Pai 280 cdi cum era ?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Noul S 250 CDI
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Nu cred ca noi,muritorii de rand ne comparam cu tehnologia celor care fac automobile.Am vazut si cei de la Ford ca vor sa scoata un motor de 1000cc pentru Mondeo.Merg pe mana lor si nu as refuza un 250CDI..nu cred ca e motorul prea mic..ca dezvolta suficienti cp pentru toata caroseria...
P.S. Mazda rx8 cu motor de 1.3 are 190 cp
Comment
-
Originally posted by Bogdanc View PostPai 280 cdi cum era ?
- 3222 cmc, 6 cilindri în linie (urmaș al vechiul 320cdi), 177cp
- 2987 cmc, 6 cilindri în V (frate cu 320cdi), 190cp
Originally posted by tu_marus View PostAm vazut si cei de la Ford ca vor sa scoata un motor de 1000cc pentru Mondeo
Originally posted by tu_marus View PostP.S. Mazda rx8 cu motor de 1.3 are 190 cp
For calculating taxes in Japan, the displacement of Wankel engines is defined as the equivalent of 1.5 times the nominal displacement, so the 1300 cc 13B engines are taxed as 1950 cc, whereas the actual displacement is 3900 cc.Last edited by Luxian; 01-31-2012, 02:50 AM....
Comment
-
In primul rand se pune problema ce vreau de la masina si unde o folosesc? Vreau lux, comoditate, tehnologie avansata, dar si consum si taxe rezonabile? Noul S cu motor de 2,2l e o alegere excelenta. Vreau toate astea si in plus o garda la sol mai mare ( sa ma ajute la trecerea prin gropile soselelor romanesti ) si o tractiune integrala ( de ajutor pe aceleasi drumuri, iarna ) ? Atunci noul Ml cu motor 2,2l e de asemenea o alegere excelenta. Cati propietari de S merg la curse? Cati propietari de Ml intra prin parchete forestiere? Daca vreau masina de curse, ma orientez spre ceva creat de fabrica cu aceasta destinatie, la fel si daca vreau o masina de teren. Dar sa nu uitam ca masinile sport ,,pursange'' si ,,tancurile'' de teren, sunt mai incomod de utilizat zilnic in aglomeratiile urbane. In plus trebuie luat in calcul si ce prevede legislatia, cu privire la vitezele maxime. Deci cred ca o masina de lux sau un SUV, care vor fi preponderent utilizate in oras si eventual la o plimbare pana la casa de vacanta, pe un drum pietruit, se vor descurca excelent cu un motor care ,,scoate'' 200 cp si 500Nm.
Comment
-
Originally posted by Luxian View PostML cu 250cdi o să fie o mașină leneșă'90 G300 TD - W460
'01 C220 CDI - W203
'08 SLK 350 - R171
'06 S320 CDI - W221
'08 ML320 CDI - W164
Comment
-
S-a fabricat w163 ML 230 si s-a vandut.
De ce nu s-ar vinde ML 250 CDi ?
Va fi masina ideala pentru firme, rental si pentru pietele unde costa mult impozitul sau inmatricularea.Pasionat w124 : Mercedes w124 blog
Comment
-
Originally posted by w124researcher View PostS-a fabricat w163 ML 230 si s-a vandut.
De ce nu s-ar vinde ML 250 CDi ?
Va fi masina ideala pentru firme, rental si pentru pietele unde costa mult impozitul sau inmatricularea.
S250 vine cu o noua cutie de viteze ce va trebui sa lucreze permanent cu schimbatul vitezelor sa faca cat de cat vioi masina, dar asta va influenta negativ fiabilitatea. Locul lui 250cdi e sub capota modelelor mai mici din gama Mercedes.
Lasam timpul sa-si faca treaba si o sa vedem cum o sa evolueze modelul pe piata.Last edited by 300zxtt; 02-10-2012, 11:23 AM.
Comment
-
Are totusi 204cai......inainte de 90 era pe S-klasse motor de 2.8 benzina de numai 185 si e inca o masina impunatoare si cu personalitate si cu motor asa de nu prea puternic(ca slab chiar nu poti spune ca e).....ce e mai bun un passat 1.9TDi de 131cai??!!!
Bineinteles ca puteau sa nu se zgarceasca la cilindree si sa tina ritmul cu BMW si sa aiba pe clasa de lux minim 3000cmc, pt ca sa fim seriosi ca, cine da peste 50miiE pe o masina noua fie firma fie persoana fizica are 500E pe an pt impozitNu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
Comment
-
Originally posted by NinjaV12 View PostAre totusi 204cai......inainte de 90 era pe S-klasse motor de 2.8 benzina de numai 185 si e inca o masina impunatoare si cu personalitate si cu motor asa de nu prea puternic(ca slab chiar nu poti spune ca e).....ce e mai bun un passat 1.9TDi de 131cai??!!!
Bineinteles ca puteau sa nu se zgarceasca la cilindree si sa tina ritmul cu BMW si sa aiba pe clasa de lux minim 3000cmc, pt ca sa fim seriosi ca, cine da peste 50miiE pe o masina noua fie firma fie persoana fizica are 500E pe an pt impozit
Cum ai zis si tu, cine se orienteaza la o masina de peste 100.000e , nu-l intereseaza chiar atat de mult impozitul si consumul.
Inca odata, e o blasfemie sa pui un motor prost si slab in patru cilindri diesel la aceasta clasa.
Comment
-
S 250...Attached FilesBruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Originally posted by 300zxtt View PostCorect, dar nu putem compara standardele de acum 20 de ani cu cele actuale. Daca te uiti pe indicele de putere la acesta clasa de LUX, vei vedea ca media sta pe undeva pe la 350cp. La aceasta clasa, majoritatea cumparatorilor vestici au ales S500 si cei din est au mers mai mult pe S320cdi. Sunt cumparatori vestici si de diesel-uri, dar ''crema'' prefera S500.
Cum ai zis si tu, cine se orienteaza la o masina de peste 100.000e , nu-l intereseaza chiar atat de mult impozitul si consumul.
Inca odata, e o blasfemie sa pui un motor prost si slab in patru cilindri diesel la aceasta clasa.Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
Comment
-
Parerea mea este urmatoarea:c-minin 2500 cmc/e-minim 3000cmc/s-minim 3500cmc ca sa fie echilibrate,dar pentru noi Romanii s250 cu consum mic,taxe mici si confort maxim e alifie.In maxim 4-5 ani astept cu interes scoaterea pe piata a S180 CDI(DIN ALA IMI IAU PE LOC) ca pot sa concurez la intretinere cu Loganul.
Comment
-
Originally posted by steradulescu View PostParerea mea este urmatoarea:c-minin 2500 cmc/e-minim 3000cmc/s-minim 3500cmc ca sa fie echilibrate,dar pentru noi Romanii s250 cu consum mic,taxe mici si confort maxim e alifie.In maxim 4-5 ani astept cu interes scoaterea pe piata a S180 CDI(DIN ALA IMI IAU PE LOC) ca pot sa concurez la intretinere cu Loganul.
Comment
Comment