Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Probleme la pornire cu motorul cald

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-15-2010, 09:27 AM   #21
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare din nou....masina a fost cumparat din Zalau, si in privinta cu injectoarele au fost incercate si sunt ok.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 10:15 AM   #22
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

O intrebare! Am observat ca lipsesc niste vacumuri, oare nu din problema asta nu porneste motorul? Iata niste poze cu vacumurile lipsa
Attached Images
File Type: jpg DSC03818.JPG (3.21 MB, 38445 views)
File Type: jpg DSC03824.JPG (2.69 MB, 272 views)
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 16:27 PM   #23
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
Iin privinta cu bujiile erau un pic umede dar a doua zi cand am incercat erau deja uscate, poate din cauza ca am dat la automat de aia s-au netezit bujiile.
Bujiile nu au voie sa fie umede . A doua zi erau uscate fiindca se evaporase benzina. Inseamna ca e ceva la injectie, debiteaza prea multa benzina in camera de ardere. La o ardere normala trebuie sa aiba o culoare caramizie. Este posibil ca problema ta sa fie si de aici. Ne mai auzim.

Last edited by nstoe; 02-15-2010 at 16:34 PM.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 19:06 PM   #24
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare! Debitul de benzine se poate regla? Daca da atunci de unde?
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 02-16-2010, 02:02 AM   #25
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Este un reglaj combinat aer+benzina. In partea stanga, sub filtrul de aer,se afla un surub cu cap de surubelnita. De acolo se regleaza aerul. In centrul filtrului de aer exista un orificiu. Se introduce un imbus de 3, si se regleaza relantiul. Concomitent se introduce pe teava de esapament, sonda unui aparat de masurat emisiile de CO., pentru a avea un reglaj corect al amestecului aer+benzina in camera de ardere. Sa auzim de bine!.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2010, 19:43 PM   #26
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare. Inca nu am dat de problema...am schimbat bujiile (Beru), am incercat sa reglez aer+benzina dar nici o schimbare, am apasat clapeta debitmetrului iar nici o schimbare. Am auzit ca debitul de benzina se regleaza prin orificiul de la filtru de aer si din cat am inteles este reglat din fabrica si nu este recomandat dereglarea acestuia! Sincer nu mai stiu ce sa cred...astept parerile voastre in continuare. Va multumesc!
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-2010, 03:56 AM   #27
cugino
Senior Member
 
cugino's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: botosani
Motorizare : 2600,2800,3000
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Deocamdata incearca sa te abtii si sa nu umbli la reglajul aer-benzina de sub filtrul de aer(o sa mergi la un specialist daca o sa fie cazul).Pentru inceput schimba bobina de inductie si vezi ce se intampla.Multa bafta.
cugino is offline   Reply With Quote
Old 03-04-2010, 17:07 PM   #28
danioan75
Senior Member
 
danioan75's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Ploiesti
Motorizare : 2300
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default

Verifica discul debitmetrului care poate fi descentrat. Daca este descentrat la rece porneste usor dar la cald ineaca , discul nu urca pana sus si da drumul la mai multa benzina pe injectoare. Se pare ca trebuie neaparat sa montezi si acele vacumuri si daca nu ma insel vacumul ce vine pe furtunul negru din poza un capat intra in regulatorul de presiune care daca nu are furtunasul de vacuum nu mentine presiunea constanta in instalatia de injectie ( aproximativ 5bar). In cealalta poza este vacumul de la avansul vacuumatic de pe delcou.Lipsa acestuia poate cauza intarzieri la aprindere , explozii fie pe esapament , fie in injectie. Bafta !
danioan75 is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2010, 00:20 AM   #29
cugino
Senior Member
 
cugino's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: botosani
Motorizare : 2600,2800,3000
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Si unde vine conectat vacuumul de la avansul vacuumatic de pe delcou?Intreb fiindca nici la mine nu e conectat nicaieri.
cugino is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2010, 00:29 AM   #30
cugino
Senior Member
 
cugino's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: botosani
Motorizare : 2600,2800,3000
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Vacuumul din a doua fotografie vine fie in regulatorul de presiune(cum a spus danioan75)fie in WUR(warm up regulator).Banuiesc ca stii unde este localizat si este vb. de vacuumul mic de pe WUR(nu cel mare care vine de pe galeria de admisie.Multa bafta si nervi de otel.
cugino is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2010, 15:13 PM   #31
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare. Puteti sa-mi spuneti daca discul debitmetrului din magine este corect deschisa?
Attached Images
File Type: jpg DSC03848.JPG (2.84 MB, 161 views)
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2010, 16:25 PM   #32
cugino
Senior Member
 
cugino's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: botosani
Motorizare : 2600,2800,3000
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Nu-si poate da nimeni seama dintr-o fotografie,mai ales daca nu ai precizat macar daca in momentul in care ai facut fotografia motorul era pornit sau oprit.Dar ca sa fii sigur ca e centrata,da jos antirateul ala de deasupra,slabeste surubul din mijlocul discului,pune niste bucati de polietilena mai groasa de jur imprejurul discului incat sa nu se atinga de corpul cizmei(debitmetru...) si strange bine.Dupa ce ai strans,scoate bucatile de polietilena,apasa discul si la revenire observa atent sa nu atinga nicaieri marginile.Nu trebuie sa scoata nici un zgomot metalic la revenire,trebuie sa se auda infundat.Multa bafta si rabdare.
cugino is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2010, 16:42 PM   #33
cugino
Senior Member
 
cugino's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: botosani
Motorizare : 2600,2800,3000
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Daca dai o pagina inapoi o sa vezi ca nenea carmine ti-a spus ca s-ar putea sa fie injectia.In cazul asta incearca sa gasesti un WUR pe undeva(sau pune-l pe cel de pe motorul vechi).Daca al tau e dereglat sau nu tine vacuum in mod sigur iti va face figuri la cald neputand mentine presiunea in capul distribuitorului de benzina(injectie..).Din ce ai mai descris anterior(bujii umede)revin si spun ca totusi ar putea fi si o problema de aprindere(bobina slabita,senzor de pe ax cu came bolnav).Deocamdata vezi daca se incalzeste bobina.Ce sa zic...mai vino si tu cu detalii.Spor la treaba si rabdare.
cugino is offline   Reply With Quote
Old 05-13-2010, 11:45 AM   #34
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare. Cu probleme vacumurilor am rezolvat, dar tot nu am ajuns departe... nici acuma nu vrea sa porneasca motorul. Am inceput sa caut dupa "service manual"-e din care m-am inspirat, practic dupa carte am facut toate operatiunile si degeaba.
Mentionez la ce am lucart:
WUR - am desfacut-o si am constatat ca un "pistonas" care ichide orificiul pe unde circula benzina a fost blocata... (cine are probleme cu WUR-ul sa verifice acel "pistonas" ca din cate am vazut se blocheaza usor...o sa pun niste poze mai incolo)
Dupa ce am reasamblat-o am masurat partea electrica dupa cum scria in manual...rezistenta este ok, am verificat presiunea care indica valori care erau mentionate si in manual. WUR-ul pare ca functioneza!
Am reglat clapeta debitmetrului ca parea sa fie pre mult deschis cand motorul este oprit.
Am masurat senzorul de temperatura care pare sa functioneze.
Am ajuns sa schimb delcoul dar nici o schimbare.
Bobina de inductie inca nu am apucat s-o schimb dar din cate am constatat nu se incalzeste dupa ce am pornit motorul.
Toate operatiunile de mai sus erau efectuate dupa manual!
In ultima vreme nici la rece nu o pot porni ca vremea s-a incalzit si nu mai porneste ca "injectorul al 7-lea" functioneaza pana la 15 grade celsius(dupa carte) ca pana a fost rece afara a pornit la sfert de cheie acu nici un semn...ba sa nu mint am observat odata cand dadeam la automat ca se mai balbaia...sincer sunt cu nervi la pamant deja nu mai stiu ce sa fac.
Orcie sfat este bine venit. Multumesc anticipat! Sa ne auzim cu bine.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 05-13-2010, 11:46 AM   #35
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Pistonasul care era blocat.
Attached Images
File Type: jpg pistonas.JPG (105.4 KB, 90 views)
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 05-13-2010, 11:48 AM   #36
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

O intrebare: unde este senzorul de pe ax cu came ca sa vad dacu nu de acolo e buba.
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 05-13-2010, 12:15 PM   #37
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Talerul depitmetrului reglat dupa manual. Mentionez ca motorul este oprit. Intrebare: este corect in poza (cu si fara anti rateu)?
Attached Images
File Type: jpg DSC04063.JPG (2.53 MB, 641 views)
File Type: jpg DSC04064.JPG (2.85 MB, 58 views)
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 05-13-2010, 18:21 PM   #38
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare! Dl Cugino scuze ca nu ti-am dat raspuns la intrebare... iata o diagrama dupa care m-am orientat si eu.
Attached Images
File Type: jpg 5.jpg (6.5 KB, 63 views)
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 05-14-2010, 19:48 PM   #39
danioan75
Senior Member
 
danioan75's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Ploiesti
Motorizare : 2300
Posts: 129
:
[Senior Member]
Default

Salut! Porneste motorul , incalzeste-l pana la 80 de grade , apoi da jos filtrul de aer , demonteaza antirateul si incearca sa pornesti motorul . Vezi cum se comporta. Parerea mea este ca acel antirateu este indoit si apasa prea mult pe clapeta . Din aceasta cauza porneste greu intrucat cu cat se deschide mai mult acest disc cu atat intra mai multa benzina . Incearca si porneste motorul la cald fara acest antirateu . Nu se intampla nimic daca-l pornesti dar nu este recomandat sa circuli fara acest antirateu. Daca pornirea estte mai usoara incearca sa-l mai dezdoi putin pana cand nu mai apasa pe disc.
Spor si bafta multa.
danioan75 is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2010, 14:32 PM   #40
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare! Dl Danioan75 problema este ca nu o pot porni deloc ca s-a incalzit vremea si nu mai lucreaza al 7-lea injector, dupa manula injectorul respectiv lucreaza doar pana la +15 grade celsius. Am incercat so prostesc dar nu tine (am dat eu curent la injector(electrovalva) in timp ce unul a dat la automat)
In privinta talerului ai perfecta dreptate nu a fost reglat corect adica antirateul a fost indoit prea tare si talerul respectiv era deschis prea tare dar am luat manualul si am reglat-o din nou, dar din pacate nu am observat nici o schimbare, este la fel ca inainte cateodata se mai balbaie si atat. Am incercat so repornesc pe GPL si cu greu a luato... presupun ca daca a luato pe GPL atunci nu cred ca este problema cu bobina de inductie nici cu delcoul si nici fisele...presupun, s-au corectatima daca gresesc! Sa ne auzim cu bine.
mer_se280 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
cald, motorul, pornire, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:02 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF