Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLK 230 Komp - crestere boost (fulie vibrochen)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLK 230 Komp - crestere boost (fulie vibrochen)

    Salut,

    Am si eu nevoie de un sfat. Am comandat un "inel" care se monteaza peste fulia vibrochenului (cea care invarte compresorul), ideea fiind ca printr-un diamtru mai mare al fulie se obtine o turatie mai mare a compresorului, si implicit, o crestere a boost-ului (deci mai multi cai). Sunt convins ca cei mai multi dintre voi stiti despre ce e vorba, au fost discutate pe o gramada de forumuri.

    Acestea fiind spuse, nu reusesc sa gasesc un DIY cu sfaturi legate de montarea inelului. Si desi pare relativ simpla operatiunea, cel putin la prima vedere, am un sentiment ca nu e chiar atat de simplu.

    Deci, ca sa o scurtez, are cineva experienta cu asa ceva? De ce ar trebui sa tin cont cand ma apuc sa-l montez? Orice sfat e binevenit si apreciat.

    Multumesc.
    Attached Files

  • #2
    Era chiar atat de simpla. Daca mai are cineva aceleasi dileme vreodata, singura chestie la care trebuie sa fiti atenti este curatarea temeinica a fuliei (praf/rugina/depuneri) inaintea montarii inelului. Eu l-am dat jos de 3 ori pana am reusit sa-l centrez corespunzator (oscila destul de tare si pe termen lung, imi imaginez ca afecteaza cuzinetii la vilbrochen si rulmentii kompressor-ului). In rest, dureaza 15 min montajul, mi-a luat mai mult sa curat fulia.

    Comment


    • #3
      Cum se simte diferenta? Consumul a crescut mult?

      Comment


      • #4
        Consumul nu a crescut deloc, sau cel putin eu nu am sesizat nici o schimbare. Am media pe oras in jur de 12% (la fel ca si inainte). In privinta performantelor, diferenta e foarte pronuntata, trage mult mai violent, in special dupa 3000-3500 RPM. In ture mici e cam la fel, cred ca si de-aia nu s-a modificat consumul.

        Ideal ar fi ca mai departe, sa-mi fac un soft custom in care, pe langa avans, timp de injectie etc, sa rescriu si parametrii clapetei de recirculare, sa o fortez sa inchida mai devreme (deci boost mai devreme). Oricum, si fara soft, diferentele sunt mari.

        Comment


        • #5
          Salut! Pe la cat te-a dus toata investitia?

          Comment


          • #6
            Salut! Ce dimensiune are inelul la exterior?


            Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by Pilot120 View Post
              Salut! Pe la cat te-a dus toata investitia?
              Salut, 160e cu tot cu transport din Germania. L-am luat de pe Ebay.

              Originally posted by FoXenetu View Post
              Salut! Ce dimensiune are inelul la exterior?


              Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
              Salut. Nu l-am masurat, dar daca ai nevoie de diametrul exterior, pot sa-l masor. Din cap, la prima strigare, cred ca 22-23cm.

              Comment


              • #8
                Salut! Poti pune un link de pe ebay sa imi fac o idee de preturi? Merci!

                Comment


                • #9
                  Click aici.

                  Stiu ca e listat la pret mai mare, dar eu i-am facut o oferta de 145e si a acceptat. 16e a mai costat shipping.

                  Comment


                  • #10
                    Cu cat aproximezi ca a crescut puterea? La w208 sau w209 ai pus piesa?

                    Comment


                    • #11
                      Fara dyno inainte si dupa sunt doar pareri...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Pilot120 View Post
                        Cu cat aproximezi ca a crescut puterea? La w208 sau w209 ai pus piesa?
                        W208, dar se aplica acelasi sistem si pt 209. Link-ul meu era pt 208, dar sunt si pt 209. In jur de 30 de cai e estimarea generala. Judecand dupa performantele actuale, tind sa cred ca e o estimare plauzibila.

                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Fara dyno inainte si dupa sunt doar pareri...
                        As fi facut si dyno daca aveam mai aproape de Craiova. In acelasi timp, sunt destule fise pe forum-ul omolog din Australia. Cum ziceam, pare plauzibil.

                        Am facut un test (mai aproximativ) si anume, accelerare in paralel (ca sa nu zic "liniute" ca suna desuet pt multi posesori de MB ) versus un 530i de 231bhp. Inainte de modificare, era relativ stransa cursa, in sensul ca desi 230k era putin mai rapid (pe a 3-a in special), daca 530i pleca inaintea mea, recuperam foarte greu. Daca 530i ar fi fost puuutin mai usor, nu cred ca mai era nici o diferenta. Dupa modificare, diferenta e considerabil mai mare intre masini, pe a 2-a ma distantez cel putin o lungime de masina iar pe a 3-a, deja cursa nu mai are rost (2-3 lungimi si creste).

                        Per total, eu sunt foarte multumit. Mai e ceva de stors din motor, dar trebuie soft custom, si deocamdata nu sunt resurse pt asta.

                        Comment


                        • #13
                          Softul acela custom unde poti sa il faci? Alte componente ale motorului nu vor fi afectate?

                          Comment


                          • #14
                            Motorul rezista lejer la mult mai mult de 230 de cai la volanta, din cate am citit pe forumurile straine. Softul cred ca la WPP, pana la urma. Deocamdata sunt multumit, nu stiu daca toate lumea e familiarizata cu optiunile pe care ni le ofera Star-ul, dar unde prin menu, exista varianta corectiei de benzina, in functie de modificarile masinii (stage 1, 2 si 3) care se poate modifica pe relanti, acceleratie (WOT/part throttle) si inca un camp pe care nu mi-l amintesc. Am mai umblat un pic pe acolo si mi s-a parut ca ar fi OK acum. Deci nu ma mai grabesc cu softul, mai ales ca nu e ieftin.

                            Comment


                            • #15
                              Deci nu ai inlocuit fulia existenta, ai montat-o peste?

                              Ce curea ai folosit?
                              Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF