Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul S 250 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul S 250 CDI

    Ce parere aveti despre motorul in 4 pistoane care este pus pe S !!! ...

    SUBSCRIBE for daily car videos! http://vid.io/xkQPresentation Mercedes Benz S250 CDI BlueEFFICIENCY Paris Motor Show 2010
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    Noul Mercedes S250 CDI BlueEfficiency este primul model S Klasse care a primit un propulsor cu patru cilindri in cei 60 de ani de existenta. Noul model este dotat cu un propulsor de 2.2 litri capabil sa dezvolte o putere de 201 CP si cuplu de 500 Nm. Transmisia este una automata G-Tronic Plus cu sapte rapoarte.

    Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 8.2 secunde, iar viteza maxima este de 240 km/h. Mercedes a declarat un consum mediu de 5.7 litri/100 km si emisii de 149 g CO2/km. Este singurul model din clasa sa cu emisii sub 150 g CO2/km.


    Sincer mi se pare cam putini cai putere pentru ditamai ''nava amiral''.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Originally posted by mircea600sel View Post
      Sincer mi se pare cam putini cai putere pentru ditamai ''nava amiral''.
      S 65 AMG iti spune ceva ?


      Daca l-au pus acolo , inseamna ca stiu ei ce stiu.

      Si cine vrea diesel mai mare , exista S 350 CDi chiar si Long , chiar si 4matic.
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        Este o masina pentru pensionarii sau pentru astia care tarasc S-ul toata ziua prin oras. S-au gandit baietii...
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Masina mea are 1630kg si de curand l-am resoftat{205cp si 480NM...si parca nu e destul}.
          Cum crezi ca merge o masina cu 200cp de 2030kg?

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Niciodata nu va fi destul. Americanii au motoare de 8.3 si nu le e de ajuns.
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #7
              Chiar e criza, daca cei de la Mercedes au inceput sa se gandeasca la consum pentru S Klasse. 5,71 l/100 km!

              Comment


              • #8
                Originally posted by mircea600sel View Post
                Masina mea are 1630kg si de curand l-am resoftat{205cp si 480NM...si parca nu e destul}.
                Cum crezi ca merge o masina cu 200cp de 2030kg?
                O sa 'traga" bine sigur. Motorul este bi-turbo. Mergi cu BMW 123d sau 335 d si vei vedea cat de liniar trage bi-turbo.
                Grav, magic, fin, senzațional.

                Comment


                • #9
                  Le-a fost rusine sa scrie pe spate S220 CDI )))
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Pai si astia care o sa-si cumpere o sa scrie 350 cdi ....
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #11
                      De tras cred ca trage ca daca te gandesti toate camionetele astea au motoare de 2500 turbo si merg cu 1-2 tone in spate foarte bine (140-160) si nu prea sunt aerodinamice sau alte chesti.Faza ii ca nu santem obisnuitzi sa vedem asa o schimbare dramatica de la 6 la 4 ... Si am mai vazut o chestia ca au scos motorul in 5 pistoane (270) care cred ca nu este asa de echilibrat ca asta in 4.
                      Cu S-ul nu te pui.

                      Comment


                      • #12
                        Mercedes S 250 dupa parerea mea o sa aiba un succes enorm. Prin simplu fapt ca tot mai multa lumea cu bani o sa le convina sa mearga in lux, si sa nu dea asa multi bani la pompa. Performante sunt exceptionale 500 NM torque, turbo masina o sa consume putin la condus linistit (cum conduc mai toti soferi de S-uri), dar in caz ca ai nevoie sigur aceel turbo o sa isi faca simtita prezenta. Sper ca in viitor sa devin un posesor de S-classe.

                        Comment


                        • #13
                          Nu fiti nebuni mai, masina e foarte buna. Acuma nu mai conteaza numarul de cilindri sau cilindreea. Uitati ca au ajuns sa scoata dintr-un motor de 2.2l 201 cai si un cuplu de 500NM (atat are parca un Touareg care are pretentie si de masina de teren) pe cand un motor de 2.2 litri acum 15 ani abia de scoteai un 70 de cai din el si eram bine merci.

                          Eu chiar ma gandeam cand or sa scoata un S cu motor sub 2500 cmc ca tehnologia existenta ar permite, iar pentru persoanele care nu vor avion pe roti ci doar eleganta si luxul unui S, este foarte ok o astfel de masina: consum incredibil/impozite mici... ce poti sa vrei mai mult? Acestea sunt cele mai mari probleme pentru multi care si-ar dori un S Klasse.

                          Comment


                          • #14
                            O sa se ajunga si la S 200 *D* dar nu o sa aiba 2 tone si undeva la 1.5 ... Sunt curios daca cantareste la fel asta 250 ca 320 ... Binenteles ca este putin mai usor din cauza motorului .Dar vreau sa zic daca l-au facut baietii mai usor din cauza motorului mai slabut !! Si noah nu cred ca acel 250 va tine asa de mult pe un S ca pe un E .
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #15
                              Kriket in principiu ai dreptate... un motor fortat prin suprasarcina tine mai putin decat unu care nu trebuie sa care dupa el povara a 2 tone. In practica nu prea conteaza cilindreea motorului cat puterea si modul in care este transmisa puterea la roata (gandeste-te la un utilaj). Eu zic ca acei 500NM la rota' nu-s de ici de colo. Stiti cat avea batranul OM617 (300D)? 172NM? si troaca tot grea. Intr-adevar vremurile is altele si avem nevoie de masini rapide nu de o cobra cu care mori in depasiri.

                              Acuma legat de comparatia cu S350CDI, diferenta e de 35 de caluti daca informatiile de e unele siteuri sunt corecte (am o banuiala ca nu ar fi avand in vedere ca motorul acesta de pe S250 are performante foarte apropiate de motorizari mai mari cu 60%)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF