Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul S 250 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by kriket View Post
    Astea sunt datele de pe hartie ... Si cei de la top gear au gresit cand a pus nush ce masinutza sport tot asa cu un motor mic cu multi cai contra un bmw mX5 si se astept-au sa piarta bmw. Eu sic ca w220 il i-a la deal + ca 250 are si cutia 7g-tronic care este in avantajul lui.Eu am vazut ceva asemanator intre un E220 cdi 170 cp si un E300TD 177cp si l-a mancat pe cdi de numa.
    Nu sunt de acord cu tine. Eu cu E250 cdi am intrecut si E320 cdi W211 si Bmw 530d si 330xd si chiar pot sa spun ca m-am tinut remarcabil de un A6 3.0 Tdi din 2011...Puterea este foarte liniara si dupa 110 km/h in sus, trage incredibil de bine motorul.
    Merg 100% pe mana lui S250 cdi intr-o cursa cu un S320 cdi W220...
    16'' C350e
    16" 911 Carrera
    15" S350 Cdi

    Comment


    • #32
      Originally posted by Drey63 View Post
      Nu sunt de acord cu tine. Eu cu E250 cdi am intrecut si E320 cdi W211 si Bmw 530d si 330xd si chiar pot sa spun ca m-am tinut remarcabil de un A6 3.0 Tdi din 2011...Puterea este foarte liniara si dupa 110 km/h in sus, trage incredibil de bine motorul.
      Merg 100% pe mana lui S250 cdi intr-o cursa cu un S320 cdi W220...
      Eu zic ca 330xd te manca pe paine . Mai ai putin si o sa spui ca ai intrecut si M3-ul. Posibil doar ca ei sa nu-si fii batut capul si mergeau in viteza de croaziera.

      330d nu are si nu va avea rival la categoria lui.

      Comment


      • #33
        Dupa mine, un S klasse 2.2 diesel nu socheaza atat de mult cat o face un Volvo S80 DRIVe (1.6 HDI 108 CP).


        Habar nu aveam ca exista aceasta masina daca nu vedeam accidental aceasta masina pe Discovery channel intr-un comparativ cu un Yacht echipat cu doua motoare diesel tot Volvo.

        Comment


        • #34
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Eu zic ca 330xd te manca pe paine . Mai ai putin si o sa spui ca ai intrecut si M3-ul. Posibil doar ca ei sa nu-si fii batut capul si mergeau in viteza de croaziera.

          330d nu are si nu va avea rival la categoria lui.
          Chiar nu inteleg unde te arde...In demaraj mi-a luat 2-3-4 metri, cu plecare de la 25 km/h, iar la viteza mai mare l-am prins si chiar l-am intrecut. Totul s-a derulat pana la 210 km/h...PUNCT! Imi pare rau ca n-am filmat, ca prea le stii tu pe toate. Sa stii ca nu esti singurul om de pe planeta asta care a avut ocazia sa conduca sau posibilitatea sa detina anumite masini. Stiu prea bine ce s-a intamplat. Si nu, nu mergeau in regim de croaziera. O sa-l caut pe baiatul respectiv si o sa fac o incercare, iar daca o sa fie ca mine, din partea mea, esti liber sa nu te mai implici in nicio discutie "desteapta" de-a ta.
          16'' C350e
          16" 911 Carrera
          15" S350 Cdi

          Comment


          • #35
            Originally posted by Drey63 View Post
            Chiar nu inteleg unde te arde...In demaraj mi-a luat 2-3-4 metri, cu plecare de la 25 km/h, iar la viteza mai mare l-am prins si chiar l-am intrecut. Totul s-a derulat pana la 210 km/h...PUNCT! Imi pare rau ca n-am filmat, ca prea le stii tu pe toate. Sa stii ca nu esti singurul om de pe planeta asta care a avut ocazia sa conduca sau posibilitatea sa detina anumite masini. Stiu prea bine ce s-a intamplat. Si nu, nu mergeau in regim de croaziera. O sa-l caut pe baiatul respectiv si o sa fac o incercare, iar daca o sa fie ca mine, din partea mea, esti liber sa nu te mai implici in nicio discutie "desteapta" de-a ta.
            Sustin ideea ca un bmw 330xd rupe asfaltul.am si un clasa e 320 cdi si credema ca nu are sanse in fata Bmw.iti spun din proprie experienta si avand pe mana un Bmx 330xd aproape 2 luni in germania

            Comment


            • #36
              Stiu ca pe hartie, peste tot 330'u e superior. Dar eu va spun experienta mea. De ce as minti?...si baiatu nu a renuntat, eu am fost primul care a franat...

              Clip facut de mine, dar plecarea a fost foarte proasta, plus ca e pe Confort si sunt 0.5 grade afara. Incepuse sa ninga.



              O sa fac un clip si la viteze mai mari unde chiar se simte mai bine masina.

              Aici ar mai fi un clip scurt cu plecarea de pe loc pe modul Sport. Diferenta totala.

              Last edited by Drey63; 12-21-2011, 16:55 PM.
              16'' C350e
              16" 911 Carrera
              15" S350 Cdi

              Comment


              • #37
                Drey63, mentioneaza ca tu ai E250 Coupe. Care e mai mic si mai usor cu vreo 100kg fata de E-ul sedan, si cu vreo 400 de kg de S Class.

                Mie personal S 250 CDI mi se pare masina ideala pentru parvenitii romani, care au bani si sunt zgarciti.

                330d e masina de nebuni )
                ...

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Drey63, mentioneaza ca tu ai E250 Coupe. Care e mai mic si mai usor cu vreo 100kg fata de E-ul sedan, si cu vreo 400 de kg de S Class.

                  Mie personal S 250 CDI mi se pare masina ideala pentru parvenitii romani, care au bani si sunt zgarciti.

                  330d e masina de nebuni )
                  De acorddar si un timp de 8.2 secunde 0-100 km/h mi se pare acceptabil...Un Cayenne diesel, un Q7, etc scot cam 8.5 secunde la 100. Am vrut sa scot in evidenta ca motorul este destul de capabil. Oricum, pt un S class, nu este suficient, clar! Chiar este combinatia perfecta pt. parveniti.

                  Prea nebun soferul...
                  Last edited by Drey63; 12-21-2011, 18:07 PM.
                  16'' C350e
                  16" 911 Carrera
                  15" S350 Cdi

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Drey63 View Post
                    .Un Cayenne diesel, un Q7, etc scot cam 8.5 secunde la 100.
                    Pe toate site-urile unde am intrat imi da la Cayenne diesel 0-100km/h 7,8 secunde

                    Referitor la liniuta ta cu acel 330xd nici eu nu cred ca ai reusit cu un E250 sa bati Bmw-ul.Nu ai cum sa-l bati doar daca soferul din Bmw e incepator si rateaza vreo viteza. )

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Pe toate site-urile unde am intrat imi da la Cayenne diesel 0-100km/h 7,8 secunde

                      Referitor la liniuta ta cu acel 330xd nici eu nu cred ca ai reusit cu un E250 sa bati Bmw-ul.Nu ai cum sa-l bati doar daca soferul din Bmw e incepator si rateaza vreo viteza. )
                      Cayenne'ul care'l am eu, diesel, din 2009 bate suta in 8.5...scuze, am uitat sa fac referire ca nu modele 2011 unde deja la fiecare model este o imbunatatire semnificativa de performante.

                      In orice caz, sa nu o lungim ca iar o dam in alte discutii...asa cum v-am spus s-a si intamplat...ideea e ca motorul este suficient de potent cu un consum foarte mic.
                      Last edited by Drey63; 12-22-2011, 11:14 AM.
                      16'' C350e
                      16" 911 Carrera
                      15" S350 Cdi

                      Comment


                      • #41
                        Cata polemica! Personal cred ca daca tehnologia permite, pot sa puna si un motor de un litru pe un S. Cei care vreau limuzine, vreau lux si comfort si poate exclusivitate, nu numai viteze de avion. Deci, daca un motor de 2,2l diesel modern, poate sa duca S-ul cu aceleasi rezultate cu care-l ducea un 2,8l benzinar vechi, nu vad de ce nu ar fi OK. In plus printre snobii ,,de afara'' e deja o moda chestia cu ecologia si sa apari cu un v8 poluant e ptr. ei un sacrilegiu. Eu zic ca Mercedes a facut o miscare inteligenta si indrazneata, cu acest motor mic pus pe clasa de lux si sunt sigur ca ,,rivalii'' vor urma aceeasi ,,reteta''. Cat despre ,,cursele'' de care discuta colegii, va reamintesc ca motoarele puternice sunt in majoritatea cazurilor, o chestie de marketing, deoarece in majoritatea tarilor nu prea ai unde sa le fugaresti la cat pot ele si atunci ptr. ce un motor de 200 de cai daca legea spune sa mergi cu maxim 120 la ora? Deci ori vei fi in permanenta in afara legii ori te conformezi si mergi in rand cu cei ,,lenesi'' si atunci ce rost mai are motorul puternic?

                        Comment


                        • #42
                          Parerea mea e ca, un motor zgomotos ca 250cdi nu ar avea ce cauta sub capota unui S-classe, minimul posibil ar fii un 350cdi, fiind mult mai silentios, lipsit de vibratii si mult mai rafinat. Un 4 cilindri indiferent de cati arbori de echilibrare ar avea ,cat de antifonat ar fii, tot nu ajunge la rafinamentul unui 6 cilindri. Si cand ne gandim ca mai e si diesel.....

                          Originally posted by kriket View Post
                          Vreau sa vad cum se comporta S 250cdi fata de w220 320cdi 204cp la deal avand in vedere ca nu conteaza numarul de cilindri si puterea la roata.
                          Perfecta dreptate, eu zic ca nu prea poate face fata, mai ales la deal..... . Daca urmarim curba de cuplu a asa laudatului E250cdi, vedem ca e stabil la 500nm doar in plaja de turatii1600-1800. Apoi moare subit, scazand vertiginos, pe cand la 320cdi fiind mai stabil pe o plaja mai mare de turatii....
                          atasez performantele motoarelor date de colegul Bogdan:
                          Originally posted by Bogdanc View Post
                          S320 cdi , 3200 cc , v6 W220 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ 1800-2600 rpm
                          S250 cdi, 2200 cc , i4 w221 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ @ 1600-1800 rpm
                          S320cdi are o plaja mai mare a cuplului maxim, si valoarea nu scade atat de mult precum la S250cdi si automat reprizele vor fii si mai slabe, iar motorul ar merge mai in sarcina. Automat aspectul acesta va afecta fiabilitatea. Si mai ales, cunoscandu-se ca inca de la lansarea sa, 250cdi a fost un fiasco, avut mari probleme cu fiabilitatea, eu zic ca S250 va fii un esec. Propietarii de S250cdi ar avea masinile mai mult pe la reprezentante parcate, decat pe strazi sau in fata casei......

                          Originally posted by Drey63 View Post
                          Merg 100% pe mana lui S250 cdi intr-o cursa cu un S320 cdi W220...
                          Daca si w220 ar fii in mintile lui, eu zic ca il cam face praf pe S250cdi, mai ales dupa 100km/h cand nu mai trage asa de liniar acel 4 cilindri datorita cuplului mai slab, mult mai slab decat cel al lui E320cdi. Inca odata, vorba aceeea are un mare adevar:No Replacement For Displacement...Si mai ales, sa ajunga macar pe sfert longeviv si fiabil ca un S320cdi W220, lucru pe care nu-l cred la ce fiabilitate are....
                          Parerea mea e ca 250cdi ar face casa buna cu C-class si cu indulgenta sub capota unui E-class si nu ar avea ce cauta sub capota superbului W221.

                          Originally posted by Drey63 View Post
                          Chiar nu inteleg unde te arde....
                          Chiar nu ma arde nicaieri, dar chiar cu cateva zile mai inainte stateam de vb cu cineva ( propietar de c250cdi) ce afirma ca motorul 250cdi e printre motoarele slabe de ultima generatie de la Mercedes. Probleme cu softul, presiunea de alimentare e mai mare, de asta si performantele bune ( pe hartie) si de aici si probleme cu turbina ce trebuie sa lucreze in sarcina mereu. Apar probleme in timp si cu....cutia, ce trebuie sa schimbe des treptele pt a tine motorul in plaja de turatii a cuplului maxim. El avand o gramada de probleme cu masina.

                          Originally posted by Drey63 View Post
                          Nu sunt de acord cu tine. Eu cu E250 cdi am intrecut si E320 cdi W211 si Bmw 530d si 330xd si chiar pot sa spun ca m-am tinut remarcabil de un A6 3.0 Tdi din 2011..
                          Nu te contrazic, asa o fii fost, dar.... iti garantez ca 530d nu ar avea nici o problema sa te intreaca si sunt foarte slabe sansele ca macar sa te tii de el( asta daca nu era E39, varianta 95-2003) , mai ales dupa un A6tdi de ultima generatie.....sau , poate stazile in care ati concurat au fost aglomerate si nu au avut unde sa se duca, avand strazile pe care le avem, iar tu intre timp sa-i fii ajuns pana sa intre ei in depasire iara. Automat, ai avut impresia ca te-ai tinut dupa el.
                          Nici macar C 250cdi manual nu face fata unui 530d, daramite E250cdi coupe care mai e si cu 120kg mai greu si cutie automata. Inca odata, motorul de 3000 de la bavarezi are linia cuplului stabila ,cutia atent calculata. Din aceasta cauza spun ca e imposibil sa-l fii depasit. Tocmai am asistat la o cursa intre un E46 din 2000 remapat si acel C250 . Nu a putut face fata unui 320d remapat, darmite lui 330d. Cine e din Constanta si are vreun C250, putem repeta experienta.

                          Originally posted by Drey63 View Post
                          Imi pare rau ca n-am filmat, ca prea le stii tu pe toate. Sa stii ca nu esti singurul om de pe planeta asta care a avut ocazia sa conduca sau posibilitatea sa detina anumite masini. Stiu prea bine ce s-a intamplat. Si nu, nu mergeau in regim de croaziera. O sa-l caut pe baiatul respectiv si o sa fac o incercare, iar daca o sa fie ca mine, din partea mea, esti liber sa nu te mai implici in nicio discutie "desteapta" de-a ta.
                          Nu am zis ca le stiu pe toate, vad ca doar tu te ataci. Personal, nu am nimic cu tine si nu vad unde am pomenit ceva de posibilitatile financiare ale tale sau ale mele.... ) Doar spuneam ca 530d sau 330d e mult mai performant decat E250cdi. ATAT!!! O pot demonstra, sau poti cauta si tu performantele modelelor respective. Coincidenta face ca, tocmai am vazut cum merge si se comporta acel motor. Personal, daca sunt in necunostinta de cauza, nu comentez nimic si nu imi dau cu parerea.
                          In final, pot spune ca impartim o pasiune comuna si nu sa concuram cu nimic. Nu te combat pe tine, nu am nimic cu persoana ta...nu ma intelege gresit.....ci doar combat ideea. O seara buna sa ai.

                          Comment


                          • #43
                            Intr-adevar un motor in 4 cilindrii nu o sa fie la fel de silentios sau rafinat ca unul in 6. Si da, ar fi pacat sa auzi un S cu acel "ratle" de diesel. Este o imbunatatire fata de vechiul motor dar iti dai seama ca este in 4 cilindrii. De zgomotos inauntru, este, dar este un sunet foarte placut, chiar agresiv.

                            Da, cum ai mentionat, cutia tine motorul mai mereu turat. Viteza intai cu plecare ca melcu schimba la minim 1700 ca apoi restul vitezelor sa le schimbe cam la minim 2000-2100 rot/min. Viteza a5a nu intra la sub 90 km/h cand are cam 2000 rot/min in a4a. Un alt minus, pe timp de iarna, stiu ca e normal sa creasca consumul dar mi-a crescut de la 8l la 12l in oras. Mi se pare cam mult si oricum nu este valoarea reala. Cu un calcul simplu, cati litri am bagat si cati km am mers, mi-a iesit mereu mai mult fata de ce mi-a aratat calculatorul.

                            Legat de performante, crede-ma ca nu as avea motiv sa mint. De ce? Sa ridic in slavi un motor? Nu eu l-am creat. Toate aceste "liniute" s-au realizat pe drum liber, drept, cu 2 benzi si plecari simultane, nu fiecare cand a avut chef. 530'u era model 2006 daca nu ma insel, iar 330'u era 2008. Eu n-am ridicat piciorul de pe acceleratie si te asigur ca nici baiatu cu 530'u ca imi este prieten. Bag mana in foc pt 250 cdi vs 530d ca bate 250'u. Pt 330 cum am mai spus, asa s-a intamplat, n am avut ocazia sa vorbesc cu respectivul. Dar oricum, eu am fost primul care a franat.

                            Craciun fericit si numai bine!
                            16'' C350e
                            16" 911 Carrera
                            15" S350 Cdi

                            Comment


                            • #44
                              Pacat ca am vandut 530-ul, ca veneam special sa-ti arat ce poate in compartie cu 250 cdi.

                              Comment


                              • #45
                                Vad ca se face reclama acuma la noul ML 250 CDI. Vad ca se insista mult cu acest motor, daca este acelasi cu cel din subiectul topicului. Mai ales pentru ML mi se pare clar prea putin pentru ditai caroseria...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF