Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul S 250 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai 280 cdi cum era ?
    '90 G300 TD - W460
    '01 C220 CDI - W203
    '08 SLK 350 - R171
    '06 S320 CDI - W221
    '08 ML320 CDI - W164

    Comment


    • #47
      Nu cred ca noi,muritorii de rand ne comparam cu tehnologia celor care fac automobile.Am vazut si cei de la Ford ca vor sa scoata un motor de 1000cc pentru Mondeo.Merg pe mana lor si nu as refuza un 250CDI..nu cred ca e motorul prea mic..ca dezvolta suficienti cp pentru toata caroseria...
      P.S. Mazda rx8 cu motor de 1.3 are 190 cp

      Comment


      • #48
        Originally posted by Bogdanc View Post
        Pai 280 cdi cum era ?
        280cdi a avut două variante din câte știu eu:
        - 3222 cmc, 6 cilindri în linie (urmaș al vechiul 320cdi), 177cp
        - 2987 cmc, 6 cilindri în V (frate cu 320cdi), 190cp

        Originally posted by tu_marus View Post
        Am vazut si cei de la Ford ca vor sa scoata un motor de 1000cc pentru Mondeo
        Motor care se va fabrica la Craiova se pare. Va avea 100 și ceva de cai.

        Originally posted by tu_marus View Post
        P.S. Mazda rx8 cu motor de 1.3 are 190 cp
        Motorul ăla de 1.3 de mazda e un motor rotativ, iar cilindreea e destul de interpretabilă. Citat de pe wikipedia:
        For calculating taxes in Japan, the displacement of Wankel engines is defined as the equivalent of 1.5 times the nominal displacement, so the 1300 cc 13B engines are taxed as 1950 cc, whereas the actual displacement is 3900 cc.
        ML cu 250cdi o să fie o mașină leneșă
        Last edited by Luxian; 01-31-2012, 02:50 AM.
        ...

        Comment


        • #49
          In primul rand se pune problema ce vreau de la masina si unde o folosesc? Vreau lux, comoditate, tehnologie avansata, dar si consum si taxe rezonabile? Noul S cu motor de 2,2l e o alegere excelenta. Vreau toate astea si in plus o garda la sol mai mare ( sa ma ajute la trecerea prin gropile soselelor romanesti ) si o tractiune integrala ( de ajutor pe aceleasi drumuri, iarna ) ? Atunci noul Ml cu motor 2,2l e de asemenea o alegere excelenta. Cati propietari de S merg la curse? Cati propietari de Ml intra prin parchete forestiere? Daca vreau masina de curse, ma orientez spre ceva creat de fabrica cu aceasta destinatie, la fel si daca vreau o masina de teren. Dar sa nu uitam ca masinile sport ,,pursange'' si ,,tancurile'' de teren, sunt mai incomod de utilizat zilnic in aglomeratiile urbane. In plus trebuie luat in calcul si ce prevede legislatia, cu privire la vitezele maxime. Deci cred ca o masina de lux sau un SUV, care vor fi preponderent utilizate in oras si eventual la o plimbare pana la casa de vacanta, pe un drum pietruit, se vor descurca excelent cu un motor care ,,scoate'' 200 cp si 500Nm.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Luxian View Post
            ML cu 250cdi o să fie o mașină leneșă
            Depinde din ce punct de vedere privesti, daca e pana acolo si ML 320 cdi e o masina lenesa, la 140-150 degeaba o calci , va pleca mai incet ca si un C220 cdi W203 de 140 de cai. Pentru o familie linistita eu zic ca ajunge 0-100 in 9 secunde, si viteza maxima 210. Mie atat doar nu mi-ar place sunet-ul de 4 cilindrii al motorului cat si problemele cu injectoarele (mai sunt de actualitate , fiindca nu mai stiu ?)
            '90 G300 TD - W460
            '01 C220 CDI - W203
            '08 SLK 350 - R171
            '06 S320 CDI - W221
            '08 ML320 CDI - W164

            Comment


            • #51
              S-a fabricat w163 ML 230 si s-a vandut.

              De ce nu s-ar vinde ML 250 CDi ?

              Va fi masina ideala pentru firme, rental si pentru pietele unde costa mult impozitul sau inmatricularea.
              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

              Comment


              • #52
                Originally posted by w124researcher View Post
                S-a fabricat w163 ML 230 si s-a vandut.

                De ce nu s-ar vinde ML 250 CDi ?

                Va fi masina ideala pentru firme, rental si pentru pietele unde costa mult impozitul sau inmatricularea.
                De vandut, se va vinde. Dar nu va fii best seller. Au crescut mult standardele ce se cer de la o masina. La ML250 vor exista pierderi datorita transmisiei 4x4. Nu stiu ce fel de reprize va avea in depasiri, exact acolo unde ai nevoie de ceva putere si cuplu. Cum grafica de cuplu e foarte proasta la acel motor, nu stiu cum se va descurca sa care ditamai hardughia .

                S250 vine cu o noua cutie de viteze ce va trebui sa lucreze permanent cu schimbatul vitezelor sa faca cat de cat vioi masina, dar asta va influenta negativ fiabilitatea. Locul lui 250cdi e sub capota modelelor mai mici din gama Mercedes.

                Lasam timpul sa-si faca treaba si o sa vedem cum o sa evolueze modelul pe piata.
                Last edited by 300zxtt; 02-10-2012, 11:23 AM.

                Comment


                • #53
                  Are totusi 204cai......inainte de 90 era pe S-klasse motor de 2.8 benzina de numai 185 si e inca o masina impunatoare si cu personalitate si cu motor asa de nu prea puternic(ca slab chiar nu poti spune ca e).....ce e mai bun un passat 1.9TDi de 131cai??!!!
                  Bineinteles ca puteau sa nu se zgarceasca la cilindree si sa tina ritmul cu BMW si sa aiba pe clasa de lux minim 3000cmc, pt ca sa fim seriosi ca, cine da peste 50miiE pe o masina noua fie firma fie persoana fizica are 500E pe an pt impozit
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by NinjaV12 View Post
                    Are totusi 204cai......inainte de 90 era pe S-klasse motor de 2.8 benzina de numai 185 si e inca o masina impunatoare si cu personalitate si cu motor asa de nu prea puternic(ca slab chiar nu poti spune ca e).....ce e mai bun un passat 1.9TDi de 131cai??!!!
                    Bineinteles ca puteau sa nu se zgarceasca la cilindree si sa tina ritmul cu BMW si sa aiba pe clasa de lux minim 3000cmc, pt ca sa fim seriosi ca, cine da peste 50miiE pe o masina noua fie firma fie persoana fizica are 500E pe an pt impozit
                    Corect, dar nu putem compara standardele de acum 20 de ani cu cele actuale. Daca te uiti pe indicele de putere la acesta clasa de LUX, vei vedea ca media sta pe undeva pe la 350cp. La aceasta clasa, majoritatea cumparatorilor vestici au ales S500 si cei din est au mers mai mult pe S320cdi. Sunt cumparatori vestici si de diesel-uri, dar ''crema'' prefera S500.

                    Cum ai zis si tu, cine se orienteaza la o masina de peste 100.000e , nu-l intereseaza chiar atat de mult impozitul si consumul.

                    Inca odata, e o blasfemie sa pui un motor prost si slab in patru cilindri diesel la aceasta clasa.

                    Comment


                    • #55
                      S 250...
                      Attached Files
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Am vazut o gramada aici in Belgia.O sa postez si poze cu ele..
                        Mercedes W202 C180 Sport
                        Mercedes W245 B180 cdi

                        Comment


                        • #57
                          Nu cred ca este o motorizare demna de s-class.Ce-a mai optima motorizare este de 350cdi minim.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Corect, dar nu putem compara standardele de acum 20 de ani cu cele actuale. Daca te uiti pe indicele de putere la acesta clasa de LUX, vei vedea ca media sta pe undeva pe la 350cp. La aceasta clasa, majoritatea cumparatorilor vestici au ales S500 si cei din est au mers mai mult pe S320cdi. Sunt cumparatori vestici si de diesel-uri, dar ''crema'' prefera S500.

                            Cum ai zis si tu, cine se orienteaza la o masina de peste 100.000e , nu-l intereseaza chiar atat de mult impozitul si consumul.

                            Inca odata, e o blasfemie sa pui un motor prost si slab in patru cilindri diesel la aceasta clasa.
                            Tocmai de aceea, pretentiile pt dinamica au crescut de-atunci....daca un motor de 2.0 atunci avea 100 cai pe benzina si 80 in varianta TD acuma are si la TD si la B sau TB minim 150cp!!! Plus de asta greutatea unei masimi mai ales la limuzine a crescut cate putin, dar in acesti 20 de ani a crescut cu aproape 20% datorita la multe dotari si cresterea sigurantei a confortului si spatiurilor utile. Eu de ex considerand seria 7 si S-klasse limuzine de lux nici nu as fi pus motoare sub 3000cmc pe acestea iar si practic numai benzinare sau turbo-benzina, iar TD minim V8-uri de 4.0 precum s-a pus la inceputul anilor 2000. Si decat sa imi iau S250cdi d-asta mai bine C250cdi fiindca la un confort insesizabil mai mic am macar dinamica mai buna(C-klasse e mai usor), consum mai bun putin si pret simtitor mai mic!!!
                            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                            Comment


                            • #59
                              Parerea mea este urmatoarea:c-minin 2500 cmc/e-minim 3000cmc/s-minim 3500cmc ca sa fie echilibrate,dar pentru noi Romanii s250 cu consum mic,taxe mici si confort maxim e alifie.In maxim 4-5 ani astept cu interes scoaterea pe piata a S180 CDI(DIN ALA IMI IAU PE LOC) ca pot sa concurez la intretinere cu Loganul.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by steradulescu View Post
                                Parerea mea este urmatoarea:c-minin 2500 cmc/e-minim 3000cmc/s-minim 3500cmc ca sa fie echilibrate,dar pentru noi Romanii s250 cu consum mic,taxe mici si confort maxim e alifie.In maxim 4-5 ani astept cu interes scoaterea pe piata a S180 CDI(DIN ALA IMI IAU PE LOC) ca pot sa concurez la intretinere cu Loganul.
                                S180 CDI , dar sa fie motorul de Renault(1,5 dci) )) Si neaparat cutie manuala, ca alea automatice" se strica" ))

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF