Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wdc2049841f548087

    Devizul, maine, dar din ce imi amintesc, ulei, filtru, garnitura. Ca si manopera, golit, scos din convertizor cu un anumit aparat, sub presiune, spalat, si pus la loc. au spus ca totul a decurs ok, cutia fiind ok, fara pilitura, fara erori...etc.

    Comment


    • Originally posted by acn13_costel View Post
      Da, mulțumesc drag coleg cl600. Tuning nu am ca nu vreau așa ceva, nu sunt pasionat. Masina are deja 150 cp și îmi sunt destui. Am anulat filtru de particule la dl. Bazil în iași și atât modificãri ce am pe motor. Îmi mai apare câte o eroare pe senzorul de presiune de la evacuare-presiune prea mare aer atât. La cutie iam schimbat partea electrica și bineînțeles uleiul și filtru. Sa fãcut și învãțarea cutiei tot la iasi la dl. Bazil dupã Cum mia spus și el. Nu am nici o eroare pe cutie și motor acum dar simptomele sunt dimineața zvacnirile datorita turației care urca și coboarã și pe urma e Ok dupã ce sa încãlzit motorul. Și celelalte necazuri cu trepidatul sau smuncituri înainte de a schimba treptele în sarcinã cu apariția acelei baraieli câteodatã. Întrebarea mea e se poate verifica ãsta pe star diagnose? Sau dacã as ajunge în bucurești as putea evalua o diagnoza pentru ca vãd ca te pricepi? Mulțumesc și Stimã.
      Ma depaseste problema ta, pare a fi convertizorul (sau comanda lui ) in aceeasi masura in care poate fi si procesul de regenerare care incepe si se opreste si care iar incepe.... Deasemenea poate fi aceeasi problema care te-a facut sa anulezi DPF.

      Presiunea prea mare in fundul turbinei este un motiv mai mult decat suficient ca masina sa tremure in sarcini mari cu turatii joase...


      La MB, filtrul de particule se infunda iremediabil doar daca motorul are o problema.




      Originally posted by andr3y_tam View Post
      Wdc2049841f548087

      Devizul, maine, dar din ce imi amintesc, ulei, filtru, garnitura. Ca si manopera, golit, scos din convertizor cu un anumit aparat, sub presiune, spalat, si pus la loc. au spus ca totul a decurs ok, cutia fiind ok, fara pilitura, fara erori...etc.
      E destul de important sa vedem exact ce serii de filtru, ulei, s-au pus pe masina ta.

      La modelul tau uleiul trebuie sa fie albastru si schimba la fiecare 125K km.
      Last edited by cl600; 09-22-2014, 14:10 PM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Am sa fac un pustiu de bine sa ajung la iasi înapoi sa vãd ce mia fãcut. Am înțeles cã DPF e off la mine și când sa fãcut operațiunea sa gãurit și filtrul în 4 gãuri de diametru de 14. într-adevãr multe simptome vin și de la motorul nepus la punct. Dar stau si ma gandesc si eu ca daca ar fi, regenerarea ar pleca numai cand e in sarcina?Din acest motiv as fi vrut sa ajung la cineva care miar putea intra cu diagnoza în partea cutiei sa citeascã și ce parametrii sunt acolo. Mulțumesc. Și scuze dacã am plictisit.

        Comment


        • Originally posted by acn13_costel View Post
          Am sa fac un pustiu de bine sa ajung la iasi înapoi sa vãd ce mia fãcut. Am înțeles cã DPF e off la mine și când sa fãcut operațiunea sa gãurit și filtrul în 4 gãuri de diametru de 14. într-adevãr multe simptome vin și de la motorul nepus la punct. Dar stau si ma gandesc si eu ca daca ar fi, regenerarea ar pleca numai cand e in sarcina?Din acest motiv as fi vrut sa ajung la cineva care miar putea intra cu diagnoza în partea cutiei sa citeascã și ce parametrii sunt acolo. Mulțumesc. Și scuze dacã am plictisit.
          (Totuși țin sa cred ca e ceva din cutie pentru ca regenerarea nu poate pleca la rece mai ales pe timpul ãsta și sã se întâmple acele zvâcniri numai la Prima cheie) Stimã

          Comment


          • Deviz.

            Iata si devizul


            Cei de la rep mi-au zis ca la 60k sevschimba uleiul, masona avand o astfel de operatiune in istoric.la 60k, apoi nimic pana la 150 can i-am facut eu.
            Attached Files

            Comment


            • Revizie corecta, preturi decente, inafara de interval dar oricum e mai bine asa.

              Daca masina nu isi revine dupa ce schimbi stilul de condus ( gasesti povestile mele mai sus in thread), atunci e necesar sa se demonteze macar blocul de valve pt inspectie.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • Originally posted by cl600 View Post
                Revizie corecta, preturi decente, inafara de interval dar oricum e mai bine asa.

                Daca masina nu isi revine dupa ce schimbi stilul de condus ( gasesti povestile mele mai sus in thread), atunci e necesar sa se demonteze macar blocul de valve pt inspectie.


                Le-am gasit aseara, dupa lungi cautari (eu am luat-o de la inceput) , urmeaza sa testez saptamana asta. Multumesc

                Comment


                • Spune si tu pagina de la care încep "poveștile" te rog

                  Comment


                  • Pagina 72, eu acolo am gasit informatiile.

                    Comment


                    • Salut,
                      Pot sa spun ca functioneaza "povestile" cu stilul de condus de la pag 72.DOAR, atentie, ia ceva timp pana sa aveti rezultate.Poate ma insel, dar consider ca dupa 3000km masina a pierdut complet toate neplacerile.
                      Vali

                      Comment


                      • M-am uitat de 10ori pe 72 si nu am găsit

                        Comment


                        • 1

                          Asta ar fi 1...
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Daca aceasta operatia a fost facute intr-o reprezentanta, atunci cu siguranta s-a facut o 're-invatare' a cutiei. Astfel nu ai de ce sa astepti sa invete ce este de invatat...

                          Pe de alta parte cutia urmareste stilul de condus si incearca sa prevada comenzile soferului. Daca masina este sub 2007 si nu suporta update de software, atunci ar fi bine sa incerci sa schimbi stilul de a opri la semafor.

                          De multe ori se incearca ajutarea cutiei sa schimbe viteza dupa cum credem noi ca e mai bine, astfel cutiei nu ii mai ies calculele si crede ca de fapt atunci cand ezita frana urmeaza acceleratie si cateodata da viteza 1 prea repede.

                          Daca nu te deranjeaza foarte tare schimbarea 2-1, incearca sa fi usor mai ferm in pedala de frana, insa daca te deranjeaza incearca la o reprezentanta update software la cutie si motor.

                          Comment


                          • Asta ar fi 2...
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Nu gresesti nici cand franezi ''de departe'' nici cand pornesti la vale, insa este de preferat sa fi mai ferm. Adica daca pornesti la vale, ori accelerezi, ori nu. Daca incepi acceleratia cu 20%, de exemplu, incearca sa mentii pozitia pedalei si lasa masina sa faca ce are de facut, sau daca incepi coborarea fara acceleratie - la fel lasa masina sa se descurce singura - iar daca nu esti multumit apasa cat consideri tu acceleratia, dar ferm - dintr-o data - fara sa o iei usurel sau sa ii dai cand mult, cand putin.

                            Ideea este sa capeti mai multa incredere in managementul masinii si sa renunti la a 'gadila' pedala de acc.

                            Chiar si cand schimbi regimul de mers - de la 'cruising' - mers constant - la sarcina partiala - adica cand vrei sa cresti usor viteza, de exemplu de la 100 la 120. - incearca mai degraba sa schimbi ferm pozitia pedalei cu 20-30% decat sa cresti usurel. In baza ''managementului de predictie'' masina nu va brusca, va accelera cu o mica intarziere, adica cam la fel cum ai fi vrut daca apasai lent pedala...

                            Nu ai raspuns daca s-a incercat update software pt cutia ta!

                            Comment


                            • Dupa primele 2 zile in care am incercat sa schimb stilul de condus, intr'adevar ghiontul din 2 in 1 pe franare a disparut, sau ma rog, acest stil de condus practic nu-i mai da voie sa se intample, in schimb, nu mi se pare ca schimba lin la fel ca inainte se revizie, si am v-o 1500 km de la revizie.

                              Pe la viteze mici se mai pierde intre viteze, ca si cum nu ar sti pe care sa mi-o dea si-mi baga o inferioara...

                              Comment


                              • Am înțeles mulțumesc.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF