Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W202, C200, benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incearca la vreun magazin dedeman daca ai prin zona, am vazut niste reduceri mari la varta, de exemplu Varta e11 parca pe care eu am dat 129 de euro la ei era la 350 de roni. Cel mai indicat pentru masina ta este o baterie de cel putin 74 de AH.Succes la cumparaturi.

    Comment


    • Rombat si Caranda! Preturi bune si calitate foarte buna. Am avut de ambele, pe mai multe masini si nu am avut nicio problema cu ele si au tinut si o perioada lunga.

      Varta e o marca de top dar din pacate am vazut deja ca fac si ei rabat de la calitate... iar pretul e foarte mare.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Dacã-þi permiþi un BANNER, þi-aº sugera sã-ncerci. A mea a intrat în al 7-lea an. Folositã în exclusivitate pe turbodiesel de 2,5.
        Dacã vrei sã pãstrezi maºina, cu siguranþã meritã, deºi nu este -ca preþ- în segmentul low cost.

        Comment


        • Tocmai ca nu doresc sa bag bani multi intr-un acumulator acum, dar nu vreau sa o iau nici cea mai rea , nu neaparat ca nu dispun , dar consider ca nu merita, mai ales ca nu vreau sa mai tin masina foarte mult. O sa caut si ceva variante cu Caranda , dar parca mai linistit aa merge pw variata asta de Rombat Premier, mai ales ca e destul de ok ca si performante. Multumesc !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • Pana la urma indiferent de marca e cam loterie cu producatorii astia.
            Sa vezi ce frumos ingheata "electrolitul" indiferent de ambalaj (Bosch, Varta, etc.). Macar daca scrie Caranda pe ea nu te enervezi ca ti-au dat un jeg de baterie cu apa in loc de ce trebuie...
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • +1 Rombat.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • Si eu recomand Rombat Premier. Am facut 2 ierni cu ea, basca sejururi in zone alpine deosebit de friguroase. Nu am avut nici un fel de probleme.
                Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                https://w124-coupe.com

                Comment


                • Probleme instalatia electrica si pornire la rece

                  Salut baieti,

                  Se pare ca au reaparut ceva probleme legate de fier, de ceva timp, mai precis din perioada de cand am schimbat sonda lambda (nu are legatura cu asta), si am tot schimbat corpurile clapeta intre ele, a aparut o noua problema .

                  Cand motoul este rece, porneste foarte greu, in sensul ca: nu se poate accelera decat foarte greu, isi tine relantiul foarte greu sau deloc, afuma bujiile, da oarecare rateuri (mici) , ce sa mai, e dezastru, pana se incalzeste, cand ajunge apa pe la un 50 grade, isi revine, iar dupa ce trece pe gaz e ok, se comporta normal.

                  Bun, am schimbat bujiile , face la fel ,(asa am aflat ca afuma bujiile cand incerc sa o pornesc la rece) ,

                  Am 2 clapete de acceleratie, cu ambele face la fel, s-a pus testerul Star , orginal Mercedes pe ea (acela mic , dintr-o bucata, gri) si nu vede corpul clapeta, sau il vede cand si cand.

                  Dupa ceva sapaturi am ajuns sa verific cablajele electrice si surpriza, cablul care merge de la clapeta spre instalatia motorului, de la mufa mama incolo este " varza " , izolatia firelor este dusa , toate fierele sunt intr-un mare scurt circuit, cred ca asta ar fi problema majora, posibil sa fie si in alte locuri la fel , dar aici am descoprit eu.

                  Problema este ca nu stiu cine se ocupa de asa ceva, sa refaca toata instalatia, sau macar locurile unde este dusa.

                  Am mai vazut un post cu probleme asemanatoare ,tot cu izolatia de pe acel cablu dus, a unui coleg din Arad sau Timisoara (nu mai retin exact), dar nu mai gasesc acest post, ilrog daca vede postul , sa scrie ceva.

                  Mi-ar fi de ajutor orice sfat, indrumare, etc, sa o pot da la capat odata cu fierul asta, sa nu imi mamance nervii la fiecare pornire mai rece .

                  Mi-ar fi util si daca mi-ar putea spune cineva daca si cum se poate desface mufa mama de la clapeta de acceleratie, poate reusesc sa schimb eu firele acelea,

                  Deci am nevoie de cineva care sa poate reface o parte din instalatia electrica la un C200, W 202, an 1995 .

                  Pun cateva poze cu minunatia

                  Va multumsc, orice sfat e bun venit.

                  Claudiu
                  Attached Files
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • Originally posted by marele_alb View Post
                    Dupa ceva sapaturi am ajuns sa verific cablajele electrice si surpriza, cablul care merge de la clapeta spre instalatia motorului, de la mufa mama incolo este " varza " , izolatia firelor este dusa , toate fierele sunt intr-un mare scurt circuit, cred ca asta ar fi problema majora, posibil sa fie si in alte locuri la fel , dar aici am descoprit eu
                    Salut Claudiu.

                    Dar ce sa intamplat cu izolatia care acopera firele? Parca firele au fost expuse caldurii si din cauza asta sa deteriorat izolatia.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      Salut Claudiu.

                      Dar ce sa intamplat cu izolatia care acopera firele? Parca firele au fost expuse caldurii si din cauza asta sa deteriorat izolatia.
                      Da, cu siguranta din cauza caldurii, pana la urma e cunoscuta problema asta cu exfolierea izolatiei de pe firele electrice, sunt multe dicutii legat de asta, crede-ma ca asta e ultimul lucru de care aveam nevoie acum, dar asta este ... vorba aia, acum sa vad cum rezolv situatia .

                      Multumesc frumos .
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • Piesa in care intra firele, pare sa fie dintr-o bucata?

                        Nu se poate schimba cablul respectiv?...langa Zalau la intrarea in Panic la a doua dezmembrare inainte sa intri in sat exista o dezmembrare unde am vazut un W202 pentru dezmembrat (rosu parca)...vezi poate ai noroc si nu te chinui sa refaci firele si mai bine o schimbi.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Originally posted by marele_alb View Post
                          Da, cu siguranta din cauza caldurii, pana la urma e cunoscuta problema asta cu exfolierea izolatiei de pe firele electrice, sunt multe dicutii legat de asta, crede-ma ca asta e ultimul lucru de care aveam nevoie acum, dar asta este ... vorba aia, acum sa vad cum rezolv situatia .

                          Multumesc frumos .
                          Pai e foarte cunoscuta problema, toate Mercedes-urile fabricate intre '92 si '96 au avut cablaje proaste la motor (se spune ca ar fi folosit cablaje biodegradabile), puteti cauta si pe forum-urile straine, ca sa va convingeti. Ar trebui ca toti detinatorii sa refaca instalatiile electrice la motor, altfel se risca prajirea ECU-ului (calculatorul de injectie) care e una din cele mai scumpe componente ale masinii. Eu pe a mea am refacut-o, am demontat-o de pe motor, am adus-o in casa si am inlocuit fir cu fir.

                          In pozele pe care le-ai pus tu este mufa de la clapeta (cea cu 8 fire), daca te uiti la firele de la injectoare, ai sa gasesti acelasi lucru, deci recableaza traseele care pleaca de la ECU pana la: injectoare, senzor temperatura apa, senzor temperatura aer admisie, clapeta acceleratie etc...
                          Ai sa constati ca nu o sa o mai ia razna turatia in relanti, asta din cauza functionarii defectuase a clapetei si a motorasului de relanti (idle speed controller), din cauza cablajelor (care sunt in scurt) si motorul o sa mearga mult mai rotund, fara ezitari si fara intreruperi.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Multumesc frumos de informatii, in prima faza o sa caut o mufa cu cablul aferent in stare cat mai buna, macar sa o fac sa merga ca inainte, si pe urma trebuie sa caut pe cineva care stie si e in stare sa refaca cablajul.

                            Eu am descoprit fierele defecte la mufa mama (perechea celei pozate de tine), banuiesc ca si la mine e la fel, deci va fi ceva de lucru ...

                            Toate cele bune !
                            Last edited by marele_alb; 11-11-2012, 01:45 AM.
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • Originally posted by marele_alb View Post
                              Multumesc frumos de informatii, in prima faza o sa caut o mufa cu cablul aferent in stare cat mai buna, macar sa o fac sa merga ca inainte, si pe urma trebuie sa caut pe cineva care stie si e in stare sa refaca cablajul.

                              Eu am descoprit fierele defecte la mufa mama (perechea celei pozate de tine), banuiesc ca si la mine e la fel, deci va fi ceva de lucru ...

                              Toate cele bune !
                              Eu zic sa te apuci de toata instalatia sau pune pe altcineva s-o faca, daca nu te descurci.
                              Solutia cu dezmembrarile nu e buna, pentru ca ai sa gasesti instalatii, sa zicem cu 10% mai putin "praf" decat a ta, la fel de praf sau mai praf decat a ta...plus ca mai apare o problema: cand muti/demontezi o instalatie, se deranjeaza cablurile si cade invelisul de pe ele, au fost cazuri cand puneai mana pe cabluri si le miscai, cu motorul pornit si se simtea cum se schimba mersul motorului (in momentul in care erau miscate cablurile).
                              O instalatie originala mai am si eu acasa, dar e la fel de "buna" ca si a ta, deci no comment.

                              P.S.: In caz ca citesc si altii thread-ul asta, e bine de stiut ca aceasta problema nu apare doar la W202, ci la toata gama de modele fabricate in intervalul '92-'96, adica W124/C124, W210 (E-Class), W140 (S-Class), R129 (SL) s.a.m.d.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF