Sunt filmari cu SLC-uri pe turnanta aia. http://www.youtube.com/watch?v=6U61XbbQsYc
Autocarul are un V8 biturbo de vreo 400 de cai asa ca prinde cu usurinta peste 120km/h si sta la inclinatia aia fara forte laterale. Desigur daca s-ar opri ar cadea la baza sau daca ar merge mai tare ar iesi pe sus.
Audi 4x4 cu spini eu cred ca urca din roti, cablul ala e pus sa nu vina la vale de sus ca s-ar dezintegra. Daca erau adevarati faceau o portiune orizontala in varf si nu mai era nevoie de nici un cablu. Zapada e destul de pacatoasa dar panta aia e lina si progresiva iar puterea te ajuta enorm sa-ti creezi o inertie si s-o mentii. Cu cat viteza e mai mare la baza cu atat ai mai multe sanse. Banuiesc ca e un V8 de 355 de cai, si configuratia nefasta cu motorul in fata puntii din fata e favorabila in situatia asta la distributia greutatii.
Autocarul are un V8 biturbo de vreo 400 de cai asa ca prinde cu usurinta peste 120km/h si sta la inclinatia aia fara forte laterale. Desigur daca s-ar opri ar cadea la baza sau daca ar merge mai tare ar iesi pe sus.
Audi 4x4 cu spini eu cred ca urca din roti, cablul ala e pus sa nu vina la vale de sus ca s-ar dezintegra. Daca erau adevarati faceau o portiune orizontala in varf si nu mai era nevoie de nici un cablu. Zapada e destul de pacatoasa dar panta aia e lina si progresiva iar puterea te ajuta enorm sa-ti creezi o inertie si s-o mentii. Cu cat viteza e mai mare la baza cu atat ai mai multe sanse. Banuiesc ca e un V8 de 355 de cai, si configuratia nefasta cu motorul in fata puntii din fata e favorabila in situatia asta la distributia greutatii.
Comment