Originally posted by raduionut
View Post
In legatura cu "viciu de fabricatie" eu nu as spune asa , ci pur si simplu se intampla acest lucru , datorita complexitatii , cred ca am mai spus , daca gasesti 10 cutii cu siguranta rupta asta nu inseamna ca toate cutiile au aceeasi problema, cine repara in mod profesional cutiile automate stie ca sunt supuse in permanenta modificarilor , pentru a elimina cauzele care produc efecte , mereu se inbunatatesc piesele si modul de lucru al cutiei , daca schimbi numai 5 discuri , ca sa dau un exemplu , si te bucuri ca ai scapat ieftin , dar nu ai eliminat cauza care a dus la defectarea celor 5 discuri , si dupa un nr de km iar se ard discurile .
Acum , vitezele 2 si 3 si iar revin, cine lucreaza profesional , stie ca la cuplarea treptelor de viteza participa mai multe pachete de discuri + benzi cum este in cazul nostru.
Vit 1 - B2 + F
Vit 2 - B1 + B2
Vit 3 -B2 + K1
Vit 4 -K1 + K2
Ce inseamna fiecare : B1 - brake band B1 ,brake band B2 , one-way clutch F , clutch K1 , clutch K2 , clutch inseamna pachet de discuri(ambreiaj).
Intr-o cutie automata , toate clutch- urile ,benzile , valvele sunt legate intre ele , pentru ca toate participa la cuplarea vitezelor , daca una cedeaza, trage dupa ea si pe celelalte , de aici si costul mare de reparatie.
Cine spune un pret de reparatie fara sa desfaca cutia ("stiu eu domle ca am facut deastea cu gramada)si sa constate cauza care a generat efectul , mie unul nu imi inspira incredere, A ,poate sa faca o estimare de pret, cam atat sar putea sa coste,in functie de ce se gaseste in cutie dar nu pretul final al lucrarii.
http://avtopedia.ru/akpp/722-3%20722-4.pdf, aici gasiti manualul de reparatie al cutiei , rofoiti-l si faceti-va o parere despre cum se repara cutiile .
Comment