, voi cere sensibil mai mult decat preturile medii la 210/2001 aflate acum pe piata.
        Succes!
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #34
          Acum, daca tot mi-am adus aminte de topic, update-uri: arcuri noi (cele Lesjofors, cumparate acum 6 luni incerc sa le vand pe un pret modic), curea accesorii, schimbat ulei grup, toate la reprezentanta Mercedes. Urmeaza kitul de la pompa de inalte, intinzator curea, flansa cardan (aia cred ca e piesa circulara de cauciuc) si-nca ceva p-acolo (n-am inteles nici in engleza, daramite in limba lui Kiril...).
          Am facut si-un test de amortizoare, sunt ok. Ma batea gandul sa le schimb si p-alea, insa cand am vazut preturile la MB m-am linistit.
          Am revenit si la un cd-player stock, MF2190, prin urmare am si comenzi pe volan functionale.
          Urmatoarea etapa va fi schimbatul lampilor de ceata.
          In continuare multumit.
          Last edited by cutaresku; 11-12-2011, 21:39 PM.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #35
            Schimbat garnituri conducte ulei turbo (inalta si joasa presiune), reglat lumini.
            Si fiindca am mers cam 7000 km de la ultimul schimb de ulei, am facut si revizia: filtre si ulei.
            Probabil unul din efectele noului tip de ulei folosit:
            Attached Files
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #36
              E super consumul,ca e destul de grea masina.Care a fost viteza medie cu care ai mers tu si ai mers cu clima pornita sau oprita?Merci

              Comment


              • #37
                Viteza medie se vede in pozna, am mers de la Sofia la Ruse, in conditii infernale (daca urmariti stirile vedeti ce-a fost ieri in BG). Consumul de 4,4 a fost realizat pe primii 200-250 km, ulterior am dat de ploaie torentiala, insa carosabil fara zapada, deci am reusit sa merg cu 70-120 km/h.
                Consumul final pe 730 km (Sofia-Ruse-Sofia) a fost 4,8.
                Temperaturi sub zero, AC ON tot timpul, anvelope iarna 215/55/16 Continental TS830 (extraordinare! am mers in zone unde SUV-urile erau trase pe dreapta), 3 adulti (unul 0,11 tone - moi) si un copil.
                In urma cu cateva sute de km, inainte de schimbul de ulei (am avut Castrol Edge TD 5w40), am turnat un aditiv de ulei cu MOS2 de la Liqui Moly si un aditiv de motorina tot de la LM. A fost prima data cand am folosit, de curiozitate, aditivi. Evident ca n-o sa mai folosesc, motorul fiind inca tinerel (135000km), iar uleiul folosit contine si bisulfura de molibden.
                Recomand cu incredere acest ulei, ca si toata gama LM.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #38
                  Foarte frumoasa.Sa o stapanesti sanator.Ma bate si pe mine gandul la o vopsire...dar m-au stau in expectativa.
                  O intrebare insa:cat te-a costat interiorul de piele si de unde?Poti pune niste poze?
                  Mc.

                  Comment


                  • #39
                    Am gasit un 210 la dezmembrat, acum vreun an, cu interior piele perforata gri (exact culoarea mea), in stare foarte buna (anuntul era pe 4tuning).
                    1000 de lei i-am dat pe tot (scaune, bancheta, fetze usi).
                    M-a ajutat la demontat/montat Eugen Gaftoneanu (super baiat), cu concursul lui Dok (in garajul lui).
                    Poze la prima spalare...
                    Vezi ca e unu' prin SV de tot dezmembreaza Mercedesuri. Mai mult de 250-300 euro nu ar trebui sa dai.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #40
                      E ok consumul,eu cu un S202 din 2001,motorul de 102 cai asta vara nu am reusit sa scot mai jos de 5,5l/100km pe un drum de Romania Franta cu o medie de 120km la ora...incarcat ce e drept,deci admirabil consumul tau ca ma gandesc ca e mai greu un pic 210 ca 202

                      Comment


                      • #41
                        Va salut! In primul rand felicitari pentru starea masinii, reflecta calitatea posesorului. Apoi as avea cateva intrebari legate de revopsire: a fost facuta pe casco, piesele care au fost demontate pentru procesul de vopsire au fost puse bine inapoi, ce parere aveti per total de modul in care lucreaza cei de la reprezentanta? Am scris aceste intrebari deoarece si pe mine ma bate gandul la o revopsirea din cauza problemelor frecvente aparute la un w203 prefacelift, care am inteles ca sunt similare si la w210. In cazul in care nu pot sa o revopsesc, o sa apelez si eu la o colantare. Sanatate!

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc. Da, masina a fost revopsita pe CASCO (sfat: in constatare, sa enumeri TOATE componentele - gen portiera dreapta/stanga fata, dreapta/stanga spate, capota, portbagaj, bara fata/spate, praguri etc). Singura posibilitate - vandalism, iti trebuie constatare de la politie (altfel e greu...).
                          Nu stiu cum au procedat la CASA AUTO, in sensul demontarii, insa am fost multumit de rezultat. Dezavantajul revopsirii la reprezentanta este timpul lucrarii - mult mai mare decat la un service multi-marca. Cu multe presiuni, inclusiv cu Tiriac Jr. am scos-o la 3 saptamani...
                          Daca tot am postat, update-uri: renunt la inlocuit proiectoare, faruri (poate reusesc pe CASCO, cine are idee cum? ). Schimb galeria de admisie cu una noua, in jur de 500 euro cu montaj, la reprezentanta.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #43
                            Poți să-mi zici te rog câte ore taxează reprezentanța pentru schimbarea galeriei? De ce o schimbi (se limitează sau pierde ulei ca și a mea)?
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Conform programului lor, sunt 4 ore la demontat cea veche/montat cea noua.
                              Aici sunt 66 leva fara TVA (150 ron fara TVA) x 4 ore.
                              Pretul galeriei este 738 leva fara TVA (1645 ron fata TVA).
                              Am gasit si VAICO la 1300 RON (adispan, adi@auroparts.ro), respectiv aceeasi suma aici, cu 25% reducere (deci preturi mai bune in Romania).
                              Inteleg ca nici cea originala nu vine cu clapete din metal, motiv pentru care sunt in dubii: VAICO sau Mercedes...
                              Uite VAICO: http://www.vaico.eu/downloads/data/L...cedes_Benz.pdf
                              Avantajul la reprezentanta este dat de cei 2 ani garantie pentru piesa + lucrare.
                              VAICO vine cu un an garantie piesa.
                              O schimb pentru ca asa mi-au recomandat cei de la MB, urmare a unor simptome de lipsa de putere (se tureaza, insa parca n-am puterea dinainte). Curios este ca "radiaza durerea", in sensul ca mi-a dat erori la senzorul de acceleratie si debitmetru. Pista care i-a dus la galerie a fost low charge pressure.
                              In cateva zile iau o decizie, cert e ca o voi schimba. Pastrez motorasul electric de la cea aflata pe masina. Galeria completa, cu motoras, e aproape dublu la pret.
                              O sa postez cand voi rezolva.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #45
                                Și eu mi-am făcut comandă de galerie nouă, nu știam că există și VAICO, am luat originală (405 euro la 270cdi, cred că era 360 euro pt 220/200cdi). Păstrez și eu motorașul, este ~100 euro unul nou - nu are rost.

                                Eu sper ca sâmbătă să pun galeria nouă. Chiar sunt curios cum o să meargă după. Mie nu-mi dă erori sau alte simptome sezizabile, dar nu e prea promptă în accelerația (are lag ceva mai mare decât ar trebui zic eu).

                                Baftă cu schimbatul!
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF