Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul S 250 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Comentarile cu masina puturoasa mi se par pe buna dreptate penibile.

    0-100 km/h in 8.2 secunde
    V-max : 240 km/h

    Vi se pare jenant ?

    Oricum target-ul principal nu este clientul individual ci mai mult firme de inchirieri, taxi, flote etc.

    Singurul dezavantaj este trepidatia data de motorul in 4 cilindrii, care se va resimtii indiferent de antifonare, dar cu siguranta va fi tolerabil.
    '90 G300 TD - W460
    '01 C220 CDI - W203
    '08 SLK 350 - R171
    '06 S320 CDI - W221
    '08 ML320 CDI - W164

    Comment


    • #17
      De acord cu bogdan... Am ramas prost cand am mers in Austria si Viena era plina de taxiuri E Klasse modelul nou si am vazut chiar si 2 S-uri. Oricum nici clientul individual nu este de nebagat in seama cand ne gandim la piata Estica unde se stie ca omul are o limuzina in loc de sufragerie (N-are casa, dar are masina de 100k coco). Ex.:Romania, Bulgaria, Polonia, R.Moldova, Rusia, Ucraina... etc.

      Comment


      • #18
        Vreau sa vad cum se comporta S 250cdi fata de w220 320cdi 204cp la deal avand in vedere ca nu conteaza numarul de cilindri si puterea la roata.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #19
          Kriket tu tii cu ursu... )... Evident ca va trage mai greu, evident ca nu va avea acel sunet rotund pe care il are un motor cu mai multi cilindri, dar ti se pare echitabil sa platesti in plus la impozit vreo 3000 de lei in fiecare an? Nu merita oare sa te multumesti cu atat si sa ai in fiecare an 3000 lei in buzunar in plus pt cadouri de Craciun, Pashte, 8 martie si asa mai departe.

          Eu unul nu sunt adeptul ideii... n-ai bani de un 350CDI, ia-ti C Klasse. Poate vreau totusi confortul si luxul oferit de un S Klasse fara sa ma arda la buzunar consumul sau impozitul.

          Comment


          • #20
            Inca este greu sa accept ca un motor asa mic sa poata misca asa bine o masina de 2 tone ... Dar avand in vedere vremurile din ziua de azii trebuie sa ne obisnuim ... Sunt curios cum de BMW si Audi nu au scos o motorizare mai mica pt limuzinele lor avand in vedere ca audi are niste motoare de 1.8 pe A6 si 2.5 pe A8 si sunt mult mai atenti in a atrage clintzi cu motoare mici si putere mare pe masinile marii .
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #21
              Cine stie ce vor scoate ei din joben, ca-s cam invechite deja tedei-urile de pe masinile lor. Precis pregatesc ceva nou.

              Comment


              • #22
                Originally posted by crstn_savu View Post
                Cine stie ce vor scoate ei din joben, ca-s cam invechite deja tedei-urile de pe masinile lor. Precis pregatesc ceva nou.
                Inseamna ca esti la pamant cu informatiile . Sau nu mai esti la curent cu noutatile despre industria auto de pe vremea cand 240D era in voga.

                Mai intereseaza-te despre tedeiiurile lor si apoi mai vorbim.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by crstn_savu View Post
                  Cine stie ce vor scoate ei din joben, ca-s cam invechite deja tedei-urile de pe masinile lor. Precis pregatesc ceva nou.
                  Mai ales ala 6.0 V12 TDI... cel mai invechit este ala ).
                  Eu am ramas masca, cand am vazut cum trage Q7 4.2 TDI. Sa-mi rupa gatul nu altceva.

                  Comment


                  • #24
                    Da... intr-adevar is invechit, nefiind fan Audi nu m-am mai documentat despre acest model de mult si stiu doar ce am condus.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by kriket View Post
                      Vreau sa vad cum se comporta S 250cdi fata de w220 320cdi 204cp la deal avand in vedere ca nu conteaza numarul de cilindri si puterea la roata.
                      S320 cdi , 3200 cc , v6 W220 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ 1800-2600 rpm

                      0-100 : 8.2 secunde
                      Vmax : 235 km/h

                      S250 cdi, 2200 cc , i4 w221 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ @ 1600-1800 rpm

                      0-100 : 8.2 secunde
                      Vmax : 240 km/h

                      Dupa specificatii ar trebui sa fie idetince.

                      Originally posted by crstn_savu View Post
                      dar ti se pare echitabil sa platesti in plus la impozit vreo 3000 de lei in fiecare an? Nu merita oare sa te multumesti cu atat si sa ai in fiecare an 3000 lei in buzunar in plus pt cadouri de Craciun, Pashte, 8 martie si asa mai departe.
                      Nu esti la curent cu impozitul :

                      S350 : 2990cc = 2100 lei
                      S250 : 2200cc = 800 lei

                      Diferenta nu e mare pentru clientul de s-class, cat si pretul de achizitie (undeva la 4500euro), insa cum mentionam anterior in cazul unor flote mai mari se aduna.
                      '90 G300 TD - W460
                      '01 C220 CDI - W203
                      '08 SLK 350 - R171
                      '06 S320 CDI - W221
                      '08 ML320 CDI - W164

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Bogdanc View Post
                        S320 cdi , 3200 cc , v6 W220 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ 1800-2600 rpm

                        0-100 : 8.2 secunde
                        Vmax : 235 km/h

                        S250 cdi, 2200 cc , i4 w221 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ @ 1600-1800 rpm

                        0-100 : 8.2 secunde
                        Vmax : 240 km/h

                        Dupa specificatii ar trebui sa fie idetince.

                        Astea sunt datele de pe hartie ... Si cei de la top gear au gresit cand a pus nush ce masinutza sport tot asa cu un motor mic cu multi cai contra un bmw mX5 si se astept-au sa piarta bmw. Eu sic ca w220 il i-a la deal + ca 250 are si cutia 7g-tronic care este in avantajul lui.Eu am vazut ceva asemanator intre un E220 cdi 170 cp si un E300TD 177cp si l-a mancat pe cdi de numa.


                        Nu esti la curent cu impozitul :

                        S350 : 2990cc = 2100 lei
                        S250 : 2200cc = 800 lei

                        Diferenta nu e mare pentru clientul de s-class, cat si pretul de achizitie (undeva la 4500euro), insa cum mentionam anterior in cazul unor flote mai mari se aduna.
                        Astea sunt datele de pe hartie ... Si cei de la top gear au gresit cand a pus nush ce masinutza sport tot asa cu un motor mic cu multi cai contra un bmw mX5 si se astept-au sa piarta bmw. Eu sic ca w220 il i-a la deal + ca 250 are si cutia 7g-tronic care este in avantajul lui.Eu am vazut ceva asemanator intre un E220 cdi 170 cp si un E300TD 177cp si l-a mancat pe cdi de numa.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #27
                          [QUOTE=Bogdanc;164248]S320 cdi , 3200 cc , v6 W220 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ 1800-2600 rpm

                          0-100 : 8.2 secunde
                          Vmax : 235 km/h

                          S250 cdi, 2200 cc , i4 w221 , 201 cp @ 4200 rpm / 500 Nm @ @ 1600-1800 rpm

                          0-100 : 8.2 secunde
                          Vmax : 240 km/h

                          Dupa specificatii ar trebui sa fie idetince.



                          Acuma am observat ... acel 320 cdi daca este v6 nu are 204cp si 224 s-ar putea sa aiba si ceva nm mai multi.Orcum nu am vazut v6 pe w220
                          Cu S-ul nu te pui.

                          Comment


                          • #28
                            201 bhp care sunt defapt 204 cp din 2002 pe cand 250 cdi are 201 cp din 2011. Cuplul este acelasi. Intradevar e greseala celor de la carfolio motorul este I6 . Oricum diferenta intrele ele este sub 10%.
                            '90 G300 TD - W460
                            '01 C220 CDI - W203
                            '08 SLK 350 - R171
                            '06 S320 CDI - W221
                            '08 ML320 CDI - W164

                            Comment


                            • #29


                              Verificati va rog informatia, sunt erori drastice in cele expuse mai inainte!

                              Comment


                              • #30
                                sper in 2-3 ani sa-mi iau si eu una deasta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF