Io nu stiu de unde a scos 300zxtt timpii aia 0-200 la M5, a inceput cu 13 apoi a trantit un 12 si ceva, cand e batut si de un E63 break. Apoi viteza aia maxima e pura fantezie, in testele de viteza maxima de la Nardo M6 a atins 309km/h ceea ce totusi e foarte respectabil, iar un Alpina B6S de 530CP cu un V8 de 4,4 si kompressor atinge 318km/h. CLK fiind o serie speciala e limitat electronic la 300 in loc de 250, dar ar mai putea. Vechile motoare 55 cu kompresor mergeau pe SL 325km/h pe cand un V12 un pic sufla in plus la 700cp atingea 348km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=bqEV9vqC3KU cu mentiunea ca pe site-ul care se numeste M5board sant pasionati de BMW si aproape toate sunt tunate.
In testele americanilor am observat ca scot perfrormante mult mai bune cand sunt facute pe piste de drag, tratate cu rasini pt aderenta dar si acolo 63 are un avantaj, si asta la limuzinele grele ce sa mai zic de un CLK mult mai usor. De fapt CLK 63 AMG Black Series e mult mai incisiv decat M6, care e maximul ce ofera BMW, asa ca cifrele alea in care e superior un M5 mai greu, nu-s valabile.
Imi pare rau ca tre sa vorbesc impotriva M5 sau M6 pentru ca masini de 500 de cai nu au cum sa nu placa dar parca nu joci corect.
In final ce vreau sa spun este ca fabricantii aleg cum sa faca o masina. Cu seriile Black Series Mercedes-Benz face acum ce facea BMW inainte in general, mai multa rigiditate si lipsa de confort pentru a castiga la un pilotaj agresiv. De exemplu modelul R230 SL55 sau SL63 chiar si SL65 e criticat pe piste ca nu musca directia sau ca e greu... dar ofera in schimb o siguranta si echipari de top, plus rularea intr-un confort si ambianta speciala. Am fost cu un model mai normal SL500 de 306cp si chiar e setat sportiv dar nu e cart. Suspensia e ferma, franarea brusca blocheaza un moment rotile, dar totul se intampla cu fluenta, e superb si nu te oboseste.
In anii 80 erau motoare aspirate cu 150cp/l si 10.000 de ture si la Benz si BMW la curse binenteles. Acuma ar insemna ca o masina de strada, respectand evolutia asta sa aiba 700 sau 900 de cai. Eu cred ca se inteleg ei mult mai bine intre ei si ne lasa pe noi sa ne scoatem ochii cu zecimile. Ca dovada si limitarea de 250hm/h generalizata, fiind indirect niste masuri de protectie pe de-o parte siguranta pe de alta resursele, ca 1000 de cai consuma multe si benzina si roti, si sa faci o masina sa reziste o vreme cu dubla putere iti trebuie de 4 ori banii.
http://www.youtube.com/watch?v=bqEV9vqC3KU cu mentiunea ca pe site-ul care se numeste M5board sant pasionati de BMW si aproape toate sunt tunate.
In testele americanilor am observat ca scot perfrormante mult mai bune cand sunt facute pe piste de drag, tratate cu rasini pt aderenta dar si acolo 63 are un avantaj, si asta la limuzinele grele ce sa mai zic de un CLK mult mai usor. De fapt CLK 63 AMG Black Series e mult mai incisiv decat M6, care e maximul ce ofera BMW, asa ca cifrele alea in care e superior un M5 mai greu, nu-s valabile.
Imi pare rau ca tre sa vorbesc impotriva M5 sau M6 pentru ca masini de 500 de cai nu au cum sa nu placa dar parca nu joci corect.
In final ce vreau sa spun este ca fabricantii aleg cum sa faca o masina. Cu seriile Black Series Mercedes-Benz face acum ce facea BMW inainte in general, mai multa rigiditate si lipsa de confort pentru a castiga la un pilotaj agresiv. De exemplu modelul R230 SL55 sau SL63 chiar si SL65 e criticat pe piste ca nu musca directia sau ca e greu... dar ofera in schimb o siguranta si echipari de top, plus rularea intr-un confort si ambianta speciala. Am fost cu un model mai normal SL500 de 306cp si chiar e setat sportiv dar nu e cart. Suspensia e ferma, franarea brusca blocheaza un moment rotile, dar totul se intampla cu fluenta, e superb si nu te oboseste.
In anii 80 erau motoare aspirate cu 150cp/l si 10.000 de ture si la Benz si BMW la curse binenteles. Acuma ar insemna ca o masina de strada, respectand evolutia asta sa aiba 700 sau 900 de cai. Eu cred ca se inteleg ei mult mai bine intre ei si ne lasa pe noi sa ne scoatem ochii cu zecimile. Ca dovada si limitarea de 250hm/h generalizata, fiind indirect niste masuri de protectie pe de-o parte siguranta pe de alta resursele, ca 1000 de cai consuma multe si benzina si roti, si sa faci o masina sa reziste o vreme cu dubla putere iti trebuie de 4 ori banii.
Comment