Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes vechi vs masina noua

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In mare, depinde cit de tare beleshti ochii la ce cumperi si cit de tare e ala care tzi-o pune la punct. Nu sint dacii. Aia e un lucru cert. Se mai rup, ca sint vechi. Asta e. Sint foarte multzi care le folosesc ca mashini de zi cu zi, in ciuda virstei. Ma numar printre ei. Si sint criminal de mashini. Ca le fac pe ale altora, iar ale mele beneficiaza de cel mai execrabil tratament. Eu voi avea mashina cind ma voi lasa de meserie. Dar nu vad eu alta mashina la care sa itzi crape pompa de apa, la propriu, in mijlocul cimpului, dupa saptamini de zgomote si horcaieli de moarte, si dupa o interventzie minora, atentzie, fara sa am alta la schimb la dispozitzie, sa plec mai departe si sa-mi vad de treaba. Asfalttango poate confirma, ca eram in drum spre Constantza. Imi e bizar sa povestesc ce inventzie am facut, ca va zice lumea ca nu sint zdravan la cap. E suficient sa shtiu eu treaba asta, nu vreau sa imi mai zica si altzii...
    Un lucru e clar. Cind ai broasca, te duci la mecanicu de broasca. Cind ai trabant, la fel. Nu la ala de broasca, sa nu fiu intzeles greshit... Cunosc si eu suficientzi care au batut shaptej de mii de servisuri pina au ajuns la mine. Nu sint nici eu omul ideal, n-am timp nici pentru mine, umblu cu gaura in vena ca sa imi fac treaba, ceea ce nu ishi face efectul citeodata, dar asta e, insa oamenii s-au invatzat si au rabdare. De ce ? Ca iese treaba buna. Si mai sint citziva ca mine. Dar nu-i gaseshti la ziar, la anuntz, sau pe stilpi, la mica publicitate...
    Imi pare rau daca te-ai intzepat la maniera asta cu Cobra aia. Dar banuiesc ca itzi e clar ca nu era de vina nici mashina, nici aia de shi-au bagat copitele prin ea. Cine nu se pricepe, cheama pe unu care se... Si apeleaza pentru reparatzii la persoane competente. Si se documenteaza, ca sa faca treaba asta. Exista un singur vinovat pentru patzania ta, si sper ca shtii cine e ala...
    Daca vrei 124 ratat, da un buzz pe mess sau lasa un mesaj privat. Imi fac timp sa ma uit la el. Nu te costa nimic. Su nu itzi fur pontul. Am prea multe mashini la usha... Si shtiu suficiente care se vind. Asha ar fi cel mai normal. Si eu, unde nu ma pricep, cer ajutor. Daca procedai asha de la inceput, scapai de chin. Dar ma rog...

    Comment


    • #17
      Va multumesc tuturor pt raspunsuri...acum,tre sa vad spre ce as putea sa-mi indrept atentia,vreau neaparat o masina pe benzina pt ca m-am saturat de trepidatiile vechiului cobran,si trebuie sa aleg ceva intre 124,126 si okios(w210).Am inteles ca okiosii pe diesel au probleme la pompa de injectie si piesele f scumpe,trebuie sa ma interesez daca si aia pe benzina au probleme.In general o masina cu cat mai putine electronice ar fi de preferat.Deci,ce-mi recomandati intre un 124,un 126 si un 210,toate benzina,tinand cont ca pe mine ma intereseaza in primul rand comfortul si fiabilitatea?
      Last edited by mariussica; 12-06-2007, 18:30 PM.

      Comment


      • #18
        Mai Marius, eu am un w124 300TD de care sunt super multumit: dotari suficiente pt 1988 ( piele, A.C., pilot automat, geamuri el. etc.) toate functionale, motor puternic si fara probleme la cei 480.000 km., confort de nota 10 cum n-o sa gasesti la multe masini "de azi". Si sunt al 5-lea proprietar in RO, dar masina a fost ingrijita ca lumea. Nici macar consumul marisor (14urban ) nu ma deranjeaza! Iti recomand si eu modelul asta, ca si multi altii de aici, dar ai grija ce iei!!! Bafta!
        1988 300TD

        Comment


        • #19
          Ar fi o idee dar nu prea as vrea diesel ca a tremura la relanti cand stau la semafor..in rest stiu ca nu e mare diferenta fata de benzina,decat consumul care e mai mic,as prefera totusi un 124 mai recent,eventual modelul ala cu grilaj finutz 94-95.

          Comment


          • #20
            Cu tremuratul nu ai dreptate! 300-ele meu nu tremura deloc! Daca pui un pahar cu apa pe MOTOR zici ca-i iaz! O fi reglat bine ? Cat despre an, asta e altceva. E optiunea ta!
            1988 300TD

            Comment


            • #21
              Salut,
              Eu am o masina veche (20 de ani), un MB 190, benzina + gpl si pot spune ca am investit pana acum peste 5500 de eroi in ea, dar nu m-a lasat in drum niciodata, pentru ca am vazut ce bube are si le-am remediat inainte sa cada. EX: motorul consuma 1l ulei la 500 km, pt ca semeringurile la supape erau puse aiurea, de aici am facut tot motorul si distributia, apoi: bateau cateva bucsi pe spate si am schimbat toata articulatia spate si fata. Un disc de frana era ovalizat, si le-am schimbata si pe fata (cu tot cu fuzete), iar pe spate erau ruginite (le-am curatat), tampoane la motor, cutia avea joc (am pus in 5 trepte), grupul l-am schimbat si pe ala si multe multe multe altele, dar toate le-am schimbat inainte sa cada. Iar acum nu mai am ce sa-i fac, doar mofturi sa le zic asa. Iar despre masinile noi, ai grija catre ce te orientezi, pentru ca acum majoritatea sunt facute din fibra si din plastic si un alt ex: acum 2 zile pe o strada in Brancoveanu, la 60 km/h am dat intr-o groapa mare si nu am patit nimic, iar un nene cu o Laguna II, in spatele meu si-a rupt bascula in acea groapa. Deci a mea din '87 nu a avut nimic, iar a lui din 2004 s-a stricat. Trage concluzia!!!!!!!!!

              Comment


              • #22
                @mariussica
                eu am un 126 din 1988, cand l-am luat avea radiatorul de clima fisurat (e primul care o ia in freza la impact). am pus unu nou + o conducta + freon si mere.

                in general, la ce am reparat nu am mai umblat a doua oara (in afara de ulei+filtre). nu merg incet, dau in ea, imi place, rezista !

                nu au fost probleme ascunse, cand al luat-o stiam de radiatoare si alte mici chestii gen gume noi. foarte posibil ca tu sa fi avut ghinion cu masina ta. sorry

                CAT despre masina noua nu cred ca ar rezista mult la cum merg eu (pentru ca la 6000-8000Eur sunt ascutitori nu masini) ... deci singura pierdere financiara este impozitul !!!

                PS. si am ars cateva garnituri de chiulasa + 2 seturi motor de cand ma stiu ... am pastrat ca amintire un piston de Espero cu care mergeam cu 200 ...

                Comment


                • #23
                  @paunionutz Tu esti intradevar pasionat de aceasta marca daca ai dat de buna voie atatia bani sa iti repari un 190 din 87,care este totusi o masina micutza.Meriti toata aprecierea pt devotament,eu unul nu am vrut niciodata sa bag atatia bani in ea dar i-am bagat pt ca s-au adunat putin cate putin,din 2 in 2 saptamani eram pus in situatia de a mai da 5-10 milioane sao repar sau sa o las asa si sa o arunc..si putea sa reunt la ditamai masina?Trebuia doar sa dau banu si o faceam..dar peste alte 2 saptamani iar..si iar.
                  @Dumi
                  Masina ta este deja o masina de lux,si este pe fata ca este costisitoare,ai putea lejer sa-ti iei masina noua numai din cat dai pe impozit+asigurare+bani de combustibil intr-o luna de zile,dar sunt convins ca nu te-ar coafa,masina ta este o bijuterie,o masina de lux si face toti banii,dar un cobran diesel NU!(parerea mea).Sa nu mai zic ca la un drum lung cand treceam de 90 la ora ma dardaia de nu ma vedeam si cand ajungeam acasa ramaneam cu acele vibratii pt cateva ore de parca se infiripasera in mine.Sa mai adaug si lipsa de aerodinamica fapt care facea ca la viteze de peste 80-90 la ora sa se auda vantul in geamuri de parca incepea vijelia si nu te mai puteai auzi om cu om in masina.Cam asta a fost "masina visurilor mele".Cand am sarit in opelul astra 1,4 benzina al sorei mele am zis ca am prins pe D-zeu de un picior.

                  Totusi,eu cred ca cele mai de evitat masini de cumparat sunt alea de generatie mai noua dar cu ceva ani vechime,de ex o masina de fabricatie 98-2001,plina de electronice pe ea,cred eu ca are sanse mari sa faca numai probleme.Daca e sa imi cumpar fie iau un 124 sau 126 pana in 95 fie una noua sau cel putin din 2006(de care trebuie apoi sa sccap neaparat dupa cativa ani ca e jale,masinile noi nu rezista mai mult de 6-7 ani)
                  Last edited by Danny_bb; 12-06-2007, 20:29 PM.

                  Comment


                  • #24
                    parerea mea e ca faci o confuzie.
                    banii care se duc pe impozite nu se compara cu placerea de a conduce o masina si un motor capabil. tu ai avut ghinion. cu masina, cu mecanicii incompetenti.
                    Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

                    Comment


                    • #25
                      Mariussica... sa lamurim cateva aspecte:
                      1. masina mea nu este de lux, dar arata bine si ma simt bine in ea.
                      2. motor 1997 cc = asigurare 440 ron/an
                      3. am pus GPL pe ea - 100 ron = 450 km (oras + afara la 140-150km/h)
                      4. Eu cand am cumparat masina era o troaca
                      5. Cand am coborat din a mea si m-am urcat in Logan nou full (3300 km), am crezut ca merg cu caruta (masina de aproximativ 10000 euro)
                      6. Am condus opel astra 1,8 sau 1,9 d nu stiu sigur motorizarea (dar era maricel motorul) full options (an 2004), care nu m-a incantat deloc (comparativ cu 190-ul meu) si anume: servo directiie mai grea, stabilitate mai mica, mai puturoasa, interior nefinisat si plastice care zdranganeau si vibrau in interior si prin bord, rotile vireaza f putin (fata de mercedes) si vreau sa mentionez ca masina nu a fost hamalita si s-a mers frumos cu ea.
                      Sincer am avut ocazia sa dau Mercedesul meu pe un Logan din 2005, schimb pe schimb si am refuzat. De ce? ca al meu are 20 de ani, iar Loganul 2 anisori.
                      Dar cu a mea care ma costa pana acum cat un Logan full options nou, ingrop 3 Loganuri.
                      Dar parerea mea e ca nu se merita sa-ti cumperi masina noua. Poti cumpara o masina sh (dar masina nu troaca), mai bagi ceva bani in ea si o faci din bara in bara si ai rezolvat-o.
                      Si am uitat sa mentionez ca impozit nu platesc la ea, deoarece nu este inscrisa la Circa Financiara si doar la Politie si uite asa am mai scutit niste banuti

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by mariussica View Post
                        Vreau sa ridic o problema legata de ce este mai avantajos dpdv financiar:sa cumperi o masina noua in rate sau sa cumperi un mercedes vechi(de ex un 124) cu banii jos echivalentul avansului la masina noua?
                        Am vandut vechea mea cobra.Sa zic despre ea ca a fost un calvar este putin.Cred ca as putea scrie o carte despre cate am patit cu ea,de fapt,cred ca intr-o zi cand voi fi mai in forma o sa incerc sa scriu macar o parte din cate am patimit cu masina asta in doar cele 6 luni cat am fost proprietarul ei.Eu cred ca o masina mai veche de 10-12 ani,pur si simplu mananca cel putin la fel de multi bani cat ratele la o masina noua.Nu au existat 2 saptamani fara sa nu se mai strice ceva la ea,mai treceau 2 saptamani,se ducea alternatorul,il reparam,peste inca ceva timp pompa de vacuum,o reparam si pe asta,urma electromotorul,apoi bendixul,apoi ambreiajul,pompa de injectie,etc etc.Aveam senzatia ca am un batran de 90 de ani caruia ii trebuiesc transplantate toate organele de la un om tanar altfel moare.
                        In cele 6 luni cat am avut masina am cheltuit clar mai mult decat as fi dat pe rate la o masina decenta cum ar fi opel astra sau ford focus.La o altfel de masina o rata ar fi cam de 10-11 milioane cu tot cu casco,eu va spun cu mana pe inima ca am cheluit in medie pe reparatii mai mult decat atat in fiecare luna.Acum vreau sa imi iau o masina noua dar un prieten mi-a sugerat ca pot totusi gasi un 124 in stare buna care sa nu se strice chiar asa de des.marea mea problema a fost ca eu nu am avut niciodata o masina si cand am dat search pe google despre mercedes cobra am gasit o blestemata de pagina in care erau elogii peste elogii la adresa acestui model de masina.Hai sa spunem lucrurilor pe nume:nu este deloc asa!a fost o masina buna la timpul ei,dar dupa aproape 30 de ani toate piesele sunt la limita extrema a uzurii si sansele sa pice sunt maxime.Uitati aici si pagina blestema care am citit-o(mai bine faceam altceva decat sa fi citit asta-ar fi indecent sa scriu aici ce ar fi fost mai bine sa fi facut in loc sa citesc pagina respectiva) http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=70049
                        Vreau sa stiu un singur lucru:am fost ghinionist,am nimerit eu cea mai proasta cobra de pe pamant sau toate masinile vechi sunt asa?Voi cei care aveti 123-uri si 124-uri,cat de mult stati cu ele prin service-uri?Cati bani dati pe luna pe reparatii?Sunt toate masinile vechi astfel sau am fost eu ghinionist nimerind o masina cu probleme?Pt ca eu personal cam pe toti care ii stiu cu masini mai vechi isi petrec destul de multe zile in service..si atunci ma intreb:de ce fratilor preferati sa dati bani la mecanici in loc sa dati bani la rata pt o masina noua?
                        Frate masina ta era buna, cel putin la aspect arata ca noua in comparatie cu a mea, eu sunt ala de a venit s-o si am dat o tura cu ea (am lovit un semn de circulatie daca mai tii minte). Pur si simplu ai fost plin de ghinion si mecanici "dibaci", am dat si eu de d-astia am scris si pe forum, dar au fost chestii minore. Eu sunt fan cobra, chiar daca am avut 5000 de e pt. asta si puteam sa-mi iau ceva mai bun decat un mercedes din '77, am optat pt. acest model pt. ca e spatioasa, ieftina si imi place modelul de mor, ma simt bine in ea, nu as da-o pe un bmw seria 3 din 2000 ... sa zicem. Multi mi-au zis ca-s nebun. Si daca o sa fiu plin de bani tot o sa am o cobra in curte. Am avut una din '83, nu i-am facut nimic, decat spalat (sunt obsedat de curatenie), motorina de furat de soferi si tractoristi si atat. Asta pe care am luat-o pe bani de pomana, am bagat ceva in ea, mergea si asa (mai putin la faza cu franele), dar am vrut sa arate bine, si sa se miste mai bine. Am prieteni cu povesti extraordinare cu aceste masini, o sa cadem din ele si tot o sa mearga si sa mai ingroape vreo 3/4 generatii de dacie.
                        Apropo, pe cat ai dat-o pana la urma?
                        Last edited by Carmine; 12-06-2007, 22:35 PM.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          Maruse,fratioare,am citit cu rabdare toate posturile,si pe-ale tale si pe-ale celorlalti si la inceput am zis sa nu ma bag,ca te conving altii mai destepti ca mine,da' cand am citit-o p-aia cu vibratii la 90km/h,si cu aerodinamica,mi s-a ridicat tocanita in gat si nu pot sa te las asa...Crede-ma,si eu am cobra 240d,si am avut tot felul de masini,am fost si samsar si am mers cu o gramada de masini si n-o sa-ti spun ca e cea mai tare,dar pot sa-ti spun ca Mercedes e o firma de incredere,iar cobra e o masina care nu poate fi batuta la capitolul fiabilitate/costuri.Uita-te pe strada si numara cate masini de 20-25 de ani, in functiune mai sunt,in afara de rapciugile de dacii care umbla cu cuieru' de perfuzii dupa ele!Daca mizeriile astea de masini noi, cu aripi de plastic si articulatii de rupt coloana,poti macar sa le iei in calcul,inseamna ca esti ori prea tanar,ori prea naiv.Iti acord totusi circumstante atenuante fiindca am vazut ca tragi la w126 si w124.Daca nu mi-ar fi mila de tine,te-as indruma sa-ti iei un PVC d-asta nou,ca sa vezi macar cat te costa o revizie (una din alea multe obligatorii) unde iti schimba-trebe' nu trebe'-toate consumabilele si se vorbeste de la 10-12 bulioane in sus si ti se socoteste si verificarea nivelului in burcanu' cu detergent de parbriz.Chestiile astea putina lume le ia in seama...Toata lumea zice:imi iau masina noua, nu ma costa un ban,cel putin 2 ani...FALS!!!Eu stiu pe unu' care si-a luat un peugeot 307cc,care dupa mine e o minciuna de masina si statea sa se uite la fiecare 'zgarietura' facuta de vreo frunzulita bagaboanta si numara in sute de euro cu cat i-a scazut pretul la masina...

                          PS Iar eu tata,merg in mod curent cu 140km/h si sunt uimit de ce liniste e in carlinga si de ce sentiment de siguranta iti da.


                          Cu scuzele de rigoare daca m-am aprins nitel si te-am jignit cu ceva.
                          Last edited by bulgaru; 12-07-2007, 00:11 AM.

                          Comment


                          • #28
                            ok 2 idei am de debitat:

                            1. Bulgarule daca schimba consumabilele trebe-nutrebe la revizia obligatorie la o masina noua atunci proprietaru tre sa se simta fericit. Is cazuri in care iti schimba uleiu, filtru de ulei si mai ceva si gata..la revedere, nu tu placute de frana, nu tu toate alea care trebe.
                            Colegi mei din laborator si-au luat toti masini noi: Ford Fiesta, Citroen C4, Opel Astra.
                            Fiesta a fost lovita din spate de un logan, nu tare, i-a desprins spoileru spate. Loganu n-avea asigurare. Cost reparare: 3000 lei. Si culoarea noului spoiler nu prea pusca cu restul masinii. Costul l-am dat orientativ, ca l-a platit din buzunar vinovatul. Dar, asigurarea casco a crescut cu 60 de euro pe an pentru ca a fost masina lovita. A mers omu la revizia obligatorie de 15000, schimbat filtru aer / ulei, schimb ulei, diagnoza = 800 lei. (nota: cam cat impozitul pe un an la o cobra). Restu or zis ca mai merg. Meseriasii de la service-u autorizat (Casa Auto) au reusit sa-i rupa omului maneru de la siguranta de la capota => acu are o sarma in loc. Am mers azi cu masina, daca dai intr-o groapa, sau urci un trotuar troncane in ambele coltzuri spate.
                            C4: mai masina e faina, are doar cateva saptamani. super dotata, overkill la capitolul gadget-uri. Dar sa ma ia ala negru daca intra 3 persoane in spate sa mearga cateva sute de km fara sa-i doara spatele o sapt dupa aia. Consum afisat de comp de bord ~10%...ceea ce nu prea e departe de ale noastre.

                            2. Asta sper sa fie ultimul meu post pe thread-ul acesta. Nu dealtceva dar discutia noua vs veche e de cand lumea fiecare avand parti bune si parti rele. Ce pot sa zic e ca daca ar fi sa-i iau o masina prietenei mele nu as ezita sa ii iau o masina noua (ford focus sau mondeo - dar din ungaria ca aia de la casa auto is cam magari) maca pentru motivul ca sunt masini sigure (singura problema e ca si ea e mare fan cobra ).

                            Comment


                            • #29
                              dupa cum bine a spus si Bulgaru despre masinile noi, pot sa dau si eu un exemplu. Prietena mea are o Skoda Fabia, motor 1,2 3 cilindrii, cumparata de noua masina, in iunie 2006. Masina a costat o galagie de bani si consumul este de 6-7 in oras (cand merge ea), 8-10 (cand merg eu).
                              Casco (ca doar e masina noua)= 2800 lei /an
                              Tipic femeiesc, a lovito de cateva ori (usor) si de aici a rezultat o aripa putin infundata (cca 15 cm diametru) si spoilerul sarit din cleme. Costuri totale de reparatie 2400 lei (pe casco)
                              Alta data la viteza de 2 km/h, cand se mergea bara la bara, nu a apreciat distanta si cand s-a incadrat pe banda din stanga, a lovito in stopul unui camion. La camion s-a spart 10% din stop (doar partea de plastic din exterior), la Fabia = aripa indoita, far zgariat, bara indoita si rupta, capota zgariata si putin infundata, deci super masina de 12000 de euroi, iar revizia la 10000 km 800 de lei, sa nu mai mentionez ca are un "scut" din plastic prins in nituri tot de plastic (bine acum sunt chiplinguri prinse de mine va il taram pe jos). Iar la Mercedesul meu din 87, dupa un accident cu un Cielo, eu m-am ales cu un semnal spart (doar geamul) si aripa zgariata 1cm patrat (fara exagerari) si coltul la bara zgariat, iar Cielo = aripa spate lipita de roata, usa taiata, stalp indoit, usa fata indoita, aripa fata indoita pana la jumate si toate acestea s-au intamplat la plecarea dupa loc (bine eu m-am ales si cu permisul luat 2 luni pt neacordare de prioritate care a fost cea mai mare paguba).
                              Deci din cele spuse pe aici trage concluzii MASINA NOUA VS MASINA VECHE
                              BANI INVESTIT IN MASINI:
                              Mercedes 190 (fara a se pune reparatia capitala si accesorii) ulei, filtre, 1 semnal, 1 tampon motor, 1 rulment presiune = max 500 lei/an + 79 euro/luna rata la banca (pentru 2 ani)
                              Fabia = casco si revizie= 3600 lei /an + 600 lei/luna rata la banca (pentru 5 ani)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by B.A. View Post
                                (singura problema e ca si ea e mare fan cobra ).
                                Nevasta-mea nu agreeaza designul cobrei (zice ca e demodat - like i realy care!) dar recunoaste ca nu prea gasesti comparatie la capitolul confort.
                                Probabil ca asta e genul de discutie interminabila si probabil ca eu o sa ma aflu iremediabil in tabara 'vechi',poate si pt ca am imbatranit,dar vreau sa mai spun inca o data:COBRA E CEA MAI TARE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF