Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor achizitie MB Sprinter 313

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Sa traiti , m-am prezentat cu pozele la raport plus un mic...pomelnic despre "utilaj". Ia ...da matale zoomul..

    Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #62
      La multi ani tuturor,un 2014 mult mai bun decat cel ce a trecut.
      Am profitat de vacanta asta sa mai arunc un ochi pe aici si sa va salut,pentru ca mai mult citesc ce se mai faceti.
      Felicitari @ice90 pentru achizitie si sa nu iti para rau dupa ,,sperinerul cu.......si NEU Zylinderkopf Beim 162000 KM [/QUOTE].Dealerul era vrun arab care mai facea si economie de taste.Zylinderkopfdichtung este garnitura de chiuloasa.Cat despre cate piese sau schimbat pe acea masina,din pacate,ca la toate sprinterele model nou,astea sunt problemele cu care se confrunta toti posesorii.Din toata lista aceea lipsea motorul.Poate ai norocul sa fie o exceptie ,,nebunatica rosie".Daca nu vrei sa anulezi filtrul de particule,foloseste numai 5w40 cu continut redus de sulf care respecta norma MB 229.31(51),standard 10/05.
      Tie Cristi,iti spun bafta,este foarte frumoasa si bine dotata(daca era si automata chiar te invidiam).Cel putin a doua usa laterala face toti banii.O masina ca asta apare o data pe an la vanzare.Sa o stapanesti sanatos,fara probleme si pana la vara sa scoti banii pe ea.
      O seara buna tuturor
      Last edited by florin.s; 01-02-2014, 18:20 PM.

      Comment


      • #63
        Multumesc de urari, mai ales ca citind printre randuri vine de la o persoana in domeniul "achizitiilor auto" germane : ori e stabilit sau lucreaza prin zona,ori cunoaste domeniul acesta de activitate .Cat priveste faza cu automata, da sunt de acord cu tine si era o optiune inclusa in criteriile de cautare, DAR avand in vedere ca vorbim de 1300-1400 de kg incarcatura plus remorca si minim 1000 de kg pe ea cred eu,ca pe termen lung se preteaza mai bine o cutie clasica, manuala.Cat priveste usa si dotarile, pot spune ca urmaresc frecvent netul de minim 1 an, sunt in acest domeniu de ceva mai mult timp,dar o asa configuratie pe un Sprinter eu nu am vazut.Cel putin varianta lunga ca pe cele medii,mai ales de persoane,am mai vazut cu dotari mai multe.Stima.
        PS:La multi ani si cat mai multi km fara evenimente si cu multi bani va doresc "tutulor" vorba lui nea Nicu...
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #64
          Originally posted by florin.s View Post
          La multi ani tuturor,un 2014 mult mai bun decat cel ce a trecut.
          Am profitat de vacanta asta sa mai arunc un ochi pe aici si sa va salut,pentru ca mai mult citesc ce se mai faceti.
          Felicitari @ice90 pentru achizitie si sa nu iti para rau dupa ,,sperinerul cu.......si NEU Zylinderkopf Beim 162000 KM. Dealerul era vrun arab care mai facea si economie de taste.Zylinderkopfdichtung este garnitura de chiuloasa.Cat despre cate piese sau schimbat pe acea masina,din pacate,ca la toate sprinterele model nou,astea sunt problemele cu care se confrunta toti posesorii.Din toata lista aceea lipsea motorul.Poate ai norocul sa fie o exceptie ,,nebunatica rosie".Daca nu vrei sa anulezi filtrul de particule,foloseste numai 5w40 cu continut redus de sulf care respecta norma MB 229.31(51),standard 10/05.
          Tie Cristi,iti spun bafta,este foarte frumoasa si bine dotata(daca era si automata chiar te invidiam).Cel putin a doua usa laterala face toti banii.O masina ca asta apare o data pe an la vanzare.Sa o stapanesti sanatos,fara probleme si pana la vara sa scoti banii pe ea.
          O seara buna tuturor
          Multumesc, si La Multi Ani! Masina sper sa o fi nimerit bine, si macar primul an sa nu am probleme cu ea, ca pe urma una alta o sa mai cada. Masina din cate m-am interesat a fost a unei firme mici care se ocupa cu mobilier. Acu ce sa zic, e intretinuta bine (rar am vazut una atat de bine intretinuta), interiorul este impecabil, am cautat si nu am gasit pe plasticele din interior nici cea mai mica zgarietura, cand m-am urcat in masina nu stiu de ce dar avea acelasi miros ca si masina mea cumparata de noua din reprezentanta, acel miros de plastic si materiale noi. Motorul porneste la un sfert de cheie chiar lasata si o saptamana nepornita in curte, bine nici foarte frig nu e afara, nu are nici cea mai mica trepidatie, sau zgomot ciudat. In cartea de garantie in 280 de mii de kilometri nu s-a schimbat nimic in afara de ulei si filtre. Bieletele nu fac zgomot ca si la "toate" Sprinterele cu care am fost modelul nou. Placutele de frana sunt ca noi si pe fata si pe spate. Din cate se prezinta pana acu` e o achizitie perfecta. Masina stiu ca a fost cumparata pe Leasing si cam atata stiu despre ea. Sapt care vine voi merge la o diagnoza completa sa vad daca da ceva erori, cum sta cu compresia si ce mai citeste la diagnoza. Singura problema care o am la masinuta e ca nu imi merge un bec la pozitie pe spate, si nu e de la bec(probabil vre-un fir intrerupt). Mai departe despre masina o sa postez in topicul ei la "Masina mea"
          Stima
          Transport marfa intern si international
          Lerint Calin 0742873198
          kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

          Comment


          • #65
            Pentru a nu mai pati nimeni ce a patit colegul ice90, pentru a nu va mai lasa amagiti de "meseriasi ce aduc masini de afara" si pentru ca o informatie in plus nu strica niciodata, m-am gandit sa lamuresc o mica mare problema legata de masele unei autoutilitare in momentul cumpararrii.Fiind topic dedicat achizitionarii, cei ce doresc ramane sa-l studieze.Ca sa intelegeti mai bine despre ce e vorba,colegul ice90 s-a trezit dupa ce a facut RAR-ul in Romanica ca masina lui cantareste 2840 kg si ramane cu util de 660 de kg, ceva mai putin decat o Dacie papuc !!!!Asta se putea vedea clar daca stia sa se uite in brief sau daca cel "cunoscator" care a mers cu el se pricepea la randul lui sa se uite.
            Deci,masina are un brief vechi(poza 1) care insoteste masinile pana in 2005, sau cele care din 2005 pana in prezent nu si-au schimbat proprietarul sau 2 brief-uri noi(mai exact unul mare care este cartea masinii dar nu ne intereseaza aici si unul mic care este certificatul de inmatriculare si pe care sunt trecute toate datele, poza 2 si 3) acestea venind pe masini dupa 2006 sau pe masini mai vechi dar care si-au schimbat propietarul dupa acest an.Incepand cu 2006 in Germania a fost inlocuite actele vechi cu cele noi la schimbarea propietarului.
            In toate cele 3 poze apare incercuita pozitia cu casuta ce reprezinta greutatea masinii, indiferent ca e autoutilitare,turism sau altceva.Acea greutate o scadeti din totalul masinii, respectiv 3500 kg ( urmatoarea casuta dupa cea subliniata in prima poza,respectiv a 5 si a 6 in celelalte 2 poze ) si ramaneti cu sarcina utila a masinii!!Exemplu din poze: 2190 greutatea masinii si util 1310 !!! Asta tre sa reiasa si pe cartea de Romania, ca ei scriu ce-i duce capul e alta problema, v-a duceti cu actele eventual traduse si le dati de cap pana scriu ce trebuie pe carte, cum a fost si cazul meu!!!Restul, ce a vazut si colegul si a crezut ca e greutatea masinii 1600 si 2240 kg sunt doar greutatile permise pe axa fata respectiv spate !!!
            Sper sa fi lamurit problema si sa ajute pe cineva, pentru ca nu e rusinos sa nu stii e .wydht.... sa nu vrei sa afli !!!Stima.
            Attached Files
            Last edited by Cristi Nazarov; 01-13-2014, 12:21 PM.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #66
              Mai revin cu o lamurire pentru ca a expirat timpul de modificare al mesajului.
              In prima poza ,respectiv brieful vechi daca va uitati cu 2 casute mai sus de cea incercuita o sa vedeti trecuta si sarcina utila a masinii respectiv 1310 kg, in cele noi nemaiexistand aceasta otiune, dar e suficient sa stiti macar greutatea proprie a masinii.Avand in vedere ca in Romania de la 01.10.2013 nu se mai permite detararea unei masini, cred ca e un lucru destul de important sa stii greutatea unei masini si sarcina utila in momentul in care o cumperi, mai ales ca aceste investitii necesita destui bani,timp si sanatate... Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #67
                Se mai poate face ceva dupa ce au iesit actele si ai imatriculat masina?A mea a iesit de la rar cu 3200t util 1017.Dar tot raul spre bine.Pt ca vreau sa achizitinez o rulota.Dupa noua legislatie pot tracta 4250 t in ansamblu doar cu un curs facut la o scola de soferi.Cu cat.Asa ca pot tracta o rulota cu greutatea maxima admisa de 1050.

                Comment


                • #68
                  Chiar am vrut si eu sa intreb. Daca am voie sa tractez dupa masina o remorca de 2T cu disp de franare, imi trebuie cat C+E sau doar E-ul? Banuiesc ca am nevoie si de C deoarece ansamblul cu remorca cu tot depaseste 3.5T
                  Transport marfa intern si international
                  Lerint Calin 0742873198
                  kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                  Comment


                  • #69
                    Iti trebuie tot tacamul: c+e, tahograf,licenta,atestat....mai zic?La tine deocamdata nu e totul sfarsit ca nu ai inmatriculat-o inca....Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      Iti trebuie tot tacamul: c+e, tahograf,licenta,atestat....mai zic?La tine deocamdata nu e totul sfarsit ca nu ai inmatriculat-o inca....Stima.
                      Asa ma gandeam si eu, deci pica ideea. Ms
                      Transport marfa intern si international
                      Lerint Calin 0742873198
                      kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Ice90 View Post
                        Chiar am vrut si eu sa intreb. Daca am voie sa tractez dupa masina o remorca de 2T cu disp de franare, imi trebuie cat C+E sau doar E-ul? Banuiesc ca am nevoie si de C deoarece ansamblul cu remorca cu tot depaseste 3.5T
                        Scuze de off topic!Depasesesti in ansamblu 4250 t.Ansamblu inseamna greutatea maxima admisa a masini plus greutatea maxima admisa a remorci.

                        Comment


                        • #72
                          Salut. De doua zile am achizitionat si eu un Mercedes Sprinter 313 CDI din 2008 cu prelata (4.20x2.10x2.15) Sunt extrem de multumit de el . Consuml este undeva la 9,5-10 %+ ca si al meu are 303 000 Km. Iti recomand acest model....Stima

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by free_ride View Post
                            Scuze de off topic!Depasesesti in ansamblu 4250 t.Ansamblu inseamna greutatea maxima admisa a masini plus greutatea maxima admisa a remorci.
                            B+E B vehicol tragator max 3500 plus remorca cat E ( max cat poate trage vehicolul )
                            Cat C vehicol tragator peste 3,5 tone !

                            Cu cat b se poate trage max 750 kg cu o masina de 3500 kg sau 1750 kg cu un auto de 1750 kg ! adica 3500 in ansamblu iar remorca nu are voie sa depasesca greutatea auto tragator !!

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by ionut1410 View Post
                              B+E B vehicol tragator max 3500 plus remorca cat E ( max cat poate trage vehicolul )
                              Cat C vehicol tragator peste 3,5 tone !

                              Cu cat b se poate trage max 750 kg cu o masina de 3500 kg sau 1750 kg cu un auto de 1750 kg ! adica 3500 in ansamblu iar remorca nu are voie sa depasesca greutatea auto tragator !!
                              Re: categoria BE sau EB sau B+E sau E+B
                              Post Number:#263 Postby Constantin Curelea » 14 Jun 2013 21:49

                              Daca parcurgeti :

                              LEGE nr. 203 din 9 noiembrie 2012
                              pentru modificarea ºi completarea Ordonanþei de urgenþã a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaþia pe drumurile publice
                              EMITENT: PARLAMENTUL
                              PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 760 din 12 noiembrie 2012

                              care a intrat in vigoare pe 19 ianuarie 2013 veti gasi art 24/1 (3)

                              (3) Persoanele care posedã permis de conducere categoria B au dreptul de a conduce ansamblurile de vehicule prevãzute la lit. f) pct. 3 din anexa nr. 1, în cazul în care ansamblul depãºeºte 3.500 kg, numai dacã fac dovada cã au absolvit un curs de formare în cadrul unei unitãþi autorizate de pregãtire a conducãtorilor de vehicule."

                              Unitatea autorizata este o scoala de soferi care are autovehicule care se incadreaza la aceste conditii.(in general autorizate pt cat. BE)

                              iar anexa 1 din aceeasi lege spune:

                              f) categoria B:
                              1. autovehiculul a cãrui masã totalã maximã autorizatã nu depãºeºte 3.500 kg ºi al cãrui numãr de locuri pe scaune, în afara conducãtorului, nu este mai mare de 8;
                              2. ansamblul format dintr-un autovehicul trãgãtor din categoria B ºi o remorcã a cãrei masã totalã maximã autorizatã nu depãºeºte 750 kg;
                              3. ansamblul de vehicule a cãror masã totalã maximã autorizatã nu depãºeºte 4.250 kg, format dintr-un autovehicul trãgãtor din categoria B ºi o remorcã a cãrei masã totalã maximã autorizatã depãºeºte 750 kg;
                              Pt punctul 3 trebuie un atestat de la o scola de soferi care are B+E.Atestatul se obtine de la scoala nu se da examen cu politia.Cu atestal se poate merge si in europa

                              Comment


                              • #75
                                Nu chiar ... la punctu 3 difera in functie de tara , exista lege ( pe site arr o gasiti ) in care spune daca ansamblu depaseste 3500 pana la 7500 si nu poti face dovada ca e in interes personal trebuie licenta atestate diagrame ca alfel ai puso !! germania austria italia au acest paragraf in ordonanta 1052 si probabil si alte tarii ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF