Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Legile fizicii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sunt filmari cu SLC-uri pe turnanta aia. http://www.youtube.com/watch?v=6U61XbbQsYc
    Autocarul are un V8 biturbo de vreo 400 de cai asa ca prinde cu usurinta peste 120km/h si sta la inclinatia aia fara forte laterale. Desigur daca s-ar opri ar cadea la baza sau daca ar merge mai tare ar iesi pe sus.

    Audi 4x4 cu spini eu cred ca urca din roti, cablul ala e pus sa nu vina la vale de sus ca s-ar dezintegra. Daca erau adevarati faceau o portiune orizontala in varf si nu mai era nevoie de nici un cablu. Zapada e destul de pacatoasa dar panta aia e lina si progresiva iar puterea te ajuta enorm sa-ti creezi o inertie si s-o mentii. Cu cat viteza e mai mare la baza cu atat ai mai multe sanse. Banuiesc ca e un V8 de 355 de cai, si configuratia nefasta cu motorul in fata puntii din fata e favorabila in situatia asta la distributia greutatii.
    Last edited by STEFAN V8; 07-14-2010, 15:18 PM.
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #17
      Originally posted by STEFAN V8 View Post
      Banuiesc ca e un V8 de 355 de cai, si configuratia nefasta cu motorul in fata puntii din fata e favorabila in situatia asta la distributia greutatii.

      Poate ai vrut sa zici V8 de 334cp , pt ca in 2005 V8-ul pe A6 de 4.2 dezvolta 334cp , ca apoi la sfarsitul lui 2006 sa aibe 349cp. 355cp nu a avut niciodata A6 V8...

      Comment


      • #18
        DA 335CP, ideea e ca nu i-a tinut sa urce pe roti.
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          DA 335CP, ideea e ca nu i-a tinut sa urce pe roti.
          334.....nu e vina mea ca nu le ai cu unele date.

          Comment


          • #20
            Vă certaţi pe caii lu' Audi pe un forum MERCEDES ... Shame on you !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Poi cam asta se discuta pe forum... ca e mai bun Audi sau BMW decat Mercedes.

              Comment


              • #22
                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                Audi 4x4 cu spini eu cred ca urca din roti, cablul ala e pus sa nu vina la vale de sus ca s-ar dezintegra. Daca erau adevarati faceau o portiune orizontala in varf si nu mai era nevoie de nici un cablu. Zapada e destul de pacatoasa dar panta aia e lina si progresiva iar puterea te ajuta enorm sa-ti creezi o inertie si s-o mentii. Cu cat viteza e mai mare la baza cu atat ai mai multe sanse. Banuiesc ca e un V8 de 355 de cai, si configuratia nefasta cu motorul in fata puntii din fata e favorabila in situatia asta la distributia greutatii.
                Domnule Stefan daca imi permiteti o exprimare mai plastica: dute ma dacilea ,am serioase rezerve ca ar putea face treaba aia fara ata G-ulsau Defenderul care au serioase capabilitati in directia cu pricina.Audi-ul in cauza are alte calitati , nicidecum cele prezentate in acel clip

                Comment


                • #23
                  Ar putea dara si Defenderul... cu punti de G, motor, transfer si asa mai departe.
                  Testul ala cu rampa de ski avantajeaza o limuzina cu ampatament mare si putere mare. Nu ai nevoie nici de garda la sol, nice de sasiu nici de blocante.
                  G-ul are un sasiu extraordinar de rezistent, dar ca atare e greu, poate un 55AMG.
                  BENZ G, altceva ce ?

                  Comment


                  • #24
                    OK, am lămurit o treabă: Mercedes a arătat ce poate, fără "puppetmaster", adică ajutorul sforilor. Hai să vedem: luăm aceeaşi trambulină de ski, luăm 3 maşini: Audi, BMW şi Mercedes (în ordine alfabetică, să nu fie nicio supărare), şi mai specificăm că este vară, condiţii atmosferice ideale. Ce modele de serie ale celor 3 mărci ar putea urca panta aia, fără niciun ajutor din exterior ?
                    Asta, ca să nu ne mai certăm pe cai putere, plus-minus una sau două. Eu nu-s expert, dar poate sunt printre colegi, care vor da răspunsuri documentate, nu hazardate. Acest exerciţiu imaginar mi-a venit în minte pe loc, deci momentan nu cunosc niciun fel de date referitoare la o astfel de trambulină. Mersi, cele bune !!!
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Asa ceva W126 pe rampa 100%

                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #26
                        Asta m-a dat pe spate. 126-le ăsta e lipit acolo cu Superglue sau e bătut în cuie ? Dacă aia e o pantă de 100%, atunci maşina aia stă la 45 de grade în poziţia asta. Incredibil !!! Poa' să aibă cauciucurile alea atâta aderenţă, să ţină dihania de aproape 2 tone ? OK, ştiu că rampa era la orizontală, şi au ridicat-o treptat până a atins poziţia asta, dar mie mi se pare că stă într-o poziţie atât de fragilă, încât şi eu îmi ţin respiraţia aici la calculator, că orice suflu l-ar da jos. Dacă ar sta în lateral la unghiul ăsta, n-aş comenta, dar vreau să ştiu : CARE-I SECRETUL ?
                        P.S. De mâine dimineaţă nu-mi mai tutiesc 126-le, că încep să am din ce în ce mai multă stimă faţă de el, de mâine mă adresez cu "sire".
                        Last edited by Levi; 07-18-2010, 20:20 PM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Pot sa-ti spun ca am lasat un w126 380SE al unui Italian in panta cam de 30grade prin zona Sibiului cu schimbatorul in P si frana de ajutor apasata si a stat bine merci

                          Comment


                          • #28
                            Pai cum sa nu stea daca G urca panta de-aia pe diferite noroaie. Cu cat e mai mare inclinatia cu atat e mai multa greutate pe puntea spate, asa ca sta in P. Am studiat poza si nu e legata.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                              Pot sa-ti spun ca am lasat un w126 380SE al unui Italian in panta cam de 30grade prin zona Sibiului cu schimbatorul in P si frana de ajutor apasata si a stat bine merci
                              Nu contest ! Dar ţine seama că 30 de grade înseamnă undeva 55-60% pantă. Diferenţă enormă !!! Poza e reală, aşa este ! VREAU SĂ ŞTIU SECRETUL !!! În poziţia asta nu se răstoarnă - încă! - dar tare aş vrea să ştiu, cu ce material este acoperită rampa, şi ce gume are "sire".
                              Hopa, de acum o să-i zic LORDUL
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Levi ,eu cand eram mic am auzit o poveste ( nu stiu cat la % e adevarata sau cat e mit ) cum ca la o expozitie a fost expus un MB pe 4 pahare de cristal .Masina a fost construita atat de echilibrata incat afost sustinuta de ele fara sa le sparga .Daca povestea e adevarata ceea ce vad in poza de mai sus mi se pare foarte firesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF