Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLK 63 AMG Black Series

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Io nu stiu de unde a scos 300zxtt timpii aia 0-200 la M5, a inceput cu 13 apoi a trantit un 12 si ceva, cand e batut si de un E63 break. Apoi viteza aia maxima e pura fantezie, in testele de viteza maxima de la Nardo M6 a atins 309km/h ceea ce totusi e foarte respectabil, iar un Alpina B6S de 530CP cu un V8 de 4,4 si kompressor atinge 318km/h. CLK fiind o serie speciala e limitat electronic la 300 in loc de 250, dar ar mai putea. Vechile motoare 55 cu kompresor mergeau pe SL 325km/h pe cand un V12 un pic sufla in plus la 700cp atingea 348km/h.
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    http://www.youtube.com/watch?v=bqEV9vqC3KU cu mentiunea ca pe site-ul care se numeste M5board sant pasionati de BMW si aproape toate sunt tunate.

    In testele americanilor am observat ca scot perfrormante mult mai bune cand sunt facute pe piste de drag, tratate cu rasini pt aderenta dar si acolo 63 are un avantaj, si asta la limuzinele grele ce sa mai zic de un CLK mult mai usor. De fapt CLK 63 AMG Black Series e mult mai incisiv decat M6, care e maximul ce ofera BMW, asa ca cifrele alea in care e superior un M5 mai greu, nu-s valabile.
    Imi pare rau ca tre sa vorbesc impotriva M5 sau M6 pentru ca masini de 500 de cai nu au cum sa nu placa dar parca nu joci corect.
    Demonstration MercedesBenz CLK Black Series 63AMG vs BMW M6


    In final ce vreau sa spun este ca fabricantii aleg cum sa faca o masina. Cu seriile Black Series Mercedes-Benz face acum ce facea BMW inainte in general, mai multa rigiditate si lipsa de confort pentru a castiga la un pilotaj agresiv. De exemplu modelul R230 SL55 sau SL63 chiar si SL65 e criticat pe piste ca nu musca directia sau ca e greu... dar ofera in schimb o siguranta si echipari de top, plus rularea intr-un confort si ambianta speciala. Am fost cu un model mai normal SL500 de 306cp si chiar e setat sportiv dar nu e cart. Suspensia e ferma, franarea brusca blocheaza un moment rotile, dar totul se intampla cu fluenta, e superb si nu te oboseste.

    In anii 80 erau motoare aspirate cu 150cp/l si 10.000 de ture si la Benz si BMW la curse binenteles. Acuma ar insemna ca o masina de strada, respectand evolutia asta sa aiba 700 sau 900 de cai. Eu cred ca se inteleg ei mult mai bine intre ei si ne lasa pe noi sa ne scoatem ochii cu zecimile. Ca dovada si limitarea de 250hm/h generalizata, fiind indirect niste masuri de protectie pe de-o parte siguranta pe de alta resursele, ca 1000 de cai consuma multe si benzina si roti, si sa faci o masina sa reziste o vreme cu dubla putere iti trebuie de 4 ori banii.
    Last edited by STEFAN V8; 01-14-2010, 19:51 PM.
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #17
      Daca ai sapa un pic pe net, ai vedea de unde sunt timpii aia.

      La M5,timpii pt acceleratia de la 0-200 km/h in multe publicatii e data la 13,5s iar de la 0-60m/h a fost chiar si de 4,1sec. obtinuta de reactorii de la Road & Track ( cred ca stii revista) iar viteza maxima atinsa fara limitator a fost de 311km/h . Pt M6, care totusi e un alt gen de masina, are totusi alte performante, ceva mai bune, poate datorita unei mai bune aerodinamici, scoate un timp mai bun, date ce le regasim in wikipedia : http://ro.wikipedia.org/wiki/BMW_M6 si in care, spre marea ta surprindere......am gasit datele respective, ce le mai postez odata: Automobilul BMW M6 are un motor V10 de 373 kw (507 CP), pe care îi ajunge la 7750 rotaţii pe minut. La 6100 rpm ajunge la cuplul maxim de 520 Nm. În testul revistei sport auto, BMW-ul M6 Coupé a ajuns viteza de la 0 la 100 km/h, cu ajutorul sistemului Launch Control („lansare controlată”), în doar 4,2 secunde. În datele maşinii, uzina declară 4,6 secunde de la 0 la 100 km/h. De la 0 la 200 km/h autovehicolul necesită 12,8 secunde. Viteza maximă este - standard - limitată la 250 km/h. Pentru un preţ suplimentar de aproximativ 2.350 €, se poate obţine automobilul cu o viteză limită la 305 km/h, inclusiv ore de antrenament pe o pistă de curse. Fără limitare electronică, BMW-ul M6, ajunge la o viteză maximă de până la 335 km/h.

      Cum e cu viteza maxima? Tot o aberatie e? Si, pt M5 viteza maxima nu a fost de 309 km, ci de 311.Banuiesc ca stii, pt fiecare km in plus castigat dupa bariera a 300km/h e nevoie de ceva cai putere, aerodinamica atent studiata, etajarea cutiei de viteze sa fie in tandem cu diff-ul. Iar pt M6.....cat? 335km/h...parca,nu? Uite aici un alt filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=5jW3S...eature=related


      Deci, cand am ''trantit'' 12 si ceva, ma refeream la M6, care e ceva mai diferit de M5.Cred. Nu stiu, eu asa vad.

      In speranta sa nu o dam iar intr-un versus BMW vs Mercedes, sau intr-o disputa personala......hai sa vedem si o liniuta intre un touring si un coupe: http://www.youtube.com/watch?v=Hjx_Q...eature=channel
      M6 nu e maximum ce poate oferi Bmw, mai sunt si alte modele, ceva mai rapide pe care le las sa le descoperi tu. Iar cifrele acelea, de ce nu sunt valabile? Poate vii tu cu alte cifre.


      Eu de cativa ani , am avut pe mana modelul descris de tine, un SL500 , ce practic, in afara de-a fii o masina eleganta, nu m-a frapat cu nimic la capitolul sportivitate. Suspensia e moale, setata pe confort, cutia e ok pt utilizare normala, dar in regimul sport e oribila de inceata ,frane slabe ce obosesc repede Asta am resimtit-o cand am condus pe serpentine, spre BV. Singurul lucru ce mi-a placut e sunetul motorului V8. Care totusi e cam liniar, nu aduce suflul acela sportiv. SL55 AMG e parca venit de pe alta planeta, si aici NO COMENT. De la raspunsul cutiei, frane excelente si mai ales monstrul de sub capota. La amandoua modelele mi-a placut echilibrarea caroseriei, ce parea a fii distribuita greutatea 50% fata cu 50% spate. Asta si datorita greutatii mecanismului de culisare a capotei metalice.

      La drum e cam obositoare, pt ca zgomotul evacuarii (ce de altfel, e superb) iti suna parca in ceafa, dar daca incerci sa mergi constant....e mai ok. Si crede-ma, am facut ceva km cu masina, si o gramada de liniute.

      Ca tot am ajuns la liniute, cu un phaeton V10 5.0tdi am fost la egalitate pana pe la 90-110km/h, dupa care m-am dus constant. Cu un Leon 1.8 T, cu ceva modificari am fost la mustata cu o masina in fata,o Honda Type R cu modificari : cip hondata, evacuare directa, serpisori, filtru si volanta usurata nu prea am avut nici o sansa, un Cayenne S V8 nu a fost nici o problema pt mine. Cam astea sunt impresiile mele despre SL500.
      Last edited by 300zxtt; 01-14-2010, 19:23 PM.

      Comment


      • #18
        Timpii lui M5/6 sa fie ok dar sunt obtinuti in conditii diferite. Poate sa faca si 4.0 pana la 100 daca au aderenta buna dar trebuie sa fie amandoua masinile in acelasi test. La MotorTrend am vazut timpi mai buni cu o secunda, ceea ce e enorm, dar nu pui un timp de pe pista la masina care iti convine tie si un timp oficial mai mare la aia pe care o combati.
        Viteza aia maxima de 309 a fost masurata de revista AutoMotorUndSport si prezentat in varianta romaneasca a revistei in nr. pe Sept 2007. Deci 309km/h atingea la 8100rpm. M5/6 are 507cp la 7750 dar motorul se mai tureaza pana la 8250, asta in primele 6 trepte ca a 7-a nu duce, se pare. Daca faci un calcul simplu cu regula de 3 simpl… vei observa ca la 8250rpm viteza ar fi doar 314km/h. Asa ca ai fi amabil daca ti-ai edita viteza aia de 335 sa nu bata la ochi cuiva.

        In sfarsit, gama 63AMG e peste BMW la toate clasele datele oficiale 0-100 prezinta 4,3-4,5s Benz si 4,6 - 4,8s BMW. Esti incredibil cum poti inversa niste chestii dar mai pun niste exemple poate-poate.
        CLK are un plus de acceleratie fata de M6 face-off in filmul pus de mine, chiar daca e acasa la m5board.com http://www.youtube.com/watch?v=bqEV9vqC3KU
        Limuzinele http://www.youtube.com/watch?v=XFwbIRdCXzQ
        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

        La fel la break-uri E 63 bate M5, vezi cum motorul mai mare domina.http://www.youtube.com/watch?v=sjs6XsgdSIE
        Varianta Black Series nu e mai usoara decat cea normala, asa ca in linie dreapta accelereaza cam la fel, 4,4s dar tot are un plus fata de M6 care ajunge la 100 in 4,7s
        Demonstration MercedesBenz CLK Black Series 63AMG vs BMW M6

        Deci dupa cum vezi cifrele in favoare M5 chiar ca nu-s valabile.
        Faza cu touring si coupe nu se pune pentru ca una din ele e modificata, sa fie o coincidenta ca e BMW-ul? Exact ce-am zis, cursele-s organizate de bmw-isti si M5 supersprint e modificat intens la respiratia motorului, exact ce-i trebuie unuia aspirat. Admisie ram-air, filtre de aer, evacuare, catalizatoare, tobe, soft.
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #19
          Acum timpii sunt ok? Parca mai sus te intrebai de unde am scos cifrele mentionate de mine.Te-ai mai interesat si tu acum?

          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Io nu stiu de unde a scos 300zxtt timpii aia 0-200 la M5, a inceput cu 13 apoi a trantit un 12 si ceva, cand e batut si de un E63 break..
          Esti sigur? Eu zic ca iara nu esti informat. Hai sa vedem impreuna timpi de accelerare. Dupa 160km/h, M5 are timpi mai buni decat E63:
          E 63 AMG T-Model technical data
          Performance
          Max speed 155 miles/h (250 km/h)
          0-100 km/h 4.4 seconds
          0-160 km/h 10.3 seconds
          0-200 km/h 15.1 seconds
          0-300 km/h -
          Quarter mile 12.92 seconds

          si M5 (E60)
          Max speed 155 m/h (250 km/h)
          0-100 km/h 4.4 seconds
          0-160 km/h 9.2 seconds
          0-200 km/h 13.5 seconds
          0-300 km/h -
          Quarter mile 12.4seconds

          E, cum e domnul Stefan? Sau nici timpii astia nu sunt buni? Deci, dupa 160km/h nici stopurile nu le mai vede la M5. Le-am mai postat odata sus......sau, nici astea nu-s adevarate?
          Filmuletul postat de tine arata doar timpii pana la 60 mile, dar ....oare pana acolo pot duce masinile astea? Nu stiu ce tot sustii anumite chestii, stiind ca nu ai dreptate.
          La acceleratia pana la 100km/h sunt multe variabile ce pot face diferenta de cateva sutimi. Adevaratul potential al unei masini se vede la acceleratii de dupa 160km/h , cand aerodinamica, etajarea cutie de viteze, si mai ales potentialul motorului isi spun cuvantul.La filmuletul postat de tine, se vede ca timpul de reactie al soferului de pe E63 a fost mai bun, sau a plecat mai repede.Dar hai sa vedem ce se intampla dupa 100km/h:
          M5 mods: Evosport headers, ESS tuning, BMC filter/RPI scoops, RPI pulley, Arquay exhaustE63 mods: Superchips tuning, AFE filter/RPI scoops, Renntech exhaust


          http://www.youtube.com/watch?v=pcZZz...eature=related si exemplele ar continua.....
          Daca te uiti pe filmuletul postat de tine, in minutul 0.47 se vede cum pleaca mai repede E63. Pacat ca nu su continuat cursa pana la 250km/h ca acolo se vedea diferenta intre cele doua masini

          Eu zic sa te mai informezi, si sa ai unele cunostinte despre masinile care le critici. M5 a fost declarat cel mai bun sedan sport. Nu de una sau doua publicatii, ci de toate. Nu zic ca E63 e prastie, dar pe un drum virajat, iara incepem aceasi poveste, M5 fiind invicibil. Daca ai incepe sa conduci si alte masini in afara de cele off-road o sa intelegi ce vreau sa spun. Nu o lua ca pe un afront, suntem colegi si impartim doar niste opinii personale. Doar ca eu, in afara de Mercedes , am mai mers si cu alte masini si stiu ce vorbesc.Pe autostrada, M5 e invicibil, E63 nu-i poate face fata dupa viteze depeste 160-180km/h. Crede-ma, stiu ce vorbesc.Nu vin cu filmulete inregistrate de mine, ca nu-si au rostul pe un forum public.
          Uite, alt filmulet in care vedem reactia masinii cat de rapida este si raspunsul cutiei de viteze: http://www.youtube.com/watch?v=3MAcbel9vEc Urmareste atent filmuletul si vezi cum se tine M5 la boost-ul lui 335i.
          .


          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Apoi viteza aia maxima e pura fantezie, in testele de viteza maxima de la Nardo M6 a atins 309km/h ..

          http://www.youtube.com/watch?v=O89UWHnFUl0 (BMW M6 353 kph (GPS verified 332 kph/206.3 mph)

          Cum e si cu viteza maxima? Sau, sigur sunt trucate imaginile, nu? Chiar toate ......???


          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          In testele americanilor am observat ca scot perfrormante mult mai bune cand sunt facute pe piste de drag, tratate cu rasini pt aderenta dar si acolo 63 are un avantaj, ..
          Si-l pierde dupa viteza de 160km/h.Si ramane constat in urma....


          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          De fapt CLK 63 AMG Black Series e mult mai incisiv decat M6, care e maximul ce ofera BMW, asa ca cifrele alea in care e superior un M5 mai greu, nu-s valabile...
          Ai tu alte cifre? Si daca mai cauti putin pe net, o sa vezi ca mai sunt alte modele de M6,superioare fata de performantele oferite de modelul stock. Deci....nu e maximum ce ofera Bmw. Corect?

          M6 versus CLK63BS
          Max speed 155 m/h (250 km/h) 186 m/h (300 km/h)
          0-100 km/h acceleration 4.5 --- 4.3
          0-160 km/h acceleration 9.5 --- 9.5
          0-200 km/h acceleration 13.2 --- 14.2
          Pe circuit, BS e mai rapid decat M6, asta si datorita greutatii mai mari al bavarezei.

          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Poate sa faca si 4.0 pana la 100 daca au aderenta buna dar trebuie sa fie amandoua masinile in acelasi test. ..
          Bine ca nu 3.5 pana la 100. Cum sa faca atat? Pai daca au aderenta buna, au si rezistenta la inaintare, nu? Rasina aia speciala, opune o rezistenta.Pai, daca era asa, mai putin si ajungem la timpii lui Enzo.

          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          dar nu pui un timp de pe pista la masina care iti convine tie si un timp oficial mai mare la aia pe care o combati. ..
          Vin-o tu cu alti timpi, sa vedem cum stam.Ar fi diferente mici pana la 100km/h, dupa aia.......pa pa.

          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Viteza aia maxima de 309 a fost masurata de revista AutoMotorUndSport si prezentat in varianta romaneasca a revistei in nr. pe Sept 2007. Deci 309km/h atingea la 8100rpm. M5/6 are 507cp la 7750 dar motorul se mai tureaza pana la 8250, asta in primele 6 trepte ca a 7-a nu duce, se pare. Daca faci un calcul simplu cu regula de 3 simpl… vei observa ca la 8250rpm viteza ar fi doar 314km/h. Asa ca ai fi amabil daca ti-ai edita viteza aia de 335 sa nu bata la ochi cuiva...
          Te-ai mai interesat sa vezi? Sau, daca tu nu stii ...se duce si in a 7-ea. Pe proba.332-335km/h........Dupa ce scoti toate limitarile....
          http://www.youtube.com/watch?v=EXAS9WuoeSE in care se vede cum se duce in 7-a la 332km/h. I-a zi Stefan, se duce sau nu? Cum e pana la urma?Si eu stiu secretul sa duci si la 335km, dar prefer sa tac din gura.

          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          In sfarsit, gama 63AMG e peste BMW la toate clasele datele oficiale 0-100 prezinta 4,3-4,5s Benz si 4,6 - 4,8s BMW. ..
          La tine, iarasi, totul se rezuma la 0-100km/h? Chiar esti Gica contra? Se vede si aici: http://www.youtube.com/watch?v=PvB1_...eature=related


          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          La fel la break-uri E 63 bate M5, vezi cum motorul mai mare domina.http://www.youtube.com/watch?v=sjs6XsgdSIE ..
          Daca pui accent pe acea emisiune de divertisment....si crezi ca asta e cel mai concludent test, incep sa-mi fac idei finale despre cultura ta auto.

          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Varianta Black Series nu e mai usoara decat cea normala, asa ca in linie dreapta accelereaza cam la fel, 4,4s dar tot are un plus fata de M6 care ajunge la 100 in 4,7s
          Inseamna ca eu sunt mai tare decat gazetarii aia care au scos 4,7 sec ) ) ). Cat de idiot ai fii, nu poti sa scoti peste 4.6 sec. Imposibil sa nu scoti din maxim doua incercari timpul de 4,6. Iar timpul oficial de 4,5 eu zic ca e usor de scos. Pt ca eu l-am scos. Pe probate si asta......sunt persoanea care au scos performante mai bune decat 4.5 sec.:http://www.youtube.com/watch?v=aEpmw9OTWfk


          Deja vad ca deviem subiectul topicului intr-un versus mert vs m. Eu mi-am spus doar parerea ca nu-si merita masina asta banii, doar sa o ai intr-o colectie, pt ca pe strada sunt masini cu performate mult superioare. La pretul cerut de ea, sunt multe alte variante mult mai ieftine si mai rapide.
          Sau, daca tot vrei sa o compari cu Bmw,exista modele superioare M6-lui:Hamann,G-Power. Practic, BS e maxim ce poate oferii tunerul AMG, si asta la un pret marisor. Daca e sa cautam si in curtea adversa, gasim la acelasi pret modele mult mai puternice.


          http://www.1000hp.euFollow Us On FaceBook: http://www.facebook.com/1000HP.EUHungary - Tököl [2007 - 10 - 27]1/4 Mile

          http://www.youtube.com/watch?v=_5g6K...eature=related Hamann 567cp
          Sa nu mai aducem in discutie Hurricane CS ce practic ar ridiculariza cu orice super super super car. 750cp so 0-300km/h in 26 sec, timp mai bun si decat Ferrari Enzo.


          Iar daca vrem performanta pura.....Mitsubishi ofera un model fulminat ce practic e invicibil la clasa lui.EVO.....
          Prefer sa ne oprim aici cu disputa. O seara buna sa ai si un week-end superb.
          Last edited by 300zxtt; 01-16-2010, 19:03 PM.

          Comment


          • #20
            Asa da discutie, o poti citi, poti zambii, fara injurii, atac la persoana si jigniri. Un exemplu bun de urmat de toata lumea, bravo domnilor super moderatori da-ti bataie in continuare, mai invatam si noi despre concurenta dintre cei doi montrii sacrii ai soselelor : Mercede-Benz vs BMW.
            E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

            Comment


            • #21
              Oooo ce cifre generoase iara. Hai sa ne-ntelegem, nu contest ca sunt valabile, dar nu-s obtinute in aceleasi conditii. Din ce-am gasit eu 63-ul are timpi mai buni, dar mai important e ca ramane in fata cand e pus alaturi de M5.

              Ai pus 3 exemple, in primul uite ce modificari are bavareza: M5 mods: Evosport headers (colectoare de evacuare), ESS tuning(Chip), BMC filter(filtru de aer sport)/RPI scoops (niste tavite cu functia de RAM-AIR), RPI pulley(fulii usoare, curele 15cp+), Arquay exhaust(evacuare titan). La E63 in afara de colectoare aceleasi modificari, dar colectoarele alea fac cel mai mult asa ca nu poti sa sustii ca e vorba de variantele stock.


              Ai raspuns 5 pagini dar nici un cuvant despre alea cu Benz stock si BMW tunat, e corect ?

              Uite ce inseamna motor mai mare fata de unul mic, putere in plaja de ture uzuala... amadoua chipuite si cu modificari la admisie si evacuare.
              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


              Eu stiu ca timpii 0-100 sunt cei mai fragili, dar sunt cei mai accesibili, nu de-alta, si la masini similare e ok comparatia. Aici 63-urile au mare avantaj chiar daca tu pui timpi egali.

              Viteza maxima in primul filmulet nu se vede clar deloc, si pe GPS nu zic mai mult decat ca am inregistrat cu un IMS si 2241km/h, astea le spun doar pentru ca viteza lui M6 masurata la Nardo a fost 309km/h. Si aia aproape de turatia maxima a motorului in ultima trapta. De ce n-au atins mai mult la acel test oficial si credibil?

              La Nardo pe langa masinile testate de AMS erau si cititori cu masinile proprii.
              E 55 AMG T 312km/h - marele break mai rapid ca M6 cu pavilion de carbon, sa rad ? asta asa ca sa ne simtim bine pe clubul Mercedes-Benz.
              SL 55 AMG 318km/h - Oliver Schmidt la fel ca un Gallardo Spider si 314km/h deschis
              Lambo Murcielago - 315km/h cand a cedat garnitura baii de ulei - deci nu e asa usor la viteze atat de mari.
              Last edited by STEFAN V8; 01-17-2010, 04:42 AM.
              BENZ G, altceva ce ?

              Comment


              • #22
                Originally posted by no problem View Post
                Asa da discutie, o poti citi, poti zambii, fara injurii, atac la persoana si jigniri. Un exemplu bun de urmat de toata lumea, bravo domnilor super moderatori da-ti bataie in continuare, mai invatam si noi despre concurenta dintre cei doi montrii sacrii ai soselelor : Mercede-Benz vs BMW.
                O sa se ajunga iar la cearta deoarece 300zxtt oricate exemple ar primii tot bmw-ul conduce,dar in clipurile respective se observa clar ca pierde in toate incercarile si la liniute si la drum,chiar nu-mi dau seama de ce tot incearca sa arate acest lucru ,dar pe majoritatea de aici chiar nu-i intereseaza de acea marca si ce poate ea sa faca.O sa faca iara house cu combaterile astea.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by STEFAN V8 View Post
                  Ai raspuns 5 pagini dar nici un cuvant despre alea cu Benz stock si BMW tunat, e corect ?
                  Am pus timpii pt variantele stock de atatea ori. Sau te-ai facut ca nu le observi?

                  Am precizat de atatea ori....E63 AMG nu mai are nici o sansa dupa 160km/h. Sau nici asta nu ai observat?

                  M3 pe linie dreapta e mai incet decat C63, dar odata ce apar viraje....situatia e alta. Si pe asta am mai spus-o.

                  In legatura cu viteza maxima, eu am ajuns cu M6 la 320km pe A2, am facut liniute cu Bentley Continental si am vrut sa vedem cum stau masinile. Nu poti sa vii tu acum si sa spui ca nu trece de 309 cand sunt atatea exemple. Sau erau trucate?

                  Originally posted by STEFAN V8 View Post
                  Viteza maxima in primul filmulet nu se vede clar deloc
                  Poti sa vezi pana unde a ajuns indicatorul vitezometrului in filmulet si sa compari cu un cadran mai vizibil. E simplu.


                  Sau uite unul in care se vede:http://www.youtube.com/watch?v=5jW3Szspf0U&feature=fvsr Ai vazut ca merge si in tr 7-ea pana la limitare? Parca nu mergea in viziunea ta.


                  Sau uite altul: http://www.youtube.com/watch?v=kYDsV926qHg&NR=1
                  Last edited by 300zxtt; 01-17-2010, 11:03 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Am pus timpii pt variantele stock de atatea ori. Sau te-ai facut ca nu le observi?

                    Am precizat de atatea ori....E63 AMG nu mai are nici o sansa dupa 160km/h. Sau nici asta nu ai observat?

                    M3 pe linie dreapta e mai incet decat C63, dar odata ce apar viraje....situatia e alta. Si pe asta am mai spus-o.

                    In legatura cu viteza maxima, eu am ajuns cu M6 la 320km pe A2, am facut liniute cu Bentley Continental si am vrut sa vedem cum stau masinile. Nu poti sa vii tu acum si sa spui ca nu trece de 309 cand sunt atatea exemple. Sau erau trucate?


                    Poti sa vezi pana unde a ajuns indicatorul vitezometrului in filmulet si sa compari cu un cadran mai vizibil. E simplu.


                    Sau uite unul in care se vede:http://www.youtube.com/watch?v=5jW3Szspf0U&feature=fvsr Ai vazut ca merge si in tr 7-ea pana la limitare? Parca nu mergea in viziunea ta.


                    Sau uite altul: http://www.youtube.com/watch?v=kYDsV926qHg&NR=1
                    La C-ul ala nu i se vireaza rotile in curbe sau de ce se schimba situatia,acuma depinde si de cine o conduce masina respectiva,nu poti sa apui un amator sa faca VS cu un profesionist.

                    Comment


                    • #25
                      Mai 300 xztt,tu dupa ce esti ales si moderator pe acest forum,care chiar nu-mi dau seama cum s-a facut selectia(cred ca in functie de cum se injoseste Mercedesul mai mult si aici ma refer la tine)continui sa critci marca in continuare,deci tu nu vezi ca nu intereseaza pe nimeni bmw-ul,esti platit de bavarezi sa la faci reclama?acuma pe bune vorbesc ca prea mult i pupi...mai lasa-i dracu ca esti la Mercedes acum,si cu Stefan V8 nu te mai contrazice ca e cu mult peste tine la masini,''PE PROBATE ASTA''ca sa te citez pe tine.

                      Comment


                      • #26
                        Salutari

                        Bai nu aveti minte va certati ca si copii mici...ce naiba....paul 1983 ai dreptate, asa ca 300 xztt las-o mai moale ca nu ai dreptate....si doi la mana masina aia e o opera de arta....ca sincer sa iti spun vrei masina de curse iti iei masina de curse...nu critici un model superb ca domnule nush ce....masina aia e o opera de arta orice ati spune......
                        Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                        Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                        + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                        si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                        si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                        Comment


                        • #27
                          Cate cunostinte are colegul 300zxtt despre masini nu stiu daca mai este unul ca el pe forumul acesta.Da, o spun eu care am avut cele mai mari contre cu acest om.
                          Intradevar suntem pe forumul Mercedes dar trebuie sa va ganditi ca toate sunt niste fiare si ca Mercedes-ul nu va da de mancare.
                          Nu cred ca mai este cineva care sa nu recunoasca ca Mercedes-ul nu mai este ce a fost odata......asa ca exista muuulte masini peste Mercedes.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #28
                            Sincer sunt fan mare mercedes....inrait, le iubesc....dar doar modele pana in 2000 maxim.....cele noi doar design si atat ca in rest sunt praf.....sincer nu as da c180 meu din 95 pe un model nou decat doar sa mil dea gratis....doar asa....cele noi sunt facute prea comercial, sa se strice la orice bataie de vant si musca care se aseaza....
                            Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                            Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                            + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                            si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                            si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by paul1983 View Post
                              O sa se ajunga iar la cearta deoarece 300zxtt oricate exemple ar primii tot bmw-ul conduce,dar in clipurile respective se observa clar ca pierde in toate incercarile si la liniute si la drum,chiar nu-mi dau seama de ce tot incearca sa arate acest lucru ,dar pe majoritatea de aici chiar nu-i intereseaza de acea marca si ce poate ea sa faca.O sa faca iara house cu combaterile astea.
                              Daca discutiile vor degenera, atunci hmmmm nu e bine si nu e frumos pentru ca discutia se poarta intre doi super moderatori, unde mai pui ca unul dintre ei (300xztt) tine un "pic" cu BMW, putem recunoaste ca orice marca de masini face modele bune, dar sa ne amintim ca suntem pe un forum numit Mercedes-Benz si inca aceasta marca sta acolo sus pe acel podium, nu mai fac ei masinile pe care le faceau odata dar si acele companii concurente nu mai fac acele masini care le faceau odata pe vremuri si tot asa.
                              Titlul acestui thread este altul fata de discutia purtata de cei doi, dar daca discutia este purtata in limite rezonabile mie unu imi face placere sa citesc si chiar ma destinde.
                              E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                              Comment


                              • #30
                                [QUOTE=no problem;109183]Daca discutiile vor degenera, atunci hmmmm nu e bine si nu e frumos pentru ca discutia se poarta intre doi super moderatori, unde mai pui ca unul dintre ei (300xztt) tine un "pic" cu BMW, putem recunoaste ca orice marca de masini face modele bune, dar sa ne amintim ca suntem pe un forum numit Mercedes-Benz si inca aceasta marca sta acolo sus pe acel podium, nu mai fac ei masinile pe care le faceau odata dar si acele companii concurente nu mai fac acele masini care le faceau odata pe vremuri si tot asa.
                                Titlul acestui thread este altul fata de discutia purtata de cei doi, dar daca discutia este purtata in limite rezonabile mie unu imi face placere sa citesc si chiar ma destinde.[/QU

                                Sunt satul de tampenii de astea de acuma...fratilor scrie club mercedes....atunci ce mai vrei...gata ai bmw, vrei sa il ridici in slavi, vrei sa te certi dute pe bmw si lasa restu sa isi vada linistiti de treaba lor...ce e cu atata poluare...va rog moderatori....unde sunt warn-urile...ia inteles lumea odata parerea, da gata deja e prea mult....poi ce ar fi eu sa ma duc la reprezentanta bmw sa ma cert cu aia pe acolo cu mercedesu meu...poi ma dau in suturi afara....deci va rog scrie club mercedes...TRATATI CA ATARE !!!
                                Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                                Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                                + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                                si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                                si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF