Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CLK 230 Komp - crestere boost (fulie vibrochen)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, am pastrat fulia OEM si am montat inelul peste ea.

    Cureaua a venit cu tot cu inelul respectiv. Daca iti trebuie P/N, pot sa ma uit.
    Last edited by MistreKul; 07-23-2015, 15:56 PM.

    Comment


    • #18
      Ia da-mi si mie link te rog si celelalte detalii ca mi-as lua si eu.
      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

      Comment


      • #19
        Link-ul e in postul numarul 9, dar nu inteleg care sunt celelalte detalii care te intereseaza. Nu iti mai trebuie nimic altceva, afara de kit-ul din link. Pretul in link este 170e, dar cum ziceam, eu i-am facut oferta de 145e si a acceptat-o.

        Inelul e foarte simplu de montat, ar trebui sa iti ia cam 30 de min, maxim. Daca ai nevoie de alte detalii, intreaba-ma concret ce te intereseaza si se rezolva, in masura in care pot.

        Comment


        • #20
          Scuze de offtopic, dar am si eu o dilema:
          Am 2 masini: 1 este un Clk 200 fara kompressor, 1 este un Clk 230 cu kompressor
          Intrebarea mea este ... Pot sa pun kompressorul de pe 2.3 pe 2.0 fara sa fac modificari la softul masinii? O sa am parte de ceva imbunatatiri la performantele masinii? Sau trebuie modificat si softul masinii?
          Am absolut toate piesele necesare (kompressor, intercooler, trasee...) (am ambele masini intregi)

          Comment


          • #21
            Fara soft, nu cred ca e o idee buna, tinand cont ca masina pe care urmeaza sa montezi kompressor-ul este aspirata la baza.

            Comment


            • #22
              Ce parere aveti de schimbarea fuliei la kompressor pentru a creste puterea cu 30 cp si 40 Nm?
              Am gasit la o tuner din Polonia fulie pentru motorul 1.8 kompressor (m271) din diametrul 72 mm la 62 mm. Sunt tentat dar vreau unele sfaturi.
              Multumesc

              Comment


              • #23
                Eu am fost foarte multumit de ea. Diferenta e semnificativa, chiar si fara soft. Bineinteles, e de preferat sa ii faci si softul, pt a beneficia de tot extra-boost-ul pe care ti-l da fulia.

                Pt cei cu 2.0/2.3 kompressor (facelift), o vand pe a mea, fulie + curea, pt 500 ron, transport inclus. P/M

                Comment


                • #24
                  Originally posted by sile22 View Post
                  Ce parere aveti de schimbarea fuliei la kompressor pentru a creste puterea cu 30 cp si 40 Nm?
                  Am gasit la o tuner din Polonia fulie pentru motorul 1.8 kompressor (m271) din diametrul 72 mm la 62 mm. Sunt tentat dar vreau unele sfaturi.
                  Multumesc
                  Eu am varianta asta si iti spun ca diferenta este mare, parca este alt motor. Montajul necesita putina atentie pentru ca nu este tocmai simplu.
                  Daca totusi te hotarasti, sa-ti iei in calcul si schimbarea uleiului in supercharger, inevitabil o sa-l pierzi pe cel original cand deschizi carcasa. Si acum daca tot ai deschis superchargerul este pacat sa nu-l si portezi, va creste in eficienta si va avea o temperatura de discharge mai mica. De asemenea daca tot demontezi jumatate de motor te-as sfatui sa modifici si clapeta de acceleratie si sa-i schimbi tampenia aia de cot din plastic din fata ei care vine de la intercooler. Asta ti-ar aduce 5-6 cai (frumosi) in plus fata de fulie.

                  Comment


                  • #25
                    Eu ma gandeam sa dau jos fulia veche si o montez pe cea noua atat. Am atasat poza. Nu am de gand sa umblu la tot motorul mai las ca nu s a umblat la el pana acum. uploadfromtaptalk1448699838930.jpg

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF