If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less
Cutiile de viteze automate
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Am cautat si am gasit
Vazut pe youtube cum se masoara nivelul uleiului din cutie
Se pare ca joja originala,are intreadevar in jur de 1,20 m,dar in cutie nu intra toata
Joja trebui sa atinga fundul baii de ulei si atunci nivelul este masurat corect
Am sa imi pastrez joja de 74-75,5 cm,este de ajuns,atinge fundul baii
Nivelul uleiului masurat,trebui sa fie in jur de 6,5 cm,nivel ok
Atentie, nivelul difera functie de temperatura uleiului din cutie!
In imagine, sus e joja pt 722.6 cu nivelul functie de temp si jos e joja pt CVT-urile de pe A/B classe
Ce sanse sunt sa schimbi tot uleiul din cutie,respectiv 7.5 L,fara sa am buson la converter si fara aparatura speciala?
Daca stie cineva ceva metode buna,sa le posteze aici va rog
Ce sanse sunt sa schimbi tot uleiul din cutie,respectiv 7.5 L,fara sa am buson la converter si fara aparatura speciala?
Daca stie cineva ceva metode buna,sa le posteze aici va rog
Se scoate conducta de retur (ulei) a cutiei si dupa ce s-a pus la loc ce s-a scos din baie se porneste motorul si se lasa sa curga cam 3 litri. Se opreste imediat motorul, se adauga inca 3 litri si tot asa pana curge curat.
Lichidul de racire nu circula prin cutie. Uleiul din cutie circula prin radiator. Chiar si asa, uleiul din cutie nu se incalzeste la fel de repede ca motorul. Abia dupa vreo 30 minute dupa ce motorul a ajuns la 80 gr. poti spune ca ai 80 grade in cutie, dar nu stat pe loc.
Daca nu ai buson la converter, singura varianta o vad pe cea cu spalarea cutiei. Pentru asta iti trebuie mai mult ulei decat capacitatea cutiei si trebuie sa desfaci furtunele de ulei din radiator. Pe cel de tur il pui sa traga uleiul nou, iar returul in galeata/bidonul de ulei uzat. Pornesti motorul si il mai opresti cand se vede uleiul nou iesind pe retur.
Asta e o varianta mult mai sigura decat schimbul clasic, dar si mai costisitoare.
Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D
Lichidul de racire nu circula prin cutie. Uleiul din cutie circula prin radiator.
Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
La mine 100% nu circula uleiul prin radiator,chiar de ceva vreme am dat radiatorul jos pt curatat si doar antigel circula prin el
La mine am vazut ca pleaca din blocul motor doua conducte ce merge in cutie si probabil asa isi face racirea cutia la modelele astea
Avand o problema la cutia de viteza (coduri eroare P0717/P0718) am cautat o rezolvare mai convenabila decat schimbul calculatorului din CVA la reprezentanta + schimb ulei (pe care l-am facut deja) si am gasit aceasta firma (SoftElectronic), care sustine ca rezolva contra sumei de 250 Euro mai multe probleme, dupa cum puteti vedea pe site-ul lor (http://www.softelectronic.com/en/aut...1302k08-detail). Ofera garantie 2 ani de zile, iar pe ebay au toate feedback-urile pozitive (238). Nu vreau sa fac reclama, ci doar sa aflu daca a mai apelat cineva la ei si daca sunt seriosi. Multumesc anticipat celor care vor raspunde la acest mesaj.
Nimeni? Nici o parere (negativa / pozitiva / neutra )?
Buna seara, am si eu nevoie de un sfat.
Sunt posesor MB E300 TD 177Cp, fabricatie 1997, cv Automata 722.6.
Am dat motorul jos pentru reparatie si o data cu el si convertizor. Mi s-a scurs ulei din convertizor si acuma as dori sa schimb tot uleiul. A fost schimbat acum 20.000km la reprezentanta. Ma intereseaza tipul de ulei compatibil cu aceasta CV automata, cel de la reprezentanta este foarte scump pentru bugetul meu.
Ce ulei ma sfatuiti sa pun si ce cantitate (8,5 L este mult)
Cu stima, Enescu
Salut, daca nu vrei sa ai probleme cu cutia, eu recomand ulei original.
La motor poti sa bagi ce ulei vrei tu, si ulei din floare asoarelui, dar la cutie nu te zgarcii.
Asta e parerea mea desigur.
Acuma te uiti la diferenta de bani, dar in viitor poate o sa dai si de 4-5 ori mai mult ca sa-ti repari cutia automata.
Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Care se pricepe bine la uleiuri,vreau niste pareri.
Acest ulei as vrea sa il bag.
La vechile masini,la motor,am mers cu aceasta marca de ulei,binenteles folosind ulei pentru motor.
Buna ziua, stimati colegi!
Vreau sa schimb uleiul si filtrul la cutia automata si va rog sa ma ajutati cu o informatie...
Unde imi recomandati sa fac aceasta manopera MB Iasi, Bacau sau Bucuresti?
Week-end-ul urmator ajung in Iasi si pot face si schimbul, dar nu stiu cum e treaba acolo, dvs ce spuneti?
Va multumesc!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment