Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Switch Kick-down / overdrive

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kriket View Post
    Deci cred ca peste 2 lunii vin cu w124 la constanta ... da-mi nr tau de telefon ca iti dau un semnal sa te duc la o tura si sa im spui daca iti place pane.
    Sau numai dieselul de la BMW ajunge la turele alea!!
    Ai ajuns in constanta? Sunt si eu curios sa merg cu un diesel si sa simt puterea bruta a 5500rot/min.

    Comment


    • #17
      Salut!
      La masina din semnatura ma descoperit dupa 2 ani (dupa ce am citit aici) buton de kickdown chiar daca e manuala jur!
      o ia razna motorul de'a dreptul cand il apas! mi se pare nesanatos pentru motor butonul ala mai ales in treapta 1-2..
      2007 MB W211-220cdi

      Comment


      • #18
        Inseamna ca ai avut automata pe ea si a schimbat-o cel dinaintea ta cu manuala,altfel nici sa nu te gandesti la asa ceva,asta in cel mai rau caz si si asa in cazul asta cel care a efectuat operatia asta e meserias daca mai functioneaza kickdown-ul(teoretic nu si practic)

        Comment


        • #19
          O ia razna? In ce sens? Rade isteric sau se enerveaza la culme? Cred ca impresia ta e data doar de faptul ca pedala este apasata pana la podea. Ai pilot automat si speed limiter? Ei bine, butonu de sub pedala anuleaza limitarea de viteza si pilotul automat. Atata tot.

          Ma indoiesc ca exista in lumea asta un posesor de W211 sanatos la cap care sa fi schimbat automata cu manuala. Pe langa implicatiile tehnice inimaginabile, pe langa implicatiile financiare enorme, e mult mai simplu sa consideri ca sunt construite asa de la inceput si butonului respectiv i se asigneaza diverse functii, dupa cum rezulta din ce s-a scris pe topicul asta.
          Last edited by pianosso; 12-06-2009, 23:56 PM.
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #20
            NU exista kick-down la cutii manuale.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              Poi nu exista kick-down la propriu- in sensul ca nu imi retrogradeaza
              ..eu totusi insist ca se supra alimenteaza cumva cand face clac butonul acela
              Este manuala din fabrica am luat-o la 0 km.
              am pilot automat si speed limiter dar se decupleaza automat daca acelerez sau franez,nu trebuie sa ajung la butonul ala!
              O ia razna in sensul ca se tureaza urat..o simt altfel decat la o simpla apasare brusca a acceleratiei..
              In fine,daca doar mi se pare as vrea sa stiu macar ce cauta butonul ala functional acolo.
              este butonul de kickdown..nu am pretentia sa cred ca functioneaza aidoma! am impresia ca supraalimenteaza,dezlantuie turbina ceva ..
              Masina este in cta o pot prezenta oricarui curios
              Last edited by b61sop; 12-08-2009, 20:08 PM.
              2007 MB W211-220cdi

              Comment


              • #22
                Originally posted by pianosso View Post
                O ia razna? In ce sens? Rade isteric sau se enerveaza la culme?.
                Iti multumesc ca mi-ai descretit putin fruntea. ) ) ) Ai fost tare ...





                Originally posted by b61sop View Post
                Poi nu exista kick-down la propriu- in sensul ca nu imi retrogradeaza
                ..eu totusi insist ca se supra alimenteaza cumva cand face clac butonul acela
                Este manuala din fabrica am luat-o la 0 km.
                am pilot automat si speed limiter dar se decupleaza automat daca acelerez sau franez,nu trebuie sa ajung la butonul ala!
                O ia razna in sensul ca se tureaza urat..o simt altfel decat la o simpla apasare brusca a acceleratiei..
                In fine,daca doar mi se pare as vrea sa stiu macar ce cauta butonul ala functional acolo.
                este butonul de kickdown..nu am pretentia sa cred ca functioneaza aidoma! am impresia ca supraalimenteaza,dezlantuie turbina ceva ..
                Masina este in cta o pot prezenta oricarui curios
                Ai dreptate. Exista la modelele mai noi clapeta respectiva care da un boost la turbina pt un interval scurt de timp necesar pt depasiri la limita. Asta e valabil pt motorizari mici. Posibil sa ma insel, pt ca au venit si cu clapeta electronica ( adica fara cablu de acceleratie) ,dar banuiesc ca asta e rolul butonului respectiv.

                Comment


                • #23
                  Asta ar trebui sa fie atunci!
                  Multumesc
                  2007 MB W211-220cdi

                  Comment


                  • #24
                    La masina mea, daca sunt pe pilot automat si accelerez, nu se decupleaza. Se decupleaza doar daca franez sau apas ambreiajul pentru mai mult de 5 secunde.

                    La speed limiter, daca accelerez pana apas pe butonul de sub pedala, dispare limitarea. Nu vad de ce as apasa pedala pana la fund in treapta 1, nu m-am intalnit cu situatia asta in trafic. Eu o limitez de obicei in oras la 60 km/h asa ca e cam aiurea sa apas butonu ala ca se depasesc limitarea de 60 in treapta a 2-a.

                    Eu am benzina deci nu am turbina care sa turbeze (sau sa o ia razna).
                    Unless I'm very much mistaken...

                    Comment


                    • #25
                      Poi am apasat in treapta 1 pentru prima oara dupa ce am descoperit butonul,tocmai pentru a vedea daca simt vreo diferenta,nu stiu daca exista situatii reale in trafic afara de liniute,drifturi si alte minuni

                      pilotul automat la modelul asta nu se decupleaza practic decat din buton.. dar daca aceelerezi,accelereaza urmand sa revina cu de la sine putere catre valoarea setata anterior,daca lasi pedala libera. La fel in cazul franarii usoare.
                      Speed limiterul il am la 180 setat ptr autostrada, ca sa nu-mi pierd permisul in caz de iau vreun radar dar nu dispare limitarea decat setat din bord,n-am incercat cu butonul.
                      Ma rog! suntem un pic offtopic ,ma bucur ca m-am lamurit in privinta butonului si va multumesc inca odata!
                      Last edited by b61sop; 12-08-2009, 22:35 PM.
                      2007 MB W211-220cdi

                      Comment


                      • #26
                        In legatura cu kick-down-ul la manuala ,nu e ca si la automata ,acolo actionezi butonul si schimba una sau doua trepte inferior . In schimb la manual ,daca actionezi butonul de sub pedala ,motorul primeste mai mult combustibil ,nu are legatura ce dezactivarea speed limiterului ,credeti-ma ,am un clk 2004 270 cdi si cand o talpesc pana in capat ,merge si se simte nu e doar impresia . Cine nu crede ca exista kick-down la manual sa imi scrie si am sa ii pun poza cu butonul si ii explic cum se da kick-down la manual ,unde schimbi tu nu cutia ,teoretic e cam acelasi lucru.
                        kadar

                        Comment


                        • #27
                          Eu daca ma duc cu 100 si apas kickdownul,imi schimba in a 3ยช si isi ia zborul.Te baga in scaun de te ia dra--.In romania apasam kickdownul in depasire si intro secunda il aveam in oglinda pe care il depaseam.

                          Comment


                          • #28
                            Masina retrogradeaza o treapta daca se apasa pedala de acceleratie pana la atingerea butonului de kick-down si retrogradeaza pana in minima posibila in momentul apasarii kick-downului.

                            Comment


                            • #29
                              300xxtt a scris:
                              "Tu stii ce vorbesti sau acum tastezi ca nu ai ce face?
                              Arata-mi si mie un diesel sa ajunga la turatia asta si eu il mananc...."

                              Cu al meu cand isi nervos ajung la 5500 de trure lejer, in treapta a 3-a.
                              Am un w202 cu motor de 2,2 diesel din 95.
                              Toate cele bune.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment


                              • #30
                                Dieselele mai noi sunt mai vioaie, si daca sunt turbo cu atat mai mult. La modele mai noi exista sisteme de reglaj electronice cu debitmetru, daca il anulezi vei consuma aproape dublu, dar mergi aproape ca benzinarele - nu se stie pentru cat timp, bineinteles. La diesel practic turatia e dependenta de debitul de motorina sau de ce ii bagi, ca mananca orice; poti sa ai foarte rar "overrun" la un diesel foarte uzat care isi va trage combustibil suplimentar din propriul ulei care ajunge in camera de ardere si va urca in ture necontrolat pana va face poc. Dar sunt off-topic, evident.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF