Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colegul nu mai posteaza pe forum , din pacate .

    Nivelul peste maxim al uleiului nu este in regula .Refa nivelul .
    Verifica / inlocuieste tampoanele motor si cutie .
    Dupa aceea tester Star , pt eventuale erori la motor si cutie .
    Postezi aici erorile si sigur primesti un sfat.

    Comment


    • benescu Salut, sunt de asemenea la prima automata insa la o parte din intrebari iti pot raspunde, colegul automaticul nu mai activeaza pe forum pentru ca si eu as fi vrut sa il intreb cate ceva insa sunt alti colegi care sunt specialisti in cutiile automate MB.
      1. Este perfect normal sa scada turatia din N in D. De asemenea este perfect normal ca masina sa plece de pe loc daca eliberezi frana in D sau in R.
      2. Uleiul este ATF 134, se recomanda original insa in lista Bevo MB la norma 236.14 gasesti toae uleiurile aprobate mb pt cutia 722.6.
      3. La depasire incearca sa calci de la 20% sa zicem la 50% brusc si apoi sa mentii 50%, atunci va face downshift daca este necesar si va schimba mult mai sus. Nu este corect sa o calci progresiv si lent pentru ca va crede ca tu vrei doar sa maresti putin viteza sau iti aluneca piciorul pe pedala. (asa am inteles din acest thread si pot am incercat sa merg exact asa)
      4. Daca nivelul este la max pe joja chiar putin peste nu e problema, insa sa nu depaseasca cu mult nivelul adica 2-3 mm nu e o problema, oricum are am inteles un orificiu de pre aplin si va arunca afara excesul de ulei cu conscintele de rigoare.
      5. Cu schimbatul treptei 2 si eu am ceva simptome, diferite de ale tale, insa aici nu am prea multa experienta(inca citesc) insa pot sa iti spun ca la -10 grade este acceptat sa fie mai dura schimbare treptelelor pana cand urca temp la ulei.

      Comment


      • Salut,

        La un A Class W169 180 CDI cutie automata intampin urmatoarele simptome: la accelerare dupa decelerare - de regula sub 20 km/h - in rampa sau la accelerare mai brusca (teren drept) masina pare sa intre in viteza - se accelereaza intrerupt/smucit - dupa care nu mai trage deloc. Rareori problema se remediaza in mers prin comutarea transmisiei pe manual si selectarea trepei M1.

        Dupa oprirerea/repornirea motorului simptomele dispar (in decursul catorva secunde).

        In mers problema nu se reproduce, indiferent de stilul de condus (confort / sport) sau de viteza.

        Ulei la cutia de viteze si filtrele au fost schimbate recent (prima solutie indicata la diagnoza pentru remediere).

        Daca ati intampinat aceasta problema, va rog ajutati-ma cu un sfat.
        Last edited by horiap; 01-03-2019, 18:43 PM.

        Comment


        • Buna seara colegi!
          Problema este urmatoarea . Detin un Mercedes ML 320 CDI, fabricatie 2006, cutie automata 7g-tronic. Cutia a functionat perfect pana cand am efectuat schimbul de ulei in cutie. Baiatul care a facut schimbul de ulei a spus ca trebuie sa bage testerul star pentru a da resetare adaptari cutie. A dat resetare si de atunci cutia mea schimba treapta 1,2 cu un mic soc, la fel si treapta 2,1. Este un soc mic, nu un sut la cutie. El mi-a spus ca ar trebui facuta adaptarea treptelor de viteze in upshift si downshift dar ca nu are experienta necesara. Va rog sa mi dati un sfat in aceasta problema. Inainte de a face schimbul de ulei si resetarea acelor valori cutia schimba foarte lin, la fel si cand ma aflu in mers si vreau sa franez usor, downshiftul din treapta 2 in treapta 1 se face cu putina smucitura.
          Va rog sa ma ajutati cu un sfat!
          Ma aflu in Giurgiu!
          Va multumesc mult!

          Comment


          • De ce ai schimbat uleiul la cutie?

            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Originally posted by cl600 View Post
              De ce ai schimbat uleiul la cutie?
              Te salut cu respect cl600, as dori un numar de telefon de la dumneavoastra!
              Am schimbat uleiul in cutie pentru ca ajunsesem la 55000 de km efectuati de la ultimul schimb. Masina are 284000 de km reali.
              Orice sfat este binevenit!
              Va multumesc!

              Comment


              • Socul a apărut după schimbul de ulei, sau după resetare?
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Originally posted by cl600 View Post
                  Socul a apărut după schimbul de ulei, sau după resetare?

                  Socul a aparut dupa resetare!

                  Comment


                  • Cutiile 7G, 7G+, 9G, 7G-DCT nu se reseteaza sub nici un argument, in regim de amator!
                    Attached Files
                    Last edited by cl600; 01-10-2019, 16:01 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Originally posted by horiap View Post
                      Salut,

                      La un A Class W169 180 CDI cutie automata intampin urmatoarele simptome: la accelerare dupa decelerare - de regula sub 20 km/h - in rampa sau la accelerare mai brusca (teren drept) masina pare sa intre in viteza - se accelereaza intrerupt/smucit - dupa care nu mai trage deloc. Rareori problema se remediaza in mers prin comutarea transmisiei pe manual si selectarea treptei M1.

                      Dupa oprirerea/repornirea motorului simptomele dispar (in decursul catorva secunde).

                      In mers problema nu se reproduce, indiferent de stilul de condus (confort / sport) sau de viteza.

                      Uleiul la cutia de viteze si filtrele au fost schimbate recent (prima solutie indicata la diagnoza pentru remediere).

                      Daca ati intampinat aceasta problema, va rog ajutati-ma cu un sfat.

                      Salut,

                      vreun sfat pentru problema de mai sus ? Sau o recomandare pentru un service in Bucuresti (unde ati fost multumiti de calitatea serviciilor)?

                      Ms.

                      Comment


                      • Originally posted by mercedes4ever4u View Post
                        Buna seara colegi!
                        Problema este urmatoarea . Detin un Mercedes ML 320 CDI, fabricatie 2006, cutie automata 7g-tronic. Cutia a functionat perfect pana cand am efectuat schimbul de ulei in cutie. Baiatul care a facut schimbul de ulei a spus ca trebuie sa bage testerul star pentru a da resetare adaptari cutie. A dat resetare si de atunci cutia mea schimba treapta 1,2 cu un mic soc, la fel si treapta 2,1. Este un soc mic, nu un sut la cutie. El mi-a spus ca ar trebui facuta adaptarea treptelor de viteze in upshift si downshift dar ca nu are experienta necesara. Va rog sa mi dati un sfat in aceasta problema. Inainte de a face schimbul de ulei si resetarea acelor valori cutia schimba foarte lin, la fel si cand ma aflu in mers si vreau sa franez usor, downshiftul din treapta 2 in treapta 1 se face cu putina smucitura.
                        Va rog sa ma ajutati cu un sfat!
                        Ma aflu in Giurgiu!
                        Va multumesc mult!
                        Am resetat si eu la fel ca tine si aveam exact aceleasi probleme.
                        La mine si-a revenit cate putin in fiecare zi,pana a ajuns de nu se mai simte nici un soc in mers.
                        Mi-a ramas un singur soc micut,cand cuplez in R,se aude un tac micut si enervant.....
                        Rog si eu pe cine stie,cum se poate remedia aceasta problema?
                        Multumesc

                        Comment


                        • Va salut
                          Cre cutie e mai fiabila ( nu neaparat mai performanta) , adica sa aiba probleme mai putine?
                          Am de ales intre cutia TT8, produsa de ZF ( de pe audi q8) si G9 ( de pe GLE 2019)
                          Sper sa raspundeti detasat, nu ca fan al unei anumite marci de masina.
                          Vreau sa-mi cumpar un SUV si vreau sa aleg intre GLE, Q8 sau RangeRover. Fiecare are plusuri sau minusuri. RR m-ar tenta datorita farurilor matrix laser si motorului hibrid care la celelalte nu se regasesc inca....
                          Multumesc.

                          Comment


                          • Astazi am zis sa schimb uleiul la cutie,desi am decat aproape 30000 km de cand este schimbat...la cum masina are ceva km si ani,nu strica sa fie schimbat mai devreme.
                            Masina ste un Ml 320 cutie 722.9 G Tronic
                            Cum aveam un tac micut cand cuplam in R,am zis sa desfac si grupul hidraulic si sa curat tot....
                            Atasez si cateva poze,pt cei interesati,nu este o treaba dificila.
                            Dezmebrat grup hidraulic de tot si curatat foarte foarte bine
                            Solenoizii la fel,desi erau curati perfect,fara nici un pic de mizerie pe site.
                            Pe magneti,nu era decat foarte putina negreala adunata....uleiul era foarte curat si limpede....nu cred ca era necasar schimbul....dar nici rau nu am facut.
                            Important este ca am curatat totul si poate scap de acel micut tac.
                            Montat Filtrul Original si garitura si uleiul urmeaza maine
                            Pentru cine este interesat de cum se procedeaza,ma poate cauta si explic totul detaliat,am mai facut si la W210-le care il detin
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 8 photos.

                            Comment


                            • Originally posted by ambra0 View Post
                              Va salut
                              Cre cutie e mai fiabila ( nu neaparat mai performanta) , adica sa aiba probleme mai putine?
                              Am de ales intre cutia TT8, produsa de ZF ( de pe audi q8) si G9 ( de pe GLE 2019)
                              Sper sa raspundeti detasat, nu ca fan al unei anumite marci de masina.
                              Vreau sa-mi cumpar un SUV si vreau sa aleg intre GLE, Q8 sau RangeRover. Fiecare are plusuri sau minusuri. RR m-ar tenta datorita farurilor matrix laser si motorului hibrid care la celelalte nu se regasesc inca....
                              Multumesc.
                              9G-tronic nu mai e așa noua, au ajuns și pe la noi destule și pot să spun că sunt mega evoluate. Super performante, foarte prietenoase cu procedurile corecte de service, chiar economice ( service, carburant, ).
                              La nivelul asta, e greu sa gasesti un atelier multimarca care sa poata compara fiabilitatea, detașat.

                              GLE, găsești chiar și modelul vechi ( W292) Plug In Hybrid, la cel nou sigur ai mai multe variante
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • Originally posted by ionutog View Post
                                Astazi am zis sa schimb uleiul la cutie,desi am decat aproape 30000 km de cand este schimbat...la cum masina are ceva km si ani,nu strica sa fie schimbat mai devreme.
                                Masina ste un Ml 320 cutie 722.9 G Tronic
                                Cum aveam un tac micut cand cuplam in R,am zis sa desfac si grupul hidraulic si sa curat tot....
                                Atasez si cateva poze,pt cei interesati,nu este o treaba dificila.
                                Dezmebrat grup hidraulic de tot si curatat foarte foarte bine
                                Solenoizii la fel,desi erau curati perfect,fara nici un pic de mizerie pe site.
                                Pe magneti,nu era decat foarte putina negreala adunata....uleiul era foarte curat si limpede....nu cred ca era necasar schimbul....dar nici rau nu am facut.
                                Important este ca am curatat totul si poate scap de acel micut tac.
                                Montat Filtrul Original si garitura si uleiul urmeaza maine
                                Pentru cine este interesat de cum se procedeaza,ma poate cauta si explic totul detaliat,am mai facut si la W210-le care il detin
                                Eu zic că important e sa pui totul la loc, biluțe, arculete, valvele in exact aceeași ordine, tevusca aia înlocuita cu una noua...uleiul cat mai repede sa nu apuce oringurile sa se umfle...sa meargă mașina bine și după aia sa prezinți povestea de succes...
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF