Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Legile fizicii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai acuma incepi sa-i dai nume la 126 ? Noi zicem ca e "singura forma care exista"
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #32
      Originally posted by STEFAN V8 View Post
      Sunt filmari cu SLC-uri pe turnanta aia. http://www.youtube.com/watch?v=6U61XbbQsYc
      Autocarul are un V8 biturbo de vreo 400 de cai asa ca prinde cu usurinta peste 120km/h si sta la inclinatia aia fara forte laterale. Desigur daca s-ar opri ar cadea la baza sau daca ar merge mai tare ar iesi pe sus.

      Audi 4x4 cu spini eu cred ca urca din roti, cablul ala e pus sa nu vina la vale de sus ca s-ar dezintegra. Daca erau adevarati faceau o portiune orizontala in varf si nu mai era nevoie de nici un cablu. Zapada e destul de pacatoasa dar panta aia e lina si progresiva iar puterea te ajuta enorm sa-ti creezi o inertie si s-o mentii. Cu cat viteza e mai mare la baza cu atat ai mai multe sanse. Banuiesc ca e un V8 de 355 de cai, si configuratia nefasta cu motorul in fata puntii din fata e favorabila in situatia asta la distributia greutatii.
      Pai au folosit cauciucuri cu spini. http://www.youtube.com/watch?v=iROAp...eature=related

      Eu zic ca au folosit si cablul ala s'o traga putin, in felul asta tinand masina cat de cat echilibrata la urcare.
      Oo\=|=/oO

      Comment


      • #33
        Originally posted by PapyVicK View Post
        Pai au folosit cauciucuri cu spini.

        Eu zic ca au folosit si cablul ala s'o traga putin, in felul asta tinand masina cat de cat echilibrata la urcare.
        1. Şi n-a putut urca nici cu spini. La prima încercare a pierdut şi aderenţa, şi traiectoria, ai văzut că a derapat stânga, moment în care şoferul a stopat acceleraţia să nu intre în parapet.
        2. Bineînţeles că a fost tras de cablu, nu numai pt. echilibru, ci şi pt. forţă, că singur nu avea şanse. Pariu pe ultima mea pensie ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Originally posted by Levi View Post
          1. Şi n-a putut urca nici cu spini. La prima încercare a pierdut şi aderenţa, şi traiectoria, ai văzut că a derapat stânga, moment în care şoferul a stopat acceleraţia să nu intre în parapet.
          2. Bineînţeles că a fost tras de cablu, nu numai pt. echilibru, ci şi pt. forţă, că singur nu avea şanse. Pariu pe ultima mea pensie ...
          off topic

          Optimistule !!!

          Comment


          • #35
            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
            off topic

            Optimistule !!!
            Tot off : din pensia aia ultimă trag nişte bani, să-ţi dau şi ţie măcar o bere (sau, mă rog, câte poţi duce ). Aşa e OK, nu ?
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #36
              Daca folosesti gume speciale ultragrip cu cauciuc microporos, atunci eu cred ca sta si la 60gr nunumai la 45, astfel e posibil sa faci asta: http://www.youtube.com/watch?v=oNXPf...eature=related
              ....la 0:42 se vede cum urca pe o cascada de peste 60grade inclinatie, si si pe care curge apa!
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment


              • #37
                Originally posted by PapyVicK View Post
                Pai au folosit cauciucuri cu spini. http://www.youtube.com/watch?v=iROAp...eature=related

                Eu zic ca au folosit si cablul ala s'o traga putin, in felul asta tinand masina cat de cat echilibrata la urcare.
                Originally posted by Levi View Post
                1. Şi n-a putut urca nici cu spini. La prima încercare a pierdut şi aderenţa, şi traiectoria, ai văzut că a derapat stânga, moment în care şoferul a stopat acceleraţia să nu intre în parapet.
                2. Bineînţeles că a fost tras de cablu, nu numai pt. echilibru, ci şi pt. forţă, că singur nu avea şanse. Pariu pe ultima mea pensie ...
                Ia uitativa putin mai atent la filmulet, la prima incercare de a urca rampa si cand derapeaza masina si soferul pune frana deabea atunci se incoarda cablul. Si inca o chestie...cablul respectiv este pentru siguranta ca daca cumva masina ar pierde aderenta ce dezastru s-ar fi intamplat (ce protectie ar fi avut soferul daca masina aluneca la vale?)
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Ia uitativa putin mai atent la filmulet, la prima incercare de a urca rampa si cand derapeaza masina si soferul pune frana deabea atunci se incoarda cablul. Si inca o chestie...cablul respectiv este pentru siguranta ca daca cumva masina ar pierde aderenta ce dezastru s-ar fi intamplat (ce protectie ar fi avut soferul daca masina aluneca la vale?)
                  1. După 20 de vizionări, hai să zicem ... prima încercare a fost fără ajutorul cablului, l-a ţinut doar după oprire, să nu vină la vale ...
                  2. Pariul rămâne ! Fără cablu nu urcă nici cu slujbe ...
                  P.S. Feri, peste 2 săptămâni poţi să dai un Holsten F.A. pe chestia asta, că voi fi în trecere prin Zalău ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Levi View Post
                    1. După 20 de vizionări, hai să zicem ... prima încercare a fost fără ajutorul cablului, l-a ţinut doar după oprire, să nu vină la vale ...
                    2. Pariul rămâne ! Fără cablu nu urcă nici cu slujbe ...
                    P.S. Feri, peste 2 săptămâni poţi să dai un Holsten F.A. pe chestia asta, că voi fi în trecere prin Zalău ...
                    Te astept!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Tot mă gândeam, unde să postez, că mergea la fel de bine şi la "Fun", dar până la urmă am zis că, temperatura ţine de fizică
                      De când am display nou la temperatura exterioară, mă distrez copios de fiecare dată, când apare ciudăţenia din poze:
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #41
                        E tare...cand - cand +...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #42
                          Din punct de vedere al fizicii (matematicii) este corect. Cifra 0 este neutra si poate accepta semnul +/- fara a schimba in vreunfel rezultatul final al ecuatiei/problemei/experimentului. Oricum asta nu diminueaza cu nimic maiestria termometrului pe care il are in dotare masina.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Levi View Post
                            Tot mă gândeam, unde să postez, că mergea la fel de bine şi la "Fun", dar până la urmă am zis că, temperatura ţine de fizică
                            De când am display nou la temperatura exterioară, mă distrez copios de fiecare dată, când apare ciudăţenia din poze:
                            Termometru nu are atatea zecimale asa ca daca temperatura a scazut la -0.01 si el are doar 0.0 iti v-a arata -0 si asta este valabila si la +0.01.Adica asa cred eu ca este setat acel termometru.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by STEFAN V8 View Post
                              Pai cum sa nu stea daca G urca panta de-aia pe diferite noroaie. .....
                              Sa nu exageram, totusi.

                              Comment


                              • #45
                                g klasse

                                chiar imposibil nu e...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF