Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Legile fizicii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legile fizicii

    Steluţa sfidează legile fizicii !!! :
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    Asta e chiar tare, mai ales autocarul. Cand am vazut titlul, nu ma asteptam la asa o poza. Ce le mai gasiti.

    Comment


    • #3
      Nu de asta ai pe grila[]capota o steluta. Mercedes-Benz si am spus totul fratilor.
      Test drive it as if you would drive test it.

      Comment


      • #4
        Superba alaturare, dar confirma legile.
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #5
          Adevărul e că, la un studiu mai atent se poate observa că este un mic truc la poza asta, ceea ce face ca W126 să stea practic vertical, la 90 de grade, iar asta ar impune o viteză substanţială ca să-l ţină forţa centrifugă în poziţia asta. Uitaţi-vă la linia balustradei, şi vă daţi seama despre ce vorbesc: dacă rotiţi poza un pic în sensul acelor de ceas, se mai liniştesc spiritele. W201 revine aproape orizontal, W126 la 45 de grade, iar autocarul undeva între ele. Oricum, este impresionant ...

          Dar, dacă mă uit după liniile alea întrerupte, mai că-mi vine să-mi retrag tot ce am scris mai sus .......
          Last edited by Levi; 07-12-2010, 21:58 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Salutare! Sincer mie nu mi se pare sa fie trucate! Daca va uitati mai atent la soferii din W126 si din autocar se observa cat de inclinat stau la volan. Se mai observa la w126 cat de lasat este partea din dreapta a masinii. Daca ce-i de la Audi, (Quattro) au reusit sa urce rampa de schii http://www.youtube.com/watch?v=wh4fo...eature=related si au reusit sa sfideze garvitatia...nu vad de ce sa nu se poata conduce Mercedesurile din imagine. Binenteles ca Levi are dreptate ca trebe sa aiba o viteza substantiala ca sa-l tina forta centrifuga in pozitia asta.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Nu-i necesară o viteză aşa mare. Oricum autocarul n-ar putea ţine ritmul cu cele două autoturisme. Anumite detalii din poză mă determină să cred că cele trei maşini au fost totuşi pe acest circuit simultan.
              Uitaţi-vă pe velodromuri, cicliştii ajung frecvent în aceste poziţii, şi viteza lor nu cred că trece de 80 km/h

              Comment


              • #8
                Articolul din care este extrasa fotografia este aici: http://www.worldcarfans.com/10704114...rve-test-track .
                Cine se mai pricepe la fizica elementara sa determine viteza la care autocarul ala poate sta in pozitia aia.
                Unless I'm very much mistaken...

                Comment


                • #9
                  Am citit articolul (mersi !). M-am lămurit în privinţa maşinilor, deci tre' să aibă 150 km/h, iar max. ar fi 200, dar corpul uman nu mai rezistă ... OK, rămân şi eu la întrebarea: este posibil ca ditamai autocarul anilor '80 să atingă această viteză, şi - atenţie ! - în condiţiile acestei piste. Cine are curiozitatea să acceseze linkul colegului postat mai sus, va mai găsi o poză cu 4 maşini, tot în poziţia asta de sfidare a legilor fizicii. În acea poză se vede şi mai clar poziţia înclinată a şoferului, în concluzie: NICIUN TRUC.

                  P.S. Să-mi fie cu iertare, dar aia cu urcatul trambulinei de ski de către Audi Quattro - pe zăpadă ! - e pură reclamă. NU ARE CUM !!! Şi cine mă contrazice, să aducă argumente solide Daţi drumul la film şi opriţi la 0.13 min. Acolo se vede de unde porneşte Audi. Ceea ce nu se vede, este aţa care îl trage în sus ...
                  Asta e ca şi în bancul cu radiografia: " Dom'le, vestea rea e, că ai ficatul mărit; vestea bună e, că se rezolvă la photoshop..."
                  Cele bune !
                  Last edited by Levi; 07-13-2010, 17:47 PM.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Am ataşat poza rotită după spusele lui Levi.

                    W126 e foarte aproape de 90°. Eu cred că poza este destul de reală.

                    Acelaşi lucru îl fac şi nişte indieni, cu maşini mult mai slabe:


                    Attached Files
                    Last edited by Luxian; 07-13-2010, 18:30 PM. Reason: Am observat mai târziu că postase pianosso vitezele
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Salutare! Sincer mie nu mi se pare sa fie trucate! Daca va uitati mai atent la soferii din W126 si din autocar se observa cat de inclinat stau la volan. Se mai observa la w126 cat de lasat este partea din dreapta a masinii. Daca ce-i de la Audi, (Quattro) au reusit sa urce rampa de schii http://www.youtube.com/watch?v=wh4fo...eature=related si au reusit sa sfideze garvitatia...nu vad de ce sa nu se poata conduce Mercedesurile din imagine. Binenteles ca Levi are dreptate ca trebe sa aiba o viteza substantiala ca sa-l tina forta centrifuga in pozitia asta.
                      Asta e pur si simplu o reclama doar,eu nu cred asa ceva.Se si vede clar de unde pleaca masina si unde incepe pista,ma indoiesc ca l-a pus vreo macara acolo sa-si testeze quatttro-ul.Eu zic ca e doar commercial.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Levi View Post
                        P.S. Să-mi fie cu iertare, dar aia cu urcatul trambulinei de ski de către Audi Quattro - pe zăpadă ! - e pură reclamă. NU ARE CUM !!! Şi cine mă contrazice, să aducă argumente solide Daţi drumul la film şi opriţi la 0.13 min. Acolo se vede de unde porneşte Audi. Ceea ce nu se vede, este aţa care îl trage în sus ...
                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                        Aici e fapta !
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Poza este reala, chestia asta o fac si eu cu DACIA LOGAN la munca , in poligonul DACIA, se ruleaza perfect aproape de glisiera cu o viteza mai mare de 130 km/h.
                          Mercedes w211 E220CDI
                          Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                          Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                          Comment


                          • #14
                            LUXIAN :
                            1. Mersi pt. ajutorul la rotitul pozei.
                            2. Indienii ăia nu-s normali. Nu-s fricos, aş încerca şi eu un pic de adrenalină, dar ăştia nu-s profesionişti în sensul cunoscut de noi (pilot de teste, cascador auto, etc.), ăştia pur şi simplu nu dau para chioară pe viaţa lor, mă rog, e alegerea fiecăruia ...

                            MARELE ALB :
                            Dacă eşti la Cluj, ai 110 km de parcurs, dacă la Zalău, atunci 150 (sau 170?), ca să bei berea care are ai câştigat-o de la mine !!!!!!!!!!!! Sau ne întâlnim la vreun han la jumătatea drumului

                            ANDREI190D :
                            Chiar aşa: cum îi când faci asta ?
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              As pune si poze dar nu am voie, lucrez ca pilot teste la dacia in MIOVENI, si avem acces in poligonul lor de la MERISANI, noi ii spunem ''inel'' chiar si DUSTER-UL sta bine sus, trebuie doar viteza sa ai. Multa sanatate.
                              Mercedes w211 E220CDI
                              Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                              Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF