Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Autovehicule concept - Mercedes-Benz

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    2009 Mercedes-Benz BlueZERO E-CELL , F-CELL

    Conceptul BlueZero E-Cell Plus construit de Mercedes-Benz combina motorul electric pe baza de baterii, prietenos cu mediul mai ales in oras, cu un motor cu combustie interna. Acest lucru ii ofera lui BlueZero o autonomie de 600 de km, dintre care 100 de km pot fi realizati numai pe baza bateriilor si astfel fara emisii poluante.

    Conceptul face parte dintr-o familie de 3 masini electrice care va permite celor de la Mercedes-Benz sa satisfaca toate cerintele clientilor pentru o mobilitate durabila in viitor. In aceasta varianta, motorul electric alimentat de baterii este combinat cu un motor in 3 cilindrii pe benzina, turbo. Oferind o putere de 50 kw (68 CP) motorul cu combustie interna este plasat in zona puntii spate si poate sa incarce bateriile in timp ce masina este condusa. Datorita motorului electric nepoluant, conceptul reduce emisiile poluante la doar 32 grame CO2 pe kilometru.
    Astfel BlueZero este pe deplin adecvat pentru treburile de zi cu zi si asigura cumparatorul ca acesta va ajunge la destinatie chiar si cu bateria epuizata. La urma urmei masina poate fi alimentata imediat de la orice benzinarie.

    In timpul unei incarcari cu o capacitate de 20 kW, bateriile litiu-ion de 18 kWh ale lui BlueZero E-cell Plus pot sa stocheze in 30 de minute energia necesara pentru 50 de kilometrii in regim de croasiera. Pentru a se putea incarca complet bateriile necesita un timp de incarcare ce depaseste cu putin o ora. Timpul de incarcare de la o priza standard de casa de 3,3 kW este de aproximativ 6 ore. Suportul electronic incorporat in masina asigura o incarcare inteligenta a bateriilor. Avantajele bateriilor litiu-ion comparate cu alte baterii includ dimensiunile compacte, highput si densitate de energie mare, eficienta mare la incarcare si durata lunga de viata.

    Mercedes-Benz arata calea pentru mobilitatea electrica in modelele, aproape de serie, Concept BlueZERO. Arhitectura inteligenta a conceptului permite utilizarea acestuia in 3 variante diferite in ceea ce priveste modul de propulsie.

    Prima varianta prezentata la Detroit Motor Show la inceputul anului 2009 era propulsata exclusiv de un motor electric ce ii permitea masinii sa parcurga 200 km cu o singura incarcare a bateriilor ceea ce insemna 0 emisii.
    A treia varianta este BlueZERO F-CELL pe baza de pilule de combustie ce ii asigura masinii o autonomie de 400 de km si aceasta la randul ei fiind nepoluanta.

    Toate cele 3 modele au tractiune fata, ceea ce este tipic acestei clase de masini. Componentele de propulsie au fost aranjate in asa fel incat sa poate fii combinate in orice fel. Aceastea includ bateriile litiu-ion cu racire lichida cu o capacitate de 35 kwh, si un motor electric compact cu o putere maxima de 100 kW (70 kW puterea de iesire). Cuplul maxim de 320 de Nm este valabil de la prima revolutie a motorului si depaseste valuarea obtinuta astazi de motoarele V6 la 2.500 rpm. Ca si fratii/surorile sai/sale, BlueZERO E-CELL si BlueZERO F-CELL, BlueZERO E-CELL PLUS poate sa accelereze de la 0 la 100 km in mai putin de 11 secunde. Pentru a asigura o eficienta optima de putere si energie, viteza maxima este limitata electronic la 150 km/h.

    „Conceptul BlueZERO ofera o tripla demonstratie a maturitatii tehnice pe care inginerii de la Mercedes o detine in ceea ce priveste metodele de propulsie alternativa. Masinile electrice cu baterii sau sistemele cu pilule de combustie nu vor putea fi la egalitate cu motoarele cu combustie interna din ziua de astazi pana cand clientii nu sunt suficienti de increzatori ca exista o infrastructura bine definita a statiilor de electricitate si hidrogen”a spus Prof. Herbert Kohler, Seful E-Drive si Future Mobility si Directorul Departamentului Ecologic.

    Cele trei modele BlueZERO au fost elaborate pe baza sistemului sandwich-floor cunoscut de pe clasa A si B Class. Avantajele acestui sistem se bazeaza pe faptul ca elementele principale de propuslie sunt instalate sub caroseria vehiculelor. Acestea sunt asezate in asa fel incar sa ocupe putin spatiu, sa ofere un centru de gravitatie bun si maximilizeze protectia ocupantilor. Astfel modelele difera considerabil de celelalte masini electrice, ce au o greutate mare si la care depozitarea bateriilor ocupa un spatiu important, fie in spatele banchetei fie in portbagaj. Toate cele trei masini impart aceleasi componente tehnologice avand design-ul si dimensiunile identice. Chiar daca are dimensiuni exterioare compacte, conceptul de 4.22 metrii ofera un interior spatios si un spatiu de depozitare mare. Vehiculul are 5 locuri, ofera o sarcina utila de 450 kg, si o capacitatea de incarcare de peste 500 de litrii ceea ce il face potrivit pentru o masina de familie.

    „Sistemele noastre modulare permite configuratii diferite de propulsie in functie de cererea clientului” spune Dr. Thomas Weber, Membru al Daimler Board of Management responsabil pentru Group Research and Mercedes-Benz Cars Development. „Platforma Sandwich-Floor imbunatatita serveste ca baza perfecta pentru diferite variante de vehicule cu propulsie electrica. Suntem in curs de dezvoltare a unei noi platforme pentru modelele compacte ce au sisteme de propulsie pe baza motoarelor cu combustie interna. Imbinarea inteligenta a celor doua arhitecturi ne va permita sa extindem productia de modele intr-o maniera extrem de flexibila si eficienta. In acest an (2009), vom incepe sa construim un lot de masini Mercedes-Benz pe baza de pilule de combustie. In 2010 vor fi urmate de un lot mic de masini ce vor rula exclusiv pe baza de curent electric. Multumita acestor masuri, suntem foarte bine positionati si pregatiti pentru viitor.

    Vehiculele Mercedes-Benz vor continua sa combine precautiile ecologice cu placerea de a conduce si in viitor. Un mod in care design-erii Mercedes-Benz au captat aceasta aspiratie a fost de introduce trei culori ALU-BEAM noi. Fiecare dintre cele trei variante are insemnul sau individual.
    ALU-BEAM Yellow - BlueZERO E-CELL
    ALU-BEAM Coper - BlueZERO E-CELL PLUS
    ALU-BEAM Green - BlueZERO F-CELL

    Mercedes-Benz considera, insa, ca o singura tehnologie nu va fi de ajuns sa paveze drumul catre mobilitate nepoluanta si durabila, in viitor. In schimb, compania raspunde cu solutii la fel de variate ca si cererile. Anumite tehnologii sunt folosite in aplicatii specifice unde acestea pot furniza cel mai mare avantaj in raport cu consumul optim si valorile de emisie. Mercedes-Benz priveste dezvoltare masinilor electrice cu baterie si cele cu pilule de combustie ca un mijloc de completare a tehnologiei extrem de curata si economica BlueEFFICIENCY cat si a hybridelor disponibile astăzi. Cu toate acestea, functionarea fara restrictii si convenabila a masinilor electrice se confrunta cu o serie de provocari, incluzand costurile mari ale acestor sisteme, infrastructura insuficienta si distantele scurte de mers. Motoarele pe benzina si diesel avansate vor ramane principala metoda de propulsie a autovehiculelor pentru o lunga perioada de timp – nu numai pentru mobilitatea individuala (in special pe distante mari), dar, si mai important, pentru transportul de marfa la camioane. In ciuda progreselor pe care Mercedes-Benz le-a implementat in conceptul BlueZERO, masinile electrice nu vor inlocui masinile cu motoare cu combustie interna intr-un timp apropiat. Electrificarea motoarelor moderne joaca, totusi, un rol important in combinarea sistemelor de propulsie a autovehiculelor.

    Company press release, last updated on 09 / 07 / 2009
    Attached Files
    Last edited by PaRaDoX; 12-12-2010, 23:00 PM.
    http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

    Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

    Comment


    • #62
      2010 Mercedes-Benz Shooting Break Concept

      Ducând ideea de Coupe la un nou nivel

      Salonul Auto din China 2010, premiera noului prototip Mercedes-Benz Shooting Break. Un moment important, nu numai pentru designerii şi inginerii care au lucrat la dezvoltarea acestui model Coupé avangardist timp de mai mulţi ani, ci şi pentru toţi cei care apreciază sportivitatea şi stilul elegant şi sunt nerăbdători să admire viitorul autovehiculului. Prototipul Shooting Break îmbină caracterul sportiv cu atenţia deosebită la detalii. Acesta constituie o evoluţie faţă de modelele Coupé tradiţionale ale mărcii Mercedes şi este prevăzut cu tehnologii de viitor. O nouă dimensiune a variantelor Coupé.
      Noul Mercedes Benz CLS Shooting Brake vine cu o parte frontală uşor împrumutată de la SLS şi primele faruri cu LED complet dinamice, cu cinci funcţii distincte: drum de ţară, autostradă, ceaţă, curbe strânse şi curbe largi. În interior, regăsim mochetă Maybach şi un tunel median care evocă modelele Mercedes din anii 1920

      Un nou mod de a gândi înseamnă utilizarea unui nou sistem de propulsie. Prototipul Mercedes-Benz Shooting Break este propulsat de un motor sport cu 6 cilindri, 3.5 litrii, predecesorul noii generaţii de motoare cu cilindri în V, care dezvoltă o putere de 225 kW (306 CP )şi generează un cuplu maxim de 370 Nm. Dotări precum sistemul start/stop, noile injectoare piezo-electrice care asigură o injecţie multiplă şi componentele auxiliare, concepute pentru a oferi un nivel maxim de eficienţă, stabilesc noi standarde operaţionale, în conformitate cu criteriile stricte BlueEFFICIENCY promovate de Mercedes-Benz. Aşa ceva concepem numai în visele noastre.

      Unele raţionamente sunt mai greu de urmărit. Dar raţionamentul designerilor atunci când au creat prototipul Shooting Break este destul evident. Partea din faţă expresivă, capota lungă a motorului, geamurile îngustate şi acoperişul uşor scos în exterior şi înclinat spre partea din spate creează o imagine asemănătoare, din profil, cu cea a unui alergător de viteză la linia de start şi cu cea a unei feline pregătite de atac. Liniile laterale dinamice şi suprafeţele fluide dintre acestea transformă această stare de aşteptare într-o interacţiune euforică şi creativă, întărind statutul de prototip veritabil al modelului Shooting Break.

      Totuşi, alături de proporţiile îndrăzneţe, grila radiatorului marcantă cu steaua Mercedes de mari dimensiuni, cele patru uşi şi partea din spate asemănătoare cu cea a unui model break, precum şi părţile laterale coborâte cu un cadru din aluminiu conferă autovehiculului un aspect tipic de Coupé. Elemente evidente ale limbajului de design al modelului clasic CLS de la Mercedes-Benz.

      Convingător la exterior, detalii bine gândite la interior. Numeroasele detalii fac din prototipul Shooting Break un autovehicul fascinant. Lemnul de stejar cu textură lenticulară şi granulaţie fină, mătăsos la atingere, a fost utilizat pentru mânerele uşilor, planşa de bord şi podeaua compartimentului de bagaje în partea din spate. În zona picioarelor sunt prevăzute covoraşe cu fir lung, utilizate pentru modelele Maybach. Ornamentele delicate din aluminiu au fost supuse la 7 faze de procesare. Printre alte funcţii care sporesc nivelul de confort se numără plafonul panoramic, consola centrală care se întinde între scaunele faţă şi cele din spate, cu inserţii din lemn şi scaunele tapiţate cu o combinaţie de piele aniline de culoare maro închis, piele Nappa de culoarea porţelanului şi piele perforată de culoare argintiu metalizat. Nu încape îndoială: prototipul Shooting Break are un interior de cea mai înaltă calitate, o veritabilă demonstraţie de măiestrie.

      O premieră mondială chiar şi în materie de studiu de design, prototipul Shooting Break include o serie de inovaţii şi puncte de atracţie. De exemplu, stratul de vopsea al caroseriei, cu un finisaj special transparent de satin, conferă culorii gri allanite un efect de licărire plin de mister. Sau noile faruri dinamice cu tehnologie LED, care combină impresia luminii naturale oferite de tehnologia LED cu performanţa, nivelul ridicat de funcţionalitate şi eficienţa energetică a ultimei generaţii de faruri bi-xenon; sistemul de iluminare inteligent este, astfel, îmbunătăţit semnificativ.

      Etimologia cuvintelor shooting brake/break: http://en.wikipedia.org/wiki/Shooting-brake

      Sursa: http://www.mercedes-benz.ro/content/...ing_break.html

      Video: http://www.youtube.com/watch?v=BIQCbGd0Udo
      Attached Files
      http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

      Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

      Comment


      • #63
        Recunosc ca imi plac mare parte din conceptele prezentate, dar nu cred ca tehnologia 'drive-by-wire' va prinde curand la soferiii din prezent, doar cand or' zbura masinile. Multe dintre concepte ar trebui dezvoltate si in prezent, ca de ex. motorul rotativ ( putere mult mai mare decat cel conventional, consum mai mic), sau modelul acela adaptiv- cred ca ar fi fost un succes total daca il baga pe piata ( cine nu si-ar dori 4 masini in 1 ???). Interesant e faptul ca Mercedes nu e interesat de masinile electrice, de cele hibride foarte putin, iar de cele pe celule de hidrogen la fel, foarte putin. Eu chiar cred ca in viitor, firma Mercedes o sa decada foarte mult in fata altor firme de productie japoneza, coreana, si chiar nemteasca. Din punctul meu de vedere au cam ramas in urma cu toate cele spuse mai sus, si adevarul ca viitorul consta in cele scrise mai sus. De ce e mai usor de produs benzina si diesel decat hidrogen? Raspuns: Pentru ca nu se produce pe scara larga H2, pe cand produsele petroliere da. De ce nu face mercedes acel model adaptiv?? Pentru ca ar parea o firma de masini 'la mana a doua' ,ei care pana acum au fost producatori de lux. Daca chiar intradevar cheltuiesc 1 milion de euro pe zi pentru dezvoltare, (din cate am citit undeva) de ce nu o fac in directia buna?

        Din punctul meu de vedere, cu riscul de a ma repeta, intr-un viitor apropiat firma Mercedes o sa decada, si daca pana acuma multi preferau sa cumpere w124 in loc de w210, o sa asistam in viitor la cei care vor prefera o masina mai veche decat o masina de productie mai noua pentru ca vor fi mai bune. O sa prefere Hyundai sau Honda decat Mercedes, sau chiar Audi si Bmw decat Mercedes, astea pentru Mercedesurile au o mentalitate destul inchisa pentru viitor si ar vrea sa faca din toate cate putin in loc sa se concentreze pe ceva inovativ si care ar aduce un beneficiu omenirii la fel ca si cum Carl Benz a inventat vehicolul. Multi prefera si azi Toyota in loc de Mercedes. De ce sa nu recunoastem, sunt masini destul de dragute, destul comode si daca continua cu cercetarile asupra masinilor electrice, o sa dea bum pe piata, cum a facut cu Prius. Deja a aparut modelul Leaf cu 160 de km la o incarcare de 4 ore pe 230v, cu care cred ca 80% din cetatenii planetei s-ar multumii pentru un uz zilnic pana la munca si inapoi si chiar pentru o scurta plimbare in muntii din apropiere. Mercedes nu are nimic de genul, deabia daca au scos modelul S400h. Ar trebui sa va dea de gandit aceste lucruri pentru pasionatii brandului Mercedes, ca intr-o zi, daca nu se schimba nimic, o sa se inchida fabrica. Sper din tot sufletul sa nu se intample asa ceva.


        Toata stima pentru colegul nostru Paradox, care face update cu toate aceste date despre concepte si tot respectul pentru pasiunea lui pentru marca Mercedes.

        Comment


        • #64
          Originally posted by SirDeadline View Post
          ...a aparut modelul Leaf cu 160 de km la o incarcare de 4 ore pe 230v, cu care cred ca 80% din cetatenii planetei s-ar multumii pentru un uz zilnic ...
          Masinile electrice nu sunt o alternativa reala la atoturismele clasice, cel putin atata timp cat energia electrica este produsa prin metodele actuale. Timpul lung de alimentare cu energie si faptul ca un sistem energetic national nu face fata la cresterea consumatorilor cu cateva zeci de mii de autotvehicule electrice ( sau dupa cum vrea Ponta un milion numai in Bucuresti ) fac automobilul electric sa fie o utopie. Ca sa nu mai vorbim ca nu este chiar ecologic! O varianta ar fi crearea de plante oleaginoase modificate genetic, care sa valorifice chiar si terenurile impropii cultivarii altor plante si sa produca de cateva ori mai mult decat cele obisnuite. Prin procesare va rezulta biodiesel, un carburant excelent atat ptr. vechile cat si ptr. noile Mercedes-uri. Parerea mea!

          Comment


          • #65
            Originally posted by SirDeadline
            Deja a aparut modelul Leaf cu 160 de km la o incarcare de 4 ore pe 230v, cu care cred ca 80% din cetatenii planetei s-ar multumii pentru un uz zilnic pana la munca si inapoi si chiar pentru o scurta plimbare in muntii din apropiere.
            Si pe ierni mai aspre (dpdv al temperaturii in special) ramai pe dreapta cu ele ca iti mor acumulatorii... Mai au mult de imbunatatit la tehnologia asta. Mai degraba vad de viitor masinile pe hidrogen.

            Originally posted by ElCid
            O varianta ar fi crearea de plante oleaginoase modificate genetic, care sa valorifice chiar si terenurile impropii cultivarii altor plante si sa produca de cateva ori mai mult decat cele obisnuite. Prin procesare va rezulta biodiesel, un carburant excelent atat ptr. vechile cat si ptr. noile Mercedes-uri. Parerea mea!
            Pai deja au inceput de cativa ani producatorii de biodiesel din Romania sa se axexe pe cultivat rapita. Si pana la urma asta e solutia cea mai sigura pentru viitor. Avem motoarele Diesel care ajung tot mai performante si consuma tot mai putin, iar aceasta sursa de combustibil este practic inepuizabila. Numai ca li se pun bete in roate acestor producatori, si statul ii constrange prin aplicarea a tot felul de taxe si accize sa ajunga in final pretul pe litru de biodiesel apropiat de cel al motorinei. Ca si cost de productie efectiv, un litru de biodiesel ar veni undeva pana in 2 lei maxim.

            Comment


            • #66
              Originally posted by 3mil View Post
              ...Pai deja au inceput de cativa ani producatorii de biodiesel din Romania sa se axexe pe cultivat rapita. Si pana la urma asta e solutia cea mai sigura pentru viitor. Avem motoarele Diesel care ajung tot mai performante si consuma tot mai putin, iar aceasta sursa de combustibil este practic inepuizabila. Numai ca li se pun bete in roate acestor producatori, si statul ii constrange prin aplicarea a tot felul de taxe si accize sa ajunga in final pretul pe litru de biodiesel apropiat de cel al motorinei. Ca si cost de productie efectiv, un litru de biodiesel ar veni undeva pana in 2 lei maxim.
              Da, stiu si ai dreptate in ceea ce spui. Referitor la utilizarea unor carburanti alternativi, biodieselul este o solutie practica si economica si din punctul de vedere al propietarilor de masini. Trebuie avut in vedere ca nu putem toti sa renuntam la masinile actuale si sa cumparam masini moderne, ecologice, care merg cu mai stiu eu ce combustibil exotic. O astfel de trecere se face gradual pe parcursul mai multor ani. Si ecologic biodieselul are avantaje, deoarece cu cat avem mai multe plante, cu atat creste calitatea aerului. Sunt o multime de terenuri virane, in apropierea oraselor sau chiar si in orase, care pot fi folosite ptr. culturi industriale. O planta ,,miraculoasa'' a carei cultivare poate exploata chiar si zonele dintre blocuri, este Luffa Cylindrica, care produce mai mult ulei decat floarea soarelui, pe langa alte subproduse.

              Comment


              • #67
                Superbe conceptele in general, dar pacat ca unele nu ajung pe strazi sau daca ajung ajung in numar limitat si foarte scumpe, sau daca jung sa fie produse in serie nu seamana cu concept car care a fost vazut in poza, uneori unele modele care ajung pe piata nu arata atat de bine precum arata conceptul sau sunt si unele care arata mult mai bine decat un concept, dar oricum frumoase concept car-urile si merita sa iti "clatesti" ochii cu asemenea frumuseti unice unele dintre ele
                Fii turist in Romania!

                Comment


                • #68
                  Mercedes Van Luxury



                  Visit www.streetdreams.org for more information on Lexani products.

                  Comment


                  • #69
                    Sprinter de expeditii, 4x4

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by cabriolet View Post
                      Criminala...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by PaRaDoX View Post
                        Mai ocolim putin subiectul:

                        "Originar concepută in 1994, construcţia finalizându-se in 1995 de un cetăţean al Emiratelor Arabe Unite care a dorit ca cea mai rapidă maşină din lume, să o deţină el. Pentru aceasta a contactat Mercede-Benz care la rândul lor au contactat Lotec pentru a concepe caroseria.

                        Litera C vine de la Carbon Fiber (race car), si numărul 1000 reprezintă numărul de cai pe care ii dezvolta motorul de pe maşină. Acesta este un V8 de 5.6 litrii, cu doua turbo chargere Garrett. Lotec C1000 functioneaza cu o mixtură de gaze fără plumb, sau cu combustibil de avion. Cutie in 5 rapoarte Hewkand si sistem de frânare ram AP IMSA.

                        Caroseria din fibră de carbon si cadrul din materiale folosite pentru aeronavele spaţiale. Design-ul si conceperea maşinii au costat peste 1,000,000 $ si construcţia in sine peste 1,200,000 $, in total modelul a costat peste 2,200,000$."

                        0 - 100 km/h (60 mph) in 3,2 secunde,

                        0 – 200 km/h (125 mph) in 8.08 secunde

                        Viteza maxima – 431 km/h (268 mph)

                        Story by Barret Jackson

                        Pe cartonul de prezentare intr-o poza arata alte date fata de cele scrise mai sus. Nu stiu care si cum sunt adevarate. Citim printre randuri...


                        Daca ai avut impresia ca Bugatti Veyron a fost primul autoturism de 1000 cp care trecea de pragul celor 400 km/h, te-ai inselat. In trecut au existat mai multe tentative de producere a unor Hypercar-u
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #72
                          "Audi si BMW arata ca un Logan pe langa ce a scos Mercedes"

                          "Preparatorul german oficial a pregatit masina pentru Salonul Auto de la Los Angeles.Conceptul Vision Gran Turismo a fost desenat si proiectat special pentru urmatorul joc Gran Turismo, editia a sasea.
                          Masina are un motor V8, biturbo, celebru pe lista AMG. Puterea totala e de 580 de cai. Autoturismul din aluminiu si alte materiale super usoare, are numai 1.400 de kg. Conceptul a fost construit in noul centru de cercetare si dezvoltare din Sunnyvale, California. Usile se deschid ca la vechiul 300 SL Gullwing sau ca la noul SLS AMG. Scaunele sunt rosii si toate elementele dinauntru sunt ultraracing, multe din Formula 1. "
                          Conform inCont.ro
                          Attached Files
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #73
                            2014 Mercedes-Benz G-Code

                            Cu ocazia deschiderii unui nou centru de cercetare si dezvoltare in China, Mercedes-Benz lansează un nou Concept in Beijing, intitulat G-Code, un concept mai mic decât GLA cu 317 mm dar si putin mai înalt si mail at, rezultând intr-o forma apropiata cu Nissan Juke. Daca va fi construit, acesta va fi competitor direct cu MINI Cooper Countryman si noul Audi Q1 in clasa compactelor crossover premium.

                            Dar, principalul scop al acestui concept ar putea fi Acela de a prezenta noile tehnologii pe care Mercedes-Benz le pregătește pentru viitor.
                            Conceptul G-Code este echipat cu un motor cu supraalimentare ce funcționează cu hidrogen, in fata si cu un motor electric ce conduce axa spate.

                            Bateriile pot fi încărcate prin următoarele feluri:
                            - De la o prize convențională
                            - De la o vopsea “multi-voltaic” ce transforma tot exteriorul intr-un panou solar ce convertește lumina solara in electricitate
                            - Aceasta vopsea presupune “culegerea” de energie electrostatica atunci când vântul atinge suprafața mașinii
                            - Un sistem de suspensie care colectează energia atunci când se mișcă amortizoarele
                            - Un sistem de frânare regenerativa mai eficient

                            Ușile au o deschidere de tip “coach-style” iar odată intrat se poate observa design-ul simplu împreună cu un aranjament de locuri 2 + 2. Informația este redata de un monitor central montat pe bord iar gurile de aerisire pompează oxigen in cabina in urma sintezei hidrogenului. Ca o atingere speciala, conceptual este echipat cu doua scootere electrice montate in spate. Acestea se pot încarcă de la sistemele avansate de recuperare a energiei

                            Mai multe detalii vor fi prezentate atunci când G-Code isi va face apariția la Los Angeles Auto Show.

                            Mercedes mai pregătește încă un concept la fel de fascinant ca si acesta.

                            Sursa: http://www.fanmercedesbenz.com/2015-...-code-concept/
                            Attached Files
                            http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                            Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                            Comment


                            • #74
                              2021 Mercedes-Benz U class concept

                              Scott Wu Kaiser, un student in anul 6 La Colegiu din California de arta si design, a venit cu ideea acestui Mercedes-Benz clasa "U". Litera U este preluata din germanul “üppig” care inseamna somptuos, extravagant, luxos.

                              Motivul principal pentru aceasta noua clasa ar putea fi positia noului S class pe piata. Deasupra clasei de lux Bmw si Audi dar in spatele clasei ultra-luxoase Bentley si Rolls Royce.

                              In loc sa continue cu Maybach, pe care au incercat sa il faca un brand in sine si nu prea au reusit, Mercedes-Benz ar putea sa lanseze o noua clasa cu logo-ul Mercedes-Benz pentru acea piata ultra-luxoasa.

                              Aceasta noua clasa va trebui sa ofere mai mult decat actualul S class ceea ce reprezinta intradevar o sarcina foarte dificila.

                              Intre timp Mercedes a scos varianta Mercedes-Maybach S600 deci inca nu cred ca va fi vorba de o noua clasa.

                              Sursa: http://www.fanmercedesbenz.com/2021-...class-concept/
                              Attached Files
                              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                              Comment


                              • #75
                                The green monster is here: Mercedes-Benz G500 4x4 square

                                Mercedes-Benz G500 4x4²: Only a G-Class can be better than a G-Class. This is the credo followed by the developers of Mercedes-Benz and they present the new-...


                                Mercedes-Benz G 500 4x4² Review including road test, off road, sound and onboard video footage! Join GTspirit at the exclusive preview of the G500 4x4² in An...
                                Last edited by PaRaDoX; 02-25-2015, 21:58 PM.
                                http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                                Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF