Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Mare pierdere ca s-a renuntat la cai dom'le.

    Va dati seama ce feeling ametitor era sa te propulsezi cu toata fiinta ta, inclusiv cu fluieraturi/sudalme care mai de care mai afurisite.

    Acum nici o masina nu mai vrea sa asculte de fluieratura/bici. Dar poate nu-i chiar asa de rau de vreme ce poate sa te duca cu peste 120Km/ora...

    La fel as vrea sa-l vad pe "vanatorul" ala feroce care ar reusi sa ma depaseasca la semafor cu o manuala una cu masina. Pana atunci prefer sa fac sport in alt context decat muncind la pedalier cu ambele copite.
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

    Comment


    • #62
      Lasa colegu ca o sa fie si directzia automata si nu o sa mai invartzi nici de volan...
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #63
        Originally posted by steen View Post
        Cred ca cutia manuala pastreaza ceva din placerea pura a condusului. Cutia manuala pstreaza ceva din ferocitatea "vanatorului " arhaic care vrea sa participe cu toata finta lui la o actiune,sa se identifice cu Oldtaimerul lui si sa iasa invingator . El vrea sa faca din mersul cu masina lui o unicitate perfect omologata cu sacralitatea.Cutiile automate ne conduc iremediabil spre desacralizare,ba mai mult ..spre feminizare...masina la care tinem atat de mult se instraineaza de noi si incet incet o percepem ca pe un obiect care doar ne duce la serviciu.
        vorba mea:
        frunza verde si-o muscata ,
        cutia automata,....
        degeaga n-ai ce sa zici,
        este doar pentru gagici,
        cand merg pe la coafeza ..
        sa nu-ncurce vre-o viteza..
        steen

        Nenea steen, aici ai cam gresit... nu stiu despre altii care detin masini dotate cu o cutie automata, dar eu unul ma simt putin ofensat... din simplul motiv ca o cutie automata nu iti ia din placere, ci dimpotriva poate oferi senzatii pe care o manuala nu le poate oferi... sa nu mai vorbim de faptul ca automata protejeaza motorul mai bine decat un sofer cu o cutie manuala.

        Atat timp cat ai condus o cutie automata doar in Drive, nu ai de unde sa stii ce poate.
        Dar daca ai beneficia de placerea unui kick-down la 70/h dupa ce ai trecut din Drive in Sport - sau in 3 (modele mai noi) - si sa retrogradeze din 4 in 2 aproape instant cu raportul cel mai bine calculat (asta depinde si de tija de sincronizare a cutiei) sincer iti spun ca e senzatie.
        Dovada... toti cei de pe forum ce au fost pasageri in VLU (cunoscuta cobra 280 visinie) alaturi de mine sau de Dok, stiu despre ce vorbesc.

        Cutia manuala nu este mai prejos, dar atat timp cat pui in balanta avantaje-dezavantaje, cheltuieli intretinere, fiabilitate... automatica va iesi pe primul loc... si cum majoritatea decide... vezi mai sus rezultatul

        Iti doresc numai bine... dar inainte de a zice ca automata este doar pentru femei... you should think about it
        Last edited by Andrei114; 03-18-2008, 15:54 PM.

        Comment


        • #64
          Si asta e drept, e o chestie de preferintze mai mult, sau de necesitate, automata face bine la copite vorba lu kolegu MIR...
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #65
            cutia automata sau manuala

            Nu stiu altii cum sant dar eu daca plec cu a doua de pe loc(280E) pun pariu ca nu ma intrece nici o cutie automata cu 4 sau5 viteze.parerea mea este ca exista la manuale o simbioza intre cel care conduce si masina care nu este perceputa la cv automate care vreti nu vreti ...au pretentia de a fi mai independente.daca sondajul nu iese obiectiv este dreptul lui sa nu iasa .

            vorba mea:
            vrunza verde si-o sipica ,
            ascultati la stinulica ,
            este traba demonstrata ,
            ba mai mult ...omologata
            mult vor sa exprime e"senta,
            doar unul da qintesenta...
            cu cat mai mult am votat ,
            si-uite ca ne-am inselat,
            Orice lebada e alba ,
            spune toata lumea 'n graba
            vine unul frate draga ....
            a vazut ...LEBADA NEAGRA
            brilliant
            steen

            Comment


            • #66
              Ce poate fi mai obiectiv decat o numaratoare simpla a unor voturi?!

              Eu am cutie automata in 3 trepte + over drive dar am vazut de cateva ori ce poate in kick-down. Problema este ca n'as vrea s'o rup degeaba in liniute fara sens. Sunt convins sa poate "lua" orice manuala pana la 60/ora dar asta m'ar costa, la fel ca pe voi, vreo 30-40.000Km din viata transmisiei.

              Cine crede ca puterea unei masini sta in numarul de trepte sa se mai gandeasca. Un motor V6 de 3.8 cu automata in 4 trepte nu trece de 2500 turatii la 140/ora.
              Aerodynamics are for people who can't build engines.
              Enzo Ferrari

              Comment


              • #67
                Originally posted by Andrei114 View Post
                Dovada... toti cei de pe forum ce au fost pasageri in VLU (cunoscuta cobra 280 visinie) alaturi de mine sau de Dok, stiu despre ce vorbesc.
                asta asa e!!cea mai criminala masina
                “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                Comment


                • #68
                  cutia si alti ...automati.

                  cutie automata ,frane automate,directie automata,volan automat (fara), cum spun.colegii mei..si uite asa incet incet o sa ajungem si noi niste automate "nefericite" ...!!!Multi deja sant...
                  vorba mea:
                  frunza verde matostat,
                  azi noapte eu am visat ,
                  ca eram "automat"
                  m-am ciocnit la semaforu'..
                  cu Vasile ..."expresorul"
                  i-am tras una drept la coasta ,
                  ca facea cafeaua proasta ...
                  lirycs MB vol 7
                  by Steen

                  Comment


                  • #69
                    Am 2 biciclete in masina, just in case

                    In rest automata = comfort. N'am intalnit nici un mert/Taxi manual care sa nu fie bantuit de schimbarea vitezelor cu smucituri chiar daca soferul are zeci de ani de experienta pe cand o automata garanteaza schimbari line pentru orice sofer.

                    Eu m-am cam saturat de smuciturile alea, schimbatul in trafic bara la bara, si limitele cutiilor manuale cand iau o curba stransa de ex. Vorba cuiva - cutiile automate sunt pentru oamenii ocupati care vor sa se relaxeze in trafic, manualele sunt pentru cei care n-au altceva mai bun de facut la volan.
                    Aerodynamics are for people who can't build engines.
                    Enzo Ferrari

                    Comment


                    • #70
                      Am avut atatea masini automate cat manuale. Exista masini la care nu are ce cauta cutia automata, dar sunt unele la care automata este ceva predestinat, si astea sigur sunt masinile mercedes-benz. Argumente sunt o gramada, mie imi convine cel mai tare confortul pe care mi-l ofera. Asta astept neaparat de la o masina, motiv pentru care o sa prefer intotdeauna Mercedes.....automat.
                      Last edited by BNZ; 03-24-2008, 15:15 PM. Reason: edit
                      we develop cars that unite fascination and responsability

                      Comment


                      • #71
                        PRO-AUTOMATA(de la Mercedes)!!

                        Si eu eram cam reticent asupra "automatelor" pe care le au prietenii mei dar dupa ce mi-am luat tiptronik-ul asta, va spun sincer ca m-am indragostit de cutia automata E ceva sublim! Cu toate ca pot schimba si manual din -,+ doar la inceput m-am jucat de cateva ori, dar am renuntat si o las pe ea sa le schimbe singura ca o face cel mai bine Acum categoric PRO-AUTOMATA!! Se poate si kick-down daca vreau neaparat si depasesc lejer la semafor "manualii"...

                        Comment


                        • #72
                          O cutie automata te surprinde de fiecare data cand conduci. Oricat de mult m-am chinuit sa accelerez ca sa schimbe treptele la aceeasi viteza nu am putut. Odata i-am dat de la 40 kmh pana la 95kmh cu o singura treapta, cu pedala de acceleratie tinuta la jumate (in nici un caz nu era vorba de kick-down), plus multe alte faze. Cand depaseam un tir pe la vreo 100 km si schimbam pe S, ajungeam la 160 fara prea multe emotii.

                          Bine ca are si puncte slabe. Dak treapta e pe D si tu pui frana, distanta de franare e mai mare decat daca ar fi pe liber pentru ca cutia trage in continuare. Plus ca mie mi se intampla cateodata sa iau piciorul de pe frana la semafor(pe rosu) cand era inca pe D.(din reflex)
                          Si inca o treaba naspha ar fi parcarea. Cand nu prea ai loc si tre sa faci mai multe manevre ma omora schimbatul asta de pe D pe N pe R, si dupa aia iar pe N si pe D, si dupa aia iar pe N si R si tot asha. Off nu-mi placea deloc.

                          Dar cu toate asta as prefera o automata oricand peste o manuala, indiferent de felul cum vreau sa conduc sau in ce zona ma aflu, urban sau extraurban. Isi face treaba mai bine. Parerea mea.
                          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by PaRaDoX View Post
                            Dak treapta e pe D si tu pui frana, distanta de franare e mai mare decat daca ar fi pe liber pentru ca cutia trage in continuare.
                            Nu este asa !
                            In momentul in care nu mai accelerezi, motorul va scade in ture si implicit se reduce viteza de deplasare. Este un fel de frana de motor.
                            Teoretic masina trebuie sa franeze mai bine si mai eficient cand motorul e cuplat la transmisie pe timpul franarii.
                            http://goo.gl/YDT4L

                            Comment


                            • #74
                              Si la mine, tot cutie automata, in momentul in care am ridicat piciorul de pe acceleratie se simte cum masina intra in frana de motor inainte sa calc frana.

                              Viteza cu care "invarte" motorul la ralanti este la pas. Orice viteza peste asta se reduce prin frana de motor cand ai luat piciorul de pe acceleratie + pedala de frana.
                              Aerodynamics are for people who can't build engines.
                              Enzo Ferrari

                              Comment


                              • #75
                                Salut lume. Eu am avut placere sa conduc un model echipat cu DSG si de atuncea mi-am schimbat parerea, tot ziceam ca manuala este adevarata placere si ca, cu o cutie manuala te simti adevarat sofer, dar dupa ce am vazut ce poate o cutie robotizata cu dublu ambreiaj si cu o preselectare automata, am ramas foarte incantat.
                                Negru`s everywhere

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF