Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vand W123 240D din 1979.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand W123 240D din 1979.

    Masina a fost 230 benzina, remotorizata in '97 cu un 200D care mi-a crapat
    asta vara si l-am inlocuit cu un 240D de pe o masina lovita. Inca nu am trecut motorul pe CIV, dar las din pretul de vanzare contravaloarea omologarii la RAR (500Ron).
    Diferentialul de pe masina este de 3.92 (200D), dar mai dau in portbagaj
    unul de 3.69 (240D) foarte bun, si 4 usi de rezerva, echipate complet.

    Cand am cumparat-o in Ian. '07 masina era intr-o stare deplorabila (scaune rupte, etc.), dar am pus-o incetisor la punct. Este etansa, chedere bune, funtioneaza tot pe ea: reglaj faruri pe vacuum, lumini, dezaburire, caldura, porneste usor la rece, consum bun (6/9L) directie buna, suspensii legate, etc.
    Are rezervor de 120 litri facut de fostul propietar din doua rezervoare originale, dar la cerere il pot inlocui cu unul original de 65L.

    Necesita reparatii la praguri si aripa spate dreapta care a fost lovita de fostul propietar si reparata de mantuiala, trapa este siliconata.
    Masina se preteaza pentru restaurare, sau pusa la munca. Pentru mai multe detalii sunati.

    Pret negociabil: 900 Euro.

    Dacian 0723 15 20 21
    Attached Files

  • #2
    Pret nou 3200 ron.
    Masina sprintena, restaurabila, motor bun, interior albastru in stare buna cu centuri pe spate. Mai dau si ceva piese bonus dupa ce batem palma.

    Comment


    • #3
      salve!

      mai este masinutza??!

      ma intereseaza...

      e in constanta?
      ceva probleme cu actele?
      km la bord?
      asig si impozit cit sint la 240D ??

      merita efortul? sau imi mai cumpar masina inca odata in 2 ani?....

      bafta!

      Comment


      • #4
        Salut bonzo,
        ...mai este masinuta, o curteaza ceva lume p-aici prin C-ta dar nu am o oferta sigura inca.
        Cu actele nu sunt probleme. Trebuie doar, dupa cum am spus mai sus, trecut noul motor in carte, dar asta te pot ajuta sa o faci la RAR C-ta cand vii sa o iei.
        Impozitul, din ce stiu eu, este vreo 370 ron/an la 2400 ceea ce mi se pare decent fata de 900 ron cat platesc eu la 3000. RCA-ul nu stiu, ca schimba astia pretul de la zi la zi. Eu am platit la cealalta la 3000 vreo 350 ron pe 6 luni. Vezi si tu un pret la astia care fac RCA-uri.
        Km in bord... D-zeu stie. Eu am luat-o cu 294500 si era ceasul stricat. Am schimbat vreo doua ceasuri de atunci pana am gasit unul bun. De cand o am eu am facut vreo 11-12 mii iar de cand i-am pus motorul de 240 am facut vreo 800km.
        De efort eu spun ca merita. Daca nu o luam pe cealalta de 3000, eu ma apucam sa o fac pe asta. Estimasem cu mesterii un cost de reparatii la vreo 1500-1800 ron, insemnand vopsea si tablarie (praguri, aripa spate dr, garnituri trapa). Trapa este manuala. Usi am de rezerva de la prima mea masina care a fost lovita in spate, sunt f. bune si ti le dau in pretul masinii. Mecanic si electric nu pre ai ce face la ea, ca le-am facut eu in doi ani de cand o am. Interiorul e bun si el, am refacut scaunele din fata ca erau varzet la arcuri si sanii, bordul e ok, are centuri de sig. pe spate puse de mine de la cea lovita, ca am copil mic.
        Ce sa zic, eu cred ca reusesti sa faci masina din ea in costuri rezonabile, suna-ma si vb.

        Comment


        • #5
          Noutati:
          Am schimbat duzele la injectoare, nu scoate fum, porneste usor la rece, am verificat si pompa la pompagiu si e ok.
          Maine schimb si interioriul plafonului, pt. ca am gasit unul mai bun si mai curat ca al meu.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 33PRO View Post
            Inca nu am trecut motorul pe CIV, dar las din pretul de vanzare contravaloarea omologarii la RAR (500Ron).
            Credeti ca RAR-ul o sa mai omologheze aceasta masina din '79?
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              Credeti ca RAR-ul o sa mai omologheze aceasta masina din '79?
              Bineinteles Carmine,
              Doar ce i-am omologat motorul in septembrie, la cealalta de 3000, din '80.
              Au luat si baietii "o bere" la pachet.
              Pot ajuta cumparatorul cu omologarea la RAR, doar am o experienta recenta.

              Comment


              • #8
                Noutati:
                Am fost cu masina de revelion la munte, Constanta-Rucar si retur, a consumat 62 litri la 830km, adica un consum mediu de 7.46%. ...o fi bine, o fi rau?!
                Caldura a bagat la greu, la munte a pornit usor dimineata, temp. apei la drum a stat pe la 85 grade la o viteza de drum de 120km/h, cu 4 persoane in masina + bagaje. Am incercat pe A2 sa-i vad viteza maxima si am ajuns la 138km/h pe ceasul din bord, iar apa nu a sarit de 95 grade.
                A fost prima data la drum lung cu motorul asta "nou" si am fost multumit de el, sfaraie ca o pisicuta.
                Ultimul pret ramane 3200 ron, si mentin promisiunea de a plati din ei factura omologarii noului motor.

                Comment


                • #9
                  Credeti ca RAR-ul o sa mai omologheze aceasta masina din '79?
                  Se omologheaza orice daca sti sa pui problema cum si unde trebuie.
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu problema asta,nu am motorul trecut in carte,stiti voi vreo metoda rapida de a rezolva problema?Ideal fara sa mai ajunga si masina pe acolo.
                    W123 240 D (1977)
                    Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
                    Ex:W201 190E 2L(1983)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adimaridum View Post
                      Am si eu problema asta,nu am motorul trecut in carte,stiti voi vreo metoda rapida de a rezolva problema?Ideal fara sa mai ajunga si masina pe acolo.
                      hahaha, fara sa duci masina... nici gand!
                      Bine ca tu n-ai nevoie decat de poansonarea seriei, ca motorul e de acelasi tip.
                      Succes!

                      Comment


                      • #12
                        cit mai e ultimul pret?

                        ca de acuma tre sa ma hotarasc incotro apuc si ce atelaj imi iau...

                        bafta si ginduri bune de la iasi!!

                        vlad

                        Comment


                        • #13
                          Hai Vladut, pentru tine 3000 RON asa cum e masina. Plus piesele de care spuneam, si inca ceva piese din ce mai am p-aici si-ti face trebuinta... si sa mergi sanatos cu ea!

                          Comment


                          • #14
                            Noutati.

                            Saptamana asta am mai facut cate ceva la masina:
                            1. Rezervorul de 120l a fost schimbat cu cel original de 65l pt. ca majoritatea celor interesati de masina l-au preferat pe cel original; cu aceasta ocazie am facut si o revizie generala a sistemului de alimentare cu combustibil (rezervor spalat, filtre noi, conducte, furtune, etc.)
                            2. Revizie generala a sistemului de franare: am pus garnituri noi la etrierii de frana fata-spate, placute noi spate, lichid de frana schimbat complet, furtun frana fata/st. nou, reglat frana de mana.

                            Oferta ramane valabila, masina + piesele de schimb mentionate (usi, diferential, etc.), 3200 RON.

                            Comment


                            • #15
                              Ultima strigare!

                              Pentru masina intreaga, functionala integral, ultima strigare de pret este 2800RON, mai putin decat am dat pe scuter acum o saptamana.
                              Valabil pana la 1mai.
                              Dupa aceasta data se va dezmembra deoarece am deja clienti la piese. Ar mai fi disponibile diferentialul de 3.92(200D), cel de rezerva de 3.69(240D), usile complete, puntea cu basculele de spate si motorul de 2404cmc(cu acte).

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF