Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by orca View Post
    Cu siguranta automaticul are demarajul mai bun, timp in care pot si forma un numar de telefon, sau schimba un CD.
    sau ne putem uita in oglinda retrovizoare dupa "manuali"
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #47
      in momentul in care cursezi foarte mult intr-un oras foarte aglomerat sau ai cateva sute de mii de km la activ si esti plictisit de sentimentul placut al condusului,cred si eu ca o cutie automata este binevenita,dar daca nu ai treba cu aglomeratia de zi cu zi cum e in bucuresti sau in alte mari orase si ti se mai pune si tie pata cateodata sa mai faci vreo fenta,vreo smecherie,vreo intoarcere in loc,etc.. atunci discutam de cat de buna este o cutie manuala,dar pana atunci,parerile sunt impartite.este si normal ca fiecare cutie de viteze sa aiba in dreptul ei avantaje si dezavantaje.eu sint pentru cutia manuala(sint o fire mai iute si imi place foarte mult sa conduc putin mai sportiv,poate peste cativa ani am sa-mi cumpar o masina cu o cutie automata,dar ma indoiesc ca voi mai avea aceeasi placere de a conduce si probabil voi trece tot la o cutie manuala...).

      Comment


      • #48
        automata pe viata si eu cu toate ca nu cred ca sa urcat unul cu mine in masina si sa nu zica ca nu conduc sportiv ,sunt multi care nu stiu de faza cu treapta S care iti permite sa duci fiecare viteza la maxim toti cred ca la schimba cand vrea ea, am vazut la un audi ca primele 2 viteze parca le schimba la 2500 orice ar fi facut si restul pe undeva pe la 3500 ,nici vorba de kick-down sau de altceva ,asa ca poate o asa cutie nu mi-ar fi placut dar cele de pe mercedes sunt chiar bune, eu ma duc cu a3-a daca vreau pana in 170 asa ca pot face si depasirea cand vreau sa o fac fara emotii

        Comment


        • #49
          Am manuala pe ambele masini si imi place la drum lung (pt 203) si in off-road (pt YJ).
          In Bucuresti, insa (si, din pacate, aici fac 80% din km), mi-as dori o automata.
          Intamplarea face ca am condus o masina identica cu a mea (C220CDI) cu cutie automata. Confortabila, nimic de zis, dar la "kickdown" mi-as fi dorit sa fie mai prompta. Simti mai bine masina cu o cutie manuala, basca ca e si mai economica (cel putin 1 litru, de obicei doi).
          Parerea mea

          Comment


          • #50
            mor cand aud fazele cu un litru,doi....dar cat dati pe masina care are consum mic...fata de cea cu un consum mare...nu mai calculati?o masina diesel(of topic sunt acum dar scuze) costa cu vr`o 2-3k mai mult ca un benzinar...depinde cat de mult circuli,la ce folosesti masina aia.o tovarasa d`a mea care si`a luat masina...a facut un calcul(eu nu am stat sa`l fac) si zicea ca dieselul si`l amortiza in 6 ani.(asta mi`a zis..nu stau sa fac calcule)

            off topic rau am fost.
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #51
              Originally posted by paunionutz
              astazi de nevoie am trecut de 3 ori prin intersectia de la Sincai si daca nu aveam manuala cred ca mai stateam ceva pe acolo.....
              Asta e cea mai tare faza care am auzit-o.Tu CU SIGURANTA ca nu ai condus niciodata o masina pe cutie automata.Eu am o masina puturoasa,dar,datorita cutiei automate plec primul de la semafor si iau fata altor masini mai puternice cu manuala,doar pt ca in momentul cand a aparut verdele am apasat pedala si m-am dus,pana baga in viteza si fac forfecarea cei cu manuala,eu sunt la 15 metri in fata lor.
              Interesant poll-ul,dar ar fi fost mai interesant daca ar fi avut mai multe optiuni pt ca, din cei putini care au votat manuala,cred ca majoritatea nu au condus masina cutie automata.As fi curios cam ce procent ar fi de soferi care au condus automata si inca prefera manuala,eu cred ca, mult mai mic decat cei 30% care au votat aici manuala.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #52
                Cu siguranta automata are avantaje, am zis-o si o mai zic; am circulat vreu an jumate cu A6 cu automata: functionare impecabila, nimic de comentat indiferent de conditiile in care erai, urcare, depasire etc. La treaba cu consumu A6 cu 2.5 TDI lua cam 14 in oras si in jur de 10 afara, dar avand in vedere ce tanc e zic ca e rezon, asta depinde si de cizma soferului.
                Eu unu prefer manula din obisnuinta cred, sa simt motoru, sa simt cand trebe sa schimb treapta; cu alte cuvinte imi place sa mestec mamaliga , asa ca si daca ar fi de 6+1 trepte tot manuala mi-s lua. Cred ca ma numa in aia 30%
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #53
                  apropo...
                  pentru cei care stiu, o cutie automata se poate regla sa schimbe la 1500/2000 de rot/min. si atunci este cam puturoasa... sau sa o reglezi sa schimbe la 3500/4000 de rot/min si... sa te tii atunci

                  eu unul am avut si manuala si automata... deci, oricand automata...

                  Originally posted by paunionutz
                  daca nu aveam manuala cred ca mai stateam ceva pe acolo. asa i-am dat repede in 1 si 2 cate 3500-4000 de ture . asta e singurul avantaj la manuala, ca poti sa-i dai talpa cum vrei tu. dar la automata nu mai ai dureri de cap si stai mai relaxat, dar si ea schimba treptele cum vrea dansa nu cum vrei tu. deci pro manuala si pro automata. amandoua sunt bune, dar nici una nu o poate completa pe cealalta (excludem tiptronic, sau alte tronice dastea)

                  poate ii explica cineva timpii de schimbare a vitezei celor 2 cutii... la cutiile uzuale nu la cele de curse care schimba in fractiuni de secunda...
                  Last edited by doktor4carz; 03-09-2008, 18:57 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Momentan conduc o masina manuala, insa in Bucuresti este un chin ii invidiez pe cei cu automate. Oricum urmatoarea masina va fi una automata
                    DIESEL FAN

                    Comment


                    • #55
                      automata 100% poate sa conduca si nevastamea ditai mertanul de 3000 cmc. altfel cand a avut u opel de 1300 a bulit motorul. si nu prea am chef sa platesc asa ceva des. asa ca .... poate uneori un sofer bun pe cutie manuala este poyitiv dar in general pe cutie automata toti pot conduce si chiar ma distram zilele trecute cand auzeam la semafor concertul de caraituri si scrasnete pe cand eu doar luam piciorl de pe frana.

                      Comment


                      • #56
                        Parerea Mea Este Urmatoarea....ca Mi_ar Place ,ca Nu Mi_ar Place,ca Nu Simti Cuplu Motor...prostii.cine Are Automata(nu Cine A Condus Automata) Nu Cred Ca Mai Vrea Sa Aiba Manuala,pt.nimic In Lume.toata Lumea Care Crede Nu Stiu Ce Prostii Nu A Avut Niciodata Automata,in Clipa In Care Ai Automata Te Intrebi Unde Ai Fost Pana Acuma Si De Ce Nu Ai Avut Mai Repede,iar Cei Care Zic Ca S_ar Plictisi Cu Automata Cred Ca Conduc Numai In Weekend,v_as Vedea Sa Faceti 4000km Numai In Oras Pe Luna Sa Vad Cum Va Plictisiti?

                        Comment


                        • #57
                          Cutia automata din punctul meu de vedere este ideala in orasele aglomerate sau cu foarte multe semafoare. Ca orice inventie facuta de om, inca mai are si lipsuri....dar se compenseaza bine cu libertatea pe care ti-o lasa pentru a face altceva si nu schimbarea treptelor de viteza.

                          Comment


                          • #58
                            manuala sau automata

                            Cred ca cutia manuala pastreaza ceva din placerea pura a condusului. Cutia manuala pstreaza ceva din ferocitatea "vanatorului " arhaic care vrea sa participe cu toata finta lui la o actiune,sa se identifice cu Oldtaimerul lui si sa iasa invingator . El vrea sa faca din mersul cu masina lui o unicitate perfect omologata cu sacralitatea.Cutiile automate ne conduc iremediabil spre desacralizare,ba mai mult ..spre feminizare...masina la care tinem atat de mult se instraineaza de noi si incet incet o percepem ca pe un obiect care doar ne duce la serviciu.
                            vorba mea:
                            frunza verde si-o muscata ,
                            cutia automata,....
                            degeaba n-ai ce sa zici,
                            este doar pentru gagici,
                            cand merg pe la coafeza ..
                            sa nu-ncurce vre-o viteza..
                            steen
                            Last edited by steen; 07-27-2008, 18:06 PM.

                            Comment


                            • #59
                              Ce poeti avem printre noi si nici nu stim
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment


                              • #60
                                Exact asha, o sa punem frana la apasare de buton alea, ce masa sa mai simti_
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF