Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by arok View Post
    Buna ziua.Am si eu un E 280 CDI din 2004(w2110231..) si am o problema la cutie. Acum 3 zile am pornit si in mers la un moment dat nu a mai schimbat viteza si nu mai intra in manual.Am oprit ,am repornit a mers ok cativa km si apoi iar nu a mai schimbat,nu mai intra in manual,smucea cand schimbam P/R/N/D si nu mergea butonul C/S.Dupa cum am citit la ce sa scris inainte de Automaticul ,cutia a intrat inr-un sistem de protectie si merge doar in a-2-a.Uleiul la cutie a fost schimbat la reprezentanta in toamna lui 2012 dar nu am mers mai mult de 4-5000km de atunci.Am fost la reprezentanta au facut un test si se pare ca problema este de la un senzor: ETC code P2203 " The internal electrical check of component Y3/6n3 (speed senzor 3) has failed ". Mi-au zis ca trebuie sa schimb tot sistemul hidraulic,dar le-am zis ca poate doar s-ar rezolva doar cu placa cu senzori iar raspunsul a fost ca nu se poate comanda separat doar daca s-ar lua de la alta masina ... .Aproximativ aceeasi problema a avut tatal meu la un E220 CDI din 2007,dar masina era cu garantie din Germania si atunci piesa a platit-o garantia iar el restul(uleiul de 2 ori si tot restul de consumabile, vreo 34 mil.)M-ar ajunge vreo 100 mil treaba asta si totusi daca ar fi doar senzorul si s-ar putea schimba numai placa cu senzori ar fi mai ok.
    Mai e un lucru care vreau sa-l mentionez;dupa ce am schimbat uleiul la reprezentanta la ceva timp a aparut o bataie la masina neregulata.Am schimbat niste bielete am fost la diversi mesteri inclusiv la reprezentanta si nimeni nu a gasit de unde vine exact doar o opinie ca este de la o bara care tine motorul.Citind pe forum am vazut ca poate sa fie de la suportii de motor.Mergand la reprezentanta din nou. am cerut iar parerea si mi s-a spus ca poate fi de la suportul de cutie.As vrea sa stiu daca exista asa ceva si daca acesta sa zicem nu a fost strans bine poate sa cauzeze in timp probleme la cutie?
    As dori un sfat, o indrumare ,o opinie de la cei care se pricep sau au avut aceeasi problema (am vazut ca sunt) si Multumesc anticipat .
    Daca masina are cutie 7g, atunci este destul de complicat sa schimbi doar placa, explicatia fiind ca la prima generatie de 7g nu era posibil sa se salveze datele de calibrare pt a putea fi scrise in placa noua. Noi avem o procedura prin care putem schimba fara probleme si placi din aceasta generatie.

    Daca masina nu are 7g-tronic si nu gasesti span in baie atunci poti schimba placa fara probleme.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • Salut, dupa cum mi-a dat un site rusesc dupa VIN ,cred ca am modelul de 722.640.

      Comment


      • Pune VIN-ul si aici pt siguranta, insa daca e 722.6 atunci poti schimba doar placa.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • Va salut.

          Am o intrebare... la cutiile automate 722.6 fara buson la torque converter care este modalitatea de a scoate tot uleiul din cutie?

          Demontand capacul de la baie ies undeva la 4 litrii...

          A incercat cineva sa scoata liniile care duc la radiator? Ce parere aveti?

          Existã alta modalitate de a scoate uleiul?

          Thanks.
          2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

          Comment


          • Originally posted by 220CDI View Post
            Va salut.

            Am o intrebare... la cutiile automate 722.6 fara buson la torque converter care este modalitatea de a scoate tot uleiul din cutie?

            Demontand capacul de la baie ies undeva la 4 litrii...

            A incercat cineva sa scoata liniile care duc la radiator? Ce parere aveti?

            Existã alta modalitate de a scoate uleiul?

            Thanks.
            Gasesti, daca dai cu 'search', de la procedura oficiala ( cea mai simpla solutie), pana la modalitati complexe cu furtune de gradina, etc.

            Asa din vorbe e simplu, dupa ce inlocuiesti cei 4-5 litri, pornesti masina cu linia de retur (partea dreapta) demontata si stai ci ochii pe uleiul vechi ce curge impins de cel nou.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Salut, revin cu VIN :WDB2110231A651147 ,si daca s-ar putea sa-mi spui care ar fi pasii ca sa ami rezolv problema .Multumesc.

              Comment


              • Originally posted by arok View Post
                Salut, revin cu VIN :WDB2110231A651147 ,si daca s-ar putea sa-mi spui care ar fi pasii ca sa ami rezolv problema .Multumesc.
                Dupa verificarile de rigoare - span si/sau drum-ul de deasupra senzorului, schimbi placa ( A1402701161 ) si gata.

                Bineinteles, daca totul este in regula schimbi si carcasa conectorului electric A2035400253
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • cutie automata de a class.1.7CDI model 722.7

                  Buna tuturor
                  Am si eu o problema cu buburuza mea, poate ma ajuta cineva.
                  Am luat masina SH si am descoperia abia dupa ce am luat-o aceasta hiba:
                  in momentul cand vreau sa intru in depasire , adica e nevoie sa accelerez mai brusc pentru a se schimba viteza dintr-una superioara intr-un inferiora (din a 5-a in a 4-a sau a 3-a de ex) imi apare pe bord F si se turaza in gol motorul, mai bine spus sare din viteza. E neceasara oprirea si repornirea motorului ( lucru care il fac in mers) dupa care merge fara probleme.
                  Dupa un 1 de cand o am (problema e de la inceput) a inceput sa mai si faca un huruit cand este accelerata putin mai brusc si intarzie sa intre schimbe viteza in momentul acceleratiei. Intregistrez si un consum in plus la diesel, intru-cat imi cere sa o accelerez mai tare pentru a raspunde la mersul dorit. e mult mai lenesa la demaraj si dupa cum spuneam schimba tarziu vitezele si (din cate am obs.) la schimbul vitezei acul de la turometru scade mai intai apoi urca in turatie.
                  mentionez ca uleiul a fost schimbat si filtru la fel cu ulei original de MB (am date vre-o 75 lei pe litru)
                  Astept raspuns si mai dau lamuriri cu problema mea daca este nevoie.
                  Drumuri bune!!

                  Comment


                  • Cutie automata de A class.1.7CDI model 722.7 , fabricatie 2000
                    Imi apare pe bord F si a ramas blocata intr-o treapta. Degeaba am oprit-o si am repornit-o ca nu am scapat de acest "F" !
                    Stie cineva vreo solutie?
                    Multumesc.

                    Comment


                    • buna seara stie cineva care ar fi cauza ca la schimbarea treptelor se tureaza motorul in gol pana cupleaza sa fie de la presiunea vacumatica sa nu fie reglat vacumu corect astept un raspuns daca stie cineva ceva
                      ms

                      Comment


                      • Salutare colegi ,
                        Ma ajuta si pe mine cineva cu lamuriri gen : ce cutie automata am ? cum pot face schimb de ulei in cutie cat mai safe ? unde il pot face ? ce ulei trebuie sa folosesc si de unde sa l cumpar ?

                        Este primul Mercedes si pana invat ce am de facut trebuie sa intreb, nr VIN este WDB2110061A510878 si un alt coleg l a decodat aici

                        Comment


                        • Cutia este in 5 rapoarte iar schimbul de ulei se realizeaza( recomandat de ei) la 60k km. Uleiul este cel mai bine sa fie original de la ei. Stiu cazuri care au pus echivalant si au avut probleme. Se schimba filtrul, garnitura( care vin in set) si 4 litri de ulei, cat sunt in baie.

                          Comment


                          • Originally posted by cl600 View Post
                            Dupa verificarile de rigoare - span si/sau drum-ul de deasupra senzorului, schimbi placa ( A1402701161 ) si gata.

                            Bineinteles, daca totul este in regula schimbi si carcasa conectorului electric A2035400253
                            Salut. Unde imi recomandati sa merg sa-mi rezolv problema ?

                            Comment


                            • Originally posted by cristi_fulger View Post
                              Cutia este in 5 rapoarte iar schimbul de ulei se realizeaza( recomandat de ei) la 60k km. Uleiul este cel mai bine sa fie original de la ei. Stiu cazuri care au pus echivalant si au avut probleme. Se schimba filtrul, garnitura( care vin in set) si 4 litri de ulei, cat sunt in baie.
                              Multumesc frumos colegu , nu stiu de ce dar mie nu imi ies 5 trepte de viteza daca nu socotesc 4+1.

                              Am inteles ca filtru+garnitura cumparate de la mann sunt ok , ulei ptr cutie gasesc doar la mercedes(original) ori pot cumpara si dupa internet ?

                              Comment


                              • Mann sunt cele mai bune iar uleiul cred ca il poti gasi si pe net. Nu stiu daca difera cu mult pretul. Sunt defapt 4+1 viteze + marsarier. Dar ei zic 5. Manual daca schimbi, tot 4 ai. Este un post adaugat de colegul "automaticul" in care explica fiecare model de cutie automata in parte.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF