Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Impozitul e aberant ... ce putem face?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vegeftw...de acord cu tine partial.Userul a fost banat pentru exprimarea in public vis-a vis de ceilalti useri nu pentru subiectul in dezbatere.Punctual si la obiect am o intrebare...la motorul tau de 2700cm diesel (mai poluant decat benzinarul) platesi cat?...la motorul meu de 3200 cm benzinar(mai putin poluant decat dieselul) platesc 4.600 ron anual. Aceasta masina am platit-o foarte multi bani in 2002 cand am cumparta-o si pot spune ca am platit tot ce cerea statul la momentul acela.Dupa 14 ani mi se spune ca am "masina de lux" si trebuie sa platesc nu stiu cat din cauza motorului de 3200 care culmea l-am platit o data deja in 2002.Masina mea de la 43-45.000 de euro in 2002 a ajuns sa valoreze 4.000-4.500 euro maxim astazi dar impozitul a crescut de nu stiu cate ori.Apropo...cred ca iau un pret mai bun pe ea in Germania decat in Romania.Dupa parerea mea au aparut niste anomalii de calcul care duc la niste aberatii financiare.Am un S-class 320 benzina caroserie W220 care oricine stie ca e ce vrem noi numai masina de lux nu este.Gaseste tu te rog un algoritm de calcul care sa reflecte adevaratul motiv al taxei din care sa rezulte imensa discrepanta intre ce plateste 2700cm diesel cu 3200 benzina; probabil acelasi an de fabricatie intre masinile noastre.Hai sa vedem daca platim toti functie de cat "poluam".Sunt deschis oricarui argument sau parere.
    Bafta

    Comment


    • Originally posted by mastermario71 View Post
      vegeftw...de acord cu tine partial.
      .
      Bafta
      Da, am vazut de ce a fost ban-at colegu`, nu m-am gandit nicio clipa ca ar fi luat pentru impozit. De multe ori si mie mi-e greu sa ma abtin cand vad ca toata lumea arunca in fata situatia din alte tari fara sa stie prea bine despre ce e vorba.

      Diferenta dintre motorul tau si al meu la impozit e la fel de mare ca intre al meu si un 2.5 , desi intre tine si mine sunt 500cm3 iar intre mine si 2.5 doar 200. Te obliga sa nu iei motoare mari - poluare, diminuarea resurselor etc. Cat despre S-ul tau, ca e nou sau vechi e tot lux. daca ne referim la dotari, confort etc. Sunt masini care nu vor avea , cel mai probabil, niciodata ce are un S din `98, nu mai vorbim de modelele mai noi so ... luxul ramane lux. Pentru guvernantii nostri, cred ca suntem de acord ca taxa pe lux se refera la faptul ca unul care isi permite sa bage combustibil intr-un motor cat mai mare nu se plange de impozit. Partea cu poluarea cred ca e aievea, numai de poluare nu le pasa lor. Birurile astea au fost puse ca sa protejeze pe langa productia auto interna si interesele lu` Tariceanu + nu mai stiu care, ei avand actiuni pe la Citroen Renault. Un alt motiv este FORD-ul care a cerut asigurari ca isi vor vinde masinile daca vin si se instaleaza la noi. Asta gasesc eu ca explicatie. Oricum, ce se intampla e aberant, vrei bani la buget apeleaza la grandomania si nesimtirea romanului, lasa-l sa-si aduca masini cat mai mari si sa si le inmatriculeze si pune la punct problema scoaterii de la impozit. Mereu in viata m-am uitat la altii mai destepti ca mine, cu realizari serioase de unde sa invat ceva. Nu vad de ce alesii nostri nu se pot uita la tarile mult mai prospere sa faca sa mearga treaba. Asa am fost obisnuiti, sa incercam sa ne indestulam IERI, nu in timp si atunci, stiindu-se incapabili suntconvinsi ca nu vor mai apuca urmatorul ciolan si trag sa se indestuleze pana nu e prea tarziu. Oricum ar fi, masina mea ramane pe Germania, nu ma deranjeaza absolut deloc.

      Comment


      • hmm...repetam W220, An 2002, 3200 cm benzina VS. 2500 cm diesel W221.A mea nu mai este lux de prin 2005-2006 si valoreaza un nimic pe langa W221 2500 cm diesel plin de "lux" din 2011.Mai pe scurt..a mea valoreaza astazi vreo 4.500 euro VS. W221 de 2500 cm W222 de vreo 15.000 euro plina de "lux".
        Ce vreau eu sa evidentiez este faptul ca legea asta are legatura doar cu cm3 si nu cu "luxul"... total aberanta.
        Amaratul cu Aro si motor mare ce sa poate spune?

        Comment


        • Si ca sa incendiez acest subiect...de ce trebuie sa platim vreo taxa pentru ca am muncit sau ne-am sacrificat ca sa ne putem bucura de masinile noastre oricare ar fi ele?De ce trebuie sa asiguram salariile si pensiile trantorilor care ne sug continuu doar ca sa avem voie sa ne bucuram de rezultatul muncii noastre????????????????
          Daca as fi pentru o zi presedinte....citat Parazitii

          Comment


          • Imi amintesc inca de cand eram copil o poveste...Abu-Hassan.
            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

            De asta ar avea nevoie Romania ca sa putem scapa de lipitorile care ne sug viata de 25 ani.Nu cred ca putem face nici un fel de comparatii intre sistemul german de salarii,pensii,taxe si cel romanesc.Cei care ne spun cat este impozitul auto in Germania ar trebui sa ne spuna si ce salariu au...daca e romanesc sau germanNu putem face nici macar comparatii intre autobuzele lor care vin la fix si 14 minute de exemplu si autobuzele noastre care uita sa vina prin statii.In timp ce in Europa mijloacele de transport in comun sunt curate si vin la timp la noi stim bine care-i situatia.Masina in secolul nostru nu trebuie sa fie un lux cel putin la mine este o necesitate(sunt in continua miscare).Ar fi multe de spus dar le vom dezbate pe rand.

            Comment


            • Buna seara !




              @ vegeftw:



              Aia care "arunca in fata situatia din alte tari" au dreptate. Eu sunt unul dintre ei, pentru ca aici muncesc si aici traiesc in marea majoritate a timpului.


              Asigurarile in Germania nu au nimic de-a face cu cilindreea. Implicit, nici cu gradul de poluare. RCA-ul pentru un W124 cu benzinar de 4.0 costa vreo 900 Euro pe an, pe cand pentru 2.0 D costa vreo 950. Asta in conditiile in care ceilalti parametri raman constanti... Si am facut comparatia/simularea asta la trei firme de asigurari din Saarbrücken.


              Legat de "ai motor mare, plateste, ca-ti permiti". Desteapta filozofie... Adica daca eu ma dau cu un 4.0 si tu cu un 2.0 din acelasi ani si cu acelasi dotari (desi asta nu influenteaza valoarea impozitului), ti se pare normal sa platesc de 32.5 ori mai mult ca tine ?





              @mastermario71:


              Eu am scris cat este impozitul pe masini in Germania, tot eu am scris si salariul. Diferentele sunt profund in defavoarea romanului. Sau nu a fost clar ?





              In Romania, democratia are aroma de dictatura a minoritatii impotriva majoritatii. Nici asta nu e clar ?











              Dragos

              Comment


              • Heavy D. remarca mea despre "Cei care ne spun cat este impozitul auto in Germania..." nu era cu siguranta la adresa ta care stii despre ce este vorba ci la adresa celorlalti participanti la discutie care invoca doar "taxa" in Germania.Sigur nu era vorba de tine, sper ca ai inteles asta

                Heavy D....adica era direct spre cei care impartasesc parerea colegului Nedved...intelegi?
                As vrea sa-i vad platind impozit anual cat valoarea cotetului din dotare.
                Last edited by cutaresku; 02-15-2016, 23:47 PM.

                Comment


                • Originally posted by vegeftw View Post
                  Da, am vazut de ce a fost ban-at colegu`, nu m-am gandit nicio clipa ca ar fi luat pentru impozit. De multe ori si mie mi-e greu sa ma abtin cand vad ca toata lumea arunca in fata situatia din alte tari fara sa stie prea bine despre ce e vorba.

                  Diferenta dintre motorul tau si al meu la impozit e la fel de mare ca intre al meu si un 2.5 , desi intre tine si mine sunt 500cm3 iar intre mine si 2.5 doar 200. Te obliga sa nu iei motoare mari - poluare, diminuarea resurselor etc. Cat despre S-ul tau, ca e nou sau vechi e tot lux. daca ne referim la dotari, confort etc. Sunt masini care nu vor avea , cel mai probabil, niciodata ce are un S din `98, nu mai vorbim de modelele mai noi so ... luxul ramane lux. Pentru guvernantii nostri, cred ca suntem de acord ca taxa pe lux se refera la faptul ca unul care isi permite sa bage combustibil intr-un motor cat mai mare nu se plange de impozit. Partea cu poluarea cred ca e aievea, numai de poluare nu le pasa lor. Birurile astea au fost puse ca sa protejeze pe langa productia auto interna si interesele lu` Tariceanu + nu mai stiu care, ei avand actiuni pe la Citroen Renault. Un alt motiv este FORD-ul care a cerut asigurari ca isi vor vinde masinile daca vin si se instaleaza la noi. Asta gasesc eu ca explicatie. Oricum, ce se intampla e aberant, vrei bani la buget apeleaza la grandomania si nesimtirea romanului, lasa-l sa-si aduca masini cat mai mari si sa si le inmatriculeze si pune la punct problema scoaterii de la impozit. Mereu in viata m-am uitat la altii mai destepti ca mine, cu realizari serioase de unde sa invat ceva. Nu vad de ce alesii nostri nu se pot uita la tarile mult mai prospere sa faca sa mearga treaba. Asa am fost obisnuiti, sa incercam sa ne indestulam IERI, nu in timp si atunci, stiindu-se incapabili suntconvinsi ca nu vor mai apuca urmatorul ciolan si trag sa se indestuleze pana nu e prea tarziu. Oricum ar fi, masina mea ramane pe Germania, nu ma deranjeaza absolut deloc.
                  Voi va auziti ce vb de lux adica dotarile, sa muriti vooooi ca 3 dotari in plus de raha si de 5000E in valoare DE NOI in plus??? Pai asa dc nu se pune extra-impozit si la FOTOLIILE din birouri sau la mobila de nuc cand merg la magazinu cu vraja mobilei sa vad diferenta colosala de pret relativ la o mobila de pal meleminat sau canapeaua daca e de piele sa fie macar triplu de scumpa fata de cea de musama sau textil??!!!...Asa aberatii vb luandu-va dupa cretinu de boc, un tzaran aservit si spariet care a indeplinit si el niste ordine ca sa ramana sus cat mai mult si a fost dat jos tot de cei pe care i-a servit pt ca era chiar mai sa bage tzara in gard cu politica lui exclusivista si ultra-taxatoare...
                  Si app, am zis mai sus, este E200 benzinar cu FIX ACELEASI DOTARI CA SI E280 din acelas an si deci practic acelasi pret si consum cu maaax 10% in plus pt motorul mai mare!!! TREZIREA!!!
                  Totusi ai punctat bine faza cu FORDU si DACIA si bineinteles a inceput de la Citronel care nu e instare sa aiba motoare peste 2.0 pt ca astea sunt adevaratele motive!!! De aceea eu cand au bagat taxa am zis: SI DE CIUDA, mai bine umblu cu motocicleta, scooter sau chiar bicicleta(oricum cam umblu cu ele) decat sa le dau astora si 1E pe o masina noua, in impozitul de la achizitionare, sau in cica taxa de mediu!!!
                  Tre sa ne invatam sa protestam mai crancen, pt ca avem exemple de reusita deja: Vedeti cazul ACTA, Rosia Montana, faza cu oieritul cand lumea mobilizandu-se mai tare a reusit sa atinga macar partial scopurile!!!
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • Mi-e greu sa te citesc. Taxa de mediu nu e pusa pe luxul interior, e pusa pe cilindree. Se taxeaza luxul de a avea un consum mare. Peste tot in lumea asta exista diferenta de taxe la motoare. Faptul ca noi avem o taxa in plus trebuie sa le multumim varstnicilo, minerilor si mai tarziu, noua celorlalti care fie nu am iesit la vot fie am votat ce am votat. Alesii nostri ne conduc, trebuie sa-i acceptam sau sa-i schimbam.
                    Pana la urma am imopresia ca cei cu masini foarte vechi nu isi permit sa-si ia ceva mai nou si se agata de iubirea pentru clasice sau mai stiu eu ce tertipuri ieftine. Cine are o clasica in garaj, o iubeste si vrea sa se dea cu ea ca masina de zi cu zi isi plateste darile si merge mai departe. CIne nu, isi ia un fiat, suzuki, lupo, sau mai stiu eu ce. Nici mie nu imi convine taxa de mediu, dar nu am ce face, muncesc mai mult si ma folosesc de masina. Platesc in Germnia cu vreo 400euro (daca nu mai bine) fata de ce as fi platit in RO. Nu ma plang. Nu am copii, nu am nevasta. Cand am sa am alte obligatii probabil o sa muncesc si mai mult sau imi iau o masina care se incadreaza in buget. Ar cam fi timpul sa punem osul la treaba si sa cheltuim atat cat ne permitem nu cat am dori. Viata e plina de rahat, noi ne-o facem si mai grea. :-)

                    Comment


                    • Originally posted by vegeftw View Post
                      Mi-e greu sa te citesc..... Ar cam fi timpul sa punem osul la treaba si sa cheltuim atat cat ne permitem nu cat am dori. Viata e plina de rahat, noi ne-o facem si mai grea. :-)
                      Tocmai ca ar trebui SA NUUU!!!!!! Sa ne impotrivim!!! Daca maine ti-a zice ca daca e Mercedes fie ca e bascula sau A-klasse sau S e lux si are impozit minim 1000E in plus??? Cum e asta, iti place, sa rad eu de tine ca eu am Subaru de 2.0i si sa zic du-te frate, tie ti-a trebuit mertzan sa fi jmeker asa ca plateste, k eu is jmeker si m-am descurcat sau am avut 'bulan' vorba cocalarului si desi am cai mai multi k tine, da motoru meu e la limita la 1998cmc si platesc 160lei pe an si la fel mult mai putin la taxa de mediu?! Da uite eu nu-s ca toti frustratii cu 'unu-patru' sau 'unu-noua' si eu sunt in asentimentul tau si a celor care platesc PE NEDREPT mai mult...si asta mai ales pt ca lasandu-i SUNT CONVINS ca nu mai trece mult si o sa vina un alt deshtept precum boc da care nu se va lega de cilindree ci de cai, sau de valoare sau de toate la un loc, de ma reintorc la benveu de spania! :P Ce tot veniti cu teoria pur tzaraneasca a faptului ca cilindree = lux, pai asta o anulez si eu din start spunand ca atunci si bascula e masina de lux sau tirul si autocarul pt ca, pe langa faptul ca, costa cat S-ul au chiar si dormitor pe langa motorul de +8 litrii...
                      Faza cu cheltuitul cat ne permitem....pai asta si facem, unii se mai descurca mergand cu numere pana expira vopseaua p ele si se cojeste, altii isi fac asigurare pe 2 ani inainte si platesc taxe si impozite ca p urma sa tina masina pe strada ca nu mai au de benzina pana la salar...da nu imi poate mie spune neica nime ca apare el la tv si ii jmeker ca tre sa ii mai dau nushce bani pe nushce povesti!
                      .....in concluzie criteriul asta cu cilindreea fiind lux e ca si cum as fi considerat bogatash pt ca stau in Elvetia... )))))
                      Last edited by NinjaV12; 02-22-2016, 01:33 AM.
                      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                      Comment


                      • Luxul de a avea un consum mare se taxeazã la pompã... restul vorbelor cu cmc>3000=lux sunt numai aberatii. Nu cred ca poate cineva sa aduca argumente logice pt metoda de calcul a timbrului de mediu, unde gramul de CO2 este de 11 ori mai scump pt motoarele mai mari de 3000cmc fata de cele de maxim 1000cmc. Asta s-ar traduce prin faptul ca 40 de masini (vechime 9-10 ani) cu motoare euro4 de maxim 1000cmc polueaza la fel de mult ca o singura masina (aceeasi vechime) cu motor tot Euro 4 de 3500cmc.

                        Sincer, ma mir cum de pana acum n-a castigat nimeni vreun proces cu statul pentru discriminare.

                        Iar despre impozit, a fost probabil facut in grabã, cum sunt multe taxe din tara asta. Argumentul logic pare a fi cel mai putin important.
                        Last edited by RIR; 02-22-2016, 02:12 AM.

                        Comment


                        • Buna ziua !



                          Nu exista notiunea de "argument logic" in vocabularul legiuitorilor nostri atat de putin iubiti. Exista in schimb interese mai mult sau mai putin private care trebuie protejate in defavoarea si pe banii cetateanului de rand, si legile se fac de asa natura incat sa creeze mediul ideal pentru dezvoltarea acestui ultim aspect...




                          Dragos

                          Comment


                          • Originally posted by Heavy D. View Post
                            interese mai mult sau mai putin private care trebuie protejate in defavoarea si pe banii cetateanului de rand, si legile se fac de asa natura incat sa creeze mediul ideal pentru dezvoltarea acestui ultim aspect ...
                            ... și iată că avem aici și definiția pt. LOBBY
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Originally posted by RIR View Post
                              Luxul de a avea un consum mare se taxeazã la pompã... restul vorbelor cu cmc>3000=lux sunt numai aberatii. Nu cred ca poate cineva sa aduca argumente logice pt metoda de calcul a timbrului de mediu, unde gramul de CO2 este de 11 ori mai scump pt motoarele mai mari de 3000cmc fata de cele de maxim 1000cmc. Asta s-ar traduce prin faptul ca 40 de masini (vechime 9-10 ani) cu motoare euro4 de maxim 1000cmc polueaza la fel de mult ca o singura masina (aceeasi vechime) cu motor tot Euro 4 de 3500cmc.

                              Sincer, ma mir cum de pana acum n-a castigat nimeni vreun proces cu statul pentru discriminare.

                              Iar despre impozit, a fost probabil facut in grabã, cum sunt multe taxe din tara asta. Argumentul logic pare a fi cel mai putin important.
                              Exact, si nunumai, dar nici de nushce valoare a masinii nu poate fi vorba, pt ca tot atat dai la S500-le nou de +50miiE cat la S500 w140 de max 3000E si asta pt ca a prins la mintile simple care mai au inca preconceptul: "Are mertzan, benveu sau haudi, clar a furat bani sau e shpertzar sau bijnitzar"...

                              Pana in 2000cmc e relativ ok, dar ce e peste, o venit rusinea ardealului boc si o dat cu bota in baliga pe acest sistem tzaranesco-simplisto-necunoscator de s-a stropit si el pe fatza dupa ce a stropit pe toata lumea...pe ala vreau sa il calc pe trecere cand e el pe verde cu un G63Amg si sa am martori ca a trecut el pe rosu si sa nu moara, sa stea umpic in spital numai da si sa il oblige legea sa imi plateasca vopseaua la bara fatza sa vada ce bine e sa fi nedreptatit! )))))

                              De ce nu s-a castigat nimic, pt ca va este prea frica sau nu aveti bani pt o actiune ferma la curtea drepturilor omului cei mai multi dintre voi, pt ca au fost unii, e drept putini, dar care au castigat! Mie nu imi e frica sa spun ca trebuie sa primeze criteriul LOGIC pt taxarea unui om, posesor de masina, casa sau chiar elicopter si iaht...e ca si cum am zis mai sus cu catalogarea unui elvetian ca fiind bogat, sau mai urat ca si cum daca esti tzigan la 14 ani inainte de a primi buletin sa te amprenteze si chiar tina in arest sa vada daca ai face vreo infractiune...deci inca odata, nu tre sa ne inflacaram sau sa erupem fara rost, DAR sa CEREM UNDE TREBUIE DREPTATE IN JUDECATA SI TAXARE PROPORTIONAL ECHITABILA PT ARGUMENTE LOGICE!!!

                              PS: Ma mir ca aceste taxari au fost declarate constitutionale....sau mare ar fi mirarea sa nici nu fi fost!!!
                              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                              Comment


                              • Inca una, de azi de la impozite si taxe sector 1:
                                Daca te-a prins revelionu' 2016 cu firma in apartament, chiar daca ai desfiintat-o pe 5 ianuarie 2016, PLATESTI IMPOZIT NEREZIDENTIAL, DE DOOJDEORI MAI MARE, PE TOT ANUL 2016.

                                Discutie contribuabila - inspector fiscal:

                                Aoleeu, si cum? Pai fiicamea avea PF de traduceri, da' acu' e-n Anglia, da' mi-a facut procura si am depus la registrul comertului pentru suspendare, acum pe 8 Februarie, cum sa platesc pe tot anul? De unde 35 de milioane? Pentru ce daca am inchis acum?

                                Pai asa, trebuia sa va ganditi din decembrie, lasati ca va trimite fata bani din Anglia, de acolo!

                                Plangea muierea acolo, la tejgea...

                                Ehee, treburile nu se rezolva din Anglia, cand te pui la coada la vot, si de fapt te doare-n flex de ce e prin tara, ca oricum habar n-ai...
                                Las' ca ajunge tehnocratu' si prin buzunarele diasporei, nicio problema!

                                La mai mare!
                                Last edited by Zeus; 02-22-2016, 21:35 PM.

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF