Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat priveste monopolul, sunt impotriva lui in orice forma. Putem vorbi atunci si de ecm-uri, facute doar de mclaren si care au privat o gramada de echipe de culegerea datelor in timpul testelor de iarna, datorita bugurilor.

    Originally posted by epurare_coco View Post
    Si cateva fotografii de placere:
    Daca e de placere, atunci un mic umagiu pentru MSC :

    Off-topic:
    Cat priveste gramatica, ca sa terminam balciul cu iz dilentist, nu sunt nici pe departe perfect, dar cam stiu binisor gramatica catorva limbi, si impart cu drag, by request:
    1. se pune virgulã inainte de "si" atunci când "si" este conjunctie adversativa;
    2. numele se scriu cu litera mare atata vreme cat sunt scrise asa, dar la matale la avatar scrie "coco";
    3. cifrele cu valoare de numeral nu au gen
    Last edited by Siegfried; 03-18-2013, 00:30 AM.

    Comment


    • Total off-topic si total flame.
      Restul o fi din cauza orei de postare?
      Last edited by epurare_coco; 03-18-2013, 16:56 PM.

      Comment


      • Asteptam cursa din Malaezia, duminica viitoare, probabil tot cam ploioasa dar cu temperaturi mai ridicate si la o ora mai buna
        Practice 1 Fri 04:00
        Practice 2 Fri 08:00
        Practice 3 Sat 07:00
        Qualifying Sat 10:00
        Race Sun 10:00

        Comment


        • De ultima ora.
          Se pare ca Honda a terminat testarile la noul V6.
          A inceput negocierile cu McLaren in vederea reintrarii in F1.
          Sunt curios sa vad explicatiile McLaren. Dar si cine plateste!
          ForceIndia a avut performate mai bune ca ei.
          Asteptam provincia. Adica BMW.
          Last edited by epurare_coco; 03-19-2013, 18:22 PM.

          Comment


          • BMW nu e interesata de F1. Ei baga mare in DTM.

            Din categoria "batranii spun lucruri traznite":
            "Niki Lauda susþine cã noile pneuri furnizate de Pirelli genereazã confuzie printre fani din cauza modului în care se degradeazã"
            Niki Lauda susţine că noile pneuri furnizate de Pirelli generează confuzie printre fani din cauza modului în care se degradează.


            Dupa ce anul trecut a facut niste predictii penibile, cand l-a dat cert campion pe Alonso, acum vine cu alte aberatii, auzi domne', Pirelli enerveaza fanii )
            In productie treaba sta in felul urmator: inginerii au specificatiile exacte ale materialului de lucru, in speta noastra, anvelopa. Avand aceste specificatii ei au toate mijloacele pentru a face o estimare cat mai corecta a rezultatelor, in cazul de fata a performantelor si duratei de viata a anvelopelor pe o anumita masina in conditiile date de circuit, temperatura etc, lucru pe care il si recunoaste, el avand acces la date de la ingineri. La fel ca si faptul ca Pirelli nu fac altceva decat ce cere FIA. In concluzie nu face altceva decat sa se faca de ras, sa caute motive externe, pentru ca, nu-i asa, intotdeauna e mai usor sa spui ca altul e de vina.
            Cruda realitate este ca setarile sunt facute in cea mai mare parte dupa calculele inginerilor, iar testele sunt doar pentru a intelege pilotul cum sa foloseasca materialul de lucru. Dar cand nu ai vazut doua formule si trei ecuatii in viata ta, e clar ca tot ce poti sa faci e sa iti dai cu parerea ca un gaozar care nu are permis de conducere si a udat zilnic buretele dupa ce a baut cerneala.

            Comment


            • Off topic.
              Din categoria "batranii spun lucruri traznite": ...
              Parafrazare "copii spun lucruri trasnite". Le-ati platit taxa? Ma indoiesc.
              Dupa continutul postat de dvs., nu stiu unde sa incadrez "spusele". O fi o prelegere pentru clasa pregatitoare.
              Din cauza serviciului, o sa ma fatai prin Bucuresti. Sper sa nu va intersectati cu bosorogul schiop. Valabil doar daca va mai uitati, din cand in cand, dimineata, la trezire, in oglinda. Momentan, ma indoiesc.

              On topic.
              Pentru ca a spus ceva ce spune toata lumea, Niki Lauda este "paralel". Oare?
              Last edited by epurare_coco; 03-20-2013, 19:20 PM.

              Comment


              • Din prima parte... eu unul n-am inteles nimic. Ce taxa? Eu imi platesc toate taxele. De ce sa nu ne intersectam? E o amenintare? )) Funny Vezi ca aici se merge tare, sa nu te impiedici
                Nenea inginer in epurare, hai sa lasam off-topicul balta. Nu crezi ca e cazul? Mai ales ca nu ti-am adresat nici un cuvant macar.

                Niki e si ramolit si cam umbla cu prostii ieftine partinitoare, data fiind implicarea lui la Merc.
                Last edited by Siegfried; 03-20-2013, 20:51 PM.

                Comment


                • Splendoarea marelui circ a ajuns in Malayezia.
                  (De 30 de ani eu si invat sa supravietuiesc de acolo. Dar ma si incanta SPECTACOLUL la care nu cred ca voi putea sa-l vad vreodata pe viu.)
                  Dupa colegul de dinainte si Vetel este ramolit. Asta a priceput.
                  Daca nu te furnica ceva, nu te pasioneaza, nu te indragostesti de ceva, nu admiri un mugur, o floricica, o fusta scurta, de ce darami splendoarea vietii celor care o cauta?
                  Attached Files

                  Comment


                  • Domnule Epurare (cu majuscula) te rog opreste-te din atacuri si jigniri. NU doresc sa am comunicare de agest gen nici cu Domnia ta nici cu altcineva. Nu stii Dumneata ce gandesc si ce pricep eu. Nu spun de ce.

                    Vettel nu este un ramolit, e tinar si iute al dracu. In setarea masinii lui Vettel inginerii s-au focusat pe obtinerea pole position-ului, deci pe calificari. Dovada ca masina lui Webber a consumat mai putin anvelopele in cursa. Acest lucru este spus de Redbull, nu e vreo nascocire de a mea.
                    Masini lui Kimi a fost probabil cel mai bine balansat monopost, iar Kimi cel mai constant pilot. In cursa asta.

                    Comment


                    • Ca sa mai destingem atmosfera...din juniori au ajuns piloti de F1 http://www.youtube.com/watch?v=cvQFLIrKqSM
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Calificari Malayezia- 2013. Cursa maine la ora 10.00, ora RO.

                        Poz. Pilot Echipa Timp Q1 Timp Q2 Timp Q3
                        1 Sebastian Vettel Red Bull Renault 1:37.899 1:37.245 1:49.674
                        2 Felipe Massa Ferrari 1:37.712 1:36.874 1:50.587
                        3 Fernando Alonso Ferrari 1:37.314 1:36.877 1:50.727
                        4 Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:37.513 1:36.517 1:51.699
                        5 Mark Webber Red Bull Renault 1:37.619 1:36.449 1:52.244
                        6 Nico Rosberg Mercedes AMG 1:37.239 1:36.190 1:52.519
                        7 Kimi Raikkonen Lotus Renault 1:36.959 1.36.640 1:52.970
                        8 Jenson Button McLaren Mercedes 1:37.487 1:37.117 1:53.175
                        9 Adrian Sutil Force India Mercedes 1:36.809 1:36.834 1:53.439
                        10 Sergio Perez McLaren Mercedes 1:37.702 1:37.342 1:54.136
                        — ---------------- --------------- ---------- ---------- ----------
                        11 Romain Grosjean Lotus Renault 1:37.363 1:37.636
                        12 Nico Hulkenberg Sauber Ferrari 1:37.931 1:38.125
                        13 Daniel Ricciardo Toro Rosso Ferrari 1:37.722 1:38.822
                        14 Esteban Gutierrez Sauber Ferrari 1:37.707 1:39.221
                        15 Paul di Resta Force India Mercedes 1:37.493 1:44.509
                        16 Pastor Maldonado Williams Renault 1:37.867 - :—.---
                        — ---------------- --------------- ---------- ---------- ----------
                        17 Jean-Eric Vergne Toro Rosso Ferrari 1:38.157
                        18 Valtteri Bottas Williams Renault 1:38.207
                        19 Jules Bianchi Marussia Cosworth 1:38.434
                        20 Charles Pic Caterham Renault 1:39.314
                        21 Max Chilton Marussia Cosworth 1:39.672
                        22 Giedo Van der Garde Caterham Renault 1:39.932

                        Comment


                        • Originally posted by mer_se280 View Post
                          Ca sa mai destingem atmosfera...din juniori au ajuns piloti de F1 http://www.youtube.com/watch?v=cvQFLIrKqSM
                          Nu este mai incordata ca anul trecut, in aceeasi perioada. Specialistii in flame se plictisesc repede.

                          Vorba de mai dinainte a unui coleg. Vreau informatii. Am completat. Dar continui sa cred ca si impresiile personale conteaza.

                          Pentru cei noi, depinde de finantatori. Daca sunt din tarile emergente instabile, sper sa nu pateasca la fel ca Petrov.

                          Despre calificarile de astazi, nu inteleg cum doar echipa Vettel&RBR&Pirelli au stiut ca gumele medii sunt extrem de performante 2-3 tururi practic, INAINTE DE A SE INCALZI. Tot timpul a fost la minimum de supravietuire. In timp ce Webber a terminat, cu acceasi masina si aceleasi gume noi, la peste 2 sec. distanta.

                          Probabil, clasamentul ar arata mai normal daca se retineau, acum cativa ani, nu doar inmultirea penalitatilor ci si punctari in antremante, pozitii in Q1 si Q2 dar si viteze top. Cu 2-5 puncte af fi crescut exponential audienta si interesul general. Spectacolul ar fi fost mult mai justificat. Dar si impunerea unui minim numar de tururi. Faci 3 tururi si ajungi in Pol.
                          De ce sa te chinui mai mult?
                          Dar eu, de ce sa ma mai uit la restul? Deschid TV-ul cu 5 min. inainte de terminare si gata. Ma uit 10min pe un site de F1 si gata.

                          Nu mai postez POZE ca se enerveaza lumea. Cica nu sunt informatii.
                          De gustibus.
                          Dar sunt sute extrem de frumoase pe care va invit sa le gasiti. Din cele peste 2000 gasite de mine in ultimele 3 zile.

                          Comment


                          • Unor piloti le place ploaia mai mult ca altora. Simplu ca bonjour. Vettel e un maestru pe ploaie de exemplu, Kimi nu.
                            NU mi-e clar cu penalizarea aia de 3 locuri a lui Kimi daca Mercedes a facut reclamatie sau nu, cert e ca au fost mai multi care au cam dormit pe trasa ideala.
                            Redbull e o masina cu un downforce extrem, de aici si gradul mare de uzura, cine s-a uitat la P2 a vazut cum sar bucati de guma dintr-o masina Redbull.
                            Mi se pare mai clar ca niciodata ca nu exista o conspiratie redbull-pirelli.
                            Au mai scos gaozarii si alta teorie la fel de caraghioasa: lotus e avantajata din cauza ca pirelli testeaza cu o masina renault 2010. NU doar ca o masina din 2010 e complet diferita fata de una 2013, dar initiatorul de zvonuri si credulii lui n-au prins un aspect de baza: nu lotus a testat cu pirelli, ci invers, pirelli a testat cu renault, deci fluxul de date este tocmai invers.
                            Greu de spus ce va fi maine, vremea se pare ca nu va oferi o cursa curata. Alonso si Hamilton cred ca vor face o cursa buna.

                            Comment


                            • In legatura cu Webber si Rosberg...intradevar pacat si incredibil ce decizii au adus sefii celor doua echipe. Vazand cu ochii Rosberg a fost mai rapid decat Hamilton.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Da este foarte penibil...daca era la sfasit de sezon si unul dintre ei nu ar avea sanse la titlu mai ziceam...da asa...
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF