Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara,am un w245 b180.A inceput sa mearga sacadat si se accelera dar vitezele scadeau (ca si cum ar patina ambreiajul).L-am dus la un "doctor "care mi-a garantat ca e blocul de valve, l-a dat jos la curatat,schimbat filtru,ulei si de atunci masina nu se mai clinteste in nici o directie. Am facut o diagnoza cu un Delphi si am coduri de eroare 2723 si 2732. Ati mai intalnit careva defectul asta?

    Comment


    • Salutare tuturor. Am un w211 320cdi din 2003. Am probleme cu cutia automată, nu mai pot schimba w/s si nici vitezele manual. Pe lânga asta cand o dau pe drive ii da un șoc iar dupa ce se încălzește patineaza din ce in ce mai tare pana nu mai reușește sa inainteze. Ma puteti ajuta cu un sfat sa stiu de ce sa ma apuc mai întâi? Sper sa ma puteti ajuta. O seara faina

      Comment


      • Buna ziua doresc și eu nr de tel al colegului cl600!

        Comment


        • Salut. Am un w212 cu cutie 7g din 2012. Am urmatoarea problema. Atunci cand pun frana usor la semafor si mai are putin sa se opreasca complet, undeva pe la 3-5 km/h sare singura in P si da mare soc. Uneori inainte sa sara in P face un zgomot gen cum e la manuale cand nu calci ambreajul complet si caraie sincroanele si cam dupa 2 sec de zgomot din asta sare in P singura inainte ca masina sa se opreasca complet. S.a mai intamplat cuiva? Aveti idee ce ar putea sa aibe? Va multumesc anticipat.

          Comment


          • Găsești aici pe forum multe postări despre asta, este o problemă a contactului ( EZS), cutia de viteze nu are nimic.
            Daca vrei sa ne ți la curent cu rezolvarea, deschide un alt topic, aici ești offtopic..
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Buna ziua , caut un service bun in Bucuresti pentru un w168 din 2004, cateodata sub ea se vad pucaturi de ulei posibilnde la planetara . Masina are cutie automata, la rece , pana se incalzeste ukeiul in cutie , in marsarier tremura . Dupq 10 minute nu o mai face . De asemenea nu functioeaza senzorii de parcare iar cateodarq in marsarier se simte miros de benzina in habitaclu.

              Comment


              • Buna ziua
                Nu stiu daca mai e cineva activ pe acest forum, dar sper ca cineva va vedea postarea mea,
                Problema este la un w210 td din 1997, cutie 722.6.Din senin a ramas in limp mode cutia, merge doar in viteza 2(cred) turata mult bineinteles, 3000rpm-60km/h.
                Era programata la diagnoza, dar nu au avut adaptorul de 38 pini, astept sa il aduca,l-am comandat si eu, asa ca am hotarat sa desfac mufa de la cutie. Era uscata fara urme de ulei, am desfacut si baia si am dat jos plca electronica pentru ca am vazut pe forum ca de acolo ar fi problema. Span nu a fost in baie, doar putina “mazga” neagra. Senzorul de turatie nu e crapat, l-am pus sub tensiune de 5v si trecand un metal peste fiecare senzor separat imi arata ca da impuls,electrovalvele functioneaza( atat testate sub tensiune cat si ca intensitate ohm).Deci placa pare ca ar fi ok doar ca culoarea circuitelor este un pic ciudata, spre mov ca si cum s-ar fi incins, atasez poza. In poze sunt valorile pe care le-am gasit pe net pentru electrovalve cat si pentru mufa rotunda care vine la cutie(testul l-am facut cu contactul pus).Uleiul ok, fara miros de ars, la nivel.Uleiul schimbat acum vre 50k km.Daca ii comand si schimb placa e nevoie sa sterg erorile cu Star ? Imi e frica ca o sa schimb placa si o sa ramana tot in avarie . Problema cu diagnoza in afara de mufa respectiva e si lipsa de comunicare si temerea mea de a nu fi inselat pentru ca sunt cu masina blocat in afara romaniei.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                • Buna ziua
                  Nu stiu daca mai e cineva activ pe acest forum, dar sper ca cineva va vedea postarea mea,
                  Problema este la un w210 td din 1997, cutie 722.6.Din senin a ramas in limp mode cutia, merge doar in viteza 2(cred) turata mult bineinteles, 3000rpm-60km/h.
                  Era programata la diagnoza, dar nu au avut adaptorul de 38 pini, astept sa il aduca,l-am comandat si eu, asa ca am hotarat sa desfac mufa de la cutie. Era uscata fara urme de ulei, am desfacut si baia si am dat jos plca electronica pentru ca am vazut pe forum ca de acolo ar fi problema. Span nu a fost in baie, doar putina “mazga” neagra. Senzorul de turatie nu e crapat, l-am pus sub tensiune de 5v si trecand un metal peste fiecare senzor separat imi arata ca da impuls,electrovalvele functioneaza( atat testate sub tensiune cat si ca intensitate ohm).Deci placa pare ca ar fi ok doar ca culoarea circuitelor este un pic ciudata, spre mov ca si cum s-ar fi incins, atasez poza. In poze sunt valorile pe care le-am gasit pe net pentru electrovalve cat si pentru mufa rotunda care vine la cutie(testul l-am facut cu contactul pus).Uleiul ok, fara miros de ars, la nivel.Uleiul schimbat acum vre 50k km.Daca ii comand si schimb placa e nevoie sa sterg erorile cu Star ? Imi e frica ca o sa schimb placa si o sa ramana tot in avarie . Problema cu diagnoza in afara de mufa respectiva e si lipsa de comunicare si temerea mea de a nu fi inselat pentru ca sunt cu masina blocat in afara romaniei.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

                  Comment


                  • Nu ar trebui resetat nimic, placa noua merge plug n play.

                    Comment


                    • Am schimbat placa, filtrul, uleiul, mufa rotunda dar masina tot nu schimba vitezele. O sa caut pe cineva cu un Star sa vad daca dupa stergerea erorilor se schimba ceva.

                      Comment


                      • Buna seara,va rog sa mă ajutați și pe mine cu cateva informații de ex dețin un ml 300 cu motor de 3.0 4 matic cutie automată și vreau sa schimb uleiul la cutie dar nu găsesc buson pe unde sa bag uleiul in cutie după ce o golesc

                        Comment


                        • Nici nu o sa gasesti buson clasic,ca la cutiile manuale...uleiul se baga tot pe acelasi buson de golire,cu adaptor special si pompa!
                          Daca nu stii mai bine mergi la cineva care stie,sa nu faci prostii!

                          Comment


                          • Ok.multumesc pt răspuns

                            Comment


                            • Salut!
                              Imi poate spune cineva daca se poate verifica cu testerul, nivelul uleiului din cutia de viteze? Am schimbat de curand uleiul de la mercedesul meu C300 cu 9 G-Tronic. Astia de la mercedes mi.au dat 8 litri de ulei si mi.au spus ca in cutia mea cu 9 viteze intra 7,5 litri. Cand "mecanicul" mi.a schimbat uleiul, au curs din ea doar 5,5 litri. Am schimbat atat uleiul cat si baia cu filtrele alea incorporate in ea. Totul original, de la reprezentanta Germania. Schimbul l.am facut la un amic mecanic, (prostia mea), care s.a parut ca nu prea stia ce sa faca, desi inainte sa ajung la el, imi spunea ca a schimbat uleiul la cutii automate la multe modele de masini si ca totul e ok.
                              Am acum o teama ca, poate nu are suficient ulei in cutie. A bagat tot 5.5 litri. Ma gandesc ca poate intrau mai multi daca nivelul inainte de schimb era la minim. Am observat clar ca nici nu stia cum sa invarta de acel reglaj cu care poti deschide, inchide sau verifica nivelul, de sub baie, unde e dopul ala.
                              Voi ce parere aveti? Sa ma duc undeva sa verific la diagnoza daca nivelul e in regula? E posibil asa ceva?
                              Am deja vreo 2000 km cu noul ulei. Totul ok pana acum, dar parca imi fac griji pe termen lung, pana la urmatorul schimb de 80k km sau 5 ani.
                              Cred ca asta a fost o invatare de minte si data viitoare merg la reprezentanta, chiar daca e mai scump. Dar aici e Germania, ma rup astia de bani.

                              Comment


                              • Trebuia sa verifice daca la modelul tau are buson de golire si la convertizorul de cuplu si atunci se schimba uleiul aproape in totalitate si intra cantitatea specificata!
                                Oricum rau nu ai facut nici cu cei 5,5 litri inlocuiti,ai improspatat o mare parte din ulei si probleme nu pot aparea,dar era mult mai bine daca il schimbai complet
                                Cele care nu au buson de golire la convertizor,se face cu aparat special de schimbat uleiul!
                                Il schimbi mai repede data viitoare,nu astepti 5 ani ori 80k si schimbi cum trebuie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF