Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu are rost sa te gandesti prea mult , inlocuieste uleiul . Daca masina nu are istoric cine stie ce intretinere a fost facuta - spre deloc .
    Ulei cutie , filtru ulei , pe original.
    Iti recomand sa nu o faci pe la service-uri dubioase . Reprezentanta sau service dedicat MB ( astea nu prea exista ). La reprezentanta in jur de 1700-2000 lei maxim ar trebui sa coste .

    Comment


    • Originally posted by MirceaG View Post
      Bua ziua,
      GLC 250d , cand .franez brusc simt cum *tremura ceva * cutia ?!? intre viteza 3 si 2 sau 2 si 1 , (undeva la 10-8 km/h ) uleiul cutie a fost schimbat la reprezentanta dar problema nu a disparut ,
      daca scot pe liber N si f.ranez brusc nu mai simt vibratia respectiva, sa fie un tampon s.labit ce. v.ibreaza. doar cand este cutia in sarcina?
      ps cum scot autocorectorul?
      Face mereu asa ?


      Comment


      • Salut, cateva intrebari daca folosesc corect cutia de viteza automata 722.6 modul M-S-C, C200 cdi sport w203 km bord 170.000 km . nivelul e la maxim cum trebuie, schimbul de ulei facut cu ulei original, treptele le schimba lin doar cateodata rar de tot mai face 2 figuri le am descris mai jos.starul nu arata nimic totul e bine nici o greseala.
        Se intampla foarte rar imi iese foarte greu din P si urat de parca tine cineva schimbatorul, in rest iese lin fara nici o problema, se mai intampla cand merg in modul M si opresc masina si motorul si peste cateva minute pornesc motorul si cand vreau sa o scot din P iese foarte greu,starul nu arata nimic totul e bine nici o greseala...e posibil sa fie ceva mecanic?
        Daca e bine sa mergi mult timp(in fiecare zi in jur de 200km) pe modul manual si sa schimbi vitezele la 2000 -2400rpm.
        In modul M tin turatie la motor 2000-2300rpm
        Mai mult ma ingrijoreaza cand merg prin oras schimba vitezele repede si turatiile sunt 1500-1700rpm 50-60km viteza 4 sau 5, aceiasi viteza pe modul S se zice ca se tureaza mai mult dar nu am vazut nici o diferenta, doar cand ies pe autostrada e mai iute si pedala se intareste, in oras se comporta la fel ca modul Comfort la viteza care o merg merge subturata 1500-1800rpm si cum trece de 2000rpm schimba viteza ajungand pana la 5 viteza. M sunt 2000rpm treapta a treia. Ma enerveaza un pic ca nu pot sa o tin in 2000 de turatii in modul C si S ca schimba vitezele imediat.
        Tot mi se intapla foarte rar pe modul M merg in treapta 3 si cand incetinesc la semafor mai brusc, se muta din treapta 3 in 2 sau din 3 in 1 parca s-ar lovi masina de un zid parca a tras cineva masina de spate inapoi brusc...oare sa incerc sa incetinesc mai usor sa o las sa reuseasca sa treaca in treapta inferiora mai lin?
        Am descoperit la cutie daca merg in modul C sau S si nu vreau sa schimbe viteza pana in 5, daca dau schimbatorul la minus odata pot alege la ce treapta sa se opreasca adica sa schimbe pana la ce teapta vreau, deobicei o pun pana in 3 si merg linistit prin oras doar ca nustiu dupa aia sa o dezactivez, o dezactivez schimband modul din C in S, poate cineva stie cum se dezactiveaza.E ok sa folosesc cutia si in acest mod?

        Multumesc.

        Comment


        • Va salut!
          Pt cutie automata 7-gtronic ce norma de ulei trebuie, 236.14 sau 236.15??
          Va multumesc

          Comment


          • Pentru 7G-tronic 236.14, iar pentru 7G-tronic Plus 236.15.

            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Multumesc frumos!!

              Comment


              • Pentru cutie w5a330 722.6 montata pe un w211 facelift fabricat 08/2006 cu 150 de mii de km cu urmatoarele simptome:
                -la plecare de pe loc, cupla aiurea gen patinaj cu ceva flare pt 1-2 si 2-3.(cand patina nu intra compressorul, nu se auzea)
                -la decelerare in ultimul timp, retrograda cu socuri, recent in concediu aproape m-a dat cu capul de volan cand a trecut in tr 1
                -la oprire la semafor sau oprire mai brusca in coloana, motorul scadea la 500 rpm pt 1 secunda cu zibratiile de rigoare.
                -daca incercam sa merg cu pedala constant apasata 10% de la plecarea de pe loc, merge cu patinaj pana in tr 3 cand deoadata o scadea de la 2000 rpm la 1000.
                -la mers foarte incet, gen 5km/h uneori mergea in suturi
                -daca acceleram 50% mergea ok insa eram prea rapid fata de trafic si trebuia sa franez.
                -la rece mergea perfect, problemele se manifestau la cald.
                -masina nu avea erori pe computerul cutiei.
                REZOLVARE
                Am scos blocul de valve azi si am inlocuit solenoidul de blocare a convertorului cu unul revizuit, de asemenea am schimbat o-ringurile la solenoizi si masina se comporta absolut exemplar, cum spunea Automaticul, acum mersul cutiei este aproape imperceptibil.
                P.S: Nu mi s-a desfacut surubul de la priza cutiei si am fost nevoit sa il polizez cu un dremmel foarte mic pana cand l-am retezat, priza cea noua a intrat mai greu pentru ca o-ringurile erau noi insa fara dureri de cap.
                Daca nu iese surubelul de la priza aveti varianta polizarii acestuia sau varianta distrugerii ei impreuna cu placa electronica.

                Comment


                • Salutare, stie cineva la cati NM se strag suruburile de la baia de ulei , buson si busonul de la convertivorul de cuplu ? Este vorba de un ML , cutie 7g-tronic plus .

                  Multumesc anticipat.
                  Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                  Comment


                  • Vă salut , am nevoie de o părere, am cumpărat un w210 (s210) diesel 2.2, care este din 2000 . La semafor sau intr'o coadă , când stau pe loc in D' , cu piciorul pe frână, simt cum mașina ar vrea să înainteze,chiar are momente când scoate și fum negru, imediat cum reduc forța pe pedala de frână o văd cum pleacă deși forța încă e mare pe pedală, opririle pe loc sunt ciudate deoarece mașina tot înaintează si face ca oprirea să se simtă bruscă.
                    Am o jojă aftermarket, am reușit să văd că există circa 5 cm de nivel in cutie cu motorul oprit și pe jojă pare foarte curat fiind puțin.

                    Vreau să schimb uleiul în curând , am urmărit topicul primele 50 de pagini , sunt destule informații , dar vreau să știu dacă domnul Automatic mai are service, să il pot schimba la dânsul.


                    Făcând o paranteză, am mai mers cu un opel vectra din 2000 , care la semafor, când stau pe D , și tin piciorul pe frână, simt cum decuplează cutia(ca și cum ar trece pe N) , si cuplează imediat când ridic piciorul.

                    Comment


                    • Originally posted by cl600 View Post
                      Pasiune



                      Pasiunea nu cunoaste limite!

                      Mi-a placut;
                      ''722.9 este o cutie de generatie noua care da multe batai de cap , de ce , pentru ca este controlata in totalitate electronic iar schimbarile tin cont de cele mai mici amanunte''
                      Amanunte zici,acceleratia laterala, pozitia volanului, temperatura exterioara, astea pe langa cela 'normale' cum ar fi cuplul, temp ulei, pozitia pedalei, turatie, etc.

                      722.9 ramane inca o cutie de referinta in istoria MB.
                      Intr-una dintre prezentarile de la aparitia ML-ului W164 se spunea ca 7G-Tronic-ul este o cutie care nu numai ca invata stilul de condus dar este si ''predictibila''.
                      Pot confirma faptul, ca aceasta cutie iti da senzatia ca stie inaintea ta ce manevre ai de gand sa faci.

                      Va salut,
                      Detin un Mercedes w203 C 200 CDI din 2003 cutie automata
                      Are urmatoarea problema la cutie , cand retrogradeaza uneori sare din viteza.
                      Cine ma poate ajuta in Bucuresti sa ma sune 0733780097
                      Multumesc

                      Comment


                      • Buna ziua, va scriu un mesaj pentru a va cere un sfat/parere. Am un w211 din 2004 motor 2.2 150 cp. Cutia nu mai schimba vitezele, a ramas blocata in treapta 1, pe tester imi arata selector cutie, am schimbat selectorul, am sters erorile, masina seara a mers, dimineata nu a mai mers. Nu imi apare P........C/S in bord, nu mi se aprinde becurile de marsarier cand o bag in marsarier, daca sterg erorile de selector merge seara si dimineata nu mai merge. Va rog daca ma puteti ajuta, multumesc anticipat!

                        Comment


                        • Montaj incorect selector, vezi tijă de la selector la cutie.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Salut. Vreau sa adresez o intrebare celor care detin Star .Imi cer scuze daca s-a mai discutat, am cautat dar nu am gasit nimic.
                            Este vorba de un W168 cu cutie 722.7. Eu nu am avut niciodata ocazia sa butonez un Star, dar detin un Delphi DS150.
                            Conectez Delphi la masina, intru in meniul cutiei, dau cheie bag in "D" si imi apare Actual gear 1 / Target gear 2. Plec de pe loc dupa ce schimba in a 2-a am Actual gear 2 / Target gear 3....samd
                            Chestia enervanta e cand opresc la semafor. Masina ramane in "D" dar pe tester vad Actual gear 0 adica o scoate ea din viteza fara sa pun eu "N"
                            Nu este asta o chestie rea doar ca atunci cand vreau sa plec mai tare de pe loc trebuie sa "astept" pana baga ea in viteza (Actual gear 1). La un mers lejer nu incomodeaza cu nimic
                            Si acum intrebarea. Se poate modifica cu Star-ul sa nu o mai scoata din viteza la oprirea pe loc?
                            Nu are erori si nici comportament ciudat, merge bine
                            Multumesc anticipat

                            Comment


                            • Salut m, un nr de contacct te rog, am nevoie de perna aer de schimbat la mercedes w219 2008

                              Comment


                              • Buna ziua,
                                O problema ca si a D-lui Khalilawwad ,am c180 kompressor w204 din 2009,cutie automata, in momentul in care schimb viteza fie reverse fie drive primesc direct un soc din cutie! Aceeasi problema si la trecerea de pe S ,C sau M... Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii? La ce ar trebuii sa ma uit mai intai...sa verific...Stima!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF