Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inmatriculari BULGARIA-Explicatii,intrebari si raspunsuri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Clar ca e mult mai benefic pentru buzunarul nostru treaba cu bulgaria, dar nimeni nu spune nimic de cate ori e oprit in trafic fara motiv cel cu numere de bg.in vaslui si iasi e macel.Din vaslui sunt parintii mei si am un prieten foarte bun cu masina de bulgaria de vreo 4 luni, e student la iasi si cam saptamanal face ruta asta iasi vaslui.in 4 luni a fost oprit si cautat de acte de mai multe ori decat a fost cautat in 3 ani cu dacia 1300 din 1980.e chestie politica dar suparatoare.

    Comment


    • #17


      Din 10.000 de accidente pe an, cate s-au produs in Romania anul trecut, peste 3.000 au revenit soferilor cu masini inmatriculate in Bulgaria.

      In ultimii 5 ani, ponderea a crescut de 10 ori in perioada 2005 - 2010. Semnalul de alarma este tras de asiguratorii romani, care spun ca nu sunt deranjati neaparat de faptul ca se intampla asta, ci mai ales de problemele pe care le fac asiguratorii bulgari care tergiverseaza plata daunelor.

      In urma cu cinci ani, Bulgaria se plasa locul 9 in totalul accidentelor, cu o pondere putin peste 3%, respectiv 156 de accidente, la un total de peste 4.400 de accidente.

      In 2005, Italia detinea prima pozitie in acest clasament, spun asiguratorii din Romania.

      Daunele provocate de un autovehicul inmatriculat in afara Romaniei sunt acoperite prin asigurarea Carte Verde.

      In cazul unui accident, asiguratorii bulgari motiveaza tergiversarea achitarii despagubirilor prin faptul ca autovehiculul nu mai apartine unui cetatean bulgar, ci unuia roman, caz in care acesta ar fi trebuit sa detina o polita RCA emisa de un asigurator roman, sustin reprezentantii unei companii romanesti de asigurari, citati de Mediafax.

      Al doilea motiv invocat de asiguratorii bulgari este faptul ca polita RCA incheiata in Bulgaria este emisa pe numele cetateanului bulgar, dar nesemnata de acesta, ci de cetateanul roman, si, in acest caz, contractul de asigurare nu este valabil.

      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #18
        Mai,mai...ai ''nostrii'' iarasi nu se pot rabda sa nu introduca o noua lege...Masinile inmatriculate in Bulgaria ar putea circula numai 90 de zile pe an in Romania!

        Sursa...http://www.4tuning.ro/legislatie-aut...wsletter_39608
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Cat timp au voie sa circule in RO cei care au dubla cetatenie si au masinile inmatriculate in strainatae ?.

          Comment


          • #20
            Originally posted by nstoe View Post
            Cat timp au voie sa circule in RO cei care au dubla cetatenie si au masinile inmatriculate in strainatae ?.
            Din cat am auzit ei pot circula mai mult fara nici o problema.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Intai sa intre in vigoare legea cu "limitarea la 90 de zile a utilizarii in tara pentru autovehiculele inmatriculate in BULGARIA " ca poate ramane la stadiul de propunere, proiect...

              Comment


              • #22
                Masinile inmatriculate in Bulgaria ar putea circula numai 90 de zile pe an in Romania!


                Zvonuri si iar zvonuri pentru a speria oamenii,de prin 2007 au inceput inmatricularile in bg.si functioneaza si astazi.Oricum chiar daca legea trece exista deja posibilitatea inmatrucularii pe numele tau(nu doar a trecerii in talon ca utilizator)e drept costa vreo 900-950e dar se poate(vezi linkul).Romanii sunt oameni inteligenti si se pot descurca in orice situatie de aceea vor sa ne distruga si sa ne elimine dar nu vor reusi!! http://forum.club4x4.ro/showthread.p...-pe-numele-tau.PS.Nu vreau sa fac reclama,daca am gresit punand kinkul cer scuze...
                Last edited by tesdan8; 07-16-2011, 21:00 PM.

                Comment


                • #23
                  O alta varianta ar fi obtinerea dublei cetatenii , romano/bulgara .
                  Se poate cumpara si o casuta modesta pe litoralul bulgaresc, nu se mai apeleaza la nici un intermediar si ii spune-ti pa lui boc .
                  Asa cum am mai scris pe alt topic pana nu apare legea "vorbim si noi discutii".
                  Last edited by nstoe; 07-18-2011, 14:54 PM.

                  Comment


                  • #24
                    In curand: fara masini inmatriculate in Bulgaria
                    Miercuri, 28 Septembrie 2011


                    • Parlamentul de la Sofia va adopta în curând anumite amendamente legale care vor face imposibila ca o masina al carei proprietar are domiciliul într-o alta tara sa continua sa poarte un numar de înmatriculare din Bulgaria, a dezvaluit Borislav Bogoev, vicepresedinte al Comisiei bulgare de supraveghere financiara de la Sofia

                    Reprezentantii sectoarelor de asigurari din România si Bulgaria s-au reunit, marti, în capitala bulgara pentru a dezbate problemele actuale transfrontaliere din segmentul auto în cadrul conferintei „Asigurarile auto în Sud-Estul Europei: Solutii pentru probleme transfrontaliere”. Evenimentul este organizat de Media XPRIMM (România) si Insmarket (Bulgaria).

                    Bogoev a declarat cu aceasta ocazie ca, prin modificarile legale, noul proprietar al unui vehicul auto va fi obligat sa-l înmatriculeze la adresa sa de domiciliu în termen de 14 zile dupa achizitionare. Dupa expirarea a doua saptamâni de la achizitionare, vechiul numar de înmatriculare a vehiculului îsi va pierde valabilitatea. În acest fel nu va mai fi posibil ca vreun român sa-si cumpere un autoturism din Bulgaria si sa continue sa-l conduca în tara sa fara sa-i schimbe numarul de înmatriculare. Urmeaza sa fie modificat si regimul de emitere a procurilor prin care cetatenii bulgari transfera dreptul de conducere a masinii unei persoane terte, a mai spus oficialul.

                    Borislav Bogoev a adaugat ca, daca vreun autoturism înmatriculat în Bulgaria produce un accident în România, despagubirile sunt platite de compania de asigurari din Bulgaria, sau în cazul în care acesta nu are polita de raspundere civila auto - de Fondul de garantare din Bulgaria. În momentul de fata, la acest fond au fost reclamate despagubiri de peste 33 milioane de euro. Este vorba de fapt de scurgerea unor capitaluri nationale din Bulgaria catre România, a spus Bogoev.

                    Cel mai mult pierd asiguratorii

                    Reprezentantii sectorului de asigurari din Bulgaria au notat ca cea mai mare problema pentru ei este ca media primelor de despagubire în România este mult mai mare fata de cea din Bulgaria. În acelasi timp, pretul politelor de asigurare în Bulgaria este mai mic decât în România. O alta problema ar fi ca asiguratorii nu au cum sa faca o evaluare personala a riscului când este vorba de un sofer român deoarece nu detin nici un fel de informatii despre persoana respectiva.

                    Din punctul de vedere al asiguratorilor din România, problema cu masinile înmatriculate în Bulgaria este faptul ca ei platesc despagubirile persoanelor afectate de accidentele rutiere, dar apoi îsi încaseaza banii cu o mare întârziere.

                    Când eu platesc o despagubire pentru un accident cu autoturism înmatriculat în Bulgaria, îmi cer banii de la Fondul de garantare din România care la rândul sau se adreseaza fondului respectiv din Bulgaria, a declarat pentru Agerpres, Ionel Dima, vicepresedinte al companiei AVUS Austria. Problema este ca trebuie sa astept un an pâna când îmi primesc banii înapoi, a precizat Dima. El a mentionat ca biroul din Bucuresti pe care îl conduce a platit, dar nu a încasat, aproximativ 500 mii de euro pentru daune provocate de vehicule înmatriculate în Bulgaria.

                    Pacalirea fiscului

                    Fenomenul masinilor înmatriculate în Bulgaria pe drumurile românesti nu aduce daune numai companiilor de asigurari din cele doua state, ci mai ales sistemelor fiscale ale României si Bulgariei, a semnalat si Kosta Ciolakov, vicepresedinte al Asociatiei asiguratorilor din Bulgaria. În majoritatea cazurilor, masinile îsi schimba proprietarul printr-un contract de vânzare-cumparare încheiat între un cetatean bulgar si un cetatean român. Acest contract ramâne însa secret pentru autoritatile române, fiind folosit numai în Bulgaria. În tara sa, românul nu conduce autoturismul pe baza acestui contract, ci pe baza unei procuri potrivit careia proprietarul autoturismului ar fi cetateanul bulgar. În acest fel, nici vechiul, nici noul proprietar al masinii nu platesc taxe. Aceasta practica exista din cauza unor notari bulgari care emit asemenea procuri, desi stiu ca autoturismul nu mai apartine vânzatorului.

                    Comisarul Alexi Stratiev, director al politiei rutiere din Bulgaria, a declarat ca, la începutul acestui an, politia bulgara a informat autoritatilor române despre circa 4.000 de masini care sunt achizitionate de români. În urma cu câteva zile am primit informatii ca doar 500 din acestea masini nu mai au numere de înmatriculare din Bulgaria, a indicat Stratiev. El s-a declarat surprins de faptul ca politia româna nu reactioneaza, desi detine informatii ca celelalte 3.500 de masini nu mai apartin unor cetateni bulgari.

                    Mona Cucu, din Comisia de supraveghere a asigurarilor, a prezentat date statistice potrivit carora în doar patru ani numarul accidentelor petrecute în România cu autoturimse înmatriculate în Bulgaria a crescut de 15 ori: de la 204 în 2006 la 3155 în 2010. În primele sase luni ale anului, numarul acestor accidente este de 1798, Bulgaria situându-se pe primul loc în aceasta privinta, la mare distanta de Italia, cu 500 de cazuri.


                    Sursa: http://www.bzi.ro/in-curand-fara-mas...ulgaria-242751
                    Stefan

                    Comment


                    • #25
                      Nu putem stii daca tot ce e scris prin presa este si adevarat...zilele astea o sa ma duc in bulgaria si o sa ma interesez care,cum mai sta treaba!!!

                      Comment


                      • #26
                        Pana la urma ai aflat ceva cum sta treaba cu masinile inm. pe bg,.... ce se aude ?

                        Comment


                        • #27
                          In continuare din ''Cascadorii rasului'':

                          ''Politia Rutiera si Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) pune in dezbatere ideea ca autovehiculele inmatriculate in alte state sa nu poate fi conduse in tara mai mult de 90 de zile pe an de catre cetateni romani care au domiciliul in Romania, dorind ca astfel sa limiteze ceea ce a devenit un fenomen: masinile inmtriculate in Bulgaria. Date estimative arata ca pe drumurile tarii circula intre 5.000 si 7.000 de autovehicule cu numere de Bulgaria, peste 90 de zile pe an, iar Politia doreste sa limiteze sau sa elimine situatiile in care utilizitatorii nu pot fi identificati sau circula fara toate actele in regula, a declarat comisarul Florin Catana din cadrul Politiei Rutiere.

                          Ideea nu e noua si vine sa faca din nou aplicabila o lege mai veche, care prevede exact ce vor politistii sa reglementeze din nou.

                          Practic, explica Florin Catana, odata cu aderarea la Uniunea Europeana (UE) si cu intrarea in viitor in spatiul Shengen, nimeni nu va mai putea stabili exact cat timp circula un anume autoturism pe teritoriul unui alt stat decat in cel in care este inmatriculat.

                          Astfel, este inaplicabila legea care spune ca o masina nu are voie sa circule mai mult de 90 de zile consecutiv pe teritoriul unui alt stat decat cel in care este inregistrata.

                          Varianta luata in calcul de Politie suna cam asa: “Un autovehicul inmatriculat in alt stat va putea sa circule pe teritoriul altui stat pe o perioada de 90 de zile, pe intervalul unui an, perioada nefiind raportata la momentul intrarii in tara, ci la momentul intrarii in posesia actului care-ti da dreptul sa conduci masina respectiva: contract de comodat, inchiriere, alte acte”.


                          Deocamdata ideea este la Politia Rutiera si DRPCIV si nu e clar ce se va intampla cu ea, insa e limpede ca politistii vor sa reglementeze cat mai bine problema automobilelor cu numere de inmatriculare straine.''

                          Comment


                          • #28
                            Din câte am auzit, nici în țări precum Germania sau Olanda nu te lasă cu mașină înscrisă în altă țară mai mult de câteva luni dacă nu plătești ceva taxe / luare în evidență și la ei. Mă refer aici la cei care lucrează în țara respectivă și și-au luat mașina cu ei.

                            Nu e posibil să scapi de chestia asta dacă îți faci reședință în Bulgaria?
                            ...

                            Comment


                            • #29
                              Se poate inmatricula pe nume de roman, cu rol fiscal propriu ?

                              Comment


                              • #30
                                Oameni buni...care aveti masinile pe BG grabiti-va sa va faceti asigurarile ca iar au ajuns in jur de 120-150 euro,azi am fost si m-am trezit cu o surpriza placuta .Nu se stie cat timp o sa fie valabil asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF