Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes vechi vs masina noua

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by mariussica View Post
    Desi am zis ca as vrea benzinar,acum am primit o oferta de la un tip.Are un w210 ,220 diesel an 2002 si ....

    PS. Si eu am de vinzare ; W140, Astra, Omega, etc.
    Last edited by orca; 12-09-2007, 14:05 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #77
      Cam tirziu revin dar orca zicea bine-exista complexul cam peste tot in lume ptr MB,nascut din faptul ca odata demult MB era apanajul celor bogati,cu un statut social aparte....dar nu mai exista asa ceva,intretinerea la MB costa la fel ca la alte marci,uneori mai ieftina chiar.......in definitiv cumpara ce vrei tinere,nu e frumos ce e frumos,e frumos ce-ti place...PS-felicitari ptr decizie..si bafta in cautarea de w124....

      Comment


      • #78
        Originally posted by 300zxtt View Post
        ai grija...f multe e200 e220 diesel au fost taxi in germania.....se revopsesc frumos..te duci cu 50e la un meserias si iti da km inapoi si la vanzare

        sfatul meu....ramai pe benzina ca e mult mai ieftina
        Eu am avut destule de vinzare care au fost Taxi si nu a fost nevoie de revopsire deoarece in tari ca Belgia, Austria, etc. taxi-urile pot avea orce culuare, chiar si cele din Germania pot avea orice culoare ascunsa sub folia crem, folie pe care o da jos neamtu inainte de-a o vinde. Cu 5 euro cumperi oficial carte service noua (in alb), dupa care e simplu de completat cu tot ce trebe ca Rumanu sa fie fericit. , Un W210_E200CDI sau E220CDI din 2002, stare buna, sa nu fi fost taxi sau nu masina de firma, pina in 200.000km, vopsea originala, inmatriculat in RO, pretul incepe de la 14.000 euro.
        Afara costa de la 10.000 euro + Drum 500 euro + Taxa 2.800 euro + RAR & inmatriculare 200 euro + 500 cistig samsar = 14.000 euro. (de la 14.000)
        Sub acest pret ; masini fost lovite, taxi, masini de firma, defecte ascunse, etc.
        Mariusica de 9500 euro o sa-ti iei una ca si fosta cobra.
        Uitate si tu pe www.mobile.de la pretul mediu pt. W210 E200CDI sau E220CDI
        Last edited by orca; 12-09-2007, 19:04 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #79
          Originally posted by orca View Post
          Mariusica de 9500 euro o sa-ti iei una ca si fosta cobra.
          )))) Am ras.

          Btw, samsaru' ia mai mult de 500 e la o masina. E plina tzara de gashte.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #80
            nu inteleg de ce fugiti asa tare de taxiuri.. dar asta depinde de fiecare.

            si orca are dreptate, un w210 cu ceva optiuni si cu ceva sanse ca km sa fie reali se invarte in jurul sumei de 10 000 de euro in germania

            Comment


            • #81
              Originally posted by Danny_bb View Post
              nu inteleg de ce fugiti asa tare de taxiuri.. dar asta depinde de fiecare.

              si orca are dreptate, un w210 cu ceva optiuni si cu ceva sanse ca km sa fie reali se invarte in jurul sumei de 10 000 de euro in germania
              eu de la mai multi mecanici cu experienta stiu ca la mercedes loturile pt taxi erau mult mai bine concepute sa reziste la uzura ce o sa o aibe in timp si de fel e si de recomandat un fost taxi ca e mult mai bine intretinut decat una de la o persoana fizica

              Comment


              • #82
                ideea e ca afara ex-taxi costa putin,ca nu le vrea nimeni,deci cistiga mai mult samsarul ce o vinde in RO de buna...

                Comment


                • #83
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  ideea e ca afara ex-taxi costa putin,ca nu le vrea nimeni,deci cistiga mai mult samsarul ce o vinde in RO de buna...
                  Nu cred ca cistiga mai mult, mai bine zis ex-taxi e singurul la care se mai poate cistiga, deoarece un W210 E200/220CDI din 2002, gata inmatriculat in RO, se poate vinde in RO in medie cu 11.500 euro, chiar si la acest pret te asigur ca se vind destul de greu, nu-i invidiati pe samsari ca nu cistiga mai mult de 10% din investitie dupa luni de zile (piata auto e blocata cu zvonl scot taxa), cu multa munca si destul risc (accident, grindina, furt, distrugere/razbunari,etc), dupa cum am mai spus, roman-ul vrea "si tinara, si frumoasa, si devreme acasa".
                  Dupa cum deja am mentionat, ce se vinde aici greu cu 11.500 euro gata inmatriculat, afara e, de la 10.000 euro, iata astazi cel mai iftin non-ex-taxi este 9.450 euro, W210_E200CDI Classic, Feb.2002, 192.000 km, Automatik, AC (clima normala), fara extra-uri... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...AGE_UNREPAIRED

                  Eu si probabil 20% din cumparatorii unui Mercedes ex-taxi sintem de acord ca un ex-taxi din Germania are un raport pret calitate foarte bun, dar si noi acesti 20% care stim acest lucru ne ferim sa-l cumpere deoarece intr-o buna zi dorim sa-l revindem si din potentialii clienti 80% refuza ex-taxi + cei 20% care-l refuzam din cauza celor 80%

                  Un taxi din Germania are foarte multe piese noi pe el, legislatia Germana e foarte severa, taxiurile fac verificari la fiecare 6 luni, obligatoriu la singe la reprezentante care au interesul sa schimbe demulte ori si ce nu este necesar, sint masini foarte bine intretinute, pe linga unele piese care sint mai speciale cu fiabilitate pt. taxi (alternator, demaror, etc.)
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by orca View Post
                    Un W210_E200CDI sau E220CDI din 2002, stare buna, sa nu fi fost taxi sau nu masina de firma, pina in 200.000km, vopsea originala, inmatriculat in RO, pretul incepe de la 14.000 euro.
                    Afara costa de la 10.000 euro + Drum 500 euro + Taxa 2.800 euro + RAR & inmatriculare 200 euro + 500 cistig samsar = 14.000 euro. (de la 14.000)
                    Sub acest pret ; masini fost lovite, taxi, masini de firma, defecte ascunse, etc.
                    Mariusica de 9500 euro o sa-ti iei una ca si fosta cobra.
                    Eu ma refeream la un mercedes autohton,nu adus din Germania.Proprietarul este om de afaceri,si probabil nu are rabdare sa-l vanda ,a cumparat masina din tara in 2002.

                    Comment


                    • #85
                      M-as duce chiar eu in Germania sa aduc un okios.Am vazut ca unul din 1999 care e cam cea mai veche varianta in care are euro 4 pe benzina,costa cam 8000 de euro.Sa zicem ca-l negociez la 7500 deci cu tot cu adus ma va face 8000.Il inmatriculez cu 1000 ca este euro 4 si am masina beton cu 9000,este?

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by mariussica View Post
                        M-as duce chiar eu in Germania sa aduc un okios.Am vazut ca unul din 1999 care e cam cea mai veche varianta in care are euro 4 pe benzina,costa cam 8000 de euro.Sa zicem ca-l negociez la 7500 deci cu tot cu adus ma va face 8000.Il inmatriculez cu 1000 ca este euro 4 si am masina beton cu 9000,este?
                        W210 benzinar motor mic in 4 cilindri cu euro4, exista abia din anul 2000, iar acesta este :
                        E200 Kompressor de 120kW_163cp, (parca fugeai de multa electronica, intretinere scumpa)
                        Astazi pe mobile.de vei gasi aceasta masina de la 8.999 euro in sus, deoarece ;
                        prima ceea cu 6.900e daca la "Fahrzeugbeschreibung" (descriereamasinii) vei apasa pe "Mehr" (mai multe), scrie ca instrumentele de bord sint nefunctionale + altele.
                        a doua ceea cu 8.000 are 330.000km si este in Slovenia.
                        abia de la a treia ceea cu 8.999euro incepe pretul la ce vrei tu cu euro4, pret la care este doar una dupa care majoritatea incep de la 9.900euro.

                        Suchergebnisse: Pkw bei mobile.de

                        1.000 taxa + 200 RAR & inmatriculare + drumul dus-intors, fara surprize de genul; cind ajungi acolo sa-ti spuna ca un o mai are chiar pe aia ca sa vindut, si-ti ofera una cu 1.500e mai scumpa, pe care ei stiu ca o vei cumpara ca sa nu te-ntorci cu mina goala. Pretul unei masini afara nu este intotdeauna pretul celei mai ieftine de pe net (8.999e), ci o medie a celor mai ieftine (9.950e in cazul asta). Cunosc multi care sau dus la neamuri sau prieti acolo (la fel de priceputi ca si ei) si la final au ajuns cu masina mai scumpa decit ceea mai frumoasa si mai scumpa masina pe care ar fi gasito de cumparat in RO.
                        Last edited by orca; 12-09-2007, 23:22 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #87
                          Nu!Am dat cautare asa:E 200,euro 4,benzina,an 1999-1999.si mi-a gasit 12 modele.
                          Al doilea model e asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
                          Al treilea model este asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
                          Al patrulea model costa 8200 si este visiniu si e superb.

                          Dupa cum vezi nu e vb de nici un kompressor si sunt euro 4 toate si functionale si chiar in stare f buna si sunt 8000 de euro.
                          Last edited by mariussica; 12-10-2007, 00:17 AM.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by mariussica View Post
                            Nu!Am dat cautare asa:E 200,euro 4,benzina,an 1999-1999.si mi-a gasit 12 modele.
                            Al doilea model e asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
                            Al treilea model este asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
                            Al patrulea model costa 8200 si este visiniu si e superb.
                            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
                            Nu exista pe W210 E200 motor E4 cu 136cp, acest motor este E2 si E3.
                            Nemti considera norma de poluare D4 ca fiind euro4, dar de fapt D4 este o norma care impoziteaza in Germania acel automobil egal cu cel euro4.
                            Majoritatea romanilor fac aceasta confuzie D4 = E4, total gresit. Eu daca ti-am spus ca doar din anul 2000 pe W210 exista motor benzinar mic de 4 cilindrii cu E4, fii convins ca nu am nici un interes sa te mint, iar daca as fii facut-o se gaseau destui aici pe forum care sa-mi sara la beregata
                            Fara sa exajerez, dar nu bag mina in foc nici macar pentru W210_E200 Kompressor, 163cp, ca toate ies E4, exemplu ; exista situatii cind aceasi masina, acelasi motor, dar cu cutie de viteze automata, sa iasa E3. Pentru siguranta se procedeaza in felul urmator : dupa ce ai gasit afara masina, iei datele masinii Tip caroserie, motor, cutie, le transmiti aici in RO la un prieten care da fuga la RAR si intreaba oficial ce E este masina, altfel poti avea surpriza.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #89
                              Ma intreb daca EXISTA vreun w210,pe care sa-l caut in Germania si care sa aiba urmatoarele caracteristici:
                              -Sa fie unul cu un motor si configuratie pe care tu mi l-ai recomanda sa-l cumpar(deci o masina nu f complicata,in genul celor recomandate de tine mai sus si cu motor mai mic si benzinar),dar in acelasi timp sa fie macar euro 3 pt a-l putea inmatricula decent.
                              Sa inteleg ca toti okiosii pe care i-ai recomandat cateva posturi mai sus trebuiesc cautati doar in Ro. deoarace astfel de masini fiind prea "primitive" nu au macar euro 3,sau este macar vreun model mai aparte care sa aiba ambele calitati?
                              Eu as opta mai mult pt o masina din Nemtzia,am motivele mele pt care as prefera una adusa de acolo decat acelasi model din Romania,chiar daca dau ceva bani in plus.

                              Originally posted by orca View Post
                              Este un pas inainte daca te-ai hotarit la un model. Acu sa-ti dau mai detailat citeva motorizari pe benzina mai mici ce au fost puse pe W210 (E-klasse) :
                              E 200, 1.998 cm³, 4 cilindri in L, 100 kW/136 PS, an.1995-2000, Eu recomand acest motor, este identic cu cel montat pe W124 incepind din anul 1993, este mai comun si mai pamintean la intretinere.
                              Au fost facute w210 cu motor E 200, 1.998 cm³, 4 cilindri in L, 100 kW/136 HP,timp de 5 ani.Bun.Toate au acelasi euro?Sunt masini identice,exista diferente minore sau mari intre una din 96 si una din 99-2000 de ex?
                              Last edited by Danny_bb; 12-10-2007, 09:44 AM.

                              Comment


                              • #90
                                se pare ca w210 2.0 aspirat se facu doar citiva ani,apoi doar la cerere.L-au inlucuit cu 2.0 kompressor,cu relativ acelasi consum dar mai multi cai...Aspiratul are motorul ce am pe coupe,dar cu alta injectie si la unele modele cu admisia din plastic in loc de aliaj.Personal nu imi place kompressor ca necesita o instalatie gpl ce costa mult.....mai echilibrat e motorul 240-v6,pus si pe w202....

                                cauta prin tara unul benzina si ii administrezi gpl...nu te complica inutil...
                                Last edited by Danny_bb; 12-10-2007, 21:49 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF