Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru raspunsul prompt,stima .

    Comment


    • Totusi asi dori sa i schimb uleiul si filtrul la cutie , ce imi recomandati ?

      Comment


      • Salutare domnule Automatic.Daca poti te rog sa ma ajuti cu un sfat la o cutie manuala in 6 trepte de pe un W 210 an 2000 motor 200 CDI. Arunca maneta schimbatorului din marsalier. Citeodata intra foarte usor in marsalier si ramine acolo dar in multe cazuri parca nu intra suficient dau un metru in spate si sare afara. Iar in majoritatea cazurilor in special cind e motorul rece incerc si de 10 ori pina ce intra. Am observat ca daca dau viteza 1 las putin ambreajul dupa care incerc marsalierul intra mai usor. Deci sunt momente cind intra din prima si momente cind nu vrea deloc. Va multumesc.

        Comment


        • Originally posted by geo01234 View Post
          Totusi asi dori sa i schimb uleiul si filtrul la cutie , ce imi recomandati ?
          Buna seara, pana nu faci ceva reglaje si probe sa vezi ca raspunde intr-un fel , eu nu as da banii pe ulei , poate este nevoie sa demontezi ceva si atunci iei uleiul la vanturat degeaba.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by CJ-12-LWP View Post
            Salutare domnule Automatic.Daca poti te rog sa ma ajuti cu un sfat la o cutie manuala in 6 trepte de pe un W 210 an 2000 motor 200 CDI. Arunca maneta schimbatorului din marsalier. Citeodata intra foarte usor in marsalier si ramine acolo dar in multe cazuri parca nu intra suficient dau un metru in spate si sare afara. Iar in majoritatea cazurilor in special cind e motorul rece incerc si de 10 ori pina ce intra. Am observat ca daca dau viteza 1 las putin ambreajul dupa care incerc marsalierul intra mai usor. Deci sunt momente cind intra din prima si momente cind nu vrea deloc. Va multumesc.
            Buna seara , uita-te pe dedesubt la cutie si vezi ca trerbuie sa fie niste bucsi de cauciuc pe la tijele care ies din cutie , vezi daca mai sunt toate , verifica si tijele +timoneria din masina sa nu fie ceva pe acolo,si scrie-mi o serie de caroserie sa vedem ce serie de cutie are masina .
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Va salut WDB2100071B26432. Am desfacut consola de la schimbator si am constatat ca acel material din aliaj care este prinsa in trei surubele unde culiseaza schimbatorul misca si el la schimbarea treptelor.Nu stiu daca am fost explicit. Acel suport de la tija schimbatorului nu ar trebui sa stea fixa? Am incercat la un alt W210 dar la el cursa schimbatorului este mult mai mica. Multumesc.

              Comment


              • Acum am observat ca tija schimbatorului avind acea bila care joaca foarte tare in acel colier de plastic care il inconjoara. Acel colier de plastic se poate cumpara de undeva sau vine maneta cu totul? Poate sa fie el cauza ca nu intra in marsalier? Multumesc.

                Comment


                • Buna ziua,sunt nou pe forum si sunt un recent posesor de MB,as avea si eu cateva intrebari pt. dumneavoastra,in primul rand va dau seria WDB2030041A288085.Cutia este automata si masina are 180000 niciodata nu a fost schimbat uleiul si ma intereseaza ce ulei sa bag (marca si serial),cutia se comporta f.bine insa vreau sa-l schimb pt.a evita anuminte probleme!Cat de fiabile sunt cutiile de pe acest model si daca imi puteti spune si un istorial al masini v-as fi recunoscator!Eu locuiesc in Italia si nu cunosc nici un mecanic priceput la cutii automatice,poate la vara cand vin in concediu vin la dvs. sa fac schimbul.Dvs face-ti si spalarea colpleta a cutiei?De cati litri am nevoie pt.schimb?Va multumesc anticipat!!

                  Comment


                  • Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                    Acum am observat ca tija schimbatorului avind acea bila care joaca foarte tare in acel colier de plastic care il inconjoara. Acel colier de plastic se poate cumpara de undeva sau vine maneta cu totul? Poate sa fie el cauza ca nu intra in marsalier? Multumesc.
                    Buna seara, vezi ca ai mancat o cifra la serie , pentru timonerie vin piese separate , adica ce ai nevoie se poate aduce , uita-te pe poza si vezi ce este defect si iti poti comanda la dealer .
                    Last edited by cl600; 02-01-2013, 20:55 PM. Reason: copyright
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Originally posted by eternity View Post
                      Buna ziua,sunt nou pe forum si sunt un recent posesor de MB,as avea si eu cateva intrebari pt. dumneavoastra,in primul rand va dau seria WDB2030041A288085.Cutia este automata si masina are 180000 niciodata nu a fost schimbat uleiul si ma intereseaza ce ulei sa bag (marca si serial),cutia se comporta f.bine insa vreau sa-l schimb pt.a evita anuminte probleme!Cat de fiabile sunt cutiile de pe acest model si daca imi puteti spune si un istorial al masini v-as fi recunoscator!Eu locuiesc in Italia si nu cunosc nici un mecanic priceput la cutii automatice,poate la vara cand vin in concediu vin la dvs. sa fac schimbul.Dvs face-ti si spalarea colpleta a cutiei?De cati litri am nevoie pt.schimb?Va multumesc anticipat!!
                      Buna seara, masina a fost facuta pentru italia 543L ITALY, serie motor 611962 30 489108, serie cutie 722699 03 108462, livrata la 27 11 2001.
                      Ulei pentru cutie , unul dintre acestea http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                      Ca si cantitate este nevoie de 8 litri de ulei pentru schimb, filtru de ulei si garnitura ,, de spalat cutia in interior numai cu demontare completa si schimb de set garnituri, altfel vanturam uleiul din cutie degeaba .
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Ajutor rapid pls

                        Pot sa schimb cutie automata in 5 trepe cu una 7Gtronic?
                        Ce trebuie facut ?
                        Schimb decat cutia si atat ?
                        A mai facut cineva asa ceva?
                        Am gasit una aproape gratis si as vrea sa o pun pe masina mea si nu stiu ce sa fac...

                        Comment


                        • Va salut cu respect domnul Automaticul detin un w124 2.5 turbodiesel automatic probema este urmatoarea.Am schimbat cutia de viteze cu una tot automata dar de pe un benzinar si anume un 260E avand codul 722.409 iar mie imi trebuia 722.418 grupul a ramas acelasi al masinii cu raportul 2.65
                          Cum se prezinta masina acuma am reusit sa reglez cat de cat cutia sa schimbe lin dar tot nu cum trebe mai are cateodata mici smacituri, dar una dintre probleme ar fi ca la plecarea de pe loc este cam lenta si anume nu se tureaza numai 1400 rpm chiar si cu pedala de acceleratie in podea, pe cand am fost cu alta si daca apasam pe acceleratie la podea se ducea la 1900 de rpm la plecarea de pe loc si vreau sa spun ca pleca foarte tare de pe loc.
                          Alta problema este ca daca reglez acel cablu de kick-down ca sa faca kick-down la 60 km/h din 4 in 2 si tin pedala in podea nu imi mai schimba din 2 in 3 numai daca las putin pedala mai sus, iar daca reglez acel cablu sa imi schimbe toate treptele cu pedala in podea la 4000 rpm nu mai face kick-down din 4 in 2 la 60 km/h.
                          Dumneavoastra ce credeti ca ar putea fi?Sa fie in cutie ceva probleme?

                          Comment


                          • Originally posted by marean89 View Post
                            Pot sa schimb cutie automata in 5 trepe cu una 7Gtronic?
                            Ce trebuie facut ?
                            Schimb decat cutia si atat ?
                            A mai facut cineva asa ceva?
                            Am gasit una aproape gratis si as vrea sa o pun pe masina mea si nu stiu ce sa fac...
                            Buna seara, nu se poate in nici un fel , chiar daca nu te costa cutia si o primesti cadou, motivele sunt destul de multe , electronica, raportul, designul, functionabilitatea, si altele.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Originally posted by E200 diesel View Post
                              Va salut cu respect domnul Automaticul detin un w124 2.5 turbodiesel automatic probema este urmatoarea.Am schimbat cutia de viteze cu una tot automata dar de pe un benzinar si anume un 260E avand codul 722.409 iar mie imi trebuia 722.418 grupul a ramas acelasi al masinii cu raportul 2.65
                              Cum se prezinta masina acuma am reusit sa reglez cat de cat cutia sa schimbe lin dar tot nu cum trebe mai are cateodata mici smacituri, dar una dintre probleme ar fi ca la plecarea de pe loc este cam lenta si anume nu se tureaza numai 1400 rpm chiar si cu pedala de acceleratie in podea, pe cand am fost cu alta si daca apasam pe acceleratie la podea se ducea la 1900 de rpm la plecarea de pe loc si vreau sa spun ca pleca foarte tare de pe loc.
                              Alta problema este ca daca reglez acel cablu de kick-down ca sa faca kick-down la 60 km/h din 4 in 2 si tin pedala in podea nu imi mai schimba din 2 in 3 numai daca las putin pedala mai sus, iar daca reglez acel cablu sa imi schimbe toate treptele cu pedala in podea la 4000 rpm nu mai face kick-down din 4 in 2 la 60 km/h.
                              Dumneavoastra ce credeti ca ar putea fi?Sa fie in cutie ceva probleme?
                              Buna seara, nu v-a functiona corect niciodata, avem alte rapoarte in cutia de benzina fata de cea diesel , converterul la fel si el are al moment de cuplare ,cauta o cutie de pe un diesel cu un motor la fel ca al tau sau mai mare daca vrei sa faci o combinatie.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Buna seara imi cer scuze am uitat ultima cifra WDB2100071B264322. Am rezolvat cu acea bucsa din plastic, acum maneta schimbator nu mai are joc. Intra mai usor in marsalier dar tot este cind sare afara sau nu intra de loc. Va multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF