Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vladcons
    replied
    La G280 am automata, este mult mai usor de condus off-road: nu prajesti ambreiajul, plecarea din rampa este foarte lina, nu mai dai din maini si picioare ca un apucat incercand sa adaptezi viteza la conditiile de drum. Mai ales pentru un incepator, este mult mai indicata.

    Leave a comment:


  • And[hop]
    replied
    Originally posted by last View Post
    Dupa parerea mea, Mercedesul este "tatal" cutiilor automate. Automatele de pe Mercedes, inclusiv cele model mai vechi, sunt foarte fiabile si silentioase in functionare. Sa nu mai spunem despre modelele mai noi, care au modul manual cel mai frumos si discret posibil. Nu trebuie sa muti schimbatorul in alt locas, cum este ma majoritatea concurentei (Audi, BMW, VW etc.) ci doar se actioneaza maneta din treapta D (drive) spre stanga si dreapta.
    Sunt absolut de acord cu tine.Si C-ul meu(W203) are cutie automata tiptronic si sunt foarte multumit de el.In afara de confortul in trafic si la drum lung,pot sa beau,sa mananc,sa fumez fara sa ma deranjez.Probabil daca mi-as lua manuala,as trece din nou la BMW,dar acum ca stiu diferenta dintre BMW si Mercedes,si intre manuala si automata,prefer Mercedes automata.

    Leave a comment:


  • popica35
    replied
    La modelul meu w202 c250d,1993 in cartea tehnica consumul la cutia automata este mai mic in oras cu 400ml (8.4 la cutie automata si 8.8 la cea manuala),iar in afara este invers -5.4 la manuala(90km/h) si 5.8 la automata...6.9 la manuala(120km/h) respectiv 7.5 la automata.Datorita faptului ca eu circul cca.90% in oras imi convine mai mult ca ,consumul este mai mic in oras...de confort la condus cred ca sunteti de acord ca nu se compara automata cu manuala.

    Leave a comment:


  • Demiurgos
    replied
    Originally posted by cristian_sladariu View Post
    eu zic ca e la fel ca sex-ul...una e sa te implici si sa transpiri si alta e sa fii satisfacut. In rest totul e cancan )
    Bine punctat! Numai ca dupa ce treci de teribilismul primelor experientze si iti dai seama ca nu asta conteaza cel mai mult, incepe sa ti se rupa daca te muncesti sau esti muncit, finalitatea sa fie aceeasi.

    Cat despre cutii cred ca manuala iti ofera un oarecare feeling care vine contracost: vandalizarea transmisiei. Daca conduci fara sentiment nu e o problema... Automata protejeaza transmisia si ofera confort... de consum nu stiu ce sa zic. Postati si voi ceva linkuri cu consumul dat de producatori. Am vazut ca la 123 automatele au un consum urban mai mic. Poate ne lumineaza cineva cu experientza masinilor.
    Pana acu ceva vreme am vrut sa montez pe w123 300 tdt o manuala, pentru consum si o viteza in plus. Dupa ce am inteles rostul si confortul automatei, mi s-ar parea un sacrilegiu. Acum sper sa gasesc ceva in 5 automat care sa se potriveasca.

    Facand o paralele, azi prefer, spre deosebire de inceputuri, o felatzie buna decat sa ma muncesc ca un gigolo cu o mofturoasa.

    Uite un link care sper sa lamuresca o parte din miturile cu consumul...http://www.geocities.com/siliconvall.../w123fuel.html
    Last edited by Carmine; 04-13-2011, 23:00 PM.

    Leave a comment:


  • cristian_sladariu
    replied
    eu zic ca e la fel ca sex-ul...una e sa te implici si sa transpiri si alta e sa fii satisfacut. In rest totul e cancan )

    Leave a comment:


  • popica35
    replied
    Salut.Eu am permis din 1990 si de atunci pana anul acesta (cand am cumparat mercedesul) am condus numai cutii manuale.Trebuie sa fiu corect si sa spun ca tot timpul am fost impotriva cutiilor automate (bineinteles in necunostinta de cauza) si numai la indrumarea unui f.bun prieten care a avut un w124 cu cutie automata (acum are w202 ca al meu) am acceptat sa incerc si cutia automata. Rezultatul este ca sunt foarte impresionat de avantajele cutiei automate si dupa cum a scris un coleg mai sus "este distonocalm"in traficul din marile orase.Sunt inca putin ingrijorat de venirea iernii datorita modului de lucru in frana de motor dar cred ca tot confortul acestei cutii se compenseaza cu celelalte mici dezavantaje.Deci votez ptr.automata...iar pe cei care sunt in situatia mea(au condus numai cu cutie manuala),vreau sa ii rog sa incerce si cutia automata pentru ca nu au ce pierde.

    Leave a comment:


  • paratraznet
    replied
    tare natarau trebuie sa fie ala care in secolu 21 sa mai doreasca sa alerge dupa pinioane prin cutia de viteze oricare ar fi motivul. La securitate nu se gandeste omu numa dupa ce-o patzeste. Americanii nu de prosti conduc masini automate. La formula unu as vrea io sa-i vad pe vitejii aia cu multe antene pe bot cum schimba 20 de viteze cu schimbator de Dacie. La ora actuala ar trebui sa conducem masina cu gandu nu cu paru, numa ca la gandit nu prea sa gandeste nimeni

    Leave a comment:


  • Emilliano
    replied
    Din punct de vedere al costurilor (nu ma erfer la carburant) si al fiabilitatii ce fel de cutie a-ti recomanda (am cutie manuala dar as prefera automata). Am vazut multe topicuri cu defecte de cutii automate; nu inteleg de ce se strica dk nu e interventia omului la mijloc ci doar a CALCULATORULUI....sa fie mai "fiabil" omul decat calculatorul in cazul asta?!!?!...

    Leave a comment:


  • codreanu
    replied
    o cutie manuala la motoare de pana in 3000 e alegerea mea...
    oricum la motoarele mari si foarte puternice numai secventiale si automate sunt.....treaba cu cuplul

    Leave a comment:


  • traianescu
    replied
    ta-ra-raam ! daca ai cutia cu maimutici automata si acceleratia dijitala, te'ai scos, o sa-si taie venele dujmanii cu beamveuri

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    Vorba mea:
    Frunzulita de p'un brustur
    Mi-a zis Traian de speedbooster
    Ca'ar modifica clapeta
    Si-ti face cobra racheta.
    Si ca steen m-am apucat,
    Si'eu ca omu' de rimat
    Tot sperand c'a mea martzoaga
    Nu o sa mai fie gloaba
    Si cu booster sa devina
    Agila ca o felina.

    Leave a comment:


  • traianescu
    replied
    ionutz_ng : e o dracie de amplifica semnalul digital de la pedala de acceleratie.. cauta "sprintbooster" cu google si o sa gasesti o droaie de informatii, spre ex, iti dau un link : http://www.sprintbooster.it/index_eng.php

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    Originally posted by traianescu View Post
    ionutz_ng : in 5 minute, cu vreo 200 de euro iti instalezi un "sprint booster" sub pedala de acceleratie si ai rezolvat problema, fara sa modifici softuri, sa pui chiptuning'uri, bla-bla-bla...
    Detaliaza putin,te rog.Ce e aia un spring booster,si mai ales,daca tot e asa de ieftin si usor de pus,de ce nu le-a dat prin gand astora de la MB sa puna ei ceva asemanator din favrica.

    Leave a comment:


  • steen
    replied
    ((.. La automata constientizezi mai usor timpul necesar schimbarii treptelor pcand la manuala nu ! )))....

    Comment:

    Ce spui tu aici este foarte ambiguu...??Poate ar fi necesara o clarificare..!
    Eu cred ca se constientizeaza mai bine ceva care cere implicarea personala ,trairea fenomenului (schimbarea vitezelor la manuala ) si nu asteptarea unui "clank".
    Timpul pe care il constientizezi tu s-ar putea sa fie mai lung decat cel adevarat pentru ca e un timp care-l astepti si ...de regula ,cand astepti ceva timpul trece mai greu.Nu mai vorbesc ca timpul este asociat cu miscarea ,ca atare nu poti sa stai si sa constientizezi timpul.

    Vorba mea :
    Frunza verde de naut,
    Am stat pa'n n-am mai putut
    In viteza n-am bagat
    Ca aveam automat
    Si stand asa mult si bine
    A tasnit constiinta-n mine
    M-am trezit ...mai sa nu crez...?
    Ca timpu'l constientizez

    das sein -interogationen

    Steen
    Last edited by steen; 07-27-2008, 17:39 PM.

    Leave a comment:


  • traianescu
    replied
    ionutz_ng : in 5 minute, cu vreo 200 de euro iti instalezi un "sprint booster" sub pedala de acceleratie si ai rezolvat problema, fara sa modifici softuri, sa pui chiptuning'uri, bla-bla-bla...

    Leave a comment:

Working...
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF